SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Tillykke med guldet :wink: Vi havde dog klassen lidt anderledes placeret, hvilket atleternes overraskelse også indikerede, men masse og proportionsmæssigt lå du helt i top og meget bedre end sidste år:smile: Formen kunne dog være bedre, men det var ikke det der blev lagt mest vægt på i bedømmelserne i år, i modsætning til sidste år.

Angående regnefejlen, så skyldes det at der i år blev taget et nyt udregningsprogrma i brug og at ham der tastede tallene ind, ikke opdagede at compen ikke var helt korrekt konfigureret mht. at få scoren kalkuleret udfra alle runderesultaterne.

Fra placering 2-4 var også kun en forskel på 5 point ialt, så det har ligget rigtig tæt der.

Men jeg synes du skulle have taget mod tilbuddet om at få guldet på scenen. Fremover vil du blive husket som nr 2, selvom du vandt klassen og skal så forklare hvorfor du vandt osv, hvilket er lidt surt når du rent faktisk vandt den.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Pauli..!

Først og fremmest tillykke med metallet! Lidt ærgeligt at der skulle gå ged i den, og du ikke fik chancen for at blive hyldet som 1'er på scenen!

Et spørgsmål..! Du skriver i dit 1. indlæg, under mål, at du vil opnå 80 rippet og 80 i konkurrence form..! Hvad ligger du i forskellen i rippet og konkurrenceform?

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli..!

Først og fremmest tillykke med metallet! Lidt ærgeligt at der skulle gå ged i den, og du ikke fik chancen for at blive hyldet som 1'er på scenen!

Han fik tilbudet om at komme på scenen igen med top-tre

... endda flere gange tilbød Mona det :wink: Men Pauli valgte ikke at blive udråbt som korrekt vinder af sin klasse :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Okay..! Pauli da.. Du skulle da have været på scenen igen så vi kunne Juble lidt med dig! :4thumbup:

Kan sq godt sætte mig ind i hans situation.. for hvis der allerede var udråbt en vinder og så Pauli sku ud bagefter som den rigtige vinder, ville jeg sq også lade være.. (tror jeg)... Desuden synes sq det virker ret uprofessionelt af dem!

Link to comment
Share on other sites

Den var vist også gal sidste år... Lidt utroligt at det ikke bliver dobbelttjekket... Men man kan jo altid være bagklog. Det vigtigste var jo at de kom frem til den rigtige vinder..! :bigsmile:

Efter min mening ikke noget med at være bagklog! Sjusk og mangel på kompetence sådanne fejl kan ske!!!!

At der også skete fejl sidste år understeger det endnu engang.

Iøvrigt har der efter min opfattelse været stor forskel på styrkeøvelsernes udførselse ifølge reglerne også i praksis..... Men mon ikke Hr.Pauli kan forklare os meget mere om det i detaljer (Hurry up pauli vi glæder os til at læse din historie og forklaring om dagen)

Dog er det ikke noget at bruge sin energi på men derimod at Pauli blev en fortjent nr 1 er noget værd :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Differ
Link to comment
Share on other sites

DM i Athletic Fitness, Bodyfitness & Bodybuilding 2005

med_gallery_3614_17_42699.jpg

Min opvarmer og jeg ankom til hotel Scandic i Herning halv 2 fredag eftermiddag. Værelserne var ikke ledige før kl. 2, så vi satte og til rette i receptionen, hvor Fitness-Iver og Jan Smedegaard også sad og ventede. Her sad vi så og sludrede en halv times tid, hvorefter vi fik udleveret nøglen til vores værelser. Da vi så kom op på værelset var det af med tøjet og i gang med påføringen af det første lag protan (torsdag havde jeg fået 2 lag af en ”normal” selvbruner), så det kunne nå at tørre inden indvejningen.

