Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Til aften var der møde i TEAM OBBC. Rigtig hyggeligt - så for første gang mig selv på video fra DM  ...ikke så slemt som jeg havde frygtet  - i virkeligheden et fint redskab til at få rettet fejl til næste gang .

Hej Stine

Har I hele DM på video eller kun jeres egne atletter??? Ville gerne købe en kopi af båndet hvis hele stævnet var på???

Hils de gutter jeg kender i Team Obbc - Jan og Jens de gæve gutter... Bor 200 meter fra hinanden men vi ses næsten aldrig...

Keep it up - :wink: Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Iver! :smile:

Det var Norah og Christians video (+ vistnok noget af Jens') vi så. Jeg så ihvertfald dig og Jens i ro-maskinen + da I tog dips (og :1356: for jeres dips, der blev kørt strict!). Det var ikke hele stævnet, men der var vist dele fra alt. Vi har vistnok også noget - jeg har jo bare ikke villet set det...endnu :blush:. (var det egentlig ikke også noget med at dbff ville lave en dvd man kunne købe??). Jeg hilser, når jeg ser 2 x J. - vi træner samme sted, men jeg ser dem næsten kun til møder med TEAM OBBC :laugh::wink:.

Håber iøvrigt du er ved at være frisk igen :1112: :wink:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Til aften var der møde i TEAM OBBC. Rigtig hyggeligt - så for første gang mig selv på video fra DM  ...ikke så slemt som jeg havde frygtet  - i virkeligheden et fint redskab til at få rettet fejl til næste gang .

Hej Stine

Har I hele DM på video eller kun jeres egne atletter??? Ville gerne købe en kopi af båndet hvis hele stævnet var på???

Hils de gutter jeg kender i Team Obbc - Jan og Jens de gæve gutter... Bor 200 meter fra hinanden men vi ses næsten aldrig...

Keep it up - :wink: Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Iver! :smile:

Det var Norah og Christians video (+ vistnok noget af Jens') vi så. Jeg så ihvertfald dig og Jens i ro-maskinen + da I tog dips (og :1356: for jeres dips, der blev kørt strict!). Det var ikke hele stævnet, men der var vist dele fra alt. Vi har vistnok også noget - jeg har jo bare ikke villet set det...endnu :blush:. (var det egentlig ikke også noget med at dbff ville lave en dvd man kunne købe??). Jeg hilser, når jeg ser 2 x J. - vi træner samme sted, men jeg ser dem næsten kun til møder med TEAM OBBC :laugh::wink:.

Håber iøvrigt du er ved at være frisk igen :1112: :wink:.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stine

Nå okay - den video har jeg set - der hvor jeg går helt kold i romaskinen... he he :laugh::laugh::laugh: Jo DBFF ville lave en video, men der var et eller andet med alt for mange klip med dopede atletter... :wink:

Ja Jens og mine dips var vist nok de mest sticte - tror jeg nok....

Jo jeg er frisk igen - starter i hvert fald på jobbet igen i morgen...

Hilsen Iver :firebounce:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Iver -> Træls med dopede atleter, altså :sneaky2:!!

Godt du er ved at være frisk, så du kan rive i jern igen :pumpin::smile:.

Lørdag, 23/4-05.

Træning i OBBC - tung ryg + skulder, let bryst + triceps + biceps.

T-bar rows

10 kg x12, 1 sæt

20 kg x8, 3 sæt - to sidste reps i alle sæt, dog meget lidt kønne :dry: !

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt - virkede allerede meget tungt :blink::dry:.

15 kg x6, 1 sæt

18 kg x5,6,5 :w00t:- lykkedes kun fordi jeg exellent spotter bagved :4thumbup:!

