Mål 2002


AndersL
 Share

Recommended Posts

Her er mine mål for 2002. Jeg sætter ikke mine forventninger for højt, især ikke i BP, så dette skulle være rimeligt realistisk:

Bænkpres: 85 (70 sidst jeg prøvede)

Squat: 150 (105 i februar)

Dødløft: 175 (110+ i januar, 120 7-8cm over jorden i slutn. af marts)

Bænkpres kommer måske endda til at knibe, selvom min max nok ligger på omkring 75 nu. Jeg er født uden forskulder. :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe jeg sidder og funderer lidt over hvad jeg kan tillade mig at sætte som mål. Jeg har øget min kropsvægt med 5kg på de sidste 2 måneder. dvs. jeg vejer 90kg. nu. det er en fin vægt til en fyr på 173cm. >:|

jeg øgede mit løfteMAX med 60kg. samlet i de tre løft. dvs:

bænkMAX: 100 <-- skodvægt og lur mig om jeg fatter hvad den laver dernede?

dødMAX: 160 <-- jeg missede 170'eren 2 gange :(, men jeg er stærk i troen om at den kunne gå op på en god dag. for what that's worth.

squatMAX: 155kg. <-- 15kg. højere end jeg regnede med!

så indtil videre er jeg egentlig godt tilfreds med 2002, men der er jo en ½-del endnu :)

jeg har ingen præcise mål - udover mit bænkmax SKAL forøges - gerne voldsomt :) mit dødløft skal over 200.

kunne jeg så nå 175kg i squat med fin stil er det jo fint!

jeg kørt et WSB program med hypertrophy, som hovedemne og det var det der gav mig den stigning på 60kg. samlet. jeg tænker hvad mon så sheiko vil gøre ved min krop!

ps. jeg opdaterer min log idag, så kommer kroppens mål med i kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Mål for 2002:

Persondata

vægt 100 kg

29 år

                                    idag          slut 2002

Bænkpres (i workset)  6-8*110 kg       6*120 kg(12*110)

Squat (i workset)          6*130 kg         8*140 kg(20*120)

Dødløft(i workset)         6*140 kg         6*160 kg

(20*120=breathing squats)

(lige startet dødløft efter mange års pause og køre derfor ikke til failure...især pga. manglende grebsstyrke)

Hvis jeg får vænnet mig til at at køre 1RM så ligger over 150 kg i BP, men aner ikke idag om det er urealistisk eller ej....

Ydermere

1) at bibeholde samt evt. forbedre superstrickt udførelse i samtlige øvelser (squat+DL kunne nok forbedres lidt idag)

2) at vænne mig til at køre mere eksplosivt samt at køre 1RM engang imellem

3) at køre endnu mere u. forced reps eller til failure til dagligt

4) at gøre min træning endnu mere simpel og basal ....og i forbindelse hermed få overtalt min makker til i højere grad køre rigtig squat istedet for smith stativet som han oftest foretrækker

5) forbedre min aerobe kapacitet v. at begynde at løbe(evt.spinne) 3*uge...

6) at tage mig sammen til at gøre noget seriøst ved min udstrækning og ikke bare 2 min.´s strækkeri i quads under bruseren

7) opnå mindre fedtprocent ...tror kropsvægt på 92-94 kg ville passe mig idag

8) at få lokket en stærkt overvægtig kammerat igang med at træne (primært spinning den første lange tid...derfor se pkt 5)

Link to comment
Share on other sites

mine data:

alder : 18

vægt : 74

---------

mine mål for år 2002:

squat = 100 kg ( 50 i øjeblikket :( )

benpres= 250-270 kg ( 200 i øjeblikket )

bænkpres= 100 kg ( 70 i øjeblikket )

---------------------------------------

jeg tror sku egentligt jeg godt kan !!! :D :D :D ...det er sommeren der gør det!!!

Link to comment
Share on other sites

Sorry, kunne ikke dy mig. Mine mere håndgribelige mål for 2002 er følgende:

Squat 170      (145)

Dødløft 200     (170)

Bænkpres 160   (140)

Jeg er lige begyndt på Sheikoen... damn den tager tid. Træningspas på den anden side af 2 timer... Anyway, jeg har store forventninger til systemet, og tror jeg kommer et langt stykke tættere på målet om fire uger.

Link to comment
Share on other sites

Husk det er et "make or break" system. Der skal ikke være mange minusser i regnskabet, før korthuset vælter. Med det mener jeg ting som ernæring, søvn osv. Der skal spises godt og soves meget :) Det positive er, at der er MANGE kg at hente, hvis man gør tingene rigtigt.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Fortæl mig om det. Jeg er begyndt at leve i køleskabet igen :/

Håber på jeg kan holde alle faktorerne i tjek - det gik i hvertfald fint under forsøget med WSB'en. Men det lange træningspas bliver altså hurtigt kedeligt... specielt når der ikke er nogen træningsmakker at underholde sig med...

Havde til gengæld den mest blæret samtale med en af instruktørerne i mit center i går. Det viser sig at han var instruktør i Golds Gym i slutningen af 70'erne starten af 80'erne... damn nogle historier han kunne omkring de gamle drenge. En meget dygtig og kompetent fætter - ingen tvivl der.

Han har også været herinde og kigge - han skulle se artiklen med de overflødige maskiner - håber han opretter en profil... specielt hvis han giver sig til kende :)

Link to comment
Share on other sites

mine mål i år 2002:

Lære at udføre squat og dødløft med god stil.

Bænkpres : 120 kg

Chin-ups: 5 x 5 med 20 kg

Dips: 5 x 5 med 20+ kg

Hvis min nuværende stil er okay så 150 kg i squat og 120 i DL

Bf på under 18-19 %

5 km løb på under 20 min.

Grønlændervending i kajak uden brug af pagaj.

Det sidste dog helst inden sommeren er ovre :)

vh

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share