Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Arh, ærgeligt. Kunne ellers have været cool at have deltaget til et VM!  :w00t: Trods alt ikke lige noget vi alle sammen får chancen for!  :bigsmile:

Ja, det er surt! :unhappy:

Men har da tænkt mig at gøre mit ypperste for at kvalificere mig til at kunne deltage i et lignende stævne engang i fremtiden. :devil:

Så skulle du nok droppe alt det cardio :tongue::wink::smile:

Puha, noget af et tidspunkt at komme hjem på  :blink:  :sleeping:  Men så er det jo faktisk snart...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, meget snart faktisk. :blink:

Er glad for at være hjemme inden jul, :xmas: men jeg får (har!) godt nok lidt travlt med at få færdiggjort alt skolearbejdet inden semestrets afslutning. :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaa... Jeg ved ikke om det kan sammenlignes, men jeg har kraftedeme også mange lektier for :blink: ( Og så sidder jeg og mol'er den af, mens jeg burde skrive engelsk stil :blush: )

Men held og lykke med det! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er da noget øv at du har været nødt til at droppe VM. Mon ikke der kommer en anden gang, hvis du bevare motivationen for styrkeløft. Som mine ældre bekendte altid siger "unge mand, du har al den tid foran dig som du behøver for at nå dine må" og :blahblah::blahblah::blahblah:. De har jo nok lidt ret så - unge dame du har al den.......... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Arh, ærgeligt. Kunne ellers have været cool at have deltaget til et VM!  :w00t: Trods alt ikke lige noget vi alle sammen får chancen for!  :bigsmile:

Ja, det er surt! :unhappy:

Men har da tænkt mig at gøre mit ypperste for at kvalificere mig til at kunne deltage i et lignende stævne engang i fremtiden. :devil:

Så skulle du nok droppe alt det cardio :tongue::wink::smile:

:4whistling:

Puha, noget af et tidspunkt at komme hjem på  :blink:  :sleeping:  Men så er det jo faktisk snart...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, meget snart faktisk. :blink:

Er glad for at være hjemme inden jul, :xmas: men jeg får (har!) godt nok lidt travlt med at få færdiggjort alt skolearbejdet inden semestrets afslutning. :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaa... Jeg ved ikke om det kan sammenlignes, men jeg har kraftedeme også mange lektier for :blink: ( Og så sidder jeg og mol'er den af, mens jeg burde skrive engelsk stil :blush: )

Men held og lykke med det! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis samme strategi, jeg bruger mht. MOL og lektier... :rolleyes::blush:

Og tak, i lige måde. :wink:

Det er da noget øv at du har været nødt til at droppe VM. Mon ikke der kommer en anden gang, hvis du bevare motivationen for styrkeløft. Som mine ældre bekendte altid siger "unge mand, du har al den tid foran dig som du behøver for at nå dine må" og  :blahblah:  :blahblah:  :blahblah:. De har jo nok lidt ret så - unge dame du har al den.......... :laugh:  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det var lige præcis min tanke. Hvis jeg virkelig vil, så får jeg også chancen for at komme afsted en anden gang. :devil:

Og selvom det var mega surt at måtte droppe VM, så er jeg tilfreds med min beslutning - det var simpelthen mere, end jeg kunne overskue lige nu. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 28-11-04: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 5@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 2@115lbs (rep PR :cooldance:) + 1@120lbs (= 54.4 kg - PR - fløj op! :devil:) + 1@125lbs (= 56.7 kg - PR - troede, spotteren havde fingrene på, men han sværger, at han overhovedet ikke rørte :king:) + 1xmiss@130lbs (fik kørt den ned i en helt forkert bane, for langt oppe mod hovedet, så der var intet at presse med)

Paused incline db press:

8@30lbs + 10@35lbs + 6@40lbs (PR - så kunne jeg jo godt!! :w00t:) + 8@35lbs

Machine-lat-row:

10@90lbs + 10@110lbs (rep PR) + 7/7/7@120lbs (PR :firebounce:)

Dips:

12/8/8/5/5@bw (tror, der var okay dybde på i første sæt, men efter tredje sæt fik jeg en reprimande fra en af instruktørerne om, at jeg skulle en del længere ned :blush: - det forsøgte jeg så at komme på de to sidste sæt...)

supersetted med:

Chin-ups:

1/1@bw (skulle bare lige se, om jeg stadig kunne...)

