Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Træning den 2-12-04:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 6sæt@3reps@95lbs + 10/8@85lbs (rep PR - men har vist heller aldrig forsøgt virkelig at reppe før... kunne måske have taget 1-2 mere i første sæt)

Incline db flyes:

15@20lbs + 8@25lbs + 8/8/8@30lbs + 12@25lbs (back-off)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 10@110lbs + 8/8/8/8@120lbs (vistnok rep PR med en enkelt rep)

Så fik jeg pludselig kvalme og smuttede derfor op i omklædningsrummet for lige at spise lidt af min banan og min protshake. :4mewantfood:

Og besluttede at gemme resten af styrketræningen (triceps, biceps, skulder) til i morgen, hvor jeg ellers havde planlagt en ren cardiodag - så bliver træningen i morgen også meget sjovere. :innocent:

I stedet gjorde jeg det, som jeg ellers plejer at grine lidt af, når andre gør :blush: - satte mig på en kondicykel med en bog. :4whistling:

Kondicykel:

- 19 min, niveau 11

- 14 min, niveau 12

- 2 min, niveau 14

- 2 min cool-down

Intensiteten var sådan nogenlunde... :raisebrow: Og jeg fik da læst et kapitel om det autonome nervesystem. :4thumbup: :4smartass::rolleyes:

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

:banana: :banana: - jeg stresser virkelig for meget for tiden (har sååå meget skolearbejde :wacko:) til at kunne nyde min træning fuldt ud.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bunny: :bunny: Eftermiddagscardio den 3-12-04: :bunny: :bunny:

:banana3: POWERWALK :banana3:

Tid: 36:56 :firebounce:

Uhuhu en god tur!! :4jumpy: Rigtig god gang i benene. :cooldance: Og rigtig flot vejr at gå i også! Den smukkeste klare decemberhimmel, :sun: og en temperatur lige over frysepunktet, vil jeg tro. Jeg syntes i hvert fald, det var lidt småkoldt, så jeg var godt pakket ind. :cold: Men jeg så sgu en fyr spankulere rundt i shorts og t-shirt. :blink: Ja, faktisk indtil flere, der gik med t-shirt, mens resten af os var pakket ind fra top til tå. :tongue:

Sov halvanden time over mig i morges, :blush: så morgencardioen blev til eftermiddagscardio, da jeg blev nødt til at bruge den tid, jeg trods alt havde, på at få læst til en quiz i første forelæsning - faldt nemlig i søvn i går aftes, da jeg forsøgte at læse. :blush: :blush: Så jeg må virkelig have trængt til den søvn :blink: - men har godt nok heller ikke få meget det sidste stykke tid pga. al den læsning - bl.a. arbejder jeg på et eksamensprojekt om implementering af nyt kogegrej i produktion af labskovs. :wacko:(Heldigvis bare på det rent teoretiske plan. Og det er i og for sig spændende nok :smile: - det er bare en stor mundfuld. :chicken:)

Min quiz gik i øvrigt rigtig dårligt :mad: - men så er det jo godt, at jeg ikke får karaktererne overført til DK, men bare credit for faget. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning den 3-12-04: :cheer: :cheer:

Dips:

12/8/8/6/6@bw (prøvede virkelig at fokusere på dybden i dag :blush:)

Chin-ups:

3/3/3@bw (volumen PR + tangering af PR :w00t:)

Pull-ups: (medium bredt greb :4sport:)

2/2/2@bw (PR + volumen PR :devil:)

(Partial) preacher-curl:

15@mellemstor stang + 8/8@stangen+10lbs (mit venstre håndled sagde underlige lyde - dog uden at gøre ondt - så jeg valgte at stoppe dér :blink:)

i stedet:

Standing db hammercurls:

10@15lbs + 9/7@20lbs :4flex:

Cable face-pulls:

12/12/10/10@"8.5" + 12@"6.5" (dropset)

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"6.5"

og:

Cable front raises:

15/12/12@"2.5"

