QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Friend, du har lange, stærke ben! :superman:

Og tynde!

Nej, Thomas Davidsen som Guntanamo rigtig nok skriver. Han er så vildt bygget, og så gør det heller ikke noget, at han er en rigtig guttermand. :smile:

Han virker som en flink bodybuilder.

My bad- Han er MSSSW :devil:

Jeg havde lavet lidt research. Så passer vægtklassen også lidt bedre wink wink smile wank

SKULDRE DER BULDRER!

vintage_circus_poster_human_canon_ball_circa_1879_postcard-p239680551189386524trdg_400.jpg

Snuppede en hurtig træning til skuldre og læg i fw. Hvorfor? Fordi jeg kunne!

DB skulder:

12 @ 12

12 @ 18

5 @ 22

5 @ 24

5 @ 26

4 @ 28

5 @ 28

4 @ 28

5 @ 26

Laterals:

12 @ 12

10 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

Rear laterals:

12 @ 10

12 @ 10

12 @ 10

Front raises:

12 @ 10

12 @ 10

Freeman laterals:

12 @ 10

12 @ 10

BURN tehm canonballs

Smith læg:

17 @ 40 +

15 @ 40 +

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

Fy for den. Havde gode doms allerede inden jeg begyndte.

Fin afbræning. The Apprentice dukkede op og vi udveklsede et diskret hej! Samme gjorde jeg i øvrigt med min polske BB-ven. Han er på træningsfif med Apprentice - what a champ!

Link to comment
Share on other sites

DELIGHTFUL DISCO!

Disco-Fever.jpg

Mine bodybuildingsvenner Christian og Michael og jeg havde en aftale om noget formiddagsbodybuildingstræning (sikken et dejligt langt ord, venner :smile:), så vi mødtes i Fitness World, og så trænede vi legemsøvelser for kroppens diskomuskulatur.

Skrå DB:

12 @ 14

12 @ 18

12 @ 22

12 @ 24

12 @ 26

12 @ 28

12 @ 28

11 @ 28

10 @ 28

Hvordan Gud og hvermand kan gennemføre SpøerRangeTM er og forbliver mig en gåde.

DB biceps:

10 @ 12

10 @ 18

5 @ 22

5 @ 24

5 @ 26

4 @ 26

5 @ 24

Dette er muskeltræning for den tohovede armbøjer

Incline db curls:

12 @ 12

12 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

3 @ 12

3 @ 9

Sikken et pump, venner :smile:

Bænk:

12 @ 50

12 @ 60

12 @ 70

10 @ 70

10 @ 70

10 @ 70

Her sendte jeg en kærlig tanke til mine venner med stærke patter. PATKANONEN, Karl Pec, Marianne BB!, Bro6Bach. Alle mennesker som jeg beundrer for deres store stærke patter, og som jeg drømmer om en dag at blive ligeså stærke som.

Flade flies;

22 @ 12

18 @ 12

This is for pec striations.

Så var træningen slut, for jeg skulle hjem og vente på at manden som hedder Clorius, skulle se på mine radiatorer. Her sidder jeg endnu.

Have en god dag bodybuildingsvenner :smile:

Link to comment
Share on other sites

DELIGHTFUL DISCO!

Mine bodybuildingsvenner Christian og Michael og jeg havde en aftale om noget formiddagsbodybuildingstræning (sikken et dejligt langt ord, venner :smile:), så vi mødtes i Fitness World, og så trænede vi legemsøvelser for kroppens diskomuskulatur.

:blink: Det var da godt nok noget af en formiddagsbodybuildingstræningssession I havde gang i der :superman:

For pokker, jeg glemte at fortælle at der var en fugl der sked Michael i håret på vej derover :laugh: Jeg grinede højt og længe!!

Hihi - det har jeg også prøvet mens jeg sad og var café latte-relaxed på Kaffesalonen. Det var klamt!

Link to comment
Share on other sites

edit: Måske er det samme fugl? En fugl, der ikke kan lide bb'ere?

Jeg tror det. En gang i folkeskolen hvor vi skulle på tur (begge klasser tror jeg) stod jeg lige omkring flagstangen i gården. Lur mig om ikke der sad en fugl oppe på toppen og sked hele vejen ned på min skulder. Sådan et svin.