Cable face-pulls:

10/10/9/9@"8.5" + 12@"6.5" (dropset)

supersetted med:

Cable upright row:

15@"6" + 8/8@"6.5"

og:

Cable front raises:

12/12/12@"2.5"

(Partial) EZ-preacher curls:

15@mellemstor stang + 10/10/10@stangen+10lbs :4flex:

Og så var der absolut ikke tid til mere, hvis jeg også ville nå i bad - og det ville jeg...

+ gang til/fra træning = 2x ca. 15 min :walking:

Trods en uventet fantastisk god træning, med PR i bænken og hvad ved jeg, vil jeg kun give dagens træning :banana: :banana: :banana: :banana: (af de store), da jeg var for tidspresset til at nå cardioen + et par andre ting...

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk flot med PR i bænken - og dine DB pres er også for vilde!

Nu tør jeg da slet ikke bræææææææææænde med dig til jul  :4thumbup:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Du slipper ikke - vi to skal da ned at brææææææænde Sønderborg Fitness i sænk!! :4whip::devil:

Wauw, TILLYKKE med din PR i bænk! :1356: ...jeg synes der er en ny PR, hvergang jeg læser din log!  :4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih tak! :biggrin: Alle de mange PR's skyldes vist mest, at jeg noterer alt, som noteres kan. :4whistling: (Det er så dejligt motiverende jo. :blush:)

Jeg må også lige ønske tillykke med den flotte PR :4thumbup:  :jodler:

Stay mean :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :w00t: Og jeg skal gøre mit bedste!! :4flex: :devil:

1@125lbs (= 56.7 kg - PR - troede, spotteren havde fingrene på, men han sværger, at han overhovedet ikke rørte )

Sådan nogle spottere har vi også nede hos os :tongue: , men tillykke med bænkrekorden :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - ej, sådan var det nu ikke. Jeg troede, han havde rørt, fordi den føltes overraskende nem, men han sagde, at han havde hænderne ca. en cm under stangen, og at sådan gjorde han altid, når han spottede pga. den psykiske effekt (ja, det virkede i hvert fald på mig! :tongue::blush:). Og tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du slipper ikke - vi to skal da ned at brææææææænde Sønderborg Fitness i sænk!! :4whip::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med din PR i bænken Kathrine :strat: :4band:

Lige et spørgsmål. Nu er jeg jo selv i Nordborg/Sønderborg engang imellem og forsøger at få trænet imens jeg er dernede. Jeg plejer at gå over i Zielke som er tæt på ok til det jeg skal bruge :dumbbell_lift:

Det er squ meget lokalt og et sted hvor alle kender alle. De kigger også lige hvad det er for en snegl der har gjort sin entré :shades:

Hvordan er det i Sønderborg Fittness?

Link to comment
Share on other sites

Nutellakriger, Tulle, Henning_F, Spock, DaDane>> Mange tak skal I have allesammen!! :bigsmile::blush:

Er bare superglad for den bænk-PR :w00t: - især når jeg nu ikke kommer til VM alligevel. :crybaby: Og er overrasket over, hvor nem den egentlig var. :blink:

Conscience>> Tak skal du have. :biggrin: And what Spock said. :tongue: Dog er gennemsnitalderen lidt højere end i SATS, er min vurdering. :smile:

Men Sønderborg Fitness er mit gamle center, og begge mine forældre træner der, så normalt kan jeg komme til at træne gratis, når jeg er "hjemme", såååå... :rolleyes:

Har aldrig selv været i Zielke, men jeg ved, at i hvert fald ptpoul også har gæstetrænet dér og vist været meget godt tilfreds med det... :smile: Har da også indtryk af, at det er mere løfte-tungt-og-smide-med-vægtene-egnet end SF. :devil:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::alright::bunny:Cardio den 29-11-04: :bunny::alright::firebounce:

Kondicykel:

- 30 min, niveau 10-15 (lagde forholdsvist roligt ud, men intensiteten kom godt op til sidst... det er længe siden, jeg har haft pulsen så højt oppe så "længe" ad gangen :blush: - føltes godt... :heartpump:)

