Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanx, Flexi   :bigsmile:  bredere end dig?  :w00t: tror det ikke... er jo stadig cardio-bunny  :hehe:

<{POST_SNAPBACK}>

Wuf :4dog: :bunny::w00t:

Miiaaav, Gggrrrrr :devil::tongue:

*****************************************

Tirsdag d. 26. okt. - Parken - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Udholdenhed (52 min.) v/mr. nobody (EDIT: ik nobody alligevel..ifl. Arne var det Christian Løkke...så ved I det :biggrin: )

Maxpuls: 188 (ca. 93%)

Average: 166 (ca. 82%)

:bike: Cykling II (60 min.) v/ Anette Berg

Maxpuls: 180 (ca. 89%)

Average: 165 (ca. 82%)

:bike: Kom-i-form (44 min.) v /Anette Berg

Maxpuls: 173 (ca. 86%)

Average: 157 (ca. 78%)

Fik lige hilst på Mr. Arne inden jeg skulle ind :cooldance: Og det var feeeedt at køre med Anette igen, den tøs er bare :a-okhand: Og faktisk ret lækkert at køre i ca. 3 timer – får næsten lyst til at gøre det om mandagen fremover :w00t: . Og mon ikke at man på den måde også kan erobre en cykel (eller 3 cykler :biggrin: ) på forreste række :devil:

Go' aften :bigsmile:

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at jeg ville få slemme  :bottom:  hvis jeg skulle køre med dig! 

Men hvem har nogensinde taget skade af lidt  :bottom:  ?!?  :raisebrow:    :4winkkiss:    :laugh:

:laugh: ja, der skal lidt ass whippin' til for at få folk til at yde deres bedste :4smartass: og jeg ved at du ville ku klare det :devil::wink:

Er du GAL du får cyklet igennem, frk. Fast!!  :w00t:    :1356:

Taaaark!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen vi må finde en dag hvor jeg både lægger baller og ben til!  :wink:

Men jeg kan umuligt holde med i 3 timer på de cykler med en puls på 180-190  :huh2:  - og der er sikkert også mange andre undskyldninger jeg kan diske op med  :blahblah:    :violin:

:4thumbup: ...og bare rolig, det bliver højst sandsynligt en nem time...ellers vil du slet ikke bryde dig om det jo :bigsmile: og det kan vi slet ikke have :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen vi må finde en dag hvor jeg både lægger baller og ben til!  :wink:

Men jeg kan umuligt holde med i 3 timer på de cykler med en puls på 180-190  :huh2:  - og der er sikkert også mange andre undskyldninger jeg kan diske op med  :blahblah:    :violin:

:4thumbup: ...og bare rolig, det bliver højst sandsynligt en nem time...ellers vil du slet ikke bryde dig om det jo :bigsmile: og det kan vi slet ikke have :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

HVAD - så nemt skal han da ikke slippe :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jamen vi må finde en dag hvor jeg både lægger baller og ben til!  :wink:

Men jeg kan umuligt holde med i 3 timer på de cykler med en puls på 180-190  :huh2:  - og der er sikkert også mange andre undskyldninger jeg kan diske op med  :blahblah:    :violin:

:4thumbup: ...og bare rolig, det bliver højst sandsynligt en nem time...ellers vil du slet ikke bryde dig om det jo :bigsmile: og det kan vi slet ikke have :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

HVAD - så nemt skal han da ikke slippe :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

joooh...vi skal være søde ved de nye jo :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak, Reem  :blush:      :4winkkiss:

Selv tak, Nico :bigsmile:

Og tak for godnat-hilsnen...læste den dog først kl. 1.45..:blush: ...derfor skrev jeg ik tilbage, tænkte du nok var gået i seng :sleeping::wink:

****************

Onsdag d. 27. okt.:

Hviledag :biggrin: Havde faktisk tænkt mig at køre om eftermiddagen, men jeg vil hellere cykle med Anette imorgen aften :a-okhand: Så imorgen bliver det både :pumpin: og :bike: ....can't wait! :w00t:

Go' aften :bigsmile:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28. okt. – Parken – Formiddag:

Jeg har kun sovet 4,5 timer i dag, så gaab :sleeping: træt :sleeping: …men jeg kom heldigvis afsted alligevel :innocent:

:firebounce: Styrketræning :firebounce:

Biceps curl:

8 reps x 12,5 kg

10 reps x 10 kg

10 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

venstre arm kun:

10 reps x 5 kg

Chest press:

6 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Lower back:

12 reps x 30 kg

12 reps x 35 kg

12 reps x 35 kg

12 reps x 35 kg

Siddende dips:

15 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

Benpress (seated):

15 reps x 100 kg

16 reps x 100 kg

15 reps x 120 kg

16 reps x 120 kg :firebounce: :a-okhand:

Regner med at tage de andre øvelser imorgen (mave, upper back, leg extensions)

Go' dag :bigsmile:

/fast :4flex: :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Så kom der lidt ekstra gaz på stængerne idag!  :w00t:  :4thumbup:

Ja..liiiidt :4flex: :bigsmile:

Hvad er det for noget med din venstre arm?  :blink:

Den er mindre :dry: og svagere :mad: men den skal bare ha' lidt mere tæsk, så skal den nok vokse sig større og stærkere :sneaky2: ... :tongue: (det er ikke så slemt, bare rolig :bigsmile: skal nok få heeelt styr på symmetrien)

Link to comment
Share on other sites

Hey Fast...

