Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

:blahblah: :jodler: Træning den 23-11-04: :jodler: :blahblah:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 6@75lbs + 5@85lbs + 6sæt@3reps@95lbs (uden pause) + 6sæt@3reps@85lbs (med pause)

Incline db flyes:

12@20lbs + 10@25lbs + 9/10/9/8@30lbs (er ikke helt sikker på antal reps, men det var noget i den retning - måske tog jeg kun tre sæt?!... :unsure:) + 12@20lbs (dropset)

Machine-lat-rows:

10@90lbs + 10@100lbs + 10@110lbs (rep PR) + 7/7/7@120lbs (PR :devil:)

Crosstrainer:

- 10 min, niveau 10-12, god hastighed :bunny:

- 2 min cool-down

Dips:

12/9/9/9/9@bw (fik en af instruktørerne til at tjekke dybden på et af sættene - han sagde, at den var god på ca. 3/4 af reps'ene, hvilket er bedre, end jeg havde regnet med :smile:)

(Partial) EZ-preacher curls:

15@lillebitte stang + 10@stangen+10lbs + 8/8/8/8@stangen+20lbs :4flex: + 15@stangen (dropset)

Cable face-pulls:

9/8/8/8@"8.5" + 15@"6" (dropset)

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"6"

og:

Cable front raises:

12/12/12@"2.5"

Alle øvelser supersetted med masser af kæbe :blahblah::tongue: - og på den måde gik der så næsten tre timer... :blink:

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min :walking:

Der gik vist lige rigeligt meget feriestemning i den i dag. :laugh: Droppede at køre mere cardio i slutningen af træningen, da jeg for det første skulle på indkøb med min ven Chris, :4mewantfood: og for det andet bliver nødt til at træne tidligt i morgen, da centret allerede lukker kl. 14:30 (og holder lukket helt indtil søndag :crybaby:) - så ingen grund til at brænde helt aw før i morgen. :tongue:

:banana: :banana: :banana: - kæben trækker op. :wink: Og nu er jeg vist også ved at være i form til at "indtage" TSK igen. :blahblah::w00t::king:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super mht julen -jeg må lige holde øje med deres åbningstider.

Angående Thanksgiving - skal din gamle familie ikke se NFL?

Der er jo de to årlige klassiske kampe som også vises live her i lille DK, det er een af de helt store begivenheder i NFL og jeg havde det indtryk at samtlige mandlige indbyggere i USA ser de kampe :devil::bigsmile:

Jeg skal ihvertfald sidde klar foran skærmen!!

Link to comment
Share on other sites

Super mht julen -jeg må lige holde øje med deres åbningstider.

Angående Thanksgiving - skal din gamle familie ikke se NFL?

Der er jo de to årlige klassiske kampe som også vises live her i lille DK, det er een af de helt store begivenheder i NFL og jeg havde det indtryk at samtlige mandlige indbyggere i USA ser de kampe  :devil:  :bigsmile:

Jeg skal ihvertfald sidde klar foran skærmen!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, min værtsfar plejede vist også at se det, men han lever desværre ikke mere. :unhappy:

Men kan da godt være, vi skal have kampen kørende i baggrunden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 24-11-04: :annoyed: :tease:

POWERWALK

Tid: 49:52

Hmm... denne morgens powerwalk var nok ikke det smarteste, jeg nogensinde har fundet på. :raisebrow: Da jeg kiggede ud ad vinduet, tænkte jeg, at regnen da ikke så så slem ud... men... mine bukser blev fuldstændigt gennemblødt (så er det, man forbander, at man lod sine regnbukser blive i DK :4ranting:), og skoene svuppede. :wacko:

Håber, vejret er bedre i aften - så vil jeg overveje at gå en lille tur til. :walking:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 24-11-04: :annoyed: :tease:

POWERWALK

Tid: 49:52

... men... mine bukser blev fuldstændigt gennemblødt (så er det, man forbander, at man lod sine regnbukser blive i DK :4ranting:)

<{POST_SNAPBACK}>

ja ja, kan godt se at det er træls at bo i USA og at man så ikke kan købe et par regnbukser....

så kan man ikke bruge sin status som supermagt til ret meget....