Indvejningen (indmålingen er det vel) er det tidspunkt hvor man først får mulighed for at vurdere sine konkurrenter, da det er påkrævet at man måles i boxershorts. Selv var jeg meget imponeret over niveauet i min klasse, og syntes det lå væsentlig højere end de tidligere år. Dette gjaldt også de andre klasser som jeg så. Til indvejningen fik jeg også endelig hilst på Svedbaronen, der desværre havde nogle problemer med den farve som han havde brugt. Det var heldigvis noget som han fik rettet op på til den følgende dag. Her fik jeg også snakket med Crawdaddy og Angel. Havde lige et par spørgsmål til Engletøsen omkring væskeprogrammet, som hun var behjælpelig med.

Efter indvejningen var Crawdaddy med oppe på værelset for at vurdere formen. Væskeudtømningen var ikke gået så godt, så jeg havde stadig en del væske i underhuden. Kragen og jeg fik så en god snak om det, og jeg blev rådet til at æde noget mere. Havde ellers holdt lidt igen sidst på dagen, da jeg var bange for ”carb overspill”. Så gik turen ellers ned til den nærmeste kiosk efter forsyninger. Så blev der ellers bare proppet i kæften medens jeg fik pålagt det andet lag protan. ½ Roulade, et lille franskbrød og en røvfuld Toblerone senere var vi færdige med at male, og jeg sad med føntørren og så Rocky V. He he.. Klasse… Fik den dog ikke set færdig, men gik i stedet i seng efter en omgang ris og kalkun.

Næste morgen var det op kl. 6. Det ekstra carb indtag havde hverken forbedret eller forværret væskesituationen. Jeg følte mig dog en smule mere fuld, så helt tosset var det ikke. Så var det ellers ned til morgenmaden og fylde på igen. 3 franskbrødsmadder med Nutella, 1 enkelte med marmelade og 2 uden noget. Jeg var egentlig mere sulten, men skulle have mit pumbup måltid en time senere, så jeg holdt igen. Her fik jeg lige en hurtig snak med en der stillede op i Body Fitness. Han stod men en kop kaffe og et enkelt stykke franskbrød uden noget, og kiggede sultent på morgenbordet, medens han mumlede noget om, at han godt nok havde lyst til at spise noget mere. Jeg sagde så at jeg nok ville anbefale at droppe kaffen,og i stedet se at få spist så meget som muligt, men han så ikke særlig overbevist ud.

Efter vi havde pakket sammen og checket ud, så gik turen over til Kongres Centeret. Der regnede på daværende tidspunkt, så vi kørte de 400m for ikke at få ødelagt farven. Vi var der i rimelig god tid, og jeg fik smidt mine ting ovenpå i et af omklædning rummene. Jeg endte med at dele rum med Morten Lund, og vi havde det helt for os selv. Her fik jeg benyttet lejligheden for at sige tillykke til Morten med sejren sidste år. DBFF havde regnet forkert, så Morten var oprindelig endt med en lavere placering. Skæbnens ironi gjorde desværre, at dette skulle gentage sig igen i år…

Så var der tid til pumbup. Sidste års havde det været rimeligt hektisk, havde i år planlagt det, så jeg var i rimelig god tid og tog det stille og roligt. Planen var at undgå at brænde sig for meget ud på pump ved forbedømmelserne og i stedet fokusere på pump i de korpsdele der halter mest (bicep og nakke) for at optimere proportionaliteten/symmetrieen.

Nu var det nu! Scenetid. Jeg blev trukket frem i den første sammenligning, hvilket altid er et godt tegn. Niveauet var som sagt højere i år en det tidligere har været, og niveaumæssigt vurderede jeg at vi lå forholdsvis lige. Derfor blev det til en lang og sej forbedømmelse. Uheldigvis begyndte mine muskler at ryste til sidste i sammenligningen, hvilket tvang mig til at slappe mere af (Crawdaddy påpegede senere, at det sikkert var tegn på saltmangel). Til sidst i sammenligningen var vi to der blev hevet længere frem foran dommerne i den ene side. Jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg skulle tolke det, men tog det senere som et godt tegn, da der i de følgende klasser også afslutningsvis blev hevet dem frem som jeg anså for at være de bedst placerede.

med_gallery_3614_17_81994.jpg

Efter den første symmetrirunde satte jeg mig ud blandt publikum for at se showet. Jeg var i Herning med en flok fra Aalborg bla. BadAssJones, Differ og Kong Kent der legede fotograf. Ellers var der også mange andre kendte hoveder iblandt publikum. Fik hilst på Caspert T, Hoosier, der sad lige bag ved sammen med Buc. Der gik dog et stykke tid inden han opdagede noget.

