Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

:lol:  Det gør jeg skam også allerede, men er ligesom stagneret lidt i mine chinups - så nu er jeg gået i gang med såkaldt 'stigetræning' for at se, om det ikke kan give lidt fremgang.

<{POST_SNAPBACK}>

For lææænge siden, nævnte du noget om stigetræning. Hvad er det, hvor fik du ideen fra? :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gang i loggen - kanooon! :w00t::w00t: Velkommen :w00t::w00t:

:lol:  Det gør jeg skam også allerede, men er ligesom stagneret lidt i mine chinups - så nu er jeg gået i gang med såkaldt 'stigetræning' for at se, om det ikke kan give lidt fremgang.

<{POST_SNAPBACK}>

For lææænge siden, nævnte du noget om stigetræning. Hvad er det, hvor fik du ideen fra? :smile:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Faktisk er det et indlæg Snoopy har skrevet :wink: - jeg har aldrig kørt noget decideret chins-program...jeg øver mig bare og håber jeg bliver bedre! :w00t::smile::wink:

Prøv at søge på Pavel ladder.
Tak, det har jeg så også lige gjort.... fandt bla et indlæg af Zoa, der lyder fornuftigt :tongue::bigsmile:. Det ku' da godt være man skulle prøve med sådan en stige-ting.... :raisebrow:
Damn it du er stærk i chins kvinde  :blink:  :devil: ... eller generelt bare stærk hehe... ser godt ud... og husk nu at sætte ham den illegale svensker på plads inden han bliver for dominerende mhs til din træning  :tongue:  :innocent:
Arhhh....det er jo ren sukker i ørene, det der!! :blush: :4thumbup: :w00t: Især idag hvor jeg har følt mig totalt slap i alt (og ikke mindst i chins :dry: ).

Du er iøvrigt en modig mand, at du tør kalde en islænding for en svensker...:hehe::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 4/6-05.

Jeg havde planlagt morgenpowerwalk, som jeg dog blev nødt til at droppe - havde det bare dååårligt (som tømmermænd - og så endda uden alkohol-indtagelse overhovedet :dry: ).

Træning i OBBC.

:4sport:: 5+5+5+5

Skulderpres

Opvarming:

7 kg x12, 1 sæt

10 kg x8, 1 sæt

13 kg x3, 1 sæt

15 kg x3, 1 sæt

17,5 kg x3, 1 sæt

"Rigtige løft":

19 kg x7, 1 sæt

Tjaaa.... :blush::blush::blush: , så bestemte vi os faktisk til at udskyde resten til imorgen, da vi begge var småsløje/smadrede.

Tog lige 5 minutter i romaskine og 5 minutter på stepperen - så havde jeg så meget kvalme, at jeg var sikker på morgenmaden var på vej retur - så slut for idag! :mad:

Til aften er det blevet til 1 times gåtur for lige at vågne lidt op af tågerne... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 5/6-05.

Morgenpowerwalk: 32 minutter (+ 10,5 kg ...og en dvd :laugh: ).

Træning i OBBC - Queen of Aerobic program - pas 6.

Chins: 7+2 :blink: +5+5

Skulderpres

Opvarmning:

8 kg x12, 1 sæt

10 kg x5, 1 sæt

12,5 kg x3, 1 sæt

15 kg x3, 1 sæt

17,5 kg x3, 1 sæt

Så skal der løftes...:

19 kg x8, 1 sæt

20 kg x5,7...og 2 PR

15 kg x12, 1 sæt

:banana3: til Charlotte der holdt motivationen helt i top..."kom nu", "en til" :4thumbup: :4jumpy: Det er no'et der gi'r nowt , er det ikke sådan?!! :wink:

Laterals

5 kg x12, 1 sæt

6 kg x10, 1 sæt

7 kg x10, 1 sæt

8 kg x6, 2 sæt

7 kg x8, 2 sæt

Dips

10+10+12 ...og idag var de IKKE dybe :dry: (...men var øm skulderen).

