Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er det vist tid til come back i min egen log. Allerførst Angel, så er jeg stadig :blush::blush::blush::blush::blush: over billederne i loggen, din motivation på mine vegne - og profilen.... :w00t: jeg var da i god form, kan jeg se! :cooldance::cooldance:

og :thumb: til Iver, min trofaste chins-motivator :wink:.

Og duenn - velommen i loggen og endnu et :blush: - sikke en kommentar! :w00t::smile:

Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk? :blink:) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op. :wink:

Jeg har været superglad for alle motiverende indlæg i den lange beslutningsproces, det har været. Tak allesammen! :smile:

Og så skal dette jo forestille at være en træningslog....så jeg prøver lige at opsummere det lidt jeg har lavet se seneste par uger.

Uge 27...en opsummering: :tongue:

MorgenPW: 5 dage á ca 30 minutter,

Løb: 3 ture á ca 5 km,

Chins: 61 (6x6 + 5x5)

Armstrækkere: 160 (6x16, + 4x16) :w00t:

Ferieuge ... og langt fra OBBC, derfor blev træningen til hvad der lige ku' lade sig gøre. :wink:

Uge 28:

MorgenPW: indtil videre 5 dage á ca 55 minutter.

Løb: 2 ture på hhv 5 og 3,2 km

..idag var så første (sølle) træning i OBBC - intet stort at