Mål 2002


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Mine mål.

Trænings program :        NU                       Mål

Bryst

Bænkpres 2x 4-6              70                   90-100

Håndvægtspress 2x4-6     27,5                   40

Skråpress 2x 4-6             25                      30

Biceps

Scootcurl 2x4-6             47,5                     60

Biceps curl 1x4-6            17,5                    22,5

Hammercurl 1x4-6           15                       20

Ryg

Dødløft 3x 4-6              132,5                 150-160

Row 3x4-6                    85                       120

Træk til bryst 3x 4-6       65                       100

Triceps

Smal bænk pres 2x4-6       70                   90-100

Pushdown  2x4-6             37                      50

Dumbell extention 2x4-6    27,5                   40

Hvis i spørger mig omkring erfaring med MAX OT, efter bare 3 ugers brug er mit råd Prøv det før din nabo! Det gir virkelig en go bund hvis man er nybegynder, indenfor styrke/masse.

Kropsvægt 80kg  jeg har vel tjent ca 5-6 kg muskel på næsten et år, ret flot uden at være seriøs med kost.

Link to comment
Share on other sites

Uden at virke som en mavesur gammel mand, så er der altså ikke noget mirakuløst i MAX-OT. Folk snakker om det, som var det et mirakel system. Jeg vil ikke engang betegne det som et system. AST drengene har bare samlet en række gode træningsråd, fjernet alt våset fra bodybuilder bladene og sat det sammen til et program. Det er jo i bund og grund bare hårdt arbejde på basisøvelserne, lave reps og tunge vægte. Det er det vi hele tiden har anbefalet folk herinde.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være det ikke er et mirakel program! Men efter jeg er begyndt at træne efter de råd er der sket mirakler med min krop!!! :devil_flame:

Jeg ÆÆÆÆÆÆLSKER Max-OT!!!

Men jeg følger det ikke blindt mere, det var kun for at lære det i starten. Jeg variere mere end de lægger op til! Bla. kører jeg preacher curl med 6-8 reps, noget som de forbander, men det er en øvelse der VIRKER for mig!!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hvorfor er der ikke nogen der skriver hvad de vejer?

Tager man et bestemt antal kg skal kropsvægten gerne følge med før man kan se hvad det betyder.

Jeg tager på den gode side af 110 kg i bænkpres og det er umiddelbart ikke så meget, men jeg vejer under 75kg og så bliver det lige pludseligt lidt bedre.

(Det her var ikke et eller andet jeg skrev for at virke smart, jeg vil bare gerne se hvad folk kan ude i det ganske land)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er jo lige begyndt, så mit største mål er at holde interessen i et år... Dernæst vil jeg gerne tage lidt på... Gerne 10 kg, men det bliver det nok ikke til, for jeg er allerede nu begyndt at holde lidt igen med maden... Er bange for at jeg ikke kan rippe mig til foråret, og det bliver efterhånden nødvendig... Ved ikke helt hvad jeg vejer, men det er omkring 50 kg. Ellers er mit mål at få større masse, og mere markerede muskler, er specielt ude efter Bryst, og ryg muskler. Desuden ville sæt gode store runde skuldre ikke være helt af vejen, men det kan jeg nok ikke få på en år med så let træning... Biceps curls skulle jeg gerne curle 15 kg 3*8. Kører med ca. 10 kg nu, og jeg tror det er inden for rækkevidde eftersom min fremgang i armene generelt er rigtig god... Bænkpres skulle gerne stige til min egen kropsvægt... Det bliver svært, men jeg tror det er muligt...! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør ikke helt sætte nogle realistiske mål for i år... for jeg synes ikke rigtig at jeg har stabiliseret mig i øvelserne endnu!!

Men jeg vil helt klart gerne op og stemme 100 kilo.. ( klarer for tiden 85 tre gange) og vil gerne kunne trække kropsvægt i hugtræk! Men der er alligevel langt fra 75-85 til 105 kilo!

Men nu får vi at se...  Skal lige have finpudset alle teknikkerne og have fundet min stil helt i squat/frontsquat m.m.

Som en sidste bemærkning skal lige siges at jeg har kørt goodmorning i tre uge... bare 5x5r uden at det er specielt tungt!  Alligevel er min dødløft steget ca. 15 kg i samme periode... Nok ikke kun GM's skyld, men alligevel charmerende  :D

Men jeg har godt nok også et halvhårdt program for tiden... Men uha jeg elsker det!!!    :he-he:

Link to comment
Share on other sites

mere eller mindre realistiske mål for i år:

Bænk pt ca. 107, inden året er omme 125.

