Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Tirsdag, 15/3-05.

Ville egentlig have startet dagen med en PW, men Loonie var syg og lå totalt uderdrejet herhjemme...så selvom han havde det skidt, var det jo alligevel aaalt for hyg'ligt, at blive hjemme og koge i sofaen.

Træning i OBBC - bryst og triceps.

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 4 sæt

50 kg x1, 1 sæt -de fløj bare op :w00t:!

55 kg x1, 1 sæt :w00t::w00t:

60 kg x...MISS -gæt lige hvordan det har set ud uden spotter! :gal::dry::laugh:

BP supersettet med:

Incline rows

35 kg x10, 5 sæt

Incline DB

12,5 kg x8, 2 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x6, 3 sæt

16 kg x4, 5 sæt

Flies (maskine)

17,5 kg x8, 5 sæt

Pec Dec -mest for lige at prøve.

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x6, 5 sæt

Skrå triceps pres

15 kg x8, 1 sæt

17,5 kg x6, 4 sæt

17,5 kg x12, 1 sæt

Biceps

10 kg x10, 2 sæt

12 kg x6, 4 sæt

Triceps pushdown

30 kg x10, 1 sæt

35 kg x8, 1 sæt

40 kg x6, 1 sæt

45 kg x6, 4 sæt -det må da vist være en PR i den her! :cooldance:

Mave (hyperext.bænk)

BW x12, 5 sæt

Step: 10 minutter. :bunny::bunny::bunny:

Helbreds-update: har sovet elendigt i nat og idag har jeg bare været skidt og ynkelig :ill: (og måtte aflyse træning med Charlotte :crybaby:) ....så jeg overtager sofaen nu :wink:.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pivklar: Tak ...det er fedt med respons, især på dette tidspunkt, hvor jeg (som man måske fornemmer) har det lidt "blandet" med at blive større! :4thumbup:

Crawdaddy: Tak :smile: - det håber jeg er rigtigt. Jeg skal ihvertfald øve og øve og øve til den rygposering bare sidder! :w00t:

En hel uge uden nogen form for træning :blink::dry: . Jeg har bare været rigtig skidt og har ikke engang overvejet (OK, det har jeg så måske...men ikke gennemført, så da :laugh: ) en eneste lille gåtur/PW eller noget, da mine lunger har brokket sig rigeligt over at trække vejret, hoste osv. Temmelig ynkelig omgang.

Nu er jeg, om ikke frisk, så ihvertfald i bedring og gik idag en tur på næsten en time, hvilket gik OK, så nu står den snart på :pumpin::showoff::dumbbell_lift::bunny::weight_lift: :4flex: :4sport: :wootdance::boobs::tease: igen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

den ryg er da alt for flot stine.... :w00t:

alle piger burde være udstyret med lysten til at bræææænde så de kan blive ligeså leee' som jer fitness girl's :innocent: hehe....

ellers ser træningen godt ud.... husker du at få en faarced i ny og næ??? :poking::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Flot ryg :wink: (og pyt med vægten, du har jo intet underhudsfedt i forhold til visse andre :blush: )..

Æh, står du egentlig i det bare ingenting midt i OBBC? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe - de der fitness fiduser de vil så gerne vise sig frem. :tongue:

De må have et veludviklet exhebitionisme-gen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey MAAAA'! Tak :hehe: - men den skal jo gerne være endnu mere lee'! :w00t:

Får ikke helt faarced nok, hvilket ses af mit stunt i BP :laugh:. Er dog begynd at træne med Charlotte, som er rigtig god for en farced eller to! :4thumbup:

AF: Velkommen i min log :smile::smile:. Det med fedt% er nok ikke så slemt, som jeg selv synes - ved jo også godt, at man ikke kan vokse uden at tage på (det ved mit hovede ihvertfald godt... :blink:)

Og ja, jeg står i det bare ingenting i OBBC - vi ka' jo li' det, ka' vi! :slut: (men det her billede er godtnok taget efter lukketid :laugh: ).

Loonie: :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det holder bare slet slet ikke at være syg :newtongue::newtongue::newtongue::newtongue:.... både Loonie og jeg har hostet og slæbt os gennem de sidste par uger - nu må det da snart stoppe! :blink:

Håber (og satser på) en let træning imorgen....saaaaavner sådan at træne :crybaby: ...