- 3 min cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Er rimeligt stresset for tiden, :wacko: så havde den der jeg-burde-virkelig-sidde-derhjemme-at-læse-fornemmelse... men havde sådan brug for at træne. :blush: Kondicyklen er godt nok ikke mit yndlingsapparat, men det var jo mandag = godt fyldt op i centret. :tongue: Og heldigvis blev det meste af "turen" krydret med godt med kæbe med diverse venner og bekendte - hyggeligt, hyggeligt! :bigsmile:

:banana: :banana: for dagens indsats. :banana3:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:banana3: Morgencardio den 30-11-04: :banana3:

POWERWALK :walking:

Tid: 50:18

Det regnede, da jeg stod op i morges - ikke meget, men nok til, at jeg ikke ville tage min mp3 med ud. Og jeg tror, den manglende musik havde en lettere negativ indflydelse på tempoet. :chicken::rolleyes:

Nå ja, og så var det så holdt op med at regne i løbet af den tid, det tog mig at få børstet tænder og komme i tøjet. :tongue:

Er forresten begyndt at loade kreatin igen fra i går. Har en rest tilbage fra sidst, og da jeg ikke har den store lyst til at tage "noget hvidt pulver" med igennem tolden, :4disguise: kan jeg lige så godt få det brugt nu. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Rart at se at Fætter PR også gerne tager gavesækken med en tur over atlanten...

Rigtigt flot presset !!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Fætter PR har i det hele taget været pænt gavmild de sidste fire måneders tid. :devil: Denne PR var ekstra tilfredstillende, idet det nu endelig ser ud som om, der sker noget med min bænk. :w00t:[krydser fingre]

:kickass:Træning den 30-11-04: :ilovemuscle:

Dødløft:

10/10@135lbs (dobbelt overhåndsgreb) + 5@155lbs + 5@175lbs + 3@195lbs + 3@205lbs + 1@215lbs + 1@225lbs

DE:

1@155lbs + 8singles@165lbs

Squat:

8@45lbs + 6@65lbs + 5@85lbs + 5@105lbs + 3@115lbs + 3@125lbs + 1@135lbs (okay nemme de 135 lbs... men skal vist holde mig til singles, når det begynder at blive "tungt", for af en eller anden grund synes jeg, det er lidt svært at balancere stangen på ryggen efter den første rep (holder smalt))

Legpress:

12@180lbs + 10@270lbs + 10@360lbs + 8/8/8@380lbs (PR)

Mave-crunch-maskine:

12@80lbs + 10@90lbs + 10/10/10@100lbs

Calf raise:

8@115lbs + 10/9/9/8@130lbs

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/10/10/10@35lbs

+ gang til/fra træning i regnvejr, 2x ca. 15 min... :walking:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Sønderborg Fitness er meget SATS-lignende, med primært TechnoGym udstyr.

Consience>> er du da fra Nordborg?? Jeg selv er fra Havnbjerg...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er fra Silkeborg og bor pt. i Aarhus, men jeg arbejder jo for Danfoss og kommer forbi engang imellem.

Medmindre der var basis for et træf tror jeg bare jeg bliver i Zielke :wink: der har de også plakater af halvnøgne damer :laugh: ren retrostil :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sønderborg Fitness er meget SATS-lignende, med primært TechnoGym udstyr.

Consience>> er du da fra Nordborg?? Jeg selv er fra Havnbjerg...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er fra Silkeborg og bor pt. i Aarhus, men jeg arbejder jo for Danfoss og kommer forbi engang imellem.

Medmindre der var basis for et træf tror jeg bare jeg bliver i Zielke :wink: der har de også plakater af halvnøgne damer :laugh: ren retrostil :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er vel næppe i Sønderborg den 24., hvor Spock og jeg holder mini-MOL-juleawbrændingstræf?! Ellers skal du da være mere end velkommen! :w00t:

:xmas: Morgencardio den 1-12-04: :xmas:

"POWERWALK" :walking:

Tid: 39:43

Det regnede hele dagen i går, og nu er det frostvejr, så der var pænt glat visse steder. Tiden blev da også derefter. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share