v-shape


The_Pump
 Share

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dvs. vejen frem er Chin-ups? Sker der noget ved at bygge dem ind i mit nuværnde split program? eller burde man måske erstatte Lat- pulldown med Chin-ups? og så gå over til chin-ups med vægt eller uden? http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...i/WtChinup.html

Ja, det har det i hvert fald været for mig.

Jeg ville helt klart erstatte lat-pulls med chins. Jeg ved dog ikke hvor stærk du er, og om du for en hver pris vil holde reps inde for de 8-11?

Men tunge chins har gjort tricket for mig. Jeg har sjældent kørt over 5 reps.

Det er dog ikke noget, jeg kan sige virker med garanti, for jeg er vist ret heldig bygget mht vingerne.

Link to comment
Share on other sites

Andre folk som kender nogen små fif til at opnå v-shape?

hold igen med træningen af Obliques.

Ja, det er også rigtigt nok, hvis du udelukkende træner for V-form bør du holde igen med dem, men jeg vil nok mene at de stadig godt kan trænes lidt. :)

Link to comment
Share on other sites

Kan man, nu hvor det er et 2x2 split program køre lat. pulldowns tirsdag og så fredag f.eks. lave chin-ups? For på den måde ikke at undlade en af øvelserne, eller er det ikke en god idé?

Det kan du godt. Så er det også muligt, at variere mere på hårdheden af løftene.

Jeg synes du skal prøve dig frem, og finde ud af, hvad der er bedst for dig. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share