Kondicykel:

- 5 min, niveau 10

- 10 min, niveau 11

- 13 min, niveau 12

- 5 min, niveau 15

- 2 min cool-down

(Igen mens jeg læste - men fik nu pulsen op og sved på panden alligevel. :4whistling: Det kunne måske godt gå hen at blive en vane. :blush: :blush:)

+ gang til/fra træning - 2x ca. 15 min :walking:

Uh, blev godt nok glædeligt overrasket over min "styrke" i chins og pull-ups i dag! :w00t: Havde faktisk ikke regnet med at kunne tage én eneste pull-up. :chicken: Kunne måske være meget fedt at tage dem med på programmet igen regelmæssigt, for det ville altså være nogle fede øvelser at være god til. :devil:

:banana: :banana: :banana:

:banana3: :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

:sun:Morgencardio den 4-12-04: :sun:

POWERWALK :walking:

Tid: 37:48

Hvis vejret holder sig sådan her, indtil jeg vender næsen hjemad igen, skal jeg godt nok ikke klage! :w00t: Det er lidt kold, men ikke noget overvældende - og ingen sne, og lige nu heller ingen regn. :tongue:

Desværre fik jeg kvalme igen i dag. :unsure: Træls. :mad:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 4-12-04: :bottom::firebounce:

Legpress:

15@180lbs + 12@270lbs + 10@360lbs + 10@380lbs + 8/8/8@410lbs (PR - men jeg kører aldrig legpress i mine aerobicsko igen - mine fødder var ved at glide af pladen, hver gang jeg nåede til den 8. rep med de 410 lbs :mad:)

Og så lidt impulsivt - ville egentlig blot have kørt noget volumen dødløft, men da jeg kom hen til squatracks'ene, var de alle tre optaget af diskopumpere, der stod og hhv. curlede og kørt upright rows :rocketwhore: => så skulle der fandme squattes:

Squat:

10@45lbs + 6@65lbs + 6@85lbs + 6@105lbs (vistnok rep PR) + 6@125lbs (helt sikkert rep PR :devil:) + 3@130lbs + 1@135lbs + 1@140lbs (= 65.8 kg PR :4jumpy::firebounce:- teknikken kørte meget bedre i dag, end den plejer, men jeg har stadig lidt problemer med at få stangen til at ligge stabilt på ryggen, når jeg kommer op i kg :blush:)

Dødløft:

10@135lbs (dobbelt overhåndsgreb) + 1/1@155lbs + 10-12singler@165lbs + 10/10/10@155lbs (brændebrændebrænde!! :bottom::devil::firebounce:)

Calf raise:

10@115lbs + 8/8/8/8@130lbs

Mave-crunch-maskine:

12@90lbs + 10@100lbs + 2@110lbs (for tungt i dag :blush::chicken:) + 8/8@100lbs

Hyperextension - skrå bænk:

15@bw + 10/10/10/10@35lbs

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Der var ikke så forfærdeligt meget energi tilbage, da jeg nåede til de sidste tre øvelser :rolleyes: - men i legpress, squat og dødløft blev der brændt rigtig godt igennem! :devil: Bortset fra min træning i morgen, er det nemlig ikke sikkert, jeg kan nå at træne før fredag i næste uge. :crybaby:

PR i squat må berettige til en ekstra banan, og det samme gælder helt sikkert for awbrændingsfaktoren, :king::banana: :banana: :banana: :banana: :banana: for dagens træning. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

YEAH - spontane maxforsøg er for fede :laugh:

Tillykke med PR :cooldance:

teknikken kørte meget bedre i dag, end den plejer, men jeg har stadig lidt problemer med at få stangen til at ligge stabilt på ryggen, når jeg kommer op i kg

her er en del gode tips, som måske kan hjælpe. :smile:

Held og lykke med eksaminer og rapporter og hvad du ellers har gang i :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har lige läst noget af din log og ville give dig et lille råd. Hvis du vil forbedre din bänk er der ingen grund til at gå mere end halvvejs ned i dibs. Det ödelägger bare din skulder. Smid i stedet noget vägt på og kör kun halvvejs ned. Det virker kanon!

ellers godt program du körer!!! :4thumbup:

En skam du ikke kom med til VM. Det ville have väret en fed oplevelse.

