Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Hey Fast var der noget med at du ville kigge ud forbi i tsk?   :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Zoaaa :wink:

Ja da :bigsmile: Det vil jeg enormt gerne…Det talte jeg med Arne og Tulle om for nogle uger siden…hvilket faktisk minder mig om at jeg snarest burde ha’ helt check på fri-vægts-øvelserne...anyway, jeg har bare ventet på at I skulle få overstået jeres hardcore stævne :) Vil meget gerne kigge forbi engang i november :biggrin: håber ikke jeg kommer til at skræmme jer væk :4flex: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Reem :bigsmile:

Du siger bare til når du er klar på det :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du siger bare til når du er klar på det  :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jo helt perfekt! Husk at sige til i go' tid så vi kan ha' lemonade og sandkage parat! :laugh:

(red: JOKE! forvent sved og tykke mænd) :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til når du er klar på det  :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jo helt perfekt! Husk at sige til i go' tid så vi kan ha' lemonade og sandkage parat! :laugh:

(red: JOKE! forvent sved og tykke mænd) :nahnah:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal vi så også tilmelde os dit Monica Brandt kursus i god tid eller kan vi vente til vi ser om vi overhovedet tør komme igen??? :eh::w00t::wink:

Fast, sorry for the log-spam :blush:

Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til når du er klar på det  :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jo helt perfekt! Husk at sige til i go' tid så vi kan ha' lemonade og sandkage parat! :laugh:

(red: JOKE! forvent sved og tykke mænd) :nahnah:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal vi så også tilmelde os dit Monica Brandt kursus i god tid eller kan vi vente til vi ser om vi overhovedet tør komme igen??? :eh::w00t::wink:

Fast, sorry for the log-spam :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Endnu 2 er snart fanget ind af the dark side of the force :devil:

Link to comment
Share on other sites

NICE NOK!!!  :w00t:

I skal bare være velkommen skal i! Og jeg tror nu ikke der er store chancer for at det er gæsterne der skræmmer TSKerne væk, tilgengæld er den omvendte situation helt almindelige!  :devil:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for det Anders :bigsmile: ...og mht. det med at skræmme væk :devil: ...bliv ikke alt for selvfed, jeg lavede 8 reps x 7kg højre arm bicep curl i dag :4flex:…slå den! :tongue:

Hey Reem  :bigsmile:

Du siger bare til når du er klar på det  :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Tul :bigsmile: ,

Ja, vi skal helt klart ha’ gjort noget ved det..jeg skulle gerne være klar meget snart. Og hvor herligt at du bor så tæt på, det er jo bare luksus :biggrin:

Du siger bare til når du er klar på det  :4thumbup: Nu når jeg flytter kommer jeg til at bo under 1000 m fra TSK så det må også være på tide vi får gjort noget ved det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jo helt perfekt! Husk at sige til i go' tid så vi kan ha' lemonade og sandkage parat! :laugh:

(red: JOKE! forvent sved og tykke mænd) :nahnah:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: sandkage og lemonade? :raisebrow: nej, tak...we want the real thing... :pumpin: ... :w00t: ...BRING IT ON, BABY! :devil::tongue:

Fast, sorry for the log-spam  :blush:

Det gør ikke spor :biggrin:...så kan jeg jo bare fortsætte med at spamme i jeres med ræti god samvittighed :tongue:

Endnu 2 er snart fanget ind af the dark side of the force :devil:

Du siger noget der :blink: ....but hell yeah, det er også på tide :devil: Og du tager med, ik? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:devil: Spinning :devil:

:bike: Cykling III (ca. 55 min.)…Med Arne og Spock :bigsmile:

Pulsuret opfangede heller ikke signal i dag da jeg endelig havde sat mig på cyklen, og jeg var alt for kvæstet til at gå ud af lokalet og få det startet (ligesom Spockie sagde man skulle gøre)…Men jeg sværger, jeg nåede at dø og genopstå mindst en million gange i løbet af den time. :crazy:

:bike: Cykling II (ca. 55 min.) Med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 187

Average: 162

Jeg hang ret meget over styret i dag, og det er ikke kun pga. jeg stadig er syg, men også fordi jeg har så ondt i nakken (sikkert pga. Upper back øvelsen :devil: ). Ellers var det en god omgang træning, selvom virkningen af næsepray (Otrivin med menthol, som Flexi foreslog :biggrin:) begyndte at aftage i slutningen af II’er timen :gal:…Håber jeg bliver rask snart, det er ikke sjovt at ligne lort på en cykel :wink:

Go aften :bigsmile:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes sgu du er en bad-ass når du kan gå til de der heftige timer, når du burde putte under dynen! Respekt og håndtegn  :smilerock:  til Fast!!  :wink:

Så positiv, så positiv :bigsmile: Godt du er derude, søde Flexi..og taaaak!! for :smilerock: ..den kan man ikke få for mange af :biggrin:

********************************

Dagens træning:

Formiddag, Parken

:showoff: Styrketræning :showoff:

Chest Press:

10 reps x 22,5 kg

8 reps x 25 kg

10 reps 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Bicep curl: (fri vægt :w00t: )

Højre arm:

10 reps x 5 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 7 kg

7 reps x 7 kg

Venstre arm:

10 reps x 5 kg

8 reps x 7 kg

7 reps x 7 kg

6 reps x 7 kg...totalt svækling :dry:

Lower Back :

12 reps x 32,5 kg

12 reps x 32,5 kg

10 reps x 35 kg

8 reps x 37,5 kg

Mave (maskinen uden…)

25 reps x 20 kg

15 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

8 reps x 25 kg

Benpress (seated):

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg :a-okhand:

Siddende dips:

15 reps x 30 kg

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

Tror jeg vil cykle i Nørrebro om eftermiddagen, blot for at undgå at ham der står i receptionen i Parken skal råbe : "Hej, igen! :w00t: " som han plejer :laugh:

Og øv, jeg er så træt stadig...er også begyndt at hoste nu :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Han råber altid "hej igen"...sgu pinligt...men det var nu ikke kun derfor :unsure: . Jeg pjækkede også for spinning i Parken fordi der er en der har spurgt mig ud 3 gange nu :wacko: . I går blev jeg også nødt til at bilde ham ind at jeg efter træning ”skulle hjem og passe min lillesøster fordi min mor arbejder sent om aftenen:blink: …og i dag ville han så ”give mig sit nr”. Han er sikkert meget sød, men han fatter sgu ikke en hentydning :sneaky2: …lidt trættende i længden :sleeping:

Du skal altså se at blive rask - Doctor's orders!!

Jeg arbejder på sagen :innocent::tongue: Men jeg kan love dig for at jeg har forvandlet mig om til en junkie i løbet af denne uge...de 10 ml. næsespray jeg har købt er næsten helt færdig-sniffet :hippy:

Dagens træning:

Eftermiddag

Spinning

:bike: Cykling II (50 min.) ....heeeelt alene... :tongue:

Maxpuls: 176

Average: 155

Gider ikke at brokke mig over hvor kedeligt det var, er bare utrolig GLAD for at det er overstået. Ahhhh :biggrin:

Go aften :bigsmile:

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Hehe...Han råber altid "hej igen"...sgu pinligt...men det var nu ikke kun derfor :unsure: . Jeg pjækkede også for spinning i Parken fordi der er en der har spurgt mig ud 3 gange nu :wacko: . I går blev jeg også nødt til at bilde ham ind at jeg efter træning ”skulle hjem og passe min lillesøster fordi min mor arbejder sent om aftenen”  :blink: …og i dag ville han så ”give mig sit nr”. Han er sikkert meget sød, men han fatter sgu ikke en hentydning :sneaky2: …lidt trættende i længden :sleeping:

Måske skulle du bare tage imod nummeret og aldrig ringe :sneaky2: I så fald kunne det jo være der var en anden klokke der ringede hos ham :tongue:

Men jeg kan love dig for at jeg har forvandlet mig om til en junkie i løbet af denne uge...de 10 ml. næsespray jeg har købt er næsten helt færdig-sniffet

Fyyyyh miss kommende stud. med. lægerne fraråder overdreven brug :nono:

Men er skam også selv stor misbruger af næsespray når det er nødvendigt :cold:

Rigtig god bedring :1112:

Link to comment
Share on other sites

Fast>

Jamen du skal da bare droppe træningen, ta 10-15kg på, glem makeup'en og gå i noget meget meget genbrugt tøj som på ingen måde kan forbindes med mode. Du skal se, det skal nok virke. Om ikke andet slipper du jo for at tage derhen. :tongue:

Edited by Casper T
Link to comment
Share on other sites

Måske skulle du bare tage imod nummeret og aldrig ringe  :sneaky2: I så fald kunne det jo være der var en anden klokke der ringede hos ham  :tongue:

:tongue: Ja, for jeg kan ikke undgå ham :dry: (har prøvet! :laugh: )

Fyyyyh miss kommende stud. med. lægerne fraråder overdreven brug  :nono:

Men er skam også selv stor misbruger af næsespray når det er nødvendigt  :cold:

Rigtig god bedring  :1112:

Tusind tak, søde Tul…sniffer ikke så meget mere, jeg skulle nødig miste min autoritet til at uddele ” God Bedring :1112: ” når I andre bliver syge jo :4smartass:
Fast>

Jamen du skal da bare droppe træningen, ta 10-15kg på, glem makeup'en og gå i noget meget meget genbrugt tøj som på ingen måde kan forbindes med mode. Du skal se, det skal nok virke. Om ikke andet slipper du jo for at tage derhen. :tongue:

Hehe..det var ikke fordi jeg ville bitche over at de fleste mænd er til kvinder, men de der tror at tiende gang er lykkens gang… :sleeping: ...og så i et træningscenter… :sleeping: ...det hele bliver ikke bedre af at jeg faktisk ikke er typen der tager til træning for at blive set eller score, men for at træne…ja, det gør jeg faktisk :devil::4smartass:

Dagens træning:

Jeg holder en pause i dag, for jeg er udmattet, mine ben er ristede og jeg har doms div. steder. Regner med at genoptage træningen i morgen :bigsmile:

Ha’ en ræti go’ fredag, Mol’ere :beerchug:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

...det hele bliver ikke bedre af at jeg faktisk ikke er typen der tager til træning for at blive set eller score, men for at træne…ja, det gør jeg faktisk  :devil:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er da noget der er gået HELT galt med din prioritering der, frøken!! :blink::tongue:

Du skal bare blinke til ham, og spørge om han har en fræk søster, for så må han da gerne gi nummeret videre :shades:

Men så igen - det kan jo være, han er typen der gerne vil kigge på... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

...det hele bliver ikke bedre af at jeg faktisk ikke er typen der tager til træning for at blive set eller score, men for at træne…ja, det gør jeg faktisk  :devil:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er da noget der er gået HELT galt med din prioritering der, frøken!! :blink::tongue:

Du skal bare blinke til ham, og spørge om han har en fræk søster, for så må han da gerne gi nummeret videre :shades:

Men så igen - det kan jo være, han er typen der gerne vil kigge på... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Den stakkel går altså helt galt i byen hvis han skal så langt ud som at sige, at han “bare vil være venner” hvis jeg ikke vil mere end det....hvor desperat har man lov at være? Nå, nok om ham…jeg skal nok få skræmt ham væk sooner or later....

************

Dagens træning:

Min 1-dags-pause er blevet til 3 dage…ups :blush: …Men jeg er til gengæld 90% rask nu :w00t: og det er jeg self. mega glad for…jeg vil aldrig mere tage det forgivet, det med at man kan trække vejret gennem næsen uden noget besvær…glæææder mig til at fyre den af igen fra i morgen af… :devil:

Og forresten, jeg har fundet min brors digi-cam…men jeg har talt med ham, han siger at det nok bliver svært for mig at finde ud af hvordan det skal gøres…hmmm :sneaky2: …tak!…Men der kommer under alle omstændigheder snart pics i loggen, for jeg køber en mobi med digi-cam inden ret længe :bigsmile:

Og Flexi siger self. bare til mht. pics :wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm jeg træner sgu egentlig også bare for at træne, men der er heller ingen damer i mit center, andet end gamle fede kællinger, og de behøver skam ikke kigge på mig :laugh:

Egentlig også fint nok, for så kan man få trænet seriøst.. Ville nok have lidt svært ved at stå og brøle, puste og råbe foran en masse lækre chicks :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Selvudløseren plejer at virke fint..  :laugh:

:laugh: hvor er du ond ...men det er ikke kun det der skal til, vel?! :sneaky2::mad::tongue:

Playboy ==> det skal du så også bare udnytte... :devil::wink: der er ikke noget værre end når folk glor på en mens man kæmper med en bestemt øvelse...at gamle mænd/kvinder gør det, gør til gengæld ikke spor for mit vedkommende faktisk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og Flexi siger self. bare til mht. pics  :wink:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, tak :bigsmile:

Først skal jeg dog lige ha rystet billederne fra Herning ud af hovedet - man føler sig jo som en spæd, lille purk når man ser den slags! :dry::wink:

Godt du er rask igen, Doktor Fast - så skal der rives og brækkes jern i rigelige mængder!! :showoff::dumbbell_lift::weight_lift: :4boxing: :pumpin::shades:

:4flex:

Link to comment
Share on other sites

Får vi ikke snart nogle nye billeder at se?  :blush:  :innocent:  :4whistling:

Kigger du også med i loggen? :blush: (tak! :w00t: ) Billeder kommer snart - dvs. i starten af november regner jeg med :wink:

Og Flexi siger self. bare til mht. pics  :wink:  :bigsmile:

Ja, tak :bigsmile:

Først skal jeg dog lige ha rystet billederne fra Herning ud af hovedet - man føler sig jo som en spæd, lille purk når man ser den slags! :dry::wink:

Bare giv dig god tid, Flexi :bigsmile: no hurry...jeg har vist også noget fedt der skal høvles af :4whistling: (Ja, ja..jeg ved godt jeg har sagt det ti gange før, men den her gang mener jeg det faktisk :4smartass: )

Godt du er rask igen, Doktor Fast  - så skal der rives og brækkes jern i rigelige mængder!!   :showoff:    :dumbbell_lift:    :weight_lift:    :4boxing:    :pumpin:    :shades:

:4flex:

Tusind tak! :wink: Og ja, der skal så! :4flex:

****************************

Træning:

Mandag d. 25. okt. - Parken - Formiddag:

Lidt styrketræning:

Chest press:

10 reps x 22,5 kg

10 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Siddende dips:

15 reps x 35 kg

15 reps x 35 kg

8 reps x 45 kg

Spinning :cheer:

:bike: Cykling II (50 min.)

Maxpuls: 188

Average: 166

Ræti go' time med mr. pop-instruktør :wink: Min næse er stadig lidt tilstoppet, og jeg havde ikke sniffet næsepray (gemmer de sidste dyrebare dråber til om aftenen) så lidt svækket var jeg stadig - dog laaangt bedre end sidste mandag :bigsmile: jubiii :w00t::alright:

Go' dag ;-)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. okt. - Parken - Aften:

:devil:Spinning :devil:

:bike: Cykling III (54 min.) med Arne

Maxpuls: 195 :w00t: (ca. 97%)

Average: 174 (ca. 86%)

Beskrivelse af timen findes i Arnes log :biggrin: Men damn, den var hård...havde kvalme og lyst til at kaste op ved hver eneste spurt :devil:

:bike: Udholdenhed (76 min.) med Arne

Maxpuls: 185 (ca. 92%)

Average: 164 (ca. 82%)

Udover at den varede en evighed, så endte timen også med 16 min. mellemtakt - 1 op og 1 ned...var helt færdig til sidst :4thumbup:

Tirsdag d. 26. okt. - Parken - Formiddag:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Siddende dips

12 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg :alright:

Benpress:

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

Lower back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Biceps curl:

10 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg

10 reps x 10 kg

10 reps x 10 kg (venstre arm halter sgu lidt i den øvelse :dry: )

Abdominal crunches:

15 reps x 22,5 kg

12 reps x 25 kg

8 reps x 27,5 kg

10 reps x 25 kg

Upper back:

10 reps x 22,5 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Chest press:

10 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 22,5 kg

Mega god træning - selvom jeg i starten mest havde lyst til at droppe det :wink:

Go' dag ;-)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Maskiner, maskiner :devil:

Ej - sejt nok at du kom afsted - efter 3 timers spinning i går!

ja :blush: men der sker alligevel noget med mullerne :w00t:

Det ser sgu godt ud, Fast!  :showoff:

Det ender med min sidekick bliver bredere end jeg..

Thanx, Flexi :bigsmile: bredere end dig? :w00t: tror det ikke... er jo stadig cardio-bunny :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share