Den første klasse på scenen efter jeg havde været på var Atlethic Fitness +180. Standarden var her betydeligt bedre end sidste år. Per Fisker Rasmussen og Thomas Kevin Jensen havde begge forbedret sig tydeligt siden sidst, og fremviste en rigtig god form. Sidste års vinder Morten var også i god form. Klassen blev god vundet af en debutant (hvis navn jeg desværre kan huske), med et supert cut.

Næste klasse var Kindernes Bodyfitness -164 cm, der alle var i rigtig god form og meget muskuløst bygget. Flere af dem var faktisk så muskuløse, at jeg havde regnet med, at det ville trække ned. Klassen blev i sidste ende vundet at Kristina Dybdal, der ugen forinden også havde vundet Miss Fitness.

Så var det Kvindernes Bodyfitness +164 cm, hvilket var dagens største klasse. Konkurrencemæssigt havde det ikke gjort noget, hvis antallet havde været halveret, da der var en del der simpelthen ikke burde have stillet op. Det er fair nok at stille op til en konkurrence for at få noget erfaring, men folk burde have gjort en indsats. Toppen af atleterne i klassen var dog ligesom de andre klasser forbedret i forhold til sidste år. Allerede fra start var det også tydeligt at kampen stod mellem 2 atleter nemlig vores egen Englepige (Norah Josephsen) og Nadia Kalmar (Ja hendes far er gammel stærkmand). I front og side poseringen stod de meget lige, men Englen tog sejren på en væsentlig bedre ryge og en ubestridt bedre udformning af gluteus maximus. Når man snakker om netop denne muskel, så kommer jeg ikke uden om at nævne Bronze vinderen Karen-Louise Bech Phillip, Der netop af selv samme grund var en publikumsfavorit blandt gutterne fra 9000. Selv virkede hun meget overrasket over at blive kaldt frem til den første sammenligning og kunne herefter ikke stoppe med at smile igen.

Herefter var det herrernes Bodyfitness -178cm. Det var første gang at der blev holdt BF efter de nuværende regler, så jeg var meget spændt på at se niveauet, og blev igen positivt overrasket. Klassen blev vundet af veteranen Ole Jensen, der havde de ubestridt bedste ben og symmetri. Han var dog desværre en anelse blødere end sidste år. Erik Sanz stillede også op i denne klasse og vendte en del hoveder, da han masse mæssigt var vokset så meget, at han næsten ikke var til at genkende fra de tidligere år…

Den sidste klasse inden pausen var Herrernes Bodyfitness +178cm, hvilket jeg havde glædet mig til, da jeg endnu ikke var rendt ind i hverken Conscience (Sune Bak) eller Tunen (Thomas Korsgård Madsen) i løbet af formiddagen. Klassen blev velfortjent vundet af Sune, der havde stævnet vildeste cut. Det så dog ud som at han var en smule flad i forhold til tidligere. Jeg var dog RYSTET over hans ansigt. Den hårde diæt havde tydeligt sat sine spor, og Sune lignede bogstaveligt døden fra Lybæk. Selvom det er imponerende med den fedt% som Sune fremviste, så tror jeg faktisk, at hans fysik ville have bedre, hvis han ikke havde cuttet helt så langt ned og var fyldt bedre op. På andenpladsen kom Tunen med en rigtig flot fysik. Jeg blev personlig meget positiv overrasket over Tunens form i forhold til de billeder han tidligere havde postet. Selvom Sune vandt, så syntes jeg virkelig at Tunen gav ham kamp til stregen, i hvad der i mine øjne var en meget tæt kamp, der lige så godt kunne have gået til den anden side.