Min mand (käreste) löfter lige NU :devil: bare jeg var der.....

Ser ud til at vi skal dyste om pladsen näste år. Det er godt med noget modstand. Kommer du til DM styrkelöft?

Link to comment
Share on other sites

Jesse & James: You know us as Team Rocket and

we fight for what is wrong! We're tired of our motto

so we thought we'd try a song!

Jesse: Jesse!

James: James!

Both: The speed of light! Prepare to fight!

Meowth: Meowth! That's right!

James: I am the handsome one

Jesse: I'm the gorgeous one!

Both: Looking good is lots of fun! We get some

things wrong but we keep rolling along!

Link to comment
Share on other sites

YEAH - spontane maxforsøg er for fede  :laugh:

Tillykke med PR  :cooldance:

Ih tak! :biggrin:

teknikken kørte meget bedre i dag, end den plejer, men jeg har stadig lidt problemer med at få stangen til at ligge stabilt på ryggen, når jeg kommer op i kg

her er en del gode tips, som måske kan hjælpe. :smile:

Tak. :4thumbup: Tror nok, jeg har læst den før, men det kan helt sikkert aldrig skade at få nogle af tipsene genopfrisket. :smile: Jeg tror, mit problem kommer sig af, at jeg er begyndt at holde meget smalt => der skal ikke så meget til, før stangen kommer til at "gynge" lidt på ryggen. Skal vist bare øve mig, øve mig og så øve mig noget mere. :4whip:

Held og lykke med eksaminer og rapporter og hvad du ellers har gang i  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, jeg får brug for det! :wacko:

Har lige läst noget af din log og ville give dig et lille råd. Hvis du vil forbedre din bänk er der ingen grund til at gå mere end halvvejs ned i dibs. Det ödelägger bare din skulder. Smid i stedet noget vägt på og kör kun halvvejs ned. Det virker kanon!

ellers godt program du körer!!! :4thumbup:

En skam du ikke kom med til VM. Det ville have väret en fed oplevelse.

Min mand (käreste) löfter lige NU  :devil: bare jeg var der.....

Ser ud til at vi skal dyste om pladsen näste år. Det er godt med noget modstand. Kommer du til DM styrkelöft?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet. :bigsmile: Jeg kører også kun ned, så det stadig føles behageligt for skulderen, men jeg har, som det fremgår af loggen, arbejdet med dybden - forstået på den måde, at jeg skal lære at holde spændet i armene, så jeg kan komme lidt længere ned (uden at skade mine skuldre, forstås). Har lidt det samme problem i bænk, nemlig at jeg ofte mister spændet i armene, lige før stange når brystet. :rolleyes:

Og ja, jeg regner da med at komme til DM næste år. :smile:

og tillykke med pr i squat. :4thumbup: 

Det varer ikke länge inden du overhaler mig. Jeg er gået totalt i stå på det sidste.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. Men næppe - læste lige i en anden tråd, at du har squattet, var det 135 kg?! :w00t: Jeg har max squattet 92.5 kg med udstyr. :blush: Har dog fået købt mig en Centurion, mens jeg har været her i USA, så det glæder jeg mig meget til at afprøve, når jeg kommer hjem!! :w00t:

Jesse & James: You know us as Team Rocket and

we fight for what is wrong! We're tired of our motto

so we thought we'd try a song!

Jesse: Jesse!

James: James!

Both: The speed of light! Prepare to fight!

Meowth: Meowth! That's right!

James: I am the handsome one

Jesse: I'm the gorgeous one!