Er det ikke ved at være på tide at du begynder at køre noget rigtig cykelløb? Med den træningsmængde du præsterer skulle det ikke være noget problem at give SATS-pigerne baghjul! Og så er der også lidt nice at se på for os arme han-køns-væsener der absolut har valgt en af de sportsgrene med færrest kvinder :(

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 31. okt. – Parken – Morgen/Formiddag:

Spinning

:bike: Cykling II (54 min v/Christina Peick) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 186 (ca. 92%)

Average: 160 (79%)

:bike: Cykling III (52 min. v/Christina Peick)

Maxpuls:188 (93%)

Average: 159 (ca. 78%)

III’er timen kørte hun ligesom MacD’s fredags-III’er-time…”faaaantastisk”.

Men de der 1,5-min-siddende dobbeltakt efter de hårde spurt fucker godt nok gennemsnits-pulsen op :blink:

Mandag d. 1. nov. – Parken – Formiddag:

:weight_lift:Styrketræning :weight_lift:

Biceps curl:

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg

Chest press:

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Mave:

30 reps x 22,5 kg

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

Lower back:

12 reps x 35 kg

12 reps x 35 kg

12 reps x 35 kg

12 reps x 35 kg

Upper back:

10 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Benpres (seated):

10 reps x 120 kg

10 reps x 120 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg :moon: :firebounce:

Derefter

Spinning

:bike: Cykling II (50 min. v/Brian Pedersen)

Maxpuls: 180 (ca. 87%)

Average: 160 (ca. 78%)

Ok time...valgte dog ik at køre helt igennem, der skal jo være lidt power på om aftenen også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Fast...

Er det ikke ved at være på tide at du begynder at køre noget rigtig cykelløb? Med den træningsmængde du præsterer skulle det ikke være noget problem at give SATS-pigerne baghjul! Og så er der også lidt nice at se på for os arme han-køns-væsener der absolut har valgt en af de sportsgrene med færrest kvinder :(

Heysa Praefke :smile:

:blush: Jo, jeg vil faktisk gerne – der er da også mange der har sagt det til mig nu – men der er bare nogle ting der driller: for det første føler jeg mig lidt for gammel to be honest, jeg er jo 84’er så jeg synes ik jeg har tiden på min side. Derudover er der også lige mit studie (medicin) som jeg gerne skulle suse igennem uden at dumpe hvert semester to gange. Og desuden ved jeg ik så meget om hvordan man overhovedet kommer i gang med cykelløb. :unsure:

Men hold kæft hvor ville jeg ønske at de bøger man bruger på medicin-studiet var ala pixibøger...:

Side 1:

"Her er Fætter Krølle"

Side 2:

"Fætter Krølle er glad"

Side 3:

"Fætter Krølle læser til læge"

Side 4:

"Derfor har Fætter Krølle 48 timer i døgnet"

Så forsvinder 100 sider som dug for solen :biggrin: og jo, så ville jeg da klart køre cykelløb!! :tongue:

:firebounce:  Hvaaaa'.... Ingen aktivitet idag?  :blink:

Du må da mindst ha kørt et par tusinde kilometer, ku jeg formode...  :bike:

Nej, søde Flexius :blush: jeg trænede ikke fredag og lørdag – fordi jeg torsdag aften døjede med lidt tøjkrise :wacko: – så weekenden stod kun på shopping with my girrrrls :biggrin: Med fedt at se at du holder øje med mig :4winkkiss:

Go dag ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Nej, søde Flexius :blush:  jeg trænede ikke fredag og lørdag – fordi jeg torsdag aften døjede med lidt tøjkrise  :wacko:  – så weekenden stod kun på shopping with my girrrrls :biggrin: Med fedt at se at du holder øje med mig :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Pige ting! :tongue:

Du kan bande på Flexius is watching you! :shades:

Nå, men godt at se lidt liv i din log igen - man blev jo helt bekymret for, om du skulle ha solgt din cykel og flyttet til Honolulu :4winkkiss:

I'm out!

Go dag til dig...

Link to comment
Share on other sites

For gammel til at blive cykelrytter bliver man aldrig. Du burde ihvertfald give det en chance :4thumbup: Om ikke andet kan du prøve at deltage til et af de løb som kun kræver endageslicens. Man køber altså licens til ét løb så man kan prøve at køre "rigtig" cykelløb inden man køber licens for hele sæsonen.

Specielt mange dameryttere starter først når de er gamle - men 20 år er sgu ingen alder....OK jeg kan se pointen med studiet, og jeg lover dig man bliver afhængig når man først har kørt et rigtigt løb. :w00t:

Og det er ikke så svært med hvordan man skal træne og sådan. -Ellers er jeg sikker på at der er tusindvis der kan hjælpe dig her på MOL.

