QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

VenindeBB!>> Men du vinder stadig konkurrencen. Jeg gi'r en faarced ved lejlighed.

SimBROn>> De påstod at de ikke kunne lide bodybuildere - liars.

Det er jo min replik, din efteraber.

Jeg har brugt den i årevis. Jeg har en tank-top, hvor det står "Jeg hedder John". Men John er stort nok til os begge er jeg sikker på.

AMB>> Godt du har udstyret i orden.

PATKANON>> Ja man skal have styr på sin kalender. Du virkede ellers meget sikker i din sag i lørdags efter et par sjusser.

Link to comment
Share on other sites

Kan det passe du slet ikke har trænet bodybuilding eller spillet bowling siden d. 18. november? nonono.gif Det er IKKE særligt JOHN.

SimBROn>> Jeg har bare sprunget et par log-updates over. Der er både blevet dødsbodybuildet (CBroBB! is my witness) og svømmet med PATMANDEN! Jeg har desuden været på Kassen i lørdags.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg rent faktisk ikke på! Der var f.eks flere på Kassen i lørdags der sagde du havde tabt en del masse - primært omkring biceps og bagsiden af biceps. Jeg var lidt i tvivl pga. lyset, men de kan jo godt have ret hvis ikke du har trænet.

NU SKAL DU IKKE SPILLE SMART!!!11!

DET var du! Til stor glæde for de unge piger.

Og bodybuildingsmænd

Link to comment
Share on other sites

Det gør jeg heller ikke - jeg fortalte dem dog derimod at de selv kunne gå ind på din log og se at du havde fuld skrue på bodybuildingen - hvilket der nu er sået tvivl om du har qua de "manglende" logbogsindføringer. Lad dette være et lille rap over nallerne der viser hvor galt det kan gå hvis du igen glemmer at logge!

PS: Jeg ved du har store flotte arme, blev bare så ked af at du ikke havde logget unhappy.gif

Friend: Du har ret. Der skal logges, når der er trænet. Ligesom jeg ved, du har gjort i årevis uden nogensinde at springe en logning over. Det er jeg fyld med imBROnade over. Derfor kommer der nu en bodybuildingsupdate.

Benhård Bodybuildingstræning!

This is for the bros:

eb04e-php9j3Etf.jpg24001-crosslin2.jpgc7bc9_ORIG-47e3bef5c39fc.jpg

Bænk:

12 @ 50

10 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

4 @ 90

4 @ 92,5

4 @ 90

4 @ 90

12 @ 70

12 @ 72,5

Min bro Karl Æg, har store stærke patter!

DB curls:

10 @ 14

10 @ 18

10 @ 22

8 @ 22

8 @ 20

8 @ 18

Fy for den mine bisepser var trætte efter fredagens GUN DEMOLITION!

Dødløft:

5 @ 60

5 @ 90

5 @ 110

5 @ 130

5 @ 150

5 @ 160

5 @ 165

Var bekymret, men endnu engang var der ingen problemer med dødløft selvom ryggen har udsvist PATKANON-tendenser et par dage i sidste uge. I begyndelse af sættet dukkede mine bodybuildingsvenner Christian "BB!" Bergur og Michael "Freaky Peak" Nielsen og og de prøvede også at løfte noget bodybuildingsdødløft.

Skrå DB bænk:

12 @ 22

12 @ 26

12 @ 28

8 @ 30

10+1f @ 28

9+1 @ 28

Tak for faarced. Her dukkede i øvrigt en dukke op, med meget flotte abs og obliques. Desværre var vi for langsomme til at kommentere det, så sukkerlagen, som hun ellers kunne have haft fornøjelsen af, må hun få en anden gang.

Flies:

8 @ 16

12 @ 10

Trætte patter

Ez-preacher:

12 @ 20 + bar

10 @ 20 + bar

10 @ 20 + bar

Dragon flags:

5

5

Barbell rows:

30 @ ?

30 @ ?

