SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Cool video :bigsmile:

Og en OND omgang dips du får revet af. Var det et par og tyve reps med +10-20kg? :w00t:

Takker MAX!

Det var 21 stk med 15kg (Er dog blevet bedre siden ;))

Det skal forresten nævnes, at videoen ligger på en server med en 10 Mbits forbindelse. B)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

hmm, så synes jeg da det er lidt mystisk jeg kunne hive den med ca 2,5mb/s (~20mbit). Og taget i betragtning af hvor hurtigt jeg hentede den efter du havde postet er det tvivlsom den lå på vores proxy (så burde det også have gået hurtigere).

Måske viste den bare lidt forkert :)

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 1. Marts. Den perfekte trænings dag

Jeg har om mulig haft den perfekte træningsdag i dag. Jeg var lidt øm i den øverste del af mit venstre bryst, og havde egentligt besluttet mig for ikke at køre særligt tungt, men da jeg kom i gang føltes det dog ok, og jeg besluttede mig for alligevel at give den gas. Og gas fik den sku! Jeg formåede at forbedre mig i samtlige af dagens øvelser!!! Jeg skal sandelig love for at der var gang i fætter PR. Her i blandt var en PR med 105 x 5 i Bænk og en anden PR med 48 dips (udført langsomt).

Derudover har jeg også sat PR i vægt. For første gang i mit liv viste vægten over 80kg!!! Ufatteligt fedt, da det er et mål jeg har kæmpet for at opnå længe.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Fe' video der! Kan specielt godt li' introen, det er godt fundet på, det synes jeg virkelig!  B)  :lol:

:lol:

Jeg synes nok, den virkede så bekendt. :tongue:

Ej, det er en god video, men som det nævnes andetsteds, så er lydkvaliteten desværre ikke så god. :)

/Hoosier :4flex:

P.S. Tillykke med de 80 kg. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tillykke med de 80kg! Er faktisk lidt misundelig på dig. Du vejer 20kg mindre end mig, og løfter tungere og har en langt lavere fedt procent. De 80kg sidder langt bedre end mine 100kg gør. Hvor længe har du været i gang med træne?

Link to comment
Share on other sites

Takker gutter og gutinder! De 80 kg har også været et mål som jeg har haft længe.

Simoh:

Hvor længe jeg har trænet står på side 1 i min log. :)

Jeg har trænet on & off det meste af min ungdom. Jeg trænede en del for 3 år siden, men holdt så en pause på knap 2 ½ år, hvilket medførte at man ikke kunne se, at jeg nogensinde havde haft en vægt i hånden (Hvilket kan ses på billedet på side 1). I maj måned 2003 startede jeg så igen med træningen og har trænet seriøst siden.

Hvis du er seriøs nok, så skal du også nok nå dit mål!!!

Anyone:

Fe' video der! Kan specielt godt li' introen, det er godt fundet på, det synes jeg virkelig!  B)  :lol:

Indian Spirit sagde, at han havde set en fed intro i en video med dig. Han sagde faktisk at han ville spørge dig, om det var ok at han brugte den samme slags intro. Har han ikke gjort det?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Indian Spirit sagde, at han havde set en fed intro i en video med dig. Han sagde faktisk at han ville spørge dig, om det var ok at han brugte den samme slags intro. Har han ikke gjort det?

Nopes, det har han ikke. Han spurgte om hvilken musik jeg havde brugt, men det var det… ;)

Link to comment
Share on other sites

Du ser noget større ud i videoen, end på din avatar :4flex:

Får vi ikke nogle billeder at se, nu hvor du har nået dit mål (80 kg ripped)? :)

Avatar billedet er taget den 6/11 2003. Jeg tror at jeg vejede 76-77kg på daværende tidspunkt, så jeg er blevet lidt større.

Jeg går også og overvejer at få taget nogle nye billeder. Denne gang skal det dog være i en bedre belysning. ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan jeg ikke se din film!? :angry: Skal man downloade et eller andet for at kunne se den? :unsure:

Jeg kunne heller ikke se den før jeg downloadede den her: DivX

og installerede den.

Den gav også mulighed for at jeg kunne se Max Powers 100 kg filmklip.

SaintPauli har været så betænksom at lægge linket i samme post som filmen.

God stil, og godt filmklip iøvrigt :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share