SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

He he. :tongue:

Jeg sad og læste indlæg i Logbøgerne så jeg var bare heldig med at fange den begge gange.

Jeg var oppe på samme "niveau" som på billedet for ca 3 år siden, men holdt pause i over over 2 år. Det var medst et spørgsmål om at komme tilbage i form. Er dog heldigvis ikke stoppet på mit tidligere niveau og har gainet 2-3 kg siden billederne blev taget.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Så virkede knæet igen efter gårsdagens random encounter med en dumbell. Må faktisk indrømme at jeg havde glædet mig til at komme op og træne. Det er utroligt så motiverende der at skrive træningsresultaterne ned. Træningsgangen forløb godt og mine småskader virker til efterhånden at være væk.

Ben og ryg køres i supersets.

Biceps og mave køres i supersets.

Opvarmning: Squat

Squat:

10 x 45 kg

15 x 45 kg

20 x 75 kg

8 x 95 kg

5 x 105 kg

4 x 110 kg

Leg extension:

20 x 25 kg

20 x 30 kg

Har problemer med knæet i denne øvelse. Den køres derfor meget let. Antal kg er desuden relativt da det er på maskine.

Standing Leg curl:

20 x 15 kg

20 x 20 kg

15 x 25 kg

Opvarmning: Lat Pulldown

Chinups:

16 x BW (PR)

9 x BW + 10 Kg

5 x BW + 15 kg

Dumbbell Bent-over Row med støtte på bænk:

20 x 27,5 kg

10 x 34,5 kg

10 x 34,5 kg

Centeret jeg træner i har ikke andre mellemliggende eller højere vægte. Skod!

Barbell Bent-over Rows:

12 x 75 kg

8 x 80 kg

6 x 85 kg

Barbell curls

11 x 45 kg

8 x 50 kg

4 x 55 kg

Seated Incline Dumbell curls:

9 x 22,5 kg

4 x 25 kg

Seated Preacher Curls med EZ

8 x 40 kg

5 x 45 kg

Biceps træningen er jo næsten DIFD Logen værdig. ;)

Mave:

Mave blev som altid trænet uden brug af vægte.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde kun sovet 4 timer de foregående nætter og vågnet total frisk fra morgenstunden selv om jeg ikke skulle nå noget. Den forholdsvis lave mængde søvn, kombineret med en omgang hård træning, førte til at jeg var TOTAL bombet et par timer efter.:bricks: B)

Havde ellers planlagt at jeg skulle have været inde og smage det søde øl, men det blev der ikke noget af. I stedet ende det med at jeg lægge mig kl. 22.30 (ikke normalt for mig. Har svært ved at huske hvornår jeg sidst har været i seng før kl. 03.00).

Har før prøvet fornemmelsen af at være helt bombet, og erfaringen har vist mig at det nemt kan ende med doms eller en forkølelse dagen efter, hvis man ikke får nok at spise. Derfor blev der spist lidt ekstra omkring sengetid.

Her er en liste over gårsdagens måltider. Som det tydeligt fremgår, er det tættere på junkfood end helsekost (Dvs. en forholdsvis normal dansk kost). Måltiderne indehold små mængder kvalitetsprotein, så de blev alle suppleret op med proteinpulver. Mælk drikker jeg normalt ikke, da jeg lider af laktoseintolerance ved indtagelse af mere end 1 glas.

Måltid 1:

2 Hotdogs med kyllingepølser, ketchup og ristede løg.

1 shake med 25g valleprotein, 3g kreatin og knap 1g MSN.

1 Multivitamin

Måltid 2:

2 Hotdogs med kyllingepølser, ketchup og ristede løg.

1 shake med 25g valleprotein og 0,5g MSN.

60mg vitamin C.

(Havde haft lyst til hotdogs længe. :))

Måltid 3: (Post workout)

1 flute baguette (fra Netto) af 150g belagt med 3 % leverpostej og ristede løg.

1 shake med 30g valleprotein, 3g kreatin og knap 0,5g MSN.

60mg vitamin C.

Måltid 4: (1 ½ Time Post Workout)

1 stk. Frost Pizza Bolognaise med ekstra krydderier.

1 shake med 20g valleprotein og knap 0,5g MSN.

1 Multivitamin.

Måltid 5:

1 rugbrødsmad med 3 % leverpostej og argurker.

1 shake med 30g valleprotein og knap 0,5g MSN.

60mg vitamin C.

Herefter gik jeg i seng, fordi jeg var totalt bombet. Jeg stilede dog vækkeuret til 3 timer senere, da jeg følte at kroppen arbejde på højtryk og havde brug for en påfyldning i løbet af natten.

Måltid 6:

1 håndfuld skinketern

1 shake med 15g valleprotein, 20g æggeprotein og knap 0,5g MSN.

60mg vitamin C.

Rock'n Roll :strat:

SinPauli :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej SaintPauli...

Tillykke med din log....

... det er skønt med endnu en MOL'er som har DM-konkurrence planer....

JO FLERE DESTO BEDRE :w00t:

Jeg håber da du vil gøre alvor af dine konkurrenceplaner uanset hvad det bliver til med chins/dips om ikke andet bare for at vise din flotte form frem :D

Link to comment
Share on other sites

Takker til englepigen! :angel::kiss:

Jeg håber da du vil gøre alvor af dine konkurrenceplaner uanset hvad det bliver til med chins/dips
Det der fascinerer mig ved BF er faktisk kombinationen af en flot og funktionel styrke. Uden dips og chins mister det glansen i mine øjne. Er det ikke med så er jeg heller ikke. B)
om ikke andet bare for at vise din flotte form frem :bigsmile:)

Takker, men det kan jeg sagtens finde andre og bedre anledninger til.;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Lige et billede for at vise DIFD drengene hvad et halvt års træning kan gøre ved ens guns, hvis man samtidig træner ben.  :pumpin:  :4flex:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Fint klaret, vi kan se det giver sol på armene,

så vi er nogen der også træner ben det næste halve år.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Fint klaret, vi kan se det giver sol på armene,

så vi er nogen der også træner ben det næste halve år.