Bagskulder

17,5 kg x10, 1 sæt

25 kg x10, 1 sæt

27,5 x8, 2-3 sæt

Laterals

6 kg x10, 1 sæt

8 kg x8, 2 sæt

9 kg x6, 1 sæt

...blev rettet af Angel, så jeg nu kører dem som de skal:

6 kg x8, 1 sæt - dvs holder mig til (sølle) 6 kg indtil videre med fokus på at få dem til at sidde helt korrekt! :4smartass:

Skrå bænk

20 kg x12, 1 sæt

30 kg x12, 1 sæt

40 kg x4, 1 sæt - ingen af os ku' køre mere end 4 reps..og det var let brystdag, derfor:

35 kg x9, 3 sæt

Dips

10+10+12

Skrå triceps pres

15 kg x12, 1 sæt

18 kg x10, 1 sæt

21 kg x8,7,5 - :blink: gik bare "død" midt i det hele :sneaky2::mad:.

Biceps

9 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 1 sæt

+ lidt diverse på bold (vi er vel terapeuter! :laugh::laugh:).

Energien var både fysisk og mentalt helt i bund, da jeg ankom (for sent!) til OBBC. Det hjalp dog at vi kom igang og (for første gang, vistnok :blush: ) kørte programmet HELT igennem uden at springe noget over! ...undtagen flyers... :4whistling: :laugh:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 24/4-05.

Restitutions-søndag.... på alle måder. Har lavet så lidt som muligt, (spist masser af tarvelige carbs :blush:) og forsøgt at få mit stress-trip under kontrol :dry:.

Morgenpowerwalk: 55 minutter - nappede den lange tur, da vejret bare var helt fantastisk... :sun::sun:

Aften-gåtur: 1 time og 54 minutter. :walking: :walking: :walking:

Og så kan det slet ikke siges mange gange nok HVOR FEDT DET ER, DET ER BLEVET FORÅR!!!! :4thumbup: :w00t::boobs::wootdance: :banana3:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 26/4-05.

Gåtur i :sun:: 40 minutter.

Træning i OBBC - ryg.

Dødløft

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x6, 2 sæt

55 kg x5, 3 sæt

60 kg x6, 1 sæt

70 kg x3, 1 sæt

80 kg x2, 1 sæt

90 kg x1 ...PR! og i god stil!! :w00t::w00t::w00t:

One arm DB-rows

18 kg x8, 1 sæt

20 kg x6, 1 sæt

25 kg x6, 2 sæt

27,5 kg x5, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

32 kg x4,6,6,6,6.

T-bar rows

15 kg x8, 1 sæt

20 kg x8, 4 sæt

Low row

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 3 sæt

Latt. pulldown (bredt greb)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 3 sæt

En OK træning blev hevet op pga PR i dødløften...den virkede ikke engang uoverskuelig tung :blink:, men måske er jeg ved at få psyken lidt mere med i DL?! :bigsmile::smile:

Jeg var glad for at jeg tog mig sammen og kom afsted - selvom lysten mere var til at lave noget udenfor i det fantastiske vejr! :sun::sun::sun::sun:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
90 kg x1 ...PR! og i god stil!!   

Respekt - kan dårligt løfte 100 my self... :innocent: Sejt Stine.... :4thumbup:

:1356: :1356: :1356: :ilovemuscle:

Det spiller sgu da max...

Nu må jeg snart gøre noget ved en gang gæstepump i Åååbbbåååbbbcccccc..... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Arhhhhhhhhhhhhh - Tulle, Iver og Elasti-pige.. . Hvor er I søde! :bigsmile:

TAK! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Onsdag, 27/4-05.

Træning i OBBC - tung bryst + triceps, let skulder + ryg +biceps.

DB incline ..eller skrå brystpres!

9 kg x12, 1 sæt

12 kg x10, 1 sæt

15 kg x8, 1 sæt

17 kg x6, 1 sæt

19 kg x6,7,8 ...på sidste rep fik jeg vist en lillesmule faaarced :tongue:!

Bænkpres

30 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 2 sæt

45 kg x6, 2 sæt

Dips

12+11+11

Skrå triceps pres

15 kg x12, 1 sæt

18 kg x8, 1 sæt

21 kg x9, 1 sæt

23 kg x6,5 -Charlottes fuldstændig skøre idé at øge med 2 kg...men hva' vi er jo SUPERstærke!! :4flex: :dumbbell_lift:

Hammercurls

8 kg x10, 1 sæt

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 3 sæt

Bagskulder (maskine)

17,5 kg x12, 1 sæt

25 kg x10, 1 sæt

27,5 kg x6,8,8

Skulderpres

12 kg x10, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

15 kg x8, 3 sæt

Laterals

6 kg x10, 4 sæt

+ Diverse på bolden.