Incline french press

10 kg x10, 1 sæt

15 kg x8, 1 sæt

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8,8,10 - FEEEED ØVELSE!! :w00t:

Endnu en kanon træning!!! FEDEST med en PR i skulderpres (... nu skal jeg tage mig sammen i brystpres - kan jo ikke passe jeg tager det samme i skulder- og brystpres! :blink::wink: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 7/6-05.

Powerwalk: 46 minutter (+ 10,5 kg) .Wauw.. :w00t: der var powa' i benene idag!

(måske noget at gøre med, at jeg først gik opad formiddagen...efter morgenmad! :blush::tongue:).

Træning i OBBC - ben (højrep...skåne eller noget :blink: ).

Chins (med masser af sving på :tongue:).

7+7+7

Squat

20 kg x12, 2 sæt - og så gjorde det bare ONDT ...i hoften, tror jeg, samt i højre lår (stram tractus??)

30 kg x8, 2 sæt ...:crazy: nåja, jeg skal vel også lige være varm....

40 kg x8, 1 sæt ...NIX! det gjorde bare for ondt!! :mad:

Squatmaskine

50 kg x10, 2 sæt

70 kg x10, 1 sæt

90 kg x10, 1 sæt

100 kg x10, 4 sæt - her var problemet (mystisk nok) ikke så stort...

Mødte The Big BEEF og blev coachet ifht ben-træningen generelt og smerterne specifikt :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: . Jeg har jo faktisk for nylig ændret fod-stilling i squatten, så mine hofter er mere åbne....det har jeg slet ikke tænkt på, ku' have noget med sagen at gøre. Så selvom jeg var godt og vel brændt af i benene, skulle jeg lige op og prøve igen:

Squat

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 3 sæt - meget bedre, men det gjorde jo stadig hammerondt pga det jeg allerede havde lavet...så nu skal jeg vist give det lidt ro (og noget is), så skal det nok blive godt igen. :w00t::wink::smile:

Læg (stående)

225 kg x10, 2 sæt

250 kg x8, 2 sæt

Stivbenet dødløft

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 3 sæt

45 kg x6, 4 sæt

Lidt slatten træning - alligevel er humøret :w00t: fordi jeg nu har en idé om hvordan bentræningen bliver bedre (= uden smerter) og sjovere (=variation) i fremtiden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 8/6-05.

Queen of Aerobic-prgram (QOAP®) - pas 1.

Chins: 7+4+7+4.

Den stod egentlig på dødløft idag..men der var simpelthen for mange, store, muskelsvulmede mænd ved platformen til vi ku' koncentrere os....

One arm DB-rows

17 kg x8, 1 sæt

19 kg x4, 1 sæt

21 kg x4, 1 sæt

23 kg x4, 1 sæt

25 kg x4, 1 sæt

27,5 kg x3, 1 sæt ...såååå må jeg vist være varm :tongue::raisebrow: :

30 kg x6, 4 sæt

20 kg x12, 1 sæt

Sitting row

6 plx10, 1 sæt

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x8, 4 sæt

Bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x4, 1 sæt

45 kg x8, 1 sæt

47,5 kg x6, 3 sæt

Skrå brystpres

12 kg x8, 1 sæt

15 kg x4, 1 sæt

17 kg x4, 1 sæt

19 kg x3, 1 sæt

20 kg x4, 6, 7, 6...med en lillebittesmule hjælp på sidste rep :wink:

17,5 kg x10, 1 sæt

15 kg x12, 1 sæt

12,5 kg x21!, 1 sæt

Torso rotation

110 kg x8, 1 sæt

130 kg x8, 3 sæt

Derudover :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: x MAX!!! Var i OBBC i 4 timer ...og snakkede med nærmest alle - det var ski'hyggeligt! :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 9/6-05.

:4police: havde en aften hjemme...den blev bla brugt på at tage ud og klatre - fee'! (...og nu er jeg godkendt til at sikre, hvis nogen skulle have have lyst til at klatre op i noget højt! :4thumbup: ).

Fredag, 10/6-05.