Henning 

:lol:

Henning, det er også værd at bemærke at den før så tomme stol nu er okkuperet af en ung mø.

:lol:

Fuck der skal squattes igennem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fint klaret, vi kan se det giver sol på armene,

så vi er nogen der også træner ben det næste halve år.

Henning 

:lol:

Henning, det er også værd at bemærke at den før så tomme stol nu er okkuperet af en ung mø.

Ja, han kan bare det der...

Men han vil ikke ind i DIFD logen...

Wonder why..

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey, mine lægge er større end dine selvom de er pindelægge. De er nemlig 43 cm  :tongue: Så det er kun en illusion at de er små :D

Du tog det med dine lægge meget personligt ikke? :tongue:

Det ville vel også se tosset ud, hvis jeg havde større lægge end en der er næsten 20 cm højere og vejer 40kg mere. :w00t:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Takker til englepigen! :angel::kiss:
Jeg håber da du vil gøre alvor af dine konkurrenceplaner uanset hvad det bliver til med chins/dips

Det der fascinerer mig ved BF er faktisk kombinationen af en flot og funktionel styrke. Uden dips og chins mister det glansen i mine øjne. Er det ikke med så er jeg heller ikke. B)

om ikke andet bare for at vise din flotte form frem :bigsmile:)
Takker, men det kan jeg sagtens finde andre og bedre anledninger til.;)

SÅÅÅÅÅ burde du jo faktisk komme med til Sverige (Lund) d. 27. november i år :w00t:

Hop med på Athletic-Fitness vognen og deltag i Decembercuppen!!! B)

Symmetrirunde, chins, dips + ConceptII på tid...

Undertegnet og Hippo skal 100% af sted!!! :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SÅÅÅÅÅ burde du jo faktisk komme med til Sverige (Lund) d. 27. november i år  :w00t: 

Hop med på Athletic-Fitness vognen og deltag i Decembercuppen!!!  B)

Hvad kræves der for at stille op? Skal man være medlem af DBFF? Har du et link?
Symmetrirunde, chins, dips + ConceptII på tid...

ConceptII hvad er det? (noget med roning?)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Havde i dag BadAssJones med til rundvisning i mit center (hvis man kan kalde at vise en person et 40m2 rum for rundvisning). Det endte selvfølgelig i en længere snak, og træningen kom derfor i gang forholdsvis sent. B)

Træningen forløb godt med stigning i flere øvelser. Heriblandt en PR i bænk på 7 x 100. BadAss må have været en motiverende spotter. :pumpin:

Efter træningen ilede jeg hjem, da jeg ville have oprejsning på det psykiske nederlag, som jeg havde lidt i kampen om en stor læg. Nu skulle lægen måles efter træning. Ganske rigtig den var blevet større men kun 42 cm. Jeg var måløs, og så med gru nederlaget i øjnene. Så var det at jeg slappede af i min læg, og vendte foden nedad. Til min forbløffelse blev målebåndet spændt ud. Jeg tog nu foden helt ned, spændte, og kiggede på målebåndet. Sejerens smil bredte sig på mine læber. 44 cm. :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

44 cm? Det er sgu en vild læg! Har du altid haft store lægge, eller er det noget du har trænet dig til?

Har "altid" haft forholds vis store lægge naturligt. Prøver at træne dem større, men det er svært, da det center jeg træner i, ikke har en ordentlig læg maskine (den de har giver strækmærker). Er derfor nødsaget til at nøjes med at lave Dumb Bell One Legged Calf Raises.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

SÅÅÅÅÅ burde du jo faktisk komme med til Sverige (Lund) d. 27. november i år  :w00t: 

Hop med på Athletic-Fitness vognen og deltag i Decembercuppen!!!  B)

Hvad kræves der for at stille op? Skal man være medlem af DBFF? Har du et link?

Jep .. du skal være medlem af DBFF da det er en konkurrence under IFBB!!!

... og det er alt det kræver...

Dem der stiller op må ikke have placeret sig i top tre i nogen AF konkurrence, så det anses lidt for at være et begynderstævne :D

Symmetrirunde, chins, dips + ConceptII på tid...

ConceptII hvad er det? (noget med roning?)

Det er ro-maskine på tid - du har et minut til at komme så langt du kan på niveau 10!!!

AF er en fed konkurrenceform... og virkelig stor i både Norge og Sverige

tjek thletic-fitness.com og læs mere her...

evt også exhalemag.com

På begge hjemmesider kan du finde resultaterne fra de sidste par års konkurrence, billeder og video!!

Decembercuppen er både for AF og BB - der var over 120 atleter med, da jeg deltog i november... så det er bare så fed en oplevelse - og der er en masse godt at se på :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Strækmærker? Mener du de "sår" man får på skuldrene? Fordi de er nemme at slippe af med:

Bare tag din t-shirt omvendt på! Det er fordi syningerne gnaver mellem puderne på maskinen og dine skuldre! Eller du kan bare skubbe syningerne frem!

Hmm. Vil prøve mig lidt frem på torsdag. Tak for tippet.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share