Derefter posering med Angel :4flex: ... igen-igen kom det bag på mig hvor hårdt det er :chicken: - og så forventer de endda, at man skal smile og se afslappet ud samtidig :raisebrow::tongue::wink:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 28/4-05.

Træning i OBBC -ben.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x6, 5 sæt

55 kg x4, 3 sæt

60 kg x3, 3 sæt

Chins: 8+7+4, Dips: 10+10+10

Stivbenet dødløft

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 4 sæt - valgte ikke at øge vægten pga smerter i lænden. Tog istedet for lidt i en maskine:

Liggende leg curl (i helt ny maskine...ihvertfald for mig :tongue::laugh: ).

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Læg, stående

200 kg x10, 1 sæt

225 kg x8, 1 sæt

250 kg x8, 4 sæt

Leg extensions ... med Jan! :w00t::w00t::w00t:

90 kg x8, 2 sæt

110 kg x8,6 (+ 2 faarced), 8 (Helt selv! Bare for at vise at jeg ku' godt!)

Nøøøøøøøj, jeg var sløv idag :sleepy:. Gad bare ikke træne...og da slet ikke ben :newtongue::dry:.

Havde det også mærkeligt gennem første halvdel af træningen - og squatten kørte ikke helt som den skulle - OK dybde, men ikke så tungt, pga en mærkelig fornemmelse inde i hoften et sted. Derefter fik jeg lige kæmpe-massive Jan til makker i leg ext ...så kørte det bare :w00t:.

Dagens træning må beskrives som kort og godt (..og så håber jeg altså har DOMS i morgen!!) :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 29/4-05.

Powerwalk: 35 minutter.

Træning i OBBC - tung ryg + skulder, let bryst + triceps + biceps.

T-bar rows

10 kg x10, 2 sæt

20 kg x8, 3 sæt

Bagskulder (maskine)

17,5 kg x12, 1 sæt

25 kg x10, 1 sæt

27,5 kg x8, 1 sæt

30 kg x6, 3 sæt

Skulderpres

9 kg x12, 1 sæt

12,5 kg x10, 1 sæt

14 kg x 8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

18 kg x7, 3 sæt ...argh, det var hårdt! :wacko:

Laterals

6 kg x10, 4 sæt

Biceps curls

10 kg x8, 1 sæt

12,5 kg x6, 1 sæt

14 kg x6, 2 sæt

Skrå bænkpres

20 kg x12, 1 sæt

35 kg x10, 8, 10

Skrå triceps pres

15 kg x12, 1 sæt

18 kg x10, 1 sæt

21 kg x10, 3 sæt

+ lige og skrå mave på bold.

Så blev flyers (og dips) lige sprunget over igen... :4whistling:.

Powerwalk: 45 minutter.

Ingen nævneværdige DOMS...så jeg har altså alligevel ikke trænet tungt nok igår :raisebrow:. Dagens træning var ikke særlig powa'fyldt - uden makker ville jeg nok slet ikke være nået igennem programmet :wink:.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 30/4-05.

Idag er det blevet til en supernice gåtur med Loonie + unger .... som jeg helt selv arrangerede! :4thumbup: :tongue::wink:

Jeg startede med at brænde bilen af - ALLE røde lamper i instrument-brættet lyste, mens jeg sad og :blahblah:(uden at have lagt mærke til noget :blush:).

Pludselig råbte Loonie "STOP!", "Kør ind til siden NU" ... og så lagde jeg mærke til røgen op af køleren og lugten af røg :blush::blush::blush: Uuuups!!!

Så var det ellers 4 x :walking: :walking: :walking: :walking: fra den store rundkørsel og ned til Skovsøen hvor der var pause og :icecream:, :4thumbup:.

Derefter videre på :walking: indtil de korteste ben var meget trætte - og vi tog en taxa det sidste stykke!

Riiigtig hyggelig tur (hvis jeg selv skal sige det!)! :laugh::laugh::laugh::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 30/4-05.

