Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh:Den er ved at fise ind nu faktisk... :4smartass:

Squat er kæmpe godt!

Walking lunges gi'er mega go' røv!

Og Falkeøje er numse-guden! :w00t:

Jeg begynder snaaart :devil: Jeg var nede og se på nogle "squat-venlige bukser" i Sportsmaster forleden dag (og jeg mødte orgasmedyret derinde faktisk :w00t: )...men de er bare pisse dyre...6-700 kr. for et par :dry: ...sker der? :blink::blink: Men jeg køber sgu nogle alligevel, eller også må jeg bare squatte i mine dejlige cykel-shorts :wub:

Nå, nu skal jeg snart i bio og glo film med gutterne... :4goodtv: :partytime2: Falder sikkert i søvn, er stadig lidt træt :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Mandag: træææt :sleeping:

Tirsdag: en blanding af træthed :sleeping: og forkølelse. Men jeg fik lavet walking lunges...derefter kollapsede jeg og det gik op for mig at jeg var blevet forkølet...

Idag: tror jeg køber næsespray og kører de der lækre spinning-timer om eftermiddagen...har ikke helt bestemt mig endnu :unsure::sleeping:

Hej hej :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag: træææt :sleeping:

Tirsdag: en blanding af træthed :sleeping: og forkølelse. Men jeg fik lavet walking lunges...derefter kollapsede jeg og det gik op for mig at jeg var blevet forkølet...

Idag: tror jeg køber næsespray og kører de der lækre spinning-timer om eftermiddagen...har ikke helt bestemt mig endnu  :unsure:  :sleeping:

Hej hej  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Håber at se dig til de der lækre spinningtimer i dag!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Otrivin med menthol er Guds gave til den tilstoppede næse!

Se selv denne lyserøde elefant - før led den af tilstoppet næse, og nu......  :460:

<{POST_SNAPBACK}>

haha :tongue: tak for rådet, Flexi :wink:

Håber at se dig til de der lækre spinningtimer i dag!!!!!

Det håber jeg også...det er to dage siden jeg sidst har trænet jo :crazy: og jeg savner self. også Mr. Arne og Spockie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Otrivin med menthol er Guds gave til den tilstoppede næse!

Se selv denne lyserøde elefant - før led den af tilstoppet næse, og nu......  :460:

<{POST_SNAPBACK}>

haha :tongue: tak for rådet, Flexi :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Anytime :wink:

Jeg giver dig hermed tilladelse til at citere mig til Ugeskrift For Læger!!

Link to comment
Share on other sites

Anytime  :wink:

Jeg giver dig hermed tilladelse til at citere mig til Ugeskrift For Læger!!

I will :wink::tongue: Men så bliver du nødt til at vente nogle år endnu før der for alvor kommer gang i hjernen og jeg bliver troværdig at høre på som stud.med. :4smartass: Forresten, du sagde du træner i Hardwork, right? :smile: Der er en ræti god spinning-instruktør (Lasse Träff) der er begyndt at undervise hos jer har jeg hørt fra Arne...giver du ikke en gratis prøvetime en dag?! :w00t:

Dagens træning:

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Cykling III (50 min.) med Arne

:heartpump: Maxpuls: 187(ca. 92% a’ max) og Average: 171 (ca. 84% a’ max). Havde svært ved at få vejret, især ved alle de gange vi skulle spurte…og al den mellemtakt var også dræbende at ha’ med at gøre …Det føltes lidt som om ventilatoren var slukket i dag :unsure: Men det gik fiiint alligevel omstændighederne taget i betragtning :bigsmile:

:bike: Cykling II (50 min.) Med Arne og Spock

:heartpump: Maxpuls: 187 og average 162 (ca. 79% a’ max). Den var ok-nem…med masser af enkelttakt :biggrin:

Tak til Arne for at ha’ fået mig af sted…Stemningen i centeret var lækker i dag, fedt jeg ik gik glip af det :bigsmile: Og hvad kan man så lære af det: ta' til træning selvom du er småsyg, hilsen :1112: :wink:

haha…da vi var godt inde i III'er timen spurgte instruktøren:

Chris: hvad skal vi efter 25 sek.?