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 2 + lidt ben tam-tam.

Chins: 8 (koncentreret!) +3+4.

Squatmaskine

100 kg x10, 2 sæt

110 kg x8, 5 sæt

120 kg x6, 5 sæt

Uden smerter overhovedet!!! :4thumbup:

Stivbenet DL

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 2 sæt

45 kg x6, 4 sæt

50 kg x6, 4 sæt

Læg, (stående)

225 kg x8, 2 sæt

250 kg x8, 4 sæt

Dips (ikke til godkendt dybde ... overhovedet! :blush: )

12+12+10+12

Hip abduktion + adduktion (diskoooo :cooldance::laugh: )

90 kg x10, 1 sæt

100 kg x8, 5 sæt

Skrå triceps pres

15 kg x8, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

20 kg x6, 1 sæt

21 kg x6, 1 sæt

22,5 kg x6, 1 sæt

23 kg x8, 6, 7, 7

19 kg x10, 1 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x6, 1 sæt

15 kg x4, 1 sæt

17 kg x3, 1 sæt

19 kg x6,8, 4 :dry: ...brændt af :mad: !

Lateral raise

6 kg x10, 1 sæt

6,5 kg x8, 4 sæt

Udskød det egentlige program (skulder/triceps) så længe som muligt, da jeg håbede at ku' presse så meget som muligt ind, mens Charlotte var der - var dog nødt til at køre triceps selv (...med lidt spot af Kern :4thumbup:). Det er altså temmelig :dry: at træne selv, når man er vant til at have fast spotter og motivator.

Ville egentlig have været i ro-maskinen også, men det var ganske enkelt for lummert til overhovedet at overveje at skulle svede mere end jeg gjorde i forvejen.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 13/6-05.

Dagen idag: :sleepy::sleepy::sleepy: ...og nu omkring sengetid er jeg frisk :w00t:... :dry: (ind imellem :sleepy:'erne har jeg, såvidt jeg husker, været på arbejde, handlet, gjort rent osv).

Skulle have været i OBBC idag, men var bare så brændt aw af træthed, at det ikke blev til noget. Tog mig dog vældigt sammen og løb en tur til aften...

Løbetur:

Distance: 7-7,5 km

Tid: 39 minutter.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 13/6-05.

Dagen idag: :sleepy:  :sleepy:  :sleepy: ...og nu omkring sengetid er jeg frisk :w00t:... :dry: (ind imellem :sleepy:'erne har jeg, såvidt jeg husker, været på arbejde, handlet, gjort rent osv).

:lolabove: Godt at se man ikke er alene om at have sådanne dage :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

ORK nej... :bigsmile: dem har jeg faktisk en del af, nu jeg tænker over det! :laugh::wink:

Var også for :sleepy: til at kommentere din VILDE BP :w00t: ... nu skal jeg til at tage mig lidt sammen, kan jeg jo se.. :dumbbell_lift: :1356:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Stine

Lige et spørgsmål vedrørende OBBC - hvad koster en gang gæstetræning i centret...??? :cooldance: Fruen og jeg overvejer at aflægge et visit på lørdag en gang... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver! -> Det ku' være hyggeligt at hilse på jer :bigsmile::w00t:. Som sagt er jeg i klubben ved middagstid til en kort (desværre) træning. Men håber at vi ses alligevel! :smile:

Lonnie -> Tak for hurtig svar-service. :tongue::smile:

Tirsdag, 14/6-05.

Morgenpowerwalk: 38 minutter (+ 10,5 kg)

Træning i OBBC - ryg.

Chins (korte pauser)

4+4+4+4+4+4+4

T-bar rows

10 kg x8, 1 sæt

20 kg x6, 2 sæt

30 kg x6, 1 sæt

40 kg x4, 5 sæt

One arm DB-rows

19 kg x8, 1 sæt

22,5 kg x4, 1 sæt

25 kg x4, 1 sæt

27,5 kg x4, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

32 kg x6, 5 sæt

34 kg x4, 5 sæt ..havde slet ikke regnet med jeg ku' hive den op - men det gik jo fint! :w00t:

22 kg x15, 1 sæt

Low row

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 1 sæt

10 pl x6, 2 sæt

10 pl x5, 2 sæt ...var ved at være flad :blink:.