Idag er det blevet til en supernice gåtur med Loonie + unger .... som jeg helt selv arrangerede!  :4thumbup:  :tongue:  :wink:

Jeg startede med at brænde bilen af - ALLE røde lamper i instrument-brættet lyste, mens jeg sad og  :blahblah:(uden at have lagt mærke til noget  :blush:).

Pludselig råbte Loonie "STOP!", "Kør ind til siden NU" ... og så lagde jeg mærke til røgen op af køleren og lugten af røg  :blush:  :blush:  :blush: Uuuups!!!

Så var det ellers 4 x  :walking:  :walking:  :walking:  :walking: fra den store rundkørsel og ned til Skovsøen hvor der var pause og  :icecream:,  :4thumbup:.

Derefter videre på  :walking: indtil de korteste ben var meget trætte - og vi tog en taxa det sidste stykke!

Riiigtig hyggelig tur (hvis jeg selv skal sige det!)!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

FEEEEEEEEEEE' :w00t::laugh:

... hvorfor undre det mig ikke at du sagtens kan lave sådan et nummer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 30/4-05.

Idag er det blevet til en supernice gåtur med Loonie + unger .... som jeg helt selv arrangerede!  :4thumbup:  :tongue:  :wink:

Jeg startede med at brænde bilen af - ALLE røde lamper i instrument-brættet lyste, mens jeg sad og  :blahblah:(uden at have lagt mærke til noget  :blush:).

Pludselig råbte Loonie "STOP!", "Kør ind til siden NU" ... og så lagde jeg mærke til røgen op af køleren og lugten af røg  :blush:  :blush:  :blush: Uuuups!!!

Så var det ellers 4 x  :walking:  :walking:  :walking:  :walking: fra den store rundkørsel og ned til Skovsøen hvor der var pause og  :icecream:,  :4thumbup:.

Derefter videre på  :walking: indtil de korteste ben var meget trætte - og vi tog en taxa det sidste stykke!

Riiigtig hyggelig tur (hvis jeg selv skal sige det!)!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

FEEEEEEEEEEE' :w00t::laugh:

... hvorfor undre det mig ikke at du sagtens kan lave sådan et nummer :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad mener du?? :blink:

Siger du jeg er distræt?!! :raisebrow:

:tease:

:laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 2/5-05.

Efter en masse dages pause burde jeg have været supermotiveret for at træning idag.... DET VAR JEG SÅ BARE IKKE! :mad:

Humøret var :unhappy: og energien til at tage i OBBC slet ikke tilstede.

En løbetur var hvad det blev til...

Distance: ?? (7-8 km??)

Tid: 40 minutter.

God fart på størstedelen af turen :smile: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 4/5-05.

Træning i OBBC -(let) fullbody.

Squatmaskine

100 kg x10, 2 sæt

110 kg x8, 5 sæt (partials)

Donkey raises

100 kg x10, 1 sæt

110 kg x10, 4 sæt

Skå brystpres

16 kg x8, 2 sæt

17 kg x6, 3 sæt

18 kg x4, 2 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt

15 kg x6, 1 sæt

16 kg x6, 3 sæt

One arm DB-rows

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x6, 2 sæt

28 kg x6, 2 sæt

30 kg x5, 2 sæt

Flyers (maskine)

15 kg x10, 1 sæt

17,5 kg x10, 1 sæt

22,5 kg x6, 3 sæt

Skrå mave (maskine)

110 (?)x8, 1 sæt

120 (?)x8, 4 sæt

Low row

7 pl x10, 1 sæt

8 pl x8, 2 sæt

9 pl x6, 3 sæt

Triceps pushdown

30 (?) x10, 1 sæt

35 (?) x10, 1 sæt

40 (?) x8, 3 sæt ....supersettet med:

Biceps curls

12,5 kg x6, 3 sæt

Laterals

6 kg x10, 4 sæt

Fuldstændig WASTED efter to dages meget spændende kursus/temadage. Det blev til 1 xmorfar i sofaen da jeg kom hjem....og senere fik jeg utroligt nok slæbt mig i OBBC. OK træning, selvom jeg dog følte mig totalt slap.... men jeg skal jo også lige i gang igen :4flex: :wink:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 6/5-05.