Ellers GOD PÅSKE til alle! :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Det holder bare slet slet ikke at være syg :newtongue:  :newtongue:  :newtongue:  :newtongue:.... både Loonie og jeg har hostet og slæbt os gennem de sidste par uger - nu må det da snart stoppe!  :blink:

Håber (og satser på) en let træning imorgen....saaaaavner sådan at træne  :crybaby: ...

Ellers GOD PÅSKE til alle!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

God bedring :1112: og god påske :bunny: til jer begge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

God bedring  :1112: og god påske :bunny: til jer begge. :smile:

Tak søde Kathrine ...tror det begynder at gå den rigtige vej nu - langt om længe :bigsmile: :4thumbup:.

Søndag, 27/3-05.

Tid til træning igen - YES! Meget optimistisk var jeg idag til første-træning-i-alt-for-lang-tid.... :bigsmile:

Glad og frisk sprang jeg på stepperen, men måtte dog efter 2 minutter sande, at jeg da vist ikke er heeeelt frisk endnu :raisebrow: ..var ved at hoste lungerne op, men klarede dog hele 7 minutter, før jeg opgav mere cardio og gik nedenunder og rørte lidt ved vægtene - lidt ryg, bryst og triceps ...alt i alt 45-60 minutter (incl :blahblah: og en del pudsen næse og hiven efter vejret :hmmm:). Ynkelig, ynkelig omgang :newtongue: der faktisk ikke er værd at snakke særlig højt om :dry: .

Senere på dagen blev det dog til en times gåtur :walking: langs åen - dejligt! :sun::w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Den ryg der er noget af det flotteste jeg har set på en kvinde længe. Jamen....im lost for words. Jeg kan ikke fatte at en kvinde med en fysik som dig overhovedet kan tænke på/overveje at der er noget galt.

Det er smukt det du fremviser Stine.

Bliv endelig ved. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Den ryg der er noget af det flotteste jeg har set på en kvinde længe. Jamen....im lost for words. Jeg kan ikke fatte at en kvinde med en fysik som dig overhovedet kan tænke på/overveje at der er noget galt.

Det er smukt det du fremviser Stine.

Bliv endelig ved.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw....! :w00t::blush::blush::blush:

Hej T - Tak for komplimenten og velkommen til. Det er jo ren sukker det der... :wink: Føler mig ellers temmelig out of shape nu hvor jeg på det nærmeste ikke har trænet i to uger :dry: Glæder mig for vildt til at ryggen skal have :4whip: igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 29/3-05.

Igen idag er det eneste jeg kan "prale" af 1 times gåtur - men det var også skønt. Supervejr og super selskab!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Stine

Godt at se at du er oppe og igang :smile:

Kommer du til møde i morgen onsdag??

Det er kl 18:30 i OBBC

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 29/3-05.

Igen idag er det eneste jeg kan "prale" af 1 times gåtur - men det var også skønt. Supervejr og super selskab!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Stine

Godt at se at du er oppe og igang :smile:

Kommer du til møde i morgen onsdag??

Det er kl 18:30 i OBBC

<{POST_SNAPBACK}>

OBBC, siger du...hvor er det?? :blink: ... :laugh:

Tak, vil meget gerne komme (hvis jeg kan finde vej :wink:) - og tak for påmindelsen. Har ikke været så opsøgende (eller nogetsomhelst andet) de seneste par uger :dry:.

Tirsdagens motion bestod iøvrigt af 62 minutters powerwalk og noget cykling.

(det var noget der rev i lungerne :wink: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 30/3-05.

Powerwalk: 35 minutter.

Træning i OBBC - Tung bryst, triceps, let skulder, ryg, biceps.

1-2 opvarmningssæt før hver øvelse.

DB incline

17 kg x6, 3 sæt

16 kg x8, 1 sæt

Bænkpres

35 kg x?, 1 sæt

37,5 kg x10, 2 sæt

Dips

10+11+8

Skrå triceps pres

18 kg x8, 1 sæt

18 kg x10, 3 sæt

Biceps, curls

12 kg x6, 1 sæt

12 kg x8, 3 sæt

Skulderpres

12 kg x8, 1 sæt

12,5 kg x8, 4 sæt

T-bar rows

10 kg x10, 2 sæt

10 kg x12, 2 sæt

Laterals

5 kg x10, 2 sæt + 2 sæt i maskine.

Mave (på bold) xmange sæt,

"Engelvinge-øvelser" :wink: .

