Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Synes nu Jan's drilleri var meget venskabeligt, omend lidt kvantitativt... :raisebrow:

Ligefrem at kalde ham ynkelig synes jeg personligt er lidt for meget, men ok...det er ikke min log :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kathrine har min fulde opbakning - og jeg er vist ikke alene. At der er folk der ikke fatter et vink med en vognstang er bare ærgeligt. Jeg kan undres over hvad man ind imellem finder er helt passende at "drille" piger med. Kathrine er ikke sart, bestemt ikke, men jeg kan godt forstå at hun synes det her er for meget.

Link to comment
Share on other sites

Kathrine har min fulde opbakning - og jeg er vist ikke alene. At der er folk der ikke fatter et vink med en vognstang er bare ærgeligt. Jeg kan undres over hvad man ind imellem finder er helt passende at "drille" piger med. Kathrine er ikke sart, bestemt ikke, men jeg kan godt forstå at hun synes det her er for meget.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :smile:

________

Morgencardio den 21-11-04: :hippy:

POWERWALK

Tid: 40:13

Hmm... det gik lidt langsomt i dag. :dry: Følte mig ellers ikke træt eller noget. :raisebrow:

Oh well, dejlig tur alligevel. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så kan man kun gisne om hvad DeAngelo har at sige til sit forsvar, for det gik da lidt galt det her  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahahaha - det ville jo kræve, at jeg rent faktisk lagde an på Hoosier. Man kan også drille-hygge selvom det ikke er for at gøre indtryk på nogen. :smile:

Men drillerierne blev bare ikke taget så godt op af Hoosier - hvorfor jeg selvfølgelig stopper med det - det er jo trods alt et andet medlems træningslog på et motionssite. :smile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

det er jo trods alt et andet medlems træningslog på et motionssite. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket også en af de væsentligste grunde til, jeg har valgt ikke at poste de billeder. :wink:(Ja, jeg er godt klar over, at jeg postet billeder af min booty - men det er også ca. dér, min grænse for, hvad der er træningsrelevant, går.)

Før jeg fik dem taget, vidste jeg ikke præcis, hvad fotografen havde i tankerne. Nu har jeg så fået billederne tilbage - og de er gode, det er såmen ikke det, men ikke træningsrelevante. :smile:

Så lad os bare lade den ligge dér. :smile: Og så om forhåbentlig ikke så mange måneder, får jeg mulighed for at poste nogle rigtige trænings-/poseringsbilleder. :4flex:

Hoos> hvae er der sol og varmt der hvor du er ?

<{POST_SNAPBACK}>

Om sommeren, ja, :sun: men bestemt ikke om vinteren. :cold: I år har vi dog indtil videre haft et udsædvanligt mildt efterår, og vinteren skulle efter sigende også blive ganske mild i år. :smile:

Men sidst, jeg var i Indiana, var det den værste isvinter i 20 år. :blink: Der var dage, hvor vi bogstaveligt talt ikke kunne komme udenfor en dør pga. sne. :cold::wacko: Det er dog som regel værst i januar og februar, og der er jeg jo heldigvis i DK igen. :bigsmile: Faktisk er der i dag præcis en måned til, jeg drager hjemad. :smile:

Link to comment
Share on other sites

det er jo trods alt et andet medlems træningslog på et motionssite. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket også en af de væsentligste grunde til, jeg har valgt ikke at poste de billeder. :wink:(Ja, jeg er godt klar over, at jeg postet billeder af min booty - men det er også ca. dér, min grænse for, hvad der er træningsrelevant, går.)

Før jeg fik dem taget, vidste jeg ikke præcis, hvad fotografen havde i tankerne. Nu har jeg så fået billederne tilbage - og de er gode, det er såmen ikke det, men ikke træningsrelevante. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool Kathrine. :smile:

God træning over there. And have fun. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Om sommeren, ja, :sun: men bestemt ikke om vinteren. :cold: I år har vi dog indtil videre haft et udsædvanligt mildt efterår, og vinteren skulle efter sigende også blive ganske mild i år. :smile:

Men sidst, jeg var i Indiana, var det den værste isvinter i 20 år. :blink: Der var dage, hvor vi bogstaveligt talt ikke kunne komme udenfor en dør pga. sne. :cold::wacko: Det er dog som regel værst i januar og februar, og der er jeg jo heldigvis i DK igen. :bigsmile: Faktisk er der i dag præcis en måned til, jeg drager hjemad. :smile:

Okay :( æv, jeg sad lige og håbede for dig at du var i florida eller sådan et sted (aner ikke hvor det er varmt i usa) - og kunne trække lidt ressourcer hjem på den konto - fordi herhjemme er det godt nok blevet småkoldt.

næste gang du tager til USA, så vælg lige et sted med palmer okay ?