OBBC: Tung ryg, skulder + let bryst, triceps, biceps.

T-bar rows

10 kg x12, 2 sæt

20 kg x8, 3 sæt

Bagskulder (maskine)

17,5 kg x12

25 kg x10

27,5 kg x8, 3 sæt

Dips

11+10+10

Skulderpres

Opvarmning: 10 + 12,5 + 14 + 16 kg á 6 reps.

18 kg x7, 3 sæt

18 kg x4! - så var der udsolgt!!!

Laterals

6 kg x10, 5 sæt

Skrå bænkpres

20 kg x15, 1 sæt

37,5 kg x8, 1 sæt

40 kg x5,6,4 :dry:

Flyers

7 kg x12, 1 sæt

8 kg x12, 1 sæt

9 kg x12, 1 sæt

10 kg x12, 3 sæt

Skrå triceps pres

15 kg x12, 1 sæt

18 kg x10, 1 sæt

21 kg x8, 3 sæt

Biceps curls

10 kg x8, 1 sæt

12,5 kg x6, 1 sæt

14 kg x6, 3 sæt

Efter en dag fuld af stress var det dejligt at komme op og :showoff: & :blahblah:! Det er altså SUPER at have en makker :4thumbup: - især på dage som disse, hvor det er fristende bare at tage hjem. Det blev til en helt OK træning og en del :blahblah: bla med Baardi der gik rundt og flashede sine kæmpe gaaanz og poserede (han trænede vistnok også ind imellem :w00t::tongue:). Tilsidst i træningen fik vi lektioner i chins af Angel. Så nu skal chins for alvor på programmet! :w00t::wink:

Aften-powerwalk: 30 minutter.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 7/5-05.

Træning i OBBC - ryg.

Havde den sjældne fornøjelse at træne med L :4police: onie idag...

Chins

6+4+4+4+3+3+3+2

Smal greb pull-ups

4+4+4+4+4+4+7

Loonies idé at træne chins explosivt og med forholdsvis få reps... :smile: Nu skal jeg jo til at træne chins...og dips....og ro-maskine :blink: .

One arm DB-rows

18 kg x8, 1 sæt

21 kg x5, 1 sæt

23 kg x5, 1 sæt

25 kg x5, 1 sæt

28 kg x5, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

32,5 kg x5, 5 sæt

Latt. pulldown (smalt greb)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 5 sæt

Lidt mave og læg og en hel del :blahblah:! (..det bliver man jo ikke leee' af :4whistling:) , men det er godt nok hyg'ligt! :4thumbup:

Aftengåtur: 50 minutter.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Loonies idé at træne chins explosivt og med forholdsvis få reps...  Nu skal jeg jo til at træne chins...og dips....og ro-maskine  .

Ja det er vi jo nogle stykker der skal... :laugh::laugh::laugh: Den ro-maskine er bare mit værste mareridt - chins og dips kører super... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Loonies idé at træne chins explosivt og med forholdsvis få reps...  Nu skal jeg jo til at træne chins...og dips....og ro-maskine  .

Ja det er vi jo nogle stykker der skal... :laugh::laugh::laugh: Den ro-maskine er bare mit værste mareridt - chins og dips kører super... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er feeee' at vi også får chins & dips :firebounce: (og ja romaskinen ku' nok godt undværes :tongue:). Jeg er spændt på hvor godt jeg gør mig i de fysiske discipliner :unsure:....især fordi jeg jo har givet udtryk for at også kvinderne burde have mulighed for at vise noget POWAAA' - og ikke kun stå og se godt ud :slut: (selvom det jo faktisk også er lidt hårdt :laugh::wink: ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Loonies idé at træne chins explosivt og med forholdsvis få reps...  Nu skal jeg jo til at træne chins...og dips....og ro-maskine  .

