Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker for de mange indlæg :blush:

Jeg prøver at opsumere mine tanker ud fra dem.

Altså. Skaden er ikke værre end jeg kan tage en par uger off. Men så må jeg jo takke nej til ligaen, hvilket jeg selvfølgelig kan leve med.

Og jeg har prøvet akupunktur før. Men det humlen er; HVORFOR bliver jeg hele tiden skadet. Hvad er det jeg gør forkert? Ligesom hvis man lapper en cykel og glemmer at pille flintestenen ud af dækket. Jeg bliver jo nødt til at finde ud af hvornår det sker.

Er der fordi jeg overtrækker benene?

Er det pga. min fodstilling. Min normale fordstilling af føderne en smule udadvendt.

Er det knæbindende?

... er det fordi jeg er for TOUGH og går for meget HÅRDT /tror det ikke. efter stævnet har det været rimeligt let, hvilket jeg har brokket mig over.

Er det pga. mine hypermobile led? altså når man kun laver 2 reppere og ellers aldrig rør sig, så er der ik så meget muskelmasse til at stabilisere knæet. måske.

Det er alle den slags tanker jeg gør mig, for jeg bliver nødt til at finde ud af hvor kæden springer af.

Men hvad end der sker, så vil mit formål med træning altid være at blive stærkere. Jeg har ikke lyst til at køre mere end 6 rep, i hovedøvelserne ihvertfald.

Jeg risikerer bare at blive sådan en muskuløs klumpedumpe :laugh:

Det behov har jeg slet ikke. Inde i mit hoved har jeg billede af en sten der står med 300 kg på stangen i squat.

Ang. min manglende motivation. Ja, så er det vel fordi man har været så meget oppe og køre op til stævnet og når man skal køre let igen efter et par uger, ultra let, så er det ikke så spændende. Specielt når man føler sig slap. Når man så samtidigt kan mærke at knæet er stået af IGEN, så har man lyst til at gå viking amok. :cry:

Ja og det er ikke gået som jeg havde håbet på i skolen. Det er vinter og så'n.

Som det ser ud ligenu, ser jeg lige om der sker et mirakkel til på fredag og ellers ta'r jeg to uger uden squat og med rackpulls i stedet.

Og så må jeg bare genoptræne mit squat og rackpulle 1,2,3 gange om ugen i stedet.

Nerven der havde sat sig fast ved halebenet er ihvertfald løsnet op efter 1 times :walking: i går nat. Så det er :4thumbup:

Der er ik så meget andet end at gå hårdt i bænken og smadre donprehn til vores dyst på mandag. :santa2:

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Altså er det ikke en Rawdyst??? :blink: og der skal selvfølgelig være en Rialtoburger på spil :devil:

Du kan da godt være med, men det er kun æren der er på spil. Ussel Mamon beskæftiger vi ikke med i HSF. Iøvrigt vil JAcob gerne dyste med dig i squat med halvdragt på fredag :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Men det skal jo være spændende. hverken jeg eller donprehn har løftet 140 før. Men du har løftet 150 L^P.

NøøRj,, det bliver spændende.... men hvad siger du til lilla band nedenom bænken.... :nissegrin:

Jamen i får sgu da ingen fordel af at der kommer en lila elastik på, jeg har altså lavet en double på 100 med blå elastik nedenom bænken første gang jeg prøvede

Link to comment
Share on other sites

Du kan da godt være med, men det er kun æren der er på spil. Ussel Mamon beskæftiger vi ikke med i HSF. Iøvrigt vil JAcob gerne dyste med dig i squat med halvdragt på fredag :devil:

for det første løfter jeg ALDRIG i halvdragt og for det andet har jeg ikke min dragt den er ude og blive syet ind :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nåååå på den måde :4thumbup: øhmmm skal lige tjekke det i KSK senere idag :laugh:

Hvis du var TOUGH, ville du sige ja, ligemeget hvad.

Du skal nok regne med 10-15 kg fra dit raw max. Tænk på at der kun er 140 bunden... hehe... måske 160 i toppen... din tøs..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var TOUGH, ville du sige ja, ligemeget hvad.

Du skal nok regne med 10-15 kg fra dit raw max. Tænk på at der kun er 140 bunden... hehe... måske 160 i toppen... din tøs..

Altså jeg siger da ikke ja til at i andre bare skal ha alle mulige handicaps forærende, uden jeg ved hvad jeg går ind til TØS SELV!!! :devil: jeg er sgu den letteste mand

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var TOUGH, ville du sige ja, ligemeget hvad.

Du skal nok regne med 10-15 kg fra dit raw max. Tænk på at der kun er 140 bunden... hehe... måske 160 i toppen... din tøs..

Hvis Louis skal med skal Weibull også være med. Så kører vi allesammen Raw. Iøvrigt så jeg Weibull køre en 3 repper på 130 kg. med kæder nemt.

Iøvrigt kan jeg ikke lide idéen med at en kører med handicap, så vil jeg hellere tabe.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Jeg er græskkatolsk.

2 ting.

Jeg gider ikke dyste hvis jeg VED jeg vinder.

Jeg gider ikke dyste hvis jeg VED jeg IKKE vinder.

For mig ingen alarm, så bænker vi raw. Jeg kan bare ikke se udfordringen for dig L^P.

Vi tager jo bare Weibull med, så er der en som L^P kan konkurrere imod.

Egentlig også derfor at jeg foreslog, at vi så skulle konkurrere i trøje, da det ville være mere fair.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

L^P <-- det er d. 26 december de skal gøre det

OKay jeg kigger lige på, det er ikke sikkert jeg deltager så, jeg skal maxe fredag nemlig. ellers må vi jo lige finde en dag næste gang, hvor vi allesammen dyster, Marc, thomas, jacob, weibull, ronni, sneglen og mig, det kunne være skide skægt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share