Allerede den gang vidste den at BB! ville blive min passion. Sådan et svin.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det. En gang i folkeskolen hvor vi skulle på tur (begge klasser tror jeg) stod jeg lige omkring flagstangen i gården. Lur mig om ikke der sad en fugl oppe på toppen og sked hele vejen ned på min skulder. Sådan et svin.

Allerede den gang vidste den at BB! ville blive min passion. Sådan et svin.

"Sådan et svin" = JJ-approved saying?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også en gang med blevet skidt på af en fugl. Det var dog før jeg blev BB, men den fugl var sikkert en spåkælling.

En spåfugl har der måske været tale om - både i dit og PATGUNs tilfælde.

Hehe nej det tror jeg ikke. Men det kunne det sagtens være.

jeg kan i øvrigt godt lide JJ's måde at grine på!

Nåh det troede jeg. Normalt forbinder vi jo svin med noget positivt.

JJ griner hjerteligt. Det er fordi han er en kærlig og elskelig mand.

Link to comment
Share on other sites

SLAP TRÆNING!

PATKANONEN gik, lige da jeg ankom til TSK, men Hoos aka doktoren aka Bodybuildingsbtichen samt SL'erne stod for underholdningen. Ikke mindst det underholdende indslag kendt som: "Hvem skal være chefspotter i morgen til TSK Cup? Det skal du!" Hvem der bare var taget i FW i stedet.

Nåh men lidt træning blev det også til:

Levrone press:

12 @ 60

9 @ 65

8 @ 67,5

8 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

Push downs:

12 @ 40

12 @ 43

12 @ 43

12 @ 43

12 @ 43

DB rows:

12 @ 37

12 @ 45

12 @ 55

12/10 @ 60 (straps)

7/5 @ 65 (straps)

7 @ 65 (straps)

Dødløft:

12 @ 50

12 @ 90

12 @ 120

12 @ 130

Skulle have lavet rumænsk, men det nægtede ryggen. Forsøgte mig med lidt frivend, men det duede ikke, så kørte konvetionelt. Fik et lille pop i det øverste af abs, da jeg ville tage et sæt på 140, så stoppede der.

Det var vist det. Ikke imponerende i dag, men blev lidt presset af det chefspot halløj som gør at jeg mister noget tid, der var sat af til en eksamensopgave, der skal afleveres tirsdag, så den vil jeg så kokkere på nu.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

PATKANONEN gik, lige da jeg ankom til TSK, men Hoos aka doktoren aka Bodybuildingsbtichen samt SL'erne stod for underholdningen. Ikke mindst det underholdende indslag kendt som: "Hvem skal være chefspotter i morgen til TSK Cup? Det skal du!" Hvem der bare var taget i FW i stedet.

Du styrede den spot flot! Hyggeligt at hilse i dag :smile:

BB! thumbmc9.gif

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Du styrede den spot flot! Hyggeligt at hilse i dag :smile:

BB! thumbmc9.gif

Ja, det var super. Nu er vi ikke bare interwebs-veninder, men også veninder IRL!

Ja man må sige Chef Spot havde styr på det hele! Jeg fik desværre ingen nusseri på patterne :unhappy:

Man skal faile i et squatforsøg, for at få patnus. Det var du jo ikke engang tæt på med din overlegne squatstil.

Ja, der var styr på skidtet!

post-17731-125949374694_thumb.jpg

BEERMAN er fandeme stærk. Og så er han en flink fyr, der huskede at sige tak for at jeg reddede ham - han fik nemlig patnus på sit 2.-forsøg.

Man kan i øvrigt se mit engagement, der skyldes, at det er svært at lade være med at heppe på folk, når man ved, at man selv skal løfte lortet, hvis de ikke kan.

MC-Paparazzi - du har tydeligvis gjort et godt stykke arbejde med dit kamera! Billedet illustrerer fint at den samlede IK er lige omkring 117.

Nogen er blevet meget kække, efter de har lavet 352,5!