Træk til front

7 pl x8, 2 sæt

8 pl x6, 5 sæt

Meget varm træning i et næsten mennesketomt OBBC.

Idag (onsdag): MC, :sun: & :icecream:, :4thumbup:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Kuldskær / Loonie

:4thumbup: Ved ikke helt lige hvad tid vi kommer endnu og om det bliver denne weekend... Vejret ser jo yderst lovende ud - så det kan være vi træner tidligt - kl. 8.... Men ellers ja, det kunne være kanon endelig at få sat ansigt på.... :wink::smile:

Loonie - tak for super svar - men på OBBC's hjemmeside kan jeg sgu ikke se nogen priser derfor spurgte jeg...

Hyg jer... Go weekend til jer begge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 16/6-05.

Bryst.

:4sport:: 4+4+4

Skrå bænkpres

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

45 kg x4, 1 sæt

42,5 kg x6,4,5

40 kg x6, 1 sæt

30 kg x15, 1 sæt

Flyers

7 kg x10, 1 sæt

9 kg x8, 1 sæt

10 kg x8, 5 sæt

Biceps curls

10 kg x8, 4 sæt

Det var det! Vi var begge temmeligt ugidelige - og så var tiden også presset :violin:.......... men lidt fik vi jo lavet.

Derefter stod den på bowling med Bozne, Angel og Nina :smile:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 18/6-05.

Morgenpowerwalk: 37 minutter. :walking:

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 4.

Chins: 8+6+6+5.

Nakkestem

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

32,5 kg x3,6,6,4 ...hård øvelse! :blink:

Laterals

6 kg x10, 1 sæt

7 kg x10, 4 sæt

Dips

BW: 12

BW+10 kg: 8 :w00t:

BW+12,5 kg: 4

BW: 15

Fransk pres

7,5 kg x10, 1 sæt

17,5 kg x8, 1 sæt

22,5 kg x8, 2 sæt

22,5 kg x6, 2 sæt

17,5 kg x20, 1 sæt

Og så var det ellers ud i :sun:.... til grilleftermiddag/aften :bigsmile: :4mewantfood: :4thumbup:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver + Heidi:  :smile: Hyggeligt at hilse på jer idag!  :4thumbup: Med 10-turs kortet, kan det jo være jeg er så heldig at snakke med jer en anden dag igen  (hvor jeg har bedre tid  :wink: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak i lige måde Stine... Ja du var lidt presset af din træningsmakker :laugh::laugh::laugh::smile: Men vi ses helt sikkert igen - vi er blevet "forelskede" i OBBC - det styrer sgu... :devil: Men hyggeligt lige at se dig igen efter DM sidste år....

Din træning spiller da, du er sgu mean i dine chins... Godt gået..

Fru. IVer (Heidi) snakkede ikke om andet en din imponerende fysik efter vi var tilbage i Ringe... Stine dit og Stine dat - he he - tror sgu du har fået en fan.... :4smartass:

Vi ses - skulle hilse fra Heidi mange gange...

Vh. Iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak i lige måde Stine... Ja du var lidt presset af din træningsmakker  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :smile: Men vi ses helt sikkert igen - vi er blevet "forelskede" i OBBC - det styrer sgu...  :devil: Men hyggeligt lige at se dig igen efter DM sidste år....
Ja, hun er altså benhård hende Charlotte... :laugh::tongue: Det lyder godt, at I er blevet bidt af OBBC, så ses vi nok ind imellem i weekenderne :w00t: :4thumbup:. Er det hveranden weekend jeres søn er i aflastning?? :smile:
Din træning spiller da, du er sgu mean i dine chins... Godt gået.
TAK!! :blush::blush::smile: Er faktisk begyndt at overveje, om jeg skulle følge en eller anden form for program, for jeg har svært ved at se, om/hvor meget det går fremad.....
Fru. IVer (Heidi) snakkede ikke om andet en din imponerende fysik efter vi var tilbage i Ringe... Stine dit og Stine dat - he he - tror sgu du har fået en fan....  :4smartass:
:blush::blush::blush: jegvedsletikkehvadjegskalsige :blush::blush::blush:

Tak - det varmer! Er ikke selv særlig imponeret pt (...og har meeeget svært ved at droppe is og anden hygge og få powerwalket mere...powerwalket overhovedet :laugh:).