Link to comment
Share on other sites

Om sommeren, ja, :sun: men bestemt ikke om vinteren. :cold: I år har vi dog indtil videre haft et udsædvanligt mildt efterår, og vinteren skulle efter sigende også blive ganske mild i år. :smile:

Men sidst, jeg var i Indiana, var det den værste isvinter i 20 år. :blink: Der var dage, hvor vi bogstaveligt talt ikke kunne komme udenfor en dør pga. sne. :cold::wacko: Det er dog som regel værst i januar og februar, og der er jeg jo heldigvis i DK igen. :bigsmile: Faktisk er der i dag præcis en måned til, jeg drager hjemad. :smile:

Okay :( æv, jeg sad lige og håbede for dig at du var i florida eller sådan et sted (aner ikke hvor det er varmt i usa) - og kunne trække lidt ressourcer hjem på den konto - fordi herhjemme er det godt nok blevet småkoldt.

næste gang du tager til USA, så vælg lige et sted med palmer okay ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ Kathrine kan ikke fordrage temperature på over 21 grader - og under 18 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Om sommeren, ja, :sun: men bestemt ikke om vinteren. :cold: I år har vi dog indtil videre haft et udsædvanligt mildt efterår, og vinteren skulle efter sigende også blive ganske mild i år. :smile:

Men sidst, jeg var i Indiana, var det den værste isvinter i 20 år. :blink: Der var dage, hvor vi bogstaveligt talt ikke kunne komme udenfor en dør pga. sne. :cold::wacko: Det er dog som regel værst i januar og februar, og der er jeg jo heldigvis i DK igen. :bigsmile: Faktisk er der i dag præcis en måned til, jeg drager hjemad. :smile:

Okay :( æv, jeg sad lige og håbede for dig at du var i florida eller sådan et sted (aner ikke hvor det er varmt i usa) - og kunne trække lidt ressourcer hjem på den konto - fordi herhjemme er det godt nok blevet småkoldt.

næste gang du tager til USA, så vælg lige et sted med palmer okay ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ Kathrine kan ikke fordrage temperature på over 21 grader - og under 18 :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo ligesom min mors hund. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::devil:Træning den 21-11-04: :devil::firebounce:

Bænkpres:

Opvarmning:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 4@85lbs + 1@95lbs

Trøje på:

2@125lbs + 1@135lbs + 1@145lbs (= 65.8 kg - grrrr... kun 2 kg fra PR og i langt bedre stil - tror næsten, jeg kunne have fået denne konkurrencegodkendt! :devil:) + 2xmiss@150lbs (især andet forsøg startede ellers rigtig godt med super god kontrol på vej ned, men desværre var det begyndt at prikke i min venstre hånd pga. trøjen, så jeg havde lidt svært ved at klemme ordentligt om stangen med den hånd :chicken: - i højre side føltes vægten ellers ikke overvældende tung :smile:)

Paused incline db press:

8@30lbs + 10/10/8/9@35lbs (på andet sæt lagde jeg mærke til, at jeg godt kan tåle at køre et par cm længere ned - det gjorde jeg så på de sidste to sæt, og det føltes rigtig godt! :w00t:)

Dips:

12/12/10/10/10@bw (uh, den var god i dag! især andet sæt kørte rigtig godt!! :biggrin:)

Cable face-pulls:

12@"8" + 9/9/9@"8.5" (rep PR) + 12@"6" (dropset)

supersetted med:

Cable upright rows:

12/12/12@"6"

og:

Cable front raises:

12/12/12@"2.5"

CII:

- 10 min, niveau 4, spurt det sidste minut :bunny:

- 2 min cool-down, niveau 3

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min :walking:

Woohooo!! Super, fænomenalt god træning i dag!! :biggrin: Ikke alene gik bænken godt, styrken var også udmærket i de resterende øvelser, der var masser af god kæbe med Greta under bænken :blahblah: - og fik et lille selvtillidsboost, da en fyr kom over og spurgte, om ikke jeg ville spotte ham i bænken :blush:(da jeg stod ved dipstativet, som altså ikke er lige ved siden af bænkene :innocent:), da han skulle køre 225 lbs for 10 reps (han fik så kun 9 - eller dvs. 7 + 2 forced :tongue:).

Hvis jeg havde fået de 150 lbs i bænken, havde det været en klar 5'er - i stedet fire af de virkelig store: :banana: :banana: :banana: :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Kuldskær>> Taaaak, søde! :biggrin: Ja, i dag gik bænken super godt (i modsætning til i sidste uge :dry:).

