Mål 2002


AndersL
 Share

Recommended Posts

Nu skal vi have alle til at skrive en gang til! :D

Hvad er jeres mål for år 2002?

Bare skriv løs!

Jeg vil selv gå foran med et godt eksempel! ;)

Bænkpres 150kg

Dødløft 200kg

Squat 150kg

Armene skal passere 45cm grænsen

Min livvide skal være omkring de 75cm

Mit brystmål skal op omkring de 120-125cm

Mine lår skal over 70cm

Alle mine mål, må gerne blive brudt!!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har 2 primære mål. Mit dødløft vil jeg ikke koncentrere mig synderligt om, det virker som om det tager rede på sig selv ;)

Først og fremmest vil jeg arbejde med mit squat. Det vigtigste er at finde den teknik som passer mig bedst, og så generelt øge min styrke. Jeg skal ihvertilfælde op over 250 kg i godkendt squat. Ellers er jeg er ikke tilfreds.

Jeg har også et måske urealistisk mål i bænkpres. Jeg skal have anskaffet mig en trøje, og så vil jeg se om jeg inden årets udgang kan komme op på 200 kg med trøje. Det kan godt være at det er lige rigeligt at håbe på, og det kommer også i høj grad an på hvad en trøje giver mig. Men det er gået rigtigt godt for mig i bænkpres det sidste halve års tid, og hvis trøjen kan give mig en 10-15 kg penge, så kan det godt lade sig gøre. We will see.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad rent faktisk igår og skrev delmål for 2002 ind i min logbog.

Så her er de endnu en gang... :)

Delmål for 2002:

Squat: +200 kg

Dødløft: +200 kg

Bænkpres: +125 kg

Mere eller mindre useriøse sekundære træningsmål for 2002:

Military Press: 8 x 50 kg

BB Curls: 8 x 50 kg

DB Rows: 8 x 46 kg

Goodmornings: 8 x 100 kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne være helt fri for skader i det nye år. Så er jeg nemlig fri for at skulle kæmpe for de samme resultater flere gange.

Og så er der lige målene i tal:

Opadstød

fra nakken:  190,0 kg

Træk: 130,0 kg

benbøj bag: 250,0 kg uden hjælpemidler

bænkpres: 185,0 kg uden hjælpemidler / med 1 sek. pause

stem: 110,0 kg (bliver nok den sværeste!)

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til jeres målemetoder.

Hvordan måler i overarme? Ja jeg ved godt man skal bruge et centimeterbånd og en overarm.. ;) Men måler i den mindst mulige omkreds - altså i afslappet tilstand med armen udstrakt? Eller den størst mulige omkreds - med armen bukket og muskler spændt?

Link to comment
Share on other sites

Mine mål er som følger:

1. bænkpres skal flyttes fra de nuværende 90 Kg til 110.

2. brystmålet skal flyttes fra de 100 op på ca. 110

3. mit squat har jeg ingen mål for. Har ikke forsøgt med 1RM i denne øvelse. Vil blot stige i træningsvægt op til ca. 100 (pt. 80 og 85 i de forskellige sæt.)

4. min kropsvægt må også godt stige til over 70 Kg. mangler kun 3 Kg så det er inden for rækkevide.

- Herkules

Link to comment
Share on other sites

thomas

min dødløft træning er helt nede på 150 kg i øjeblikket.

styrken er der til omkring 250, men teknikken er ikke til mere end omkring 200. men regner med at jeg er klar til dm i uge 14.

er begyndt at tabe mig, så det kan være at vi mødes alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Jan> jeg kan sådan set vælge og vrage mellem +125 kg og -125 kg, da jeg ligger og svinger mellem 126-128 kg. Så sig endelig til hvordan det går, når du kommer tættere på. Det kunne være meget sjovt med en lille dyst :)

Jeg har haft en lille down periode i træningen, så jeg er ikke i superduper form. I bænk ligger jeg godt, men jeg tror jeg ligger et stykke under i squat og dødløft. Det tungeste jeg har kørt i dødløft de sidste mange uger er 225 kg. I squat har jeg ikke været over 200 kg længe. Men jeg tog 1 single med 210 kg i dødløft i onsdags, og den var supernem, så det skulle gerne være på plads inden DM.

Tonni er i KANON form. Han tog 157,5 kg i bænkpres og 237,5 kg i squat, i henholdsvis sidste og forrige uge, så han skal nok præstere noget flot til B-DM.

Hvad satser du på i totalen til DM ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

thomas

jeg ved ikke med dødløftene, men skulle gerne op omkring 700

285 i squat

185 i bænk

men det er jo sjældent at det hele køre den samme dag.

men alt kan ske, der størrer chancher i 125.

der er kun morten sørig og han har vist rundet de 130 i krops vægt også. så det er en åben klasse

hygge

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mine mål er nok ikke lige at sammenligne med jeres, med det skal ikke forhindre mig i at lægge et indlæg :)

Kropsvægt: op på 72 kg

Bænkpres: 60 kg

Dødløft: 80 kg

Squat: 80 kg

Front squat: 70 kg

Absolut realistiske mål.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share