Smith calf raises:

4 x mange @ 50 + bar

Det BRÆNDER!

Floating crunches:

12

12

Lidt rotator blev det også til, og så spiste vi ulækker kylling og så Mr. O 2003, hjemme hos de to bodybuildingsmænd. Fandeme BB!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Bold and Beatiful Bodybuilding!

In this episode the Triceps refuse to let a lost possession unnerve them. Lats' and traps' appearance with unnnerving pump sparks an affable rivalry. Quads correspond with a mystery power supply on several pressing exercises. Calfs surprise glutes with a visit, and they discuss their past together.

Ez pull overs:

12 @ 15 + bar

12 @ 25 + bar

8 @ 35 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

Dr. Squat explains to triceps that they have the right to an attorney about their health care.

1 arm machine rows:

12 @ 35

12 @ 45

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

Between two sets I spotted the huge bodybuilder called Thomas Davidsen. He was in distress because no one had the power to spot him. Enter me!

UH pull-ups:

11

8

7

Biceps explain to forearms that everything is going to be alright.

Low box squats:

10 @ 60

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 110

5 @ 115

5 @ 120

Quads become alarmed cause erector have felt some pain but it assures them that it is feeling fine.

Triceps push down:

12 @ 32,5

12 @ 35

12 @ 35

12 @ 35

12 @ 35

20 @ something with one arm

ChristianBB! offers to help Guntanamo while he pumps them muscles.

Benpres:

12 @ 160

12 @ 180

12 @ 190

12 @ 200 aka. the stack

Yours truly starts to have some sharp awesomeness and CHRBB! asks him what's wrong. "It's the testosteron induced growth!", he replies.

Down the stack triceps extensions:

9 @ stack - 28 @ 10 + 15 @ 25ish = 125+ reps = awesome = BOOM!

Leg extensions:

12 @ 60

12 @ 75

12 @ 95

10 @ 90

Pia and Sonny (The swingers) are overcome with passion as they see some awesome bodybuilding being played out. Pia asks GunT why he's not wearing a belt when he squats. Gun T assures her that he knows what he is doing. Pia seems somewhat secure and returns to her cable front raises.

Smith Calf:

7 sets @ 40 + bar

2 x 12 one leg

40

Gastrocnemius go into see soleus and immediately recognize them and ask what they are doing here.

What a workout. Remember to watch the next episode of Bold and beatiful bodybuilding!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Shit! What a volume, damn the intensity!

Jeg bliver lige nødt til at spørge dig - hvor mange gram protein anbefaler du man får om dagen. Hvad indtager du selv (det er helt sikkert meget!)?

Kære Simon, hvis du er interesseret i at blive bodybuilder, er det vigtigt at du indtager masser af protein. En bodybuilders level of bodybuilding-awesomeness er nemlig ligefrem proportional med indtaget af protein (det betyder på rigtigt sprog, at jo mere protein du spiser jo mere awesome er du (awesome er et andet ord for bodybuilder)).

Hvis du vil vide, hvor meget protein du skal spise, skal du vide, hvor meget du vejer. Det finder du ud af ved at veje dig på en vægt. Det antal kilogram, som du finder ud af, at din kropsvægt er lig med multilpicerer du med to (multiplicering er en avanceret måde, hvorpå, man kan få tal større på, og det er vigtigt for bodybuldingsmænd, da size is the name of the game). Det enormt høje tal, som du ender op med er lig med det antal gram protein som du minimum skal have i de 24 timer som et typisk bodybuildingsdøgn består af.

Nu spørger du selv, hvor meget jeg indtager af protein. Jeg kan sige, at det er rigtig meget bodybuildingsprotetin jeg indtager. Typisk omkring 3 gram i døgnet. Det er lidt mere end, jeg anbefaler til dig, fordi det er vigtig at man starter med lidt mindre, da man eller kan vågne op midt om natten og have haft ondt i sine legemsmuskler, eller man kan blive helt mæt agtig i det.

God appetit Simon!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share