Det formelle er ikke svært. Meld dig ind i en cykelklub. Sig til kassereren at du vil have licens: at betale 700-800 kr + klubkontingent, og så har du licens. Herefter kan du så tilmelde dig løbene i sæsonen. Og så skal du selvfølgelig lige hoste op med 50kr mere i startpenge. Dyr sport men pisse fed :devil:

Link to comment
Share on other sites

FOR GAMMEL!?????? Trine Hansen, der nu er tæt på ypperste verdenselite var 25 da hun kørte sit første løb :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: til hende...men helt ærligt, du kan da ik sammenligne mig med hende :laugh: hun er sgu da en sportskvinde, jeg er sådan en der pjækkede fra gymnastiktimerne i folkeskolen :wink: det er jo også det jeg mener med at være for gammel - jeg tænker ikke på det fysiologiske plan, men mere på hvad man har prioriteret højst igennem sin ungdom - og der har sport godt nok været lavest på min liste...indtil nu self.

Nå, men godt at se lidt liv i din log igen - man blev jo helt bekymret for, om du skulle ha solgt din cykel og flyttet til Honolulu  :4winkkiss:

Tak, Flexi :bigsmile: og nej, føli har jeg ik solgt raceren :biggrin: Har knyttet et specielt bånd til den jo :wub::tongue:

Praefke==>

Du burde ihvertfald give det en chance  :4thumbup:

Hvor er du sød, Praefke :smile: Jeg får jo næsten lyst til at gøre noget ved det efter at ha læst dit indlæg :w00t: (og tak for al den info :bigsmile: ) Men jo, skal vist snuse lidt til det...OG og og...begynde at køre med ekstra meget belastning på spinningcyklen fra nu af :devil::wink:

----------------------------------------------------------------------------

Mandag d. 1 nov. – Parken – Eftermiddag/aften:

Tog til træning lidt tidligere i dag – og fordi jeg også havde kørt om formiddagen valgte jeg ikke at køre Udholdenhed også – jeg skal jo helst kunne finde hjem igen :wink: . Men regner med at jeg næste mandag vil køre alle tre timer og droppe formiddags-timen. (Anette Berg er forresten vikar for Jane i Kom-form-timen næste mandag)

:devil:Spinning :devil:

:bike: Kom-i-form (40 min. v/Jane Lindholm)

Maxpuls: 186

Average: 174

Den her ”time” blev helt klart kørt som mindst en II’er :biggrin:

:bike: Cykling III (55 min. v/Chris MacDonald)

Maxpuls: 190

Average: 171

Missede de sidste to spurt (for lidt belastning på :4slap:) – men ellers en mega go’ dræbertime. Mine ben var dog ikke helt super duper go’e i dag – håber de er klare til i morgen.

Jeg arbejder pt. på at få installeret det der pulsur-program så jeg også kan vedhæfte puls-graf.

Så, nu skal jeg glo intet andet end "The Fast and the Furious" :wub: Juhuuuu :w00t:

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Årgang 84 og du føler dig gammel  :blink: Unge dame du kan lige få en prædiken på fredag kan du, så skal jeg fortælle dig hvordan det er at være gammel  :tongue:  :laugh:

hæhæ Tulle...Ja, men det er jo også fordi tiden flyyyyver afsted :innocent:

---------------------------------------------------

Tirsdag d. 2. nov. – Parken – Aften:

Tænkte jeg hellere måtte få styrketrænet allerede i dag, selvom jeg faktisk har været øm i røv, lænd og lår. Men det gik vist fint nok alliwl :biggrin: Og så mødte jeg også Spockie og fik hygge-chattet lidt – altid rart :jodler:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Biceps curl:

12 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg

7 reps x 12,5 kg

8 reps x 10 kg

Chest press:

10 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

10 reps x 20 kg

Benpres:

15 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

Mave (digital maskinen)

12 reps x 42,5 kg

12 reps x 42,5 kg

12 reps x 42,5 kg

12 reps x 42,5 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

Leg extension:

8 reps x 50 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

Benpres (igen)

9 el. 10 reps x 120 kg (gik sgu af h. til, syntes aldrig jeg kom ind i rytmen..der var bare udsolgt :dry: )

"Triceps pushdown" var i stykker – øv!

Det var meningen jeg skulle til læge imorgen om eftermiddagen, men hun ringede idag og gav mig en ny tid - så imorgen bliver det spinning igen :bike: yes! :w00t:

Og så ser det vist også ud til at jeg sammen med Tulle skal gæste TSK på fredag :pumpin: :4thumbup: ...glæææææder mig :smile:

Go' naaaat :sleeping:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast

Med den træningsindsats du ligger for dagen, er der ingen grund til at tro, at du ikke skulle kunne følge med. Jeg vil næsten vædde med, at du kan køre dig igennem Dame B i løbet af en sæson. Også selvom du skal passe dine studier.

Men pas på! Det er vanedannende at kører cykelløb. Tilsidst ved man ikke, hvad man skal lave om søndagen, hvis ikke der er løb.

Til gengæld er det rigtig fedt!

Fortsat god træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share