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 24-11-04: :annoyed: :tease:

POWERWALK

Tid: 49:52

... men... mine bukser blev fuldstændigt gennemblødt (så er det, man forbander, at man lod sine regnbukser blive i DK :4ranting:)

<{POST_SNAPBACK}>

ja ja, kan godt se at det er træls at bo i USA og at man så ikke kan købe et par regnbukser....

så kan man ikke bruge sin status som supermagt til ret meget....

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin:Træning den 24-11-04: :pumpin:

Crosstrainer:

- 10 min, niveau 8-12, opvarmning (tiltrængt i dag, da jeg var blevet godt kølet ned af regnen, som stadig øsede ned, da jeg gik ned til centret :annoyed:)

Dødløft:

10@135lbs + 6@145lbs (begge opvarmningssæt med dobbelt overhåndsgreb, og en af de gode stænger i dag :wink:) + 1/1@155lbs + 1/1@160lbs + 8singles@165lbs

Legpress:

12@180lbs + 10@270lbs + 7/8/8/8/9@360lbs (kørte såmen okay, men kunne godt mærke, at jeg har styrketrænet hver dag siden i fredags :blink:)

Mave-crunch-maskine:

10@90lbs + 8/8/8/8@100lbs

Hammerstrength leg-curl:

(2x)10@35lbs + (2x)6/6/6/6@50lbs (PR :devil:)

Calf raise:

8@115lbs + 10/8/8/8/8@130lbs

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/9/9/9@35lbs (uh, virkelig god i dag :bigsmile:)

+ gang til/fra regning, 2x ca. 15 min :walking: - nu i både regn og blæst... :cold::chicken:

Pyha, der var ikke megen energi i dag (for lidt søvn, for lidt mad inden træning, find selv på flere undskyldninger...). :chicken: Så jeg kørte bare det, jeg skulle, og så tog jeg hjem. :smile: Der var ikke mange i centret, da de fleste allerede er taget hjem på Thanksgiving Break. Mødte dog tre fyre, jeg kender, så lidt kæbe blev det dog til. :blahblah::wink:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Med al den træning og manglende kost, hvad siger vægten så?

<{POST_SNAPBACK}>

En vægt, der taler?! :w00t: Sådan noget nymodens stads har vi sørme ikke her. :tongue:

Nu er "manglende kost" heller ikke noget, jeg normalt praktiserer. :wink: I går havde jeg bare kun fået ét måltid inden træning, hvilket viste sig at være for lidt, da jeg trods alt havde været oppe i endda nogle timer + powerwalket. :4slap:

Og det lave energiniveau kan lige så vel have skyldtes, at jeg nu har fået lidt ondt i halsen. :ill: Men når det nu skulle være, så er lige nu, hvor centret alligevel holder lukket, så jeg ikke kan styrketræne, vel meget passende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: Morgencardio den 25-11-04: :sun: :sun:

GÅTUR

Tid: 42:26

Pga. is på fortorvene, var det mange steder ikke muligt at powerwalke, så det meste ad vejen blev det bare til almindelig gang. Tiden blev da også 4-5 min langsommere end normalt. :walking:

Havde faktisk kraftigt overvejet bare at blive liggende i sengen i morges og pleje min ømme hals. :rolleyes::chicken: Men da jeg så, hvor lækkert et vejr det var/er, blev jeg simpelthen nødt til at komme et smut udendørs! :w00t:

Sååå på dødens rand er jeg næppe - bliver bare så pivet, når jeg ikke er helt rask. :chicken: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Med al den træning og manglende kost, hvad siger vægten så?