Ja det er vi jo nogle stykker der skal... :laugh::laugh::laugh: Den ro-maskine er bare mit værste mareridt - chins og dips kører super... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er feeee' at vi også får chins & dips :firebounce: (og ja romaskinen ku' nok godt undværes :tongue:). Jeg er spændt på hvor godt jeg gør mig i de fysiske discipliner :unsure:....især fordi jeg jo har givet udtryk for at også kvinderne burde have mulighed for at vise noget POWAAA' - og ikke kun stå og se godt ud :slut: (selvom det jo faktisk også er lidt hårdt :laugh::wink: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Synes det er et skide godt tiltag med de fysiske runder hos kvinderne også... Det virker lidt tamt bare at lave de 4 anatomiske sider og så er det slut ikke??? Du skal nok klare dig til UG - med de træningspas du tager dig skal det nok køre.... Jeg sidder helt klart i publikum og bakker OBBC'erne kraftigt op, selvom jeg ikke er en af dem... :wink: Glæder mig vildt til 2006 - så er jeg selv en af de brune PROTAN nisserne.... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Loonies idé at træne chins explosivt og med forholdsvis få reps...  Nu skal jeg jo til at træne chins...og dips....og ro-maskine  .

Ja det er vi jo nogle stykker der skal... :laugh::laugh::laugh: Den ro-maskine er bare mit værste mareridt - chins og dips kører super... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er feeee' at vi også får chins & dips :firebounce: (og ja romaskinen ku' nok godt undværes :tongue:). Jeg er spændt på hvor godt jeg gør mig i de fysiske discipliner :unsure:....især fordi jeg jo har givet udtryk for at også kvinderne burde have mulighed for at vise noget POWAAA' - og ikke kun stå og se godt ud :slut: (selvom det jo faktisk også er lidt hårdt :laugh::wink: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Synes det er et skide godt tiltag med de fysiske runder hos kvinderne også... Det virker lidt tamt bare at lave de 4 anatomiske sider og så er det slut ikke??? Du skal nok klare dig til UG - med de træningspas du tager dig skal det nok køre.... Jeg sidder helt klart i publikum og bakker OBBC'erne kraftigt op, selvom jeg ikke er en af dem... :wink: Glæder mig vildt til 2006 - så er jeg selv en af de brune PROTAN nisserne.... :laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes også det er :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: med den nye Athletic Fitness klasse (er jo blot nervøs for om de andre er sådan nogle chins-dips-og-romonstre :blink::unsure:).

TAK for de pæne ord ... der er jo heller ikke andet at gøre end at klø på med træningen :smile: - og så glæder jeg mig til at se dig som nisse...både med og uden protan :laugh::laugh:.

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 9/5-05.

Træning i OBBC - ben.

Planen var at se om formen/humøret var til et MAX-forsøg i squatten idag....

Squat

20 kg x12, 1 sæt

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x2, 1 sæt

60 kg x1, 2 sæt

70 kg x1, 1 sæt

75 kg x1, 1 sæt - så begyndte det at blive tungt...:chicken:.

80 kg x1, 1 sæt - ELENDIG stil, men den fløj op!

85 kg x0, 4 sæt :laugh: -simpelthen BIGTIME miss i 4 forsøg :4ranting: ....Loonie måtte ned og hente mig i bunden og bære mig op...hvergang :mad:!

60 kg x1, 1 sæt - KOMSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:

85 kg x1, 1 sæt PR ENDELIG!!! :4trumpet::4trumpet::4trumpet::4trumpet::4trumpet:

Læg, stående

200 kg x10, 1 sæt

225 kg x8, 1 sæt

250 kg x8, 2 sæt

Leg curls, liggende

40 kg x8, 3 sæt

:4sport:: 8+8

Så var der ikke tid til mere :dry::blink: . Havde også brugt enooormt meget tid på squatten - var rigtigt SL-wannabe idag...med få tunge løft og laaange pauser med masser af :blahblah:. Var totalt :cheer: :banana3: :boobs::tongue4::biggrin: over min PR! ( Igen viser det sig hvor vigtig det er at have psyken med. Jeg er sikker på jeg ku' løfte mere, hvis jeg bare troede på det!!

:4winkkiss: --> :4police: og tak for hjælpen!

Aften-gåtur

Distance: 9 km.

Tid: ca 1 time og 40 minutter.

Cykel: 25 minutter.

Nu er benene også ved at være flade :bigsmile: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share