Vi ses - skulle hilse fra Heidi mange gange...

Vh. Iver  :wink:

Du må hilse hende mange gange!! :bigsmile: (og hun skal ikke have en log eller hva'?! :poking::poking: .. :w00t:).

Vi ses! :pumpin:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 20/6-05.

Morgenpowerwalk: :blink::blink::blink: kan nogen forklare mig det fremmedord?!! :dry::sleeping:

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 5.

Chins: 5+5

+ 5 kg: 4+3

BD brystpres

9 kg x10, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

15 kg x6, 1 sæt

17,5 kg x4, 1 sæt

19 kg x3, 1 sæt

20 kg x6, 1 sæt

21 kg x5, 8, 8, 8.

Skrå bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x6, 3 sæt

T-bar rows

10 kg x10, 1 sæt

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

40 kg x6, 5 sæt

30 kg x15, 1 sæt

20 kg x20, 1 sæt

Træk til front

7 pl x8, 2 sæt

8 pl x8, 5 sæt

Mave på bold.

FUUUUUUUUUUUUUUCK, det var varmt i OBBC idag :freaked:!!! Charlotte og Loonie holdt gejsten oppe især i brystpres :4thumbup:!

Søndag skulle jeg iøvrigt have trænet ben....meeeen måtte erkende at lørdagens grill-arrangement vist havde grebet lidt om sig :4drunk: :tease:, så ben-træningen er udskudt til imorgen.

Aftenpowerwalk: 40 minutter (+ 10,5 kg).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Heidi's log er næsten ligmed min - træk lidt kilo og lidt træningsdage fra og læg lidt MBL og spinning til - så har du Heidi's log...

Nej Heidi laver ikke en log men hun smug kigger i min ind i mellem....

:sneaky2: He he

:wink: Iver

Og ja vores søn er i aflastning hver anden weekend - så du kommer helt klart til at se os i ikke denne med næste weekend igen... :smile::devil:

Link to comment
Share on other sites

Heidi's log er næsten ligmed min - træk lidt kilo og lidt træningsdage fra og læg lidt MBL og spinning til - så har du Heidi's log...
...så er hun jo en jernhård lady jo! :1356: :1356:
Nej Heidi laver ikke en log men hun smug kigger i min ind i mellem....

:sneaky2:  He he

Fornuftigt.... :4thumbup:
Og ja vores søn er i aflastning hver anden weekend - så du kommer helt klart til at se os i ikke denne med næste weekend igen...  :smile:  :devil:
Så skal vi nok støde på hinanden engang imellem :w00t:. Vi har unger i ulige weekender, så weekendtræning ligger altid i lige uger. :smile:
Link to comment
Share on other sites

Fru. IVer (Heidi) snakkede ikke om andet en din imponerende fysik efter vi var tilbage i Ringe... Stine dit og Stine dat - he he - tror sgu du har fået en fan....  :4smartass:

:blush::blush::blush: jegvedsletikkehvadjegskalsige :blush::blush::blush:

Tak - det varmer! Er ikke selv særlig imponeret pt (...og har meeeget svært ved at droppe is og anden hygge og få powerwalket mere...powerwalket overhovedet :laugh:).

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke, du har grund til dårlig samvittighed. :wink: Du er jo i fantastisk form, Stine! :w00t: :4flex: :cheer::cooldance:

Men kan nu godt forstå dig - sådan har jeg det jo også... :innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share