Var noget nervøs for den første træning i lang tid :dry: ...og med god grund skulle det vise sig :laugh: ...jeg blev fuldstændig sat af Charlotte der bare knaldede både 10 og 12 reps ud af de vægte jeg lige ku' få 6-8 stykker ud af! :4thumbup: :1356: Hvis hun fortsætter med den fremgang er hun jo langt foran mig om ...to uger...eller noget! :blink:

Feeed træning. Dejligt at komme igang igen - og supermotiverende at træne sammen. Vi nåede det hele på to timer (selvom jeg vist kom til at indføre lidt rigeligt :blahblah: mellem sættene :blush: ) :smile:. Fik også hilst på Nina, som det er jo er alt for lang tid siden jeg har set sidst! :cheer:

Powerwalk: 45 minutter.

Senere på aften skulle jeg lige se om motionscyklen var rustet fast. Det var den ikke :wink:...Cykel: 20 minutter. :bike:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 31/3-05.

Træning i OBBC - ben.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x6, 2 sæt

50 kg x5, 2 sæt

+bælte:

55 kg x4, 4 sæt

60 kg x4, 3 sæt

Leg curls

70 kg x10, 1 sæt

80 kg x8, 2 sæt

Donkey raises

100 kg x8, 1 sæt

110 kg x8, 5 sæt

Chins

5+5+5+3

Stiffleg DL

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 3 sæt

40 kg x6, 4 sæt

Så viste Henrik (Skovhugger) mig hvordan det gav meget mere i baglårene ved at står på en vægtskive :4jumpy: Arhja, den sad bare lige hvor den sku'!!! :4thumbup: :

40 kg x6, 5 sæt

Squatmaskine

100 kg x8, 1 sæt

Igen demonstrerede Henrik (der nu var færdig med at tage hvad der svarede til en mindre personbil i benpres...:dropjaw: :dropjaw:), hvordan jeg ku' tage den meget mere effektivt :4thumbup: ! Glæder mig til næste bentræning!!! :w00t:

Lateral torso

120 kg x8, 5 sæt

Vildt hyggelig træning, hvor jeg fik kørt SERIØST masser af :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: (Var i OBBC i 4 timer ...såøh, det var jo ikke træningen der blev brugt mest tid på :blush::tongue::wink:).

:bigsmile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 1/4-05.

Træning i OBBC - tung ryg, skulder + let bryst, triceps, biceps.

T-bar rows

Opvarming uden vægt

10 kg x8, 10

20 kg x6,3,3

10 kg x10

Argh...har svært ved den her - skal vist øve selv en dag!

Bagskulder

20 kg x10

25 kg x8,8,5,6

22,5 kg x6

20 kg x6,6

Skulderpres

10 kg x10,10

15 kg x5

16 kg x8

17 kg x6,6 :w00t::w00t::w00t:

Biceps

9 kg x10

13 kg x6,6,6

Laterals

5 kg x12,12,12,12

Skrå bænk

20 kg x10,10

30 kg x15,8,10

Dips

8,8,8

Desuden maveøvelser på bold samt øvelser for mine :4ranting: "englevinger" :wink: .

Igen en super-træning med Charlotte, der gav den GAZ!!! Hun lavede faktisk en del af øvelserne stående på knæ på en bold...ret imponerende :dropjaw: (..det har jeg altså ikke motorik til...endnu! :wink: ).

Senere deltog jeg i Exercise Ball-hold! Supergodt - og ret hårdt!! Det kan varmt anbefales...også som supplement til styrketræningen. Er sikker på at den ekstra stabilitet hjælper i mange andre øvelser :4thumbup: (Desværre var det så lige sidste gang i dag med dette hold... :crybaby:).

Ellers en dag lige efter mit hovede :tease: ...træning, hygge, god mad og masser af :sun:!

God weekend til alle!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

Bare så godt at se dig up and running 36_1_11[1].gif

Knuz

No

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er altså bare :4thumbup: :4jumpy::biggrin::bunny::weight_lift::cheer::hehe: :banana3:! (og dejligt at se dig igen :bigsmile: ).

Nu skal jeg bare til at have fat i de tunge vægte igen - men jeg har godtnok DOMS overalt idag... så selv den lette træning jeg har lavet denne uge har vist givet noget :4thumbup: !

Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

lovede jeg ville kigge ind i det ....

Læs og bliv klogere

Scapulae alatae - englevinger

<{POST_SNAPBACK}>

Tak til übercoachen :4smartass: :4thumbup:!