Link to comment
Share on other sites

INSULINE INDUCING INTAKE!

milk-shake-ck-1197182-x.jpg

Efter en weekend, hvor jeg tilbragte lørdag med at være chefspotter til TSK cup, var det i dag tid til bodybuildings. Inden vi kommer til dette nok så væsentlige emne i denne min e-træningsjournal, skal det nævnes, at jeg som chefspotter kan konkludere at Hvidovre-løfterne har nogle meget veludviklede lægge. Conscience, MagtPrehn og LillePy, har alle flotte bodybuildingslægge, som man har fornøjelsen af, at kunne kigge på, når man står bag dem i squat.

ok

Mine aftensbodybuildingstræningssessionsvenner (that is a challenge Miss MarianneBB!) var desværre forhindret i at træne legemsøvelser i mit selskab. Det er naturligvis synd for dem, men jeg droppede enhver medynk hankede op i min shake og vimsede afsted til fitness world. Her trænede jeg følgende:

Bænk:

20 @ 30

8 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

4 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

12 @ 70

10 @ 72,5

På de to sidste sæt stak en fremmed herre hovedet ind over stangen klar til både spot og faarced lod det til. Jeg fik dog ikke brug for hans assistance, men sikke en venlig herre.

Squat:

10 @ 50

10 @ 80

10 @ 90

10 @ 100

10 @ 105

10 @ 110

10 @ 100

Det er ren og skær bodybuildingstræning

Skrå DB:

12 @ 22

12 @ 26

12 @ 28

11 @ 28

10 @ 28

10 @ 28

Sikke et pump i mine patskydere

DB curls:

12 @ 14

10 @ 18

10 @ 20

10 @ 22

8 @ 22

8 @ 20

Og her fik jeg et overjordisk pump i gunz, der lader til at være hårdt pressede i øjeblikket.

Leg extensions:

12 @ 65

12 @ 75

12 @ 85

10 @ 85

10 @ 85

10 @ 85

Benerne!

Ez prædikantskrøl:

10 @ 20 +

14 @ 15 +

12 @ 15 +

Praise teh lord

Dragon flags:

5

5

4

Her hjalp jeg ab-girls veninde med at lære at smith squatte. Det var flinkt af mig.

Floating crunches:

12

10

Så strak jeg ud og roterede, gik hjem og drak shake og hentede 5 kilo prots og 3 kilo maltodextrin, som jeg vil blande med glutamin, kreatin og bcaa og dermed blive en rigtig bodybuildingskraftkarl.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Her til morgen var Cristian bodybuildingsmand og jeg til bodybuildingsyoga.

Nåede I til den meget krævende bodybuildingsyogaøvelse siddendesolhilserståendevandmandtrækhivbenbagpåfraknæstraightbarskildpadde... RAW?

bikramyoga.jpg

Jeg kan afsløre, at vi var de flotteste fyre på holdet.

Det tror jeg på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nåede I til den meget krævende bodybuildingsyogaøvelse siddendesolhilserståendevandmandtrækhivbenbagpåfraknæstraightbarskildpadde... RAW?

Den prøvede vi ikke, men jeg kan afsløre at vores formiddagsyogatræningslegemsøvelsesudvalgsmeditationsudstrækningsresultater var storslåede :smile:

Som lovet trænede jeg igen til aften. Det blev til en:

HEFTIG HE-MAN HOSEDOWN!

Featuring my fearless friend Katja "The Sorceress" BB!

EZ pull-overs:

12 @ 22,5 + bar

12 @ 30 +

8 @ 35 +

5 @ 40

5 @ 42,5

5 @ 42,5

5 @ 42,5

Fabulous secret powers were revealed to med the day I held aloft my newly aquired MALTODEXTRIN

Cable push downs:

12 @ 32,5

12 @ 35

12 @ 35

10 @ 35

BY THE POWER OF GHEY PROLL!

Machine rows:

12 @ 40

12 @ 45

12 @ 50

10 @ 55

10 @ 45

I have teh power!

Dødløft:

12 @ 60

12 @ 100

12 @ 120

12 @ 130

8 @ 140

The evil forces of Erector

Pull-downs:

12 @ 67,5

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

Epic Mickey Mousing!

Leg curls:

10 @ 45

10 @ 55

8 @ 55

8 @ 55

That should cool him off

Down the stack triceps cable push-downs:

7 @ 40 til 15 @ 25

Fremragende He-Man træning. And the Masters Of The Universe!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share