Herefter var tiden så kommet til pausen. Vi ville have været ude og spise på en cafe/restaurant. Jeg var dog ikke særlig gearet for det, og da det andet sted vi kom til havde lukket blev vi enige om i stedet at gå på Mac (jeg blev gnaven). Så gik turen ellers til Mac, hvor der blev kørt en Mc Feast i låget. BadAssJones mente ikke der var nok næring i burgerne, så han supplerede dem med en proteinbar. Med Mac D i maven gik vi tilbage til showets anden del, hvor jeg nåede at få hilst på Hippo, Krea, Maas og Gunhof.

Vi kom tilbage lidt efter showet var gået i gang, så vi missede badedragt runden i Kvindernes Bodyfitness. Den første klasse på scenen var derfor Herrernes Bodybuilding for Masters, der blev vundet af feltets letteste deltager, Jan Smedegård. Helt igennem velfortjent, og herligt at se, at den mindste kan løbe med sejren. Musah Kalyango leverede sædvanligvis også god underholdning, og havde faktisk forbedret sig siden sidste år.

Næste klasse var kvindernes BB. Her var der desværre kun to deltagere i to forskellige vægtklasser. Klassen blev vundet af Miss (Sheila Nymann ). Miss så ud til at have haft en god fremgang siden sidste år, men kunne godt have været mere hård. Til gengæld bevægede hun sig på en utrolig feminin og sexet måde når hun poserede. Var MEGET imponeret! Man har tidligere efterlyst bodybuilding på en feminin måde, og hvis man vil vide hvad det er, så behøver man ikke lede længere…

Andenpladsen gik til Catie (Käte Vestergaard Pedersen). Størrelsesmæssig er det begrænset hvor stor man kan være når man stiller op i -50kg klassen. Til gengæld havde Catie rigtig fine cuts. Min kammerats kæreste undrede sig over hvorfor hun havde tegnet sorte streger på kinderne, indtil hun fandt ud af at det var skygger fra kindbenene. Så er man cut…

Efter kvinderne var det tid til herrernes Bodybuilding -87½kg. Jeg var egentlig ikke særlig imponeret over deltagernes form, så jeg besluttede at gå op og hvile i en halv times tid inden styrke runden og romaskinen.

Jeg fik et lille glas vand og en smule druesukker inden jeg lagde mig og følte mig rimelig klar da det blev tid til styrkerunden. Konkurrencen startede med chinups. Medens de første gik i gang forsøgte jeg at psyke mig selv op og fokusere på opgaven. Så blev det min tur. Ved indvejningen var der blevet gjort meget ud af, at de skulle udføres korrekt og kontrolleret, så jeg kørte dem derfor i et roligt tempo. Det blev til 20 stk. hvor den sidste virkelig blev grindet op. Jeg var ikke sikker på at den var langt nok oppe, så regnede ikke med at den blev godkendt. Jeg var ikke helt tilfreds med resultatet, men tænkte at det var OK grundtet tempo og væsketab. Da dommeren så sagde 15 gik jeg i sort. Havde bevidst kørt dem langsomt for ikke at bounce for meget i top og bund. Var total pissed, og det gjorde det ikke bedre, at jeg nu kunne se, at dommeren tillod de følgende atleter at lave dem i et hurtigt tempo.

gallery_3614_17_46398.jpg

Så var det tid til dips, der normalt er min favoritøvelse, men jeg var totalt i vildrede. Hvilket tempo skulle jeg køre dem i? Ekstremt vigtigt, da jeg alt efter tempo kan tage mellem 30 og 60 dips (på en normal træningsdag) Vi blev gennet ind på scenen igen, og jeg så skulende til medens de første tog deres dips. Jeg besluttede mig for at tage dem i et forholdsvis roligt tempo, som jeg regnede med ville give mig et resultat på knap 50. Der var dog ikke så meget kraft i armene, så jeg fik den kun lige sneget den over 40 Heraf blev 37 godkendte. Ikke tilfredsstillende, men i det mindste blev de fleste godkendte. Det var også nok til at sikre mig en føring i dips, men jeg måtte se mig slået af Christian Poulsen, det det satte tempoet i vejret og nåede 49 dips med 47 godkendte. Lidt ærgerligt for mig, men det var sku fair nok. Jeg have jo selv gjort det samme året tidligere.