"Serratus anterior bliver innerveret af nervus thoracicus longus. Nerven er i gennemsnit ca. 22 cm lang og må antages at have en vis strækbarhed. Specielt forløbet under clavicula må dog formodes at være sårbart, idet traume mod skulderen har vist sig at kunne forårsage afklemning af nerven mellem clavicula og costa 2 (9)." - var det ikke netop dét, du mente ku' være problemet?!

"Optræning af disse patienter er ofte svær, idet musklerne omkring scapula ikke er særlig trænbare, når scapula vinger. Specielt har m. serratus under stræk meget svært ved at udvikle kraft."

:crybaby::crybaby::crybaby:

Måske fyssen har en mening om der er andet jeg kan gøre end de øvelser jeg allerde førsøger mig med (og glemte idag :blush: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 3/4-05.

Træning i OBBC -ryg.

Dødløft

40 kg x6, 3 sæt

50 kg x8, 3 sæt

60 kg x5, 3 sæt

Bare let idag...det er trods alt 100 år siden jeg har trænet DL sidst :tongue: .

One arm DB-rows

17,5 kg x6, 2 sæt

19 kg x6, 1 sæt

21 kg x6, 2 sæt

22,5 kg x5, 2 sæt

23 kg x5, 2 sæt

...Så kom Loonie forbi og forstyrrede: "hvorfor træner du ikke tungt?, det er jo meningen!" Arhhvad, jeg synes nu nok det var rimeligt tungt!! :sneaky2:

Han fik mig dog lokket til at se om jeg ku' trække 30 kg op fra gulvet...OG DET KU' JEG! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

30 kg x2, 1 sæt :alright:

30 kg x4, 2 sæt

30 kg x6, 1 sæt -de to sidste reps var suveræn skidt stil, men det brændte alligevel! :4thumbup: Arrrrrghhhh! :w00t:

30 kg x6, 1 sæt -bedre...

Ville lige prøve at øge med 1 kg..men 31 kg, fandtes ikke, så jeg greb efter en 32 kg's - "sådan noget pjat", sagde Loonie, og så fik jeg en 34 kg DB:

34 kg x3!! PR :banana3:....dårlig stil, men :newtongue: det var jeg ligeglad med! :bigsmile:

T-bar rows

10 kg x8, 5 sæt -i helt strict stil! :4smartass:

Low row

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 2 sæt

9 pl x6, 3 sæt

Mave (hyperext.bænk)

BW x12, 4 sæt

Latt. pulldown

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 3 sæt

9 pl x5, 2 sæt

Dagens cardio, step: 10 minutter (det må være rigeligt :laugh:).

Feee' træning, selvom jeg stadig synes min fysiske energi mangler det sidste for at der virkeligt kommer smæk på. Til gengæld var jeg i latterligt godt humør efter en skøn weekend, så det opvejede det jo en del. :tease: Ind imellem fik jeg iøvrigt lavet både maveøvelser + en del andet sjovt på bolden... super!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

One arm DB-rows

17,5 kg x6, 2 sæt

19 kg x6, 1 sæt

21 kg x6, 2 sæt

22,5 kg x5, 2 sæt

23 kg x5, 2 sæt

...Så kom Loonie forbi og forstyrrede: "hvorfor træner du ikke tungt?, det er jo meningen!" Arhhvad, jeg synes nu nok det var rimeligt tungt!!  :sneaky2:

Han fik mig dog lokket til at se om jeg ku' trække 30 kg op fra gulvet...OG DET KU' JEG!  :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:

30 kg x2, 1 sæt  :alright:

30 kg x4, 2 sæt

30 kg x6, 1 sæt -de to sidste reps var suveræn skidt stil, men det brændte alligevel!  :4thumbup:  Arrrrrghhhh!  :w00t:

30 kg x6, 1 sæt -bedre...

Ville lige prøve at øge med 1 kg..men 31 kg, fandtes ikke, så jeg greb efter en 32 kg's - "sådan noget pjat", sagde Loonie,  og så fik jeg en 34 kg DB:

34 kg x3!! PR :banana3:....dårlig stil, men :newtongue: det var jeg ligeglad med!  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

NASTY DB ROW :4thumbup: :cheer:

Om stilen ikke er helt i vinkel er ikke det essentielle ... hvis du kan mærke at den sidder i lat musklen så spiller det max :cooldance:

No

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share