SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Takker Anders og Iver!

Kunne mærke at jeg blev grebet af stemningen. Var også helt hæs til sidst af at råbe.

Det blev til et enkelt billede af den bulkede helgen til DM. Her i sit ES under spisningen med en fadbamse i hånden. Morgenvægt 94 kg@176 cm. 25% bredere end resten af feltet… :wink:

Vi ses i 2007 Anders! :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Haha..! Din fusker..! :tongue:

Ja nu må vi se hvad det bliver til med næste år.. Jeg vil ikke love noget på nuværende tidspunkt, men lysten er der helt klart! :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej med jer to kamphaner

En Pauli i superform mod A.L.Holm :4thumbup:

CHAMP V CHAMP :devil::superman:

Hvornår kan man bestille en plads til den kamp?? :4thumbup:

Jeg kender dem begge nu, og det bliver ikke for børn. Kampen som vi er mange der ser frem til drenge.

Sidder lige og arbejder på et lille indlæg om mit Dm. Kommer en af dagene. Kæmpe tillykke igen Anders, bedste mand vandt :4thumbup: :superman:

Og Pauli, tusinde tak for

Mvh Per

Takker Anders og Iver!

Kunne mærke at jeg blev grebet af stemningen. Var også helt hæs til sidst af at råbe.

Det blev til et enkelt billede af den bulkede helgen til DM. Her i sit ES under spisningen med en fadbamse i hånden. Morgenvægt 94 kg@176 cm. 25% bredere end resten af feltet… :wink:

Vi ses i 2007 Anders! :tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer to kamphaner

En Pauli i superform mod A.L.Holm :4thumbup:

CHAMP V CHAMP :devil::superman:

Hvornår kan man bestille en plads til den kamp?? :4thumbup:

Jeg kender dem begge nu, og det bliver ikke for børn. Kampen som vi er mange der ser frem til drenge.

Sidder lige og arbejder på et lille indlæg om mit Dm. Kommer en af dagene. Kæmpe tillykke igen Anders, bedste mand vandt :4thumbup: :superman:

Og Pauli, tusinde tak for

Mvh Per

Hvis alt går vel, så sker det jo nok næste år..! :superman: Men nu må vi se hvordan min hverdag kommer til at se ud, når først jeg er færdiguddannet her til vinter..! :smile:

Mange tak Per.. :bigsmile: Og i lige måde! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Takker Anders og Iver!

Kunne mærke at jeg blev grebet af stemningen. Var også helt hæs til sidst af at råbe.

Det blev til et enkelt billede af den bulkede helgen til DM. Her i sit ES under spisningen med en fadbamse i hånden. Morgenvægt 94 kg@176 cm. 25% bredere end resten af feltet… :wink:

Vi ses i 2007 Anders! :tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Haha go stil :4thumbup:

Damn det er noget af en vægt Pauli! Du er lavere end mig men vejer alligevel lige 12 kg mere :blink:

Bliver godt næste år :wink:

Maximum er det Per Fisker eller?

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Kunne mærke at jeg blev grebet af stemningen. Var også helt hæs til sidst af at råbe.

Det blev til et enkelt billede af den bulkede helgen til DM. Her i sit ES under spisningen med en fadbamse i hånden. Morgenvægt 94 kg@176 cm. 25% bredere end resten af feltet… :wink:

Tak for sidst, det var sku' hyggeligt :smile:

Med en caféburger, fritter og fadøl vil jeg huske dig for følgende kommentar - "...jeg prøver at spise videnskabeligt" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om I hyggede jer godt i pauserne under Dm. Det var rart lige at få hilst på dig igen, og tak for den konstruktive kritik.

Yes Sir. Det var ren hygge. Vi var en 12-15 der tog på Bones hvor der blev bulket op på bøffer, burger og fadbamser.

Det var rart lige at få hilst på dig igen, og tak for den konstruktive kritik.

Lige over Rall!

HVornår ser vi dig på scenen igen? :smile:

Det skulle gerne blive næste år i AF -180 eller Classic BB -178, hvis jeg syntes massen er til det. Jeg er 176 cm, så jeg må veje 80 kg i classic. Sidst vejede jeg 77 kg. Jeg skal også være mere cut end sidste år, så det er vel 4-5 kg ekstra masse der skal på, men det tror jeg desværre ikke det bliver til.

SÅ ER DER MOL JULEFROKOST I OFF TOPIC

Ka'i-så-kom-a-ste!!!

Kærligste hilsner og bjældeklang!

Sally :smile:

Skal overveje det, hvis det kommer andre tøser end Kent. :wink::tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skod kvaliteten skyldes, at det er mobil billeder. Var nødt til at downsize billederne så jeg kunne poste dem på mol. Valge at lave dem sort/hvid. Er dog lige så hvid i farver :laugh:

Til sidst en sammenligning mellem nu og sidst jeg var bulket.

Nu@96kg vs Inden diæt op til DM 2005@94kg

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1160157857_thumb.jpg

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share