<{POST_SNAPBACK}>

En vægt, der taler?! :w00t: Sådan noget nymodens stads har vi sørme ikke her. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad tænker du dog på, niske? De har jo ikke engang regntøj "over there" :tongue:

God bedring med halsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Pga. is på fortorvene, var det mange steder ikke muligt at powerwalke, så det meste ad vejen blev det bare til almindelig gang. Tiden blev da også 4-5 min langsommere end normalt.  :walking:

Havde faktisk kraftigt overvejet bare at blive liggende i sengen i morges og pleje min ømme hals.  :rolleyes:  :chicken:  Men da jeg så, hvor lækkert et vejr det var/er, blev jeg simpelthen nødt til at komme et smut udendørs! :w00t:

Ahh, det lyder lækkert - er der sne og frost hos dig nu?? :w00t:(...for her er det bare vådt, trist og gråt... :dry:).
Sååå på dødens rand er jeg næppe - bliver bare så pivet, når jeg ikke er helt rask. :chicken: :4whistling:
Det er jo ganske normalt!! :tongue::smile:(og jeg taler af erfaring.. har trods alt været syg det meste af denne måned :laugh::laugh: )

I sådan en situation er det faktisk: ynk/medlidenhed, dameblade og slik (i den rækkefølge!) der hjælper allerbedst! :4smartass::wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Pga. is på fortorvene, var det mange steder ikke muligt at powerwalke, så det meste ad vejen blev det bare til almindelig gang. Tiden blev da også 4-5 min langsommere end normalt.  :walking:

Havde faktisk kraftigt overvejet bare at blive liggende i sengen i morges og pleje min ømme hals.  :rolleyes:  :chicken:  Men da jeg så, hvor lækkert et vejr det var/er, blev jeg simpelthen nødt til at komme et smut udendørs! :w00t:

Ahh, det lyder lækkert - er der sne og frost hos dig nu?? :w00t:(...for her er det bare vådt, trist og gråt... :dry:).

Da jeg skrev ovenstående, ja. Men nu øsregner det igen. Havde ellers tænkt mig at powerwalke i dag. :dry:

Sååå på dødens rand er jeg næppe - bliver bare så pivet, når jeg ikke er helt rask. :chicken: :4whistling:
Det er jo ganske normalt!! :tongue::smile:(og jeg taler af erfaring.. har trods alt været syg det meste af denne måned :laugh::laugh: )

I sådan en situation er det faktisk: ynk/medlidenhed, dameblade og slik (i den rækkefølge!) der hjælper allerbedst! :4smartass::wink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue:

Er stadig lidt småsyg, :chicken: men har det dog bedre. :smile:

Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sovet så meget, som jeg har gjort siden i onsdags. :blink::sleeping:

Men føler mig en del klarere i hovedet, og satser stærkt på at få trænet (let) i morgen, når centret har åbent igen. :w00t:

Er lige kommet hjem fra en mini-Thanksgiving-ferie hos min tidligere værtsfamilie. :smile:

Fredag var jeg i Indy sammen med min tidligere søndagsskolelærer for at få ordnet lidt julegave-shopping - det var årets største shoppingdag her i USA! :cheer:

Fredag aften var jeg hjemme hos min ven Jason. Mødte hans kone og to måneder gamle datter.

Her er et billede af baby-Hannah og mig - er hun ikke bare nuttet? :biggrin:

post-2145-1101579335_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hun klær' dig :cooldance:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Her er et billede af baby-Hannah og mig - er hun ikke bare nuttet?  :biggrin:

Absolut!!! :wub::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, når man holder sådan en lille størrelse, får man jo næsten helt lyst til selv at få en... :wub: Meeeen, det må vist hellere vente nogle år. :rolleyes::tongue:

Bonus-cardio den 27-11-04: :4band: :cheer::partytime2:

:tongue:

Havde slet ikke regnet med at få lavet noget som helst fysisk i dag, da det fortsat øser ned udenfor. :thumb_down::baaa: Men endte med at få lusket mig op i kollegiets cardiorum (ét løbebånd, én ellipesetræner og én oldsag af en kondicykel)...