gallery_3614_17_13826.jpg

Nu var det frygtede øjeblik så kommet, og jeg vidst, at jeg nu havde under 5 minutter til at jeg ville få en nær døds oplevelse i romaskinen. Jeg skulle ro samtidig med Anders Nonved, som jeg umiddelbart havde set som min største konkurrent. Med Bæltetasken (Klaus Kørting) som opvarmer og hele OBBC som backup, så var han sandelig også en farlig, men yders venlig konkurrent. Vi blev sat i gang og kan huske hvor irriteret jeg var på ham der stod og råbte mig over venstre skulder, men efter et par hundrede meter var al fokus på meter tælleren. En af dommeren stod og aflæste Anders’ meter tæller og råbte op hvor langt han var kommet. Jeg kunne derfor regne ud at vi lå tæt. Jeg kunne høre at Anders lå en smule foran, så jeg pressede mig selv endnu mere. Jeg tror jeg hentede en smule til sidst, men Anders kæmpede lige så hårdt. Vi blev begge færdig næsten samtidig, og jeg var klar over at det var marginaler der skilte os ad. Min tid blev 134,7, men måtte desværre se mig slået med et halvt sekund.

gallery_3614_17_23469.jpg

Da jeg rejste mig op sejlede mine ben under mig og jeg måtte ligge mig ned da jeg kom backstage. Lægen var så lige ovre og checke til mig, og kunne sjovt nok huske mit navn fra året før. Jeg var total smadret. Det gjorde ondt i ryggen og lungerne og der var en tydelig smag af blod. Her lå jeg så et kvarters tid og fik mere og mere kvalme. Jeg kunne mærke jeg skulle brække mig, men havde ikke noget i maven. Jeg skyllede derfor et stort glas vand ned i svælget hvorefter et prompte kom op igen. Det hjalp heldigvis en smule. Anders så ud til at have det omtrent lige så skidt som mig, og han blev båret op af trapperne af Crawdaddy og Bæltetasken.

gallery_3614_17_55753.jpg

Jeg fik samlet mit tøj sammen og slæbte mig op af trappen og ind i omklædningsrummet hvor jeg havde min sovepose. Så lå jeg ellers her og rystede i en halv times tid, medens min opvarmer forsøgte at friske mig op. Psykisk var jeg også nede i kælderen. Styrkerunden var gået af helvede til, og Anders havde slået mig i roning, hvilket jeg regnede med fik alvorlige konsekvenser for det den endelige placering. Jeg gik ind til konkurrencen med den indstilling at jeg kæmpede for guldet, og at jeg ville være glad for en 3 plads, så jeg kunne komme til dopingkontrol. Men nu syntes mine chancer pludselig ikke så gode. Jeg var i stor tvivl om min placering, og var bange for at den dårlige styrkerunde havde kostet mig en medaljeplads.

En halv times tid senere kom BadAssJones op for at hente mig, og sammen gennemgik vi resultaterne af styrkerunden. Vi var i den underlige situation, at dem jeg havde tippet til at placere sig højest i lineuppen, samtidig var dem der havde placeret sig dårligst i styrke og konditionsrunden. Jeg kunne derfor regne ud, at dette ville gøre, at det samlede resultat ville blive rimelig tæt. Jeg kunne også regne ud at stillingen i lineuppen ville være næsten direkte overførlige på den endelige stilling. Jeg håbede derfor på, at en evt. god placering i lineuppen ville holde mig inden for medaljerækken.

BadAssJones og jeg gik så over til de andre gutter fra 9000 der sad på Cafe’ hullet. De andre fik noget at spise, men jeg gik kort tid efter tilbage til Kongrescenteret for at forberede mig på finalerunden. På vejen tilbage rundede jeg Super Brugsen for at købe citron koncentrat og druesukker. Her løb jeg ind i en samlet flok af de skøre fynboer der også var inde for at hente forsyninger.