Ser godt ud med træningen!  :4thumbup:

Hvorfor snakker du med Greta neden under bænken? Det virker fjollet,

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Mit danske er vist ved at blive lidt rustent allerede. :tongue:

Nu vi snakker om Greta... Under en chat med Henning_F kom vi til at tale om, hvor meget hun mon bænker. Jeg kunne huske, at hun havde fortalt, at i sommers var hun oppe at bænke 180 lbs raw, men at det desværre er gået nedad bakke med styrken, da skolen tager for meget af hendes tid nu. :unhappy:

Anyways, jeg spurgte til hendes bw og bænk-max: 195 lbs raw og 230 lbs i trøje (Fury str. 38) med en kropsvægt på ~145 lbs!! :w00t::bowdown:

Og så er dødløft endda hendes bedste løft! :blink: Glemte helt at spørge, hvad hendes max er i dl, men det må være pænt leee'!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

>> Arne, så må du ud i TSK til Onkel Anyone og blive stoppet i en bænktrøje med det vuns...

Arne fra udholdende topcyklist til ond styrkeløfter :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha - problemet er at jeg skal bruge en af /Niels størrelse om maven - men næppe kan udfylde den med mine arme og skuldre :tongue: Næææ - jeg har sat kursen mod de 100 kg i bænk uden elastik. Jeg kommer nu ud i TSK på onsdag for at få lidt tips fra Anders :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22-11-04: :jodler: :banana3: :cheer:

DE dødløft:

10@135lbs + 5@145lbs (igen med dobbelt overhåndsgreb, men en af de dårlige/glatte stænger :dry:) + 1@155lbs + 1@160lbs + 12-14singler@165lbs :cooldance:

Legpress:

10@180lbs + 8@270lbs + 6/9/9/8/10@360lbs + 15@270lbs (back-off :bottom:)

Calf raise:

10@115lbs + 9/9/8/9@130lbs (føltes rigtig god i dag, selvom jeg igen holdt mig på de 130 lbs :cool:)

Hammerstrength leg-curl:

(2x)8@35lbs + (2x)8@40lbs + (2x)8@45lbs + (2x)7/7/[email protected] (rep PR - én rep bedre end sidst :tongue: - på et tidspunkt kom der i.ø. en gut hen, og spurgte, om jeg dyrkede body building :innocent: - det må helt sikkert have været fordi, mine puny gunz var så godt skjult af t-shirten :4flex: :tongue:)

Hyperextension - skrå bænk:

16@bw + 11/10/9/9@35lbs :firebounce:

Mave-crunch-maskine:

10@80lbs + 8/6/6/8@105lbs

CII:

- 10:30, niveau 4, spurt de sidste 90 sek

- 4:30, niveau 3, stille og roligt :smile:

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Hvad sker der for mig?!? :blink: Powerwalk kl. 6:25 i morges, og træning kl. 16:15 i eftermiddags. :blink: Ligner mig slet ikke. :unsure:

Men en god træning, trods det uvante tidspunkt. :tongue: Dog ikke helt på højde med gårsdagens fænomenale træning, så derfor :banana: :banana: :banana: for i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der for mig?!? :blink: Powerwalk kl. 6:25 i morges, og træning kl. 16:15 i eftermiddags. :blink: Ligner mig slet ikke. :unsure:

Well well, Hoos :w00t: måske du har opgivet at savne DK og i stedet for bare nyder den sidste måned du skal være over there :cooldance::bigsmile:

/ :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 23-11-04: :partytime2:

:bunny:POWERWALK :bunny:

Tid: 38:01

Havde det ikke været fordi, jeg liiige skulle nå hjem at læse noget inden forelæsning her om halvanden time, :rolleyes: havde jeg nok gået lidt længere, for benene fandt en rigtig god rytme i dag! :w00t: :banana3:

Og nu er der kun 4.5 timer til, jeg har ferie resten af ugen!! :4jumpy::cooldance: Og kun fire uger til, jeg atter vender næsen mod DK. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med ferie-dagene - nyd dem nu, og sug de sidste indtryk og stemninger inden du vender snuden hjemad. Inden du ser dig om, sidder du i flyet på vej til Europa igen.

Ses vi til "den sædvanlige" jule-awbrænding i Sønderborg??? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med ferie-dagene - nyd dem nu, og sug de sidste indtryk og stemninger inden du vender snuden hjemad. Inden du ser dig om, sidder du i flyet på vej til Europa igen.

Will do. :cooldance:

Torsdag tager jeg til Logansport og besøger min værtsfamilie fra 98-99 og spiser Thanksgiving dinner sammen med min værtsmor og værtssøster. :4mewantfood: :biggrin:

Fredag skal jeg på pre-juleshopping i Indianapolis sammen med min tidligere søndagsskolelærer. :cheer: :cheer: :cheer:

Og lørdag håber jeg på at få lejlighed til at besøge en rigtig god ven fra mit high school ophold. Han er nu gift, og han og hans kone fik deres første barn tidligere på efteråret. :w00t:

Ses vi til "den sædvanlige" jule-awbrænding i Sønderborg???  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig gør vi det!! :4jumpy::devil::santa2:

Var faktisk inde på deres hjemmeside i morges for at se, om der stod noget om åbningstiderne i julen, men det har de åbenbart ikke fået op endnu. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share