En fra den bagerste række: Holde pause :laugh:

Nå, tilbage til fodboldkampen...

Link to comment
Share on other sites

Nå, tilbage til fodboldkampen...

bræk :dry:

Det var den også det meste af første time - Christina P. slukkede den inden timen fordi det var p...... koldt...

Tak for i dag :bigsmile:

nåh, ok...:bigsmile: så giver det også bedre mening at jeg havde det som om jeg var ved at blive kvalt...

Link to comment
Share on other sites

Anytime  :wink:

Jeg giver dig hermed tilladelse til at citere mig til Ugeskrift For Læger!!

I will :wink::tongue: Men så bliver du nødt til at vente nogle år endnu før der for alvor kommer gang i hjernen og jeg bliver troværdig at høre på som stud.med. :4smartass: Forresten, du sagde du træner i Hardwork, right? :smile: Der er en ræti god spinning-instruktør (Lasse Träff) der er begyndt at undervise hos jer har jeg hørt fra Arne...giver du ikke en gratis prøvetime en dag?! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg kan høre jeg så hellere må starte et medlemskab op i Hardwork - for det er altså ikke der jeg træner! :raisebrow::laugh:

Jeg træner i Body Shape - men du kan komme med til Boksetræning, som vi lige har fået dernede. Har ikkie selv været med; men jeg hører det er kick-ass workouts!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Flexi ==> som aftalt i PM :showoff: :bike: :w00t:

*************************************

Jeg har været syg (atchuuu! :crazy: ) de sidste 4 dage, derfor ingen træning. Så nej, det var ikke pjæk som nogen af jer troede; hvordan ku I?! :devil::tongue:

Dagens træning:

Formiddag

:pumpin: Styrketræning :pumpin:

Arm Curl:

10 reps x 12,5 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

hurtigt videre….

Chest Press:

8 reps 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

løb videre…

Siddende dips:

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

øv, nåede ikke mere..men imorgen, imorgen :wink:

:cheer:Spinning :cheer:

:bike: Cykling II (55 min.) Jeg havde glemt at medbringe pulsur-remmet, så ingen puls data. Men jeg fik helt sikkert kørt igennem (så meget som man nu kan i den tilstand som jeg er i pt. :dry: ). Det er første gang jeg kører hos ham instruktør-gutten (Brian et eller andet), men han er faktisk ret fed; popmusik hele vejen igennem. Han sluttede endda af med ”truly, madly, deeply” fra Savage garden…mere poppet kan det sku ikke blive :wub:

Jeg håber jeg overlever aften-spinning; håber på meget lidt mellem-/dobbelttakt ellers dør jeg – er nemlig stadig syg :confused:

*************

:bottom:

:lolabove:

:laugh:

*************

Farvel igen :-)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Aften:

:devil:Spinning :devil:

:bike: Cykling III med Spock (54 min., derefter stoppede jeg pulsuret fordi jeg troede vi var færdige :blink: . De andre kørte 60 min.) Fatter stadig ikke hvordan jeg kom igennem den time. Er sikker på at jeg ville kunne have kørt bedre hvis jeg var helt rask, så pulsen er egentlig ret lav ift. timens hårdhed.

Maxpuls: 187 (ca. 92%)

Average: 176 (ca. 87%)

:bike: Udholdenhed (ca. 70 min.) med Spock :-)

Maxpuls: 180

Average: 158 (lav bl.a. fordi jeg i ca. 15 min før slut døjede med kramper i begge lægge :wacko:, det tog mig sgu hele 4 min. at få dem til at ”slappe af igen”. Pulsen dalede ned til 125 imens)

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

187 :blink: Husk nu at skifte gear ved det røde felt :tongue:

:laugh: S'føli, s'føli :tongue:

*************************************************'

Dagens træning:

:4flex: Styrketræning :4flex:

Idag var der ikke meget energi i kroppen, derfor ikke så tungt end hvad jeg ellers plejer, men flere reps til gengæld...