Så gik turen tilbage til omklædningsrummet for at slappe af. Jeg havde stadig væskeproblemer, og var langt fra ordentlig drænet i underhuden. Til trods for at jeg næsten intet havde drukket de sidste døgn, så var mit pis også stadig forholdsvist lyst (den bedste indikator på hydreringstilstanden). Min backup plan at drikke noget glycerin i håb om, at det trak noget væske væk fra underhuden, så jeg fik mig et par shots med glycering og citronkoncentrat, hvilket smagte absolut gyseligt (glycerin er tyktflydende og kvalmende sødt). Det havde dog desværre ikke nogen virkning ud over at øge tørsten gevaldigt, så jeg endte med at måtte gå og skylle mund hver 5. minut.

Nu var klokken blevet 16.00 og vi skulle nu samles for at få at vide hvem der var gået videre til finalen. I vores klasse var det desværre Svedbaronan (Morten Sloth Madsen) det ikke gik videre til trods for at han vandt både roning og chinups.

Herefter skulle vi ”indøve” åbningsceremonien og umiddelbart efter skulle jeg på scenen (troede jeg). Jeg spiste derfor mit pumpup måltid ind, hvilket bestod af en kvart bøtte honning og en pakke druesukker tabletter, som spiste medens vi stod og ventede.

Jeg troede som sagt at jeg skulle på scenen som en af de første, men der var byttet om på rækkefølgen til finaleshowet. Jeg skulle derfor pludselig vente på at 5 klasser skulle igennem deres program. Slukøret gik jeg op i omklædningsrummet igen og prøvede at småspise lidt, da der nu var længere til pumbup end regnet. Jeg måtte dog opgive at klemme mere ned, da den kvalmende søde smag af glycerin, honning og druesukker hang mig langt ud af halsen. Jeg lagde mig i stedet og tog en 5 minutters slapper og gik tidligt ned for at starte pumbup.

Så var det nu: ”The final countdown…”

Vi kom på scenen foran en fuld sal med et oplagt publikum. Jeg vidste at denne omgang ikke ville tage så lang tid som forbedømmelserne, så jeg gav den gas hele vejen igennem. Mange af dem jeg kendte havde ikke nået at være der til forbedømmelserne, så det var nu jeg skulle vise resultatet af de mange timers træning. Det var lidt svært at se så meget pga. det skarpe lys, men jeg kunne se, at Kong Kent var fremme i sædet og knipsede løs på kameraet.

Finalen var som ventet hurtigt overstået og bagefter stod vi på nakken af hinanden ved vandautomaten. +180 klassen var nu på scenen, imedens dommerne regnede vores point sammen.

Vi blev så kaldt tilbage på scenen til præmieoverrækkelsen. Pladserne blev råbt op startende med 5. pladsen. Samtidig blev der annonceret hvor mange dips/chins den pågældende atlet havde taget. Speakeren sagde så noget i retningen af: ”Og på fjerdepladsen med 15 chinups og 37 dips har vi atlet…” ÆV æv det kunne kun være mig, men i stedet blev der sagt Anders’ navn??? Anders begyndte så forståeligt nok at brokke sig. Følgende blev de resterende pladser råbt op, og jeg endte på Andenpladsen efter Frank Splidsboel Møller. Faktisk var jeg ovenud glad for sølvmedaljen i betragtning af hvordan det var gået i styrkerunden. Da jeg fik overrakt præmien nåede jeg at få fortalt Mona, at dommerne godt nok havde lavet en fejl, som Anders havde sagt. Jeg regnede egentlig med, at det kun var en fejl i oplæsningen, men de skulle vise sig at det stak meget dybere end det.

med_gallery_3614_17_38736.jpg

Os der havde vundet medaljer blev så gennet ned i kælderen til dopingkontrollen. Her var der fyldt med kendte ansigter, da alle de kategorier hvori en fra MOL stillede op, var blevet vundet af en fra MOL!!! Jeg nåede da også lige at få hilst dem og ønsket dem tillykke inden forvirringen brød løs.