Det blev til:

Løbebånd:

- 20 min pw, op til speed 4.4 miles/h, incline 8 %

- 2 min cool-down

Ellipsetræner:

- 10 min, niveau 4-6, med armsving som forsøg på substitut for håndtag :raisebrow:

Ikke meget, men sikkert bedre end ingenting. Og nok også fornuftigt nok ikke at give den 100 % gas, her mens jeg forsøger at blive 100 % rask (altså rent fysisk :tongue:) igen :innocent: - det forsøger jeg i hvert fald at bilde mig selv ind. :rolleyes:

To små bitte :banana: :banana: for dét.

:banana3:

Link to comment
Share on other sites

Haha ikke også dig.. :-) ... ej jeg tror jeg skal lære at kende min plads, så....

Og nu skal du vist i seng, unge dame!! hehe... ups, det var vist mig ... for mange julebryg... :4thumbup:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Haha ikke også dig.. :-) ... ej jeg tror jeg skal lære at kende min plads, så....

Og nu skal du vist i seng, unge dame!! hehe... ups, det var vist mig ... for mange julebryg...  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

:bunny: :bunny: "Morgen"-cardio den 28-11-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :firebounce:

Tid: 49:15

Yeah, så er det endelig holdt op med at regne! :w00t: Og det var skønt endelig at få morgenpowerwalket igen. :cheer: :banana3:

Havde faktisk lyst til at gå lidt længere - ved ikke lige, hvorfor jeg ikke gjorde det... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Her er et billede af baby-Hannah og mig - er hun ikke bare nuttet? :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu får du ikke nogen gode ideer, vel? :tongue:

Det er sateme en sindsyg omgang cardio du får lavet :blink:

Nu havde jeg ellers lige glædet mig til at du kom tilbage, vejede 120 kg og squattede 250, raw :tongue:

Øhm, hvornår var det du kom tilbage til DK? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er et billede af baby-Hannah og mig - er hun ikke bare nuttet? :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu får du ikke nogen gode ideer, vel? :tongue:

Naaaj, det er nok lige tidligt nok...

Det er sateme en sindsyg omgang cardio du får lavet  :blink:

Nu havde jeg ellers lige glædet mig til at du kom tilbage, vejede 120 kg og squattede 250, raw  :tongue:

Hehe - jeg skulle jo ned i 60 til VM bænk.

Nu er det så desværre sådan, at jeg er blevet nødt til at melde afbud :crybaby: :crybaby: :crybaby:(af flere grunde, bl.a. økonomiske og tidsmæssige), så nu kan det egentlig være lige meget. :raisebrow:

Men jeg er faktisk blevet rigtig glad for mine morgenpowerwalks, så jeg vil forsøge nogenlunde at opretholde den form, jeg nu har opnået, til jeg kommer til DK igen. :smile:

Øhm, hvornår var det du kom tilbage til DK?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg lander den 22. kl. 7:35. :sleepy:

Så desværre når jeg ikke med til juleawbrænding. :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Arh, ærgeligt. Kunne ellers have været cool at have deltaget til et VM!  :w00t: Trods alt ikke lige noget vi alle sammen får chancen for!  :bigsmile:

Ja, det er surt! :unhappy:

Men har da tænkt mig at gøre mit ypperste for at kvalificere mig til at kunne deltage i et lignende stævne engang i fremtiden. :devil:

Puha, noget af et tidspunkt at komme hjem på  :blink:  :sleeping:  Men så er det jo faktisk snart...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, meget snart faktisk. :blink:

Er glad for at være hjemme inden jul, :xmas: men jeg får (har!) godt nok lidt travlt med at få færdiggjort alt skolearbejdet inden semestrets afslutning. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share