Arm curl:

12 reps x 10 kg

12 reps x 10 kg

10 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

Chest press:

10 reps x 20 kg

10 reps x 20 kg

10 reps x 20 kg

10 reps x 20 kg

Mave (uden digital):

25 reps x 20 kg

15 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

Benpress (seated):

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg (igennem alle sæt føltes det som om det udelukkende var gluteus maximus der arbejdede :moon: – perfekt mængde belastning, når glykogendepoterne er tomme! :biggrin:)

Siddende dips:

15 reps x 30 kg

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

Lower back:

12 reps x 32,5 kg

8 reps x 37,5 kg (troede jeg kun havde lagt 35kg på :4slap: , så damn det var hårdt )

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Upper back:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Jeg har valgt ikke at cykle idag, for jeg er stadig dizzy pga. gårsdagens træning – og forkølelsen hærger stadig. Hvis det ikke havde været for træningen ville jeg overhovedet ikke have haft overskud til noget som helst. Ret sjovt, burde være omvendt jo.

På vej ud at centeret mødte jeg centerkoordinator Jane ”Nåh, du er her igen?” siger hun så og smiler......jah, s'føli...:blush: ...”du er også fast inventar jo”… :laugh: .....I guess so :rolleyes:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Benpress (seated):

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg (igennem alle sæt føltes det som om det udelukkende var gluteus maximus der arbejdede :moon: – perfekt mængde belastning, når glykogendepoterne er tomme! :biggrin:)

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vi li'

:4thumbup: :moon:

Link to comment
Share on other sites

8 reps x 37,5 kg (troede jeg kun havde lagt 35kg på :4slap: , så damn det var hårdt )

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - sådan Fast! :devil:

Ingen grund til at sænke vægten til 35 så...

Lækkert at se du nikker skaller til vægtene - det må snart ses! :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak fordi du er så positiv, Flexi ;) Jeg tror mine triceps er vokset, eller også er det den lavere fedtprocent der gør dem tydeligere, eller også er jeg bare ”pumpet”… :unsure: Men alt i alt; hvis jeg virkelig tilstræber hypertrofi og ikke styrke udelukkende, må jeg snart se at få styr på kosten…den halter lidt nogle dage…og især de dage hvor jeg ikke træner = for lidt prot, for meget fedt og kulh…= ender generelt altid med et unødvendigt energioverskud ==> genopfyldte glykogendepoter + højere fedtprocent. Så det føles nogle gange som om jeg starter heeelt forfra når jeg endelig begynder at træne igen.

Hey Fast var der noget med at du ville kigge ud forbi i tsk?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Zoaaa :wink:

Ja da :bigsmile: Det vil jeg enormt gerne…Det talte jeg med Arne og Tulle om for nogle uger siden…hvilket faktisk minder mig om at jeg snarest burde ha’ helt check på fri-vægts-øvelserne...anyway, jeg har bare ventet på at I skulle få overstået jeres hardcore stævne :) Vil meget gerne kigge forbi engang i november :biggrin: håber ikke jeg kommer til at skræmme jer væk :4flex: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak fordi du er så positiv, Flexi ;) Jeg tror mine triceps er vokset, eller også er det den lavere fedtprocent der gør dem tydeligere, eller også er jeg bare ”pumpet”… :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du SÅ få fingrene i dit digicam og sætte nogle billeder FLUKS i din log!! :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja da  :bigsmile: Det vil jeg enormt gerne…Det talte jeg med Arne og Tulle om for nogle uger siden…hvilket faktisk minder mig om at jeg snarest burde ha’ helt check på fri-vægts-øvelserne...anyway, jeg har bare ventet på at I skulle få overstået jeres hardcore stævne :) Vil meget gerne kigge forbi engang i november :biggrin: håber ikke jeg kommer til at skræmme jer væk :4flex: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

NICE NOK!!! :w00t:

I skal bare være velkommen skal i! Og jeg tror nu ikke der er store chancer for at det er gæsterne der skræmmer TSKerne væk, tilgengæld er den omvendte situation helt almindelige! :devil:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share