Mona kom ned og sagde at der godt nok var sket en fejl, som der var blevet gjort opmærksom på. Grundet beregningsfejlen sidste år var der blevet indkøbt et program til beregning af resultaterne. Dette program var desværre ikke blevet konfigureret ordentligt, og vi fik at vide, at programmet havde byttet om på atleternes navne. Hvilken indflydelse det havde på vores placering kunne hun dog ikke sige noget om endnu. Jeg spurgte om jeg måtte se resultaterne fra de forskellige runder. Jeg var egentlig ikke interesseret i det de havde regnet forkert, da jeg selv havde regnet det igennem tidligere. Jeg var kun interesseret i resultatet af lineuppen, som jeg kunne konstatere at jeg havde vundet. YES!!! Nu var jeg total ligeglad med den endelige stilling, og var egentlig meget glad for resultatet hvad end det måtte ende ud med. Frank derimod var rasende, hvilket egentlig var forståeligt nok. Stemningen var total trykket. Forbundet ville have os op på scenen igen, men Doping Kontrollen ville ikke lade os forlade kælderen. Samtidig sad Frank og talte om bare at udvandre, fordi han var så skuffet og bitter på forbundet. Selv var jeg heller ikke meget for ideen om at komme op på scenen igen, for det kunne jo teoretisk lige så godt være mig der skulle aflever min medalje. Da vi fik endelige resultat viste det sig at Frank rykkede ned på en 3. plads, og Peter Bigum og jeg rykkede hver en plads op. Det pyntede naturligvis ikke på humøret hos Frank, der udtrykte, at han ville have været lykkelig for den 3. plads hvis han havde fået den til at starte med, men det her var simpelthen noget af det mest skuffende han havde oplevet. Nu var det pludselig mig det stod med guldet, så beslutningen om hvad der skulle ske lå derfor enten i mit eller forbundets hjørne. Jeg tog derfor en hurtig snak med Peter, og vi blev enige om, at vi ikke behøvede at tage pæmieoverrækkelsen om igen. Desuden tror jeg også, at en sådan beslutning havde resulteret i, at Frank var skredet fra showet.

Den endelige placering i min klasse blev som følger:

1. pl. Pauli Frederiksen, Aalborg

2. pl. Peter Bigum, Rødovre

3. pl. Frank Splidsboel Møller, Århus

4. pl. Anders Nonved, Odense

5. pl. Christian V. Poulsen, Dragør

6. pl. Morten Sloth Madsen, Randers

Da vi endelig havde fået det på plads skulle der afgives dopingprøve. Dette var ikke noget problem, da jeg havde haft rigelig med tid til at drikke væske i.

Så gik turen til Cafe’ hullet hvor jeg mødtes med gutterne fra 9000. Jeg ville egentlig gerne have set showet færdig, men tanken om burger fik mig hurtigt overtalt. Hygge på cafe' hullet:

gallery_3614_17_57361.jpg

Herefter kørte vi hjemad. Vi stoppede dog lige på Mac for at få en stor jorbærshake til vejen. Her mødte jeg Per Fisker og Frank Splidsboel Møller og nåede lige at få talt situationen igennem med dem inden vi kørte af sted mod Aalborg.

Da jeg kom hjem blev det til en hurtig opdatering af min log. Så var det ellers i bad for at få fjernet det værste farve og derefter på hovedet i seng.

Denne ”lille” beretning fra DM 2005 blev lig længere end jeg oprindligt havde planlagt. Jeg vil derfor stoppe her, men vender tilbage senere med en opdatering om næste års planer.

Morten Sloth Madsen og Christian V. Poulsen der begge stillede op i samme klasse som jeg har også skrevet omkring deres oplevelser ved DM 2005. Du kan læse mere her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ic=24535&st=367

http://www.fitnezz.dk/default.asp?id=8&ACT...ntent=155&mnu=8

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sejren! :4thumbup: :cooldance:

Sådan som du beskriver det, kan jeg egentlig godt forstå, at I ikke gik på scenen for at modtage de korrekte medaljer. (Hvor må det have været bittert for ham Frank! :unhappy:) Men det ville nu alligevel have været rart, hvis det på en eller anden måde var blevet annonceret for publikum, at der var sket en fejl?! :unsure:

Anyways, efter forbedømmelserne havde jeg dig helt klart i top tre, selvom du stod lidt uroligt og svedte en del. Imo havde du de bedste ben af jer seks. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share