Squat pt ca. 140, inden året er ommme 180

Dødløft pt ca. 180, inden året er omme 200+

Og alle løftene skal helst være til godkendelse under konkurrence, men squat'en og bænken kommern ok til at knibe..*håbe håbe, håbe på det bedste * ;o)

og et andet mål, at stille op til konkurrence og gennemføre med gode løft og æren i behold. Desuden holde mig under 75 kg..vejer pt 72, med lidt bælte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvordan mit mål vil opfattes herinde, men det er hverken at squatte eller bænke x antal kg. Jeg vil bare gerne inden udgangen af dette år, og helst før have en krop som den på nedstående links.

Mit mål

Jeg synes jeg er godt på vej, og det sidste stykke vej ligger nok mest i cardio træning. Jeg vil dog stadig foresætte med styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, mine mål er lidt uklare ....

Men har nogle ideer her...

Løft:

Dødløft: 1RM 200

Squat: 1RM 150

Bænkpres: 1RM 110

Mener selv det er rimeligt realistisk....

Desuden vil jeg have mig et lækkert six pack, så når det skal frem her når jeg er færdige med mine aller tungeste dage i hatfields cykle(eller sværeste rettere) mister jeg nok en del styrke.. vil lige være færdig med programmet først... er umuligt at gennemføre 5x5 og 5x6 repsne de tunge dage uden nok mad ....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Den er jeg med på:

Kropsvægt 90 kg helst uden alt for meget fedt.

Bænkpres 125

Dødløft 200

Squat 170

Triceps pushdown 50 kg

Sidelatteral          15 kg

På nuværende tidspunkt er jeg konge i dødløft og squat, har nemlig kun set 1 eller 2 der har gjort det, deres max var ca 120 kg SKOD kilo, min er placeret fornuftig bagved 150 kg muren.

Og til sidst at få respekt i mit center.

Link to comment
Share on other sites

Det går sådan set meget godt.

Bænkpres-målet er nået, lidt før tiden.

Benbøj bagpå: En kikser på 235,0 kg, men tæt på. Når den lykkes, mangler der "kun" 15 kg mere.

Dødløft: Her har jeg ikke forsøgt at køre maks-vægte i lang tid, pga. skævhed i ryggen. Så her tager jeg den lidt med ro. Tungeste i år: nogle 3´ere på 200 kg. Men helst 250,0 kg inden året er slut.

Stem: 5´ere på 80 kg. Går meget langsomt frem her. Snart kun 50% af bænkpres, men det er jo også kun en sekundær øvelse.

Link to comment
Share on other sites

Træningsmål:

Bænkpres 1 rm fra 100 til 120

Dødløft fra 5x70 til 5x100

Squat vil jeg ikke træne

Chinups fra 3 til 5

Dips fra 3 til 5

Kropsvægt fra 91 til 85

Maven ind under brysterne (eller brysterne ud over maven)

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at jeg har skrevet mine mål en gang herindefør, men det var styrkemål, og jeg har ændret mig 100%

Mit hovedmål med dette dejlige år er at få en krop, som jeg for en gang skyld vil være tilfreds med, en krop som jeg vil være stolt over, en krop som jeg ikke skammer mig over at vise frem, en krop som gør mig til en gladere person.

Men for at nå mit hovedmål kommer der løbende mindremål, mit nuværende mini-mål er at komme ned på 90kg.

Og så tager jeg den derfra og derefter sætter et nyt mål, som gør at jeg kommer et skridt nærmere mit hovedmål.

Link to comment
Share on other sites

Mine mål for i år er følgende:

Bænkpres: 120kg (100kg idag)

Squat: 120kg (80kg idag)

Dødløft: 150kg (120kg idag)

Det er forbedringer på henholdsvis 20%, 50% og 25%, så det ligger nok på grænsen af det realistiske. Men ikke så langt udenfor grænsen, at det er umuligt.

Reach for the Sun :)

Link to comment
Share on other sites

mit mål er at bænke 140kg, med pause og das ganze schweinerei. Mit bedste er hidtil en touch and go med 120. Jeg skal teste mit bænkpress om 7 uger, så vil jeg se hvordan det ser ud der. Der skal jeg som minimum kunne tage 120 i korrekt form, men håber på lidt mere :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share