Both: Looking good is lots of fun! We get some

things wrong but we keep rolling along!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Tak - tror jeg nok... :unsure::tongue:

100% enig der hurra, du er så lee :D

<{POST_SNAPBACK}>

:4flex: :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har lige läst noget af din log og ville give dig et lille råd. Hvis du vil forbedre din bänk er der ingen grund til at gå mere end halvvejs ned i dibs. Det ödelägger bare din skulder. Smid i stedet noget vägt på og kör kun halvvejs ned. Det virker kanon!

ellers godt program du körer!!! :4thumbup:

En skam du ikke kom med til VM. Det ville have väret en fed oplevelse.

Min mand (käreste) löfter lige NU  :devil: bare jeg var der.....

Ser ud til at vi skal dyste om pladsen näste år. Det er godt med noget modstand. Kommer du til DM styrkelöft?

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan du også skrive mig bag øret .... jeg er 100% klar i -67.5 kg!!

Det bliver så FEEEE' :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der er allerede sommerfugle i maven her. :w00t::w00t::w00t:

Skal du godt nok i -67? Det må väre alt det powerwalk i har gang i! :devil:

Hvis jeg begynder på det ryger jeg bare i 56 og der er der nogle lede rekorder.

Hvis jeg bliver i 60 skulle der väre chance for ny dansk rekord total Men der er jo lang tid til.

Har et lille stävne heroppe på lördag. Bare for at få lidt erfaring så ikke bommer igen til DM

:cry:

Link to comment
Share on other sites

teknikken kørte meget bedre i dag, end den plejer, men jeg har stadig lidt problemer med at få stangen til at ligge stabilt på ryggen, når jeg kommer op i kg

her er en del gode tips, som måske kan hjælpe. :smile:

Tak. :4thumbup: Tror nok, jeg har læst den før, men det kan helt sikkert aldrig skade at få nogle af tipsene genopfrisket. :smile: Jeg tror, mit problem kommer sig af, at jeg er begyndt at holde meget smalt => der skal ikke så meget til, før stangen kommer til at "gynge" lidt på ryggen. Skal vist bare øve mig, øve mig og så øve mig noget mere. :4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

God ide at øve dig :4thumbup:

Men har du overvejet om det kunne være dit træningstøj, der er for glat?

Evt kunne du også bare smide noget kriiiidt på deromme (måske få nogen til det), så stangen kan ligge på det. :devil:

Link to comment
Share on other sites

teknikken kørte meget bedre i dag, end den plejer, men jeg har stadig lidt problemer med at få stangen til at ligge stabilt på ryggen, når jeg kommer op i kg

her er en del gode tips, som måske kan hjælpe. :smile:

Tak. :4thumbup: Tror nok, jeg har læst den før, men det kan helt sikkert aldrig skade at få nogle af tipsene genopfrisket. :smile: Jeg tror, mit problem kommer sig af, at jeg er begyndt at holde meget smalt => der skal ikke så meget til, før stangen kommer til at "gynge" lidt på ryggen. Skal vist bare øve mig, øve mig og så øve mig noget mere. :4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

God ide at øve dig :4thumbup:

Men har du overvejet om det kunne være dit træningstøj, der er for glat?

Evt kunne du også bare smide noget kriiiidt på deromme (måske få nogen til det), så stangen kan ligge på det. :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror ikke, det er det. Det føles ikke som om, stangen glider - det er balancen, der er problemet. :smile:

:bunny: :bunny: Morgencardio den 5-12-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Tid: 37:59

Føltes egentlig som om, jeg bare slentrede derudaf og nød det gode vejr, :sun: men faktisk var tempoet jo okay. :cooldance: Dejlig tur i hvert fald! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance:Træning den 5-12-04: :cooldance::cooldance:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@85lbs + 3@95lbs + 3@100lbs + 2@105lbs + 1@110lbs + 1@115lbs (følte egentlig, at styrken var okay i dag, men jeg kunne slet ikke finde min position på bænken, så 115 lbs var vist max i dag)

Overhåndschins - smalt greb:

3/2/3/2@bw (rep PR :cooldance:)

supersetted med:

Paused incline db press:

10/9/8/8@35lbs (vi havde fået nye bænke, som jeg vist lige skal vænne mig til - havde lidt svært ved at finde en god position :chicken:)

Machine-lat-rows:

10@90lbs + 10@110lbs + 7/8/9/8@120lbs (rep PR - kørte skiftevis med en fyr, som havde været på udveksling i Kbh i sommers! :w00t:)

Dips:

10/8/8/12/8@bw (laaaang pause imellem de sidste par sæt, da jeg fik kørt en del kæbe med en af instruktørerne :4whistling:)

ind imellem:

Underhåndschins:

3/2@bw

Cable face-pulls:

12/12/10/10@"8.5" + 12@"6.5" (dropset)

kørt skiftevis med:

Cable upright row:

12/12/12@"6.5" (føltes overraskende god i dag :w00t:)

og:

Cable front raises:

15/15/15@"2.5"

Cable hammercurls:

12@"2.5" + 10@"3.5" + 8@"4" (har aldrig prøvet hammercurls med reb før, men jeg stod lige og kæbede den aw med to af instruktørerne, så i stedet for at smutte over til håndvægtene... :rolleyes: - føltes faktisk rigtig, rigtig god!! :4flex:)

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min :walking:

Ups, hvad der bare skulle have været en hurtig omgang afbrænding (og så hjem at skrive opgave :4whip:) endte med at tage mig omkring fire timer, fra jeg forlod kollegiet til jeg var tilbage igen. :4oops: Alt for meget kæbe. :4whistling: :rolleyes: Men det var hyggeligt. :biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Men en træls ting: Tabte mit pulsur på gulvet oppe i omklædningrummet, en af knapperne faldt ud, jeg kunne ikke finde den igen, og nu er uret kaput. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 6-12-04: :4jumpy::cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: Ukendt - fjolset her har jo smadret sit ur... :dry:

Ellers igen en virkelig dejlig tur, hvor det føltes som om, der var god power i benene. :firebounce: Både i går og i dag har de været/er de i øvrigt let DOMS'ede efter min afbrænding af stænger i lørdags. :w00t: Hvis jeg husker ret, har angel også udtalt sig om charmen i at powerwalke med balle-DOMS - og jeg må give hende fuldstændig ret... :innocent:

:banana3: :banana3: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Cardio den 7-12-04: :cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: est. 35-40 min

Det øsede ned, da jeg vågnede i morges, så der vendte jeg mig altså bare om på den anden side og sov videre i stedet for at stå op at powerwalke. :rolleyes:

I stedet en lille pw efter forelæsning - imellem to byger. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er der to uger til jeg er hjemme igen! :firebounce: :firebounce:

Har gået 2x ca. 15 min her til aften :walking: - til/fra en study session (når jeg nu ikke har tid til at styrketræne, bliver jeg jo nødt til at notere selv den mindste ting :rolleyes:).

Var ved at blive kørt ned på vej hjem af en eller anden dum tøs, der aldrig skulle have haft kørekort :mad: - hun drønede lige ud midt i fodgængerovergangen uden at se sig for, holdt så stille for derefter at køre fremad igen - stadig uden at se sig for. :blink::rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Og fra nu af, vil jeg til at have styr på min kost igen!! :rocketwhore:

Det kørte ellers ret godt, synes jeg, men her den sidste uges tid er jeg næsten dagligt faldet i den der med at spise alt for meget om aftenen, fordi jeg har siddet længe oppe og skrevet opgave :4oops:(hvilket jeg egentlig også burde være igang med lige nu :innocent:). Og så ikke fået spist særligt meget i løbet af dagen, fordi jeg stort set ikke har været sulten. :blink: Det spiller ikke jo. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 8-12-04:

POWERWALK :walking:

Tid: tja... har jo stadig intet ur :mad:

Lavede en Tulle i morges, men vågnede heldigvis tids nok til, at jeg stadig kunne nå en lille morgen-pw. :bunny: Nu skal jeg bare lige nå at forberede et oplæg om Sorghum Beer før forelæsning om en time. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 8-12-04:

POWERWALK :walking:

Tid: tja... har jo stadig intet ur :mad:

Lavede en Tulle i morges, men vågnede heldigvis tids nok til, at jeg stadig kunne nå en lille morgen-pw. :bunny: Nu skal jeg bare lige nå at forberede et oplæg om Sorghum Beer før forelæsning om en time. :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh: Hey cool jeg har fået et stunt opkaldt efter mig :jodler: :jodler: :jodler: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 8-12-04:

POWERWALK :walking:

Tid: tja... har jo stadig intet ur :mad:

Lavede en Tulle i morges, men vågnede heldigvis tids nok til, at jeg stadig kunne nå en lille morgen-pw. :bunny: Nu skal jeg bare lige nå at forberede et oplæg om Sorghum Beer før forelæsning om en time. :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh: Hey cool jeg har fået et stunt opkaldt efter mig :jodler: :jodler: :jodler: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh: Dejligt, at sådan en "ting" som jeg, ihvertfald i perioder kender til, nu endelig har fået et navn!! :4thumbup: :laugh::laugh:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

:bunny:Cardio den 9-12-04: :bunny:

Endnu engang ingen morgenpw, da jeg grundet opgaveskrivning først kom i seng klokken godt 4:30 :sleepy:(tak, Spock, ellers var vist aldrig kommet i seng! :4winkkiss:).

Da jeg kom hjem fra lab i eftermiddags og skulle læse til eksamen, kunne jeg alligevel ikke helt holde mig i skindet, og smuttede op i kollegiets cardiorum. :rolleyes:

Det blev til:

Ellipsetræner:

- 40 min, niveau 4-8

- 5 min cool-down

:banana: :banana:

Og fik såmen nok læst mere (ja, jeg gjorde det igen :blush:), end hvis jeg var blevet på værelset, for jeg var på det tidspunkt ved at kollapse af træthed. :wacko:

Så afsted til en study session, som jeg netop er kommet tilbage fra (klokken er godt 22 her). :smile: Så det blev i den forbindelse til 2x ca. 15 min :walking: (og i dag uden af være ved at blive kørt ned af dumme blondiner :tongue:).

Har lige spist min natmad, og nu tror jeg faktisk bare, jeg vil i seng - er træææææt. :sleepy::sleeping: Så må jeg bare stå ekstra tidligt op i morgen og få læst til eksamen dér. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

En lettere forsinket opdatering på gårsdagens træning... Var for smadret da jeg kom hjem senere på aftenen. :sleeping:

Træning den 10-12-04: :4jumpy:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 1@110lbs + 1/1/1@115lbs (udmærket :smile:)

Dødløft:

10/10@135lbs (dobblet overhåndsgreb) + 1@155lbs + ca.10singles@160lbs (uden bælte i dag)

Chins:

1/3/2/3/2@bw (med variende greb)

kørt skiftevis med:

Dips:

14/10/9/8/7@bw

Incline db flyes:

12@20lbs + 8@25lbs + 8/7/8@30lbs

Machine-lat-rows:

4@140lbs (PR - skulle køre indimellem en fyr, som var igang med denne vægt på, så da han skulle til at fjerne den yderste skive, tænkte jeg, at jeg da ligeså godt lige kunne prøve på en PR - han mente, at det var altså ret tungt, og han ville blive imponeret, hvis jeg kunne, sååå... :innocent::kickass::laugh:) + 8/8/8/8@110lbs

Standing db hammercurls:

8/8/8/6@20lbs :4flex: :tongue:

Cable face-pulls:

10/10/10@"8.5" + 12@"8" + 12@"6" (dropset)

supersetted med:

Cable upright row:

12@"6.5" + 12/12@"6"

og:

Cable front raises:

15/12/12@"2.5"

+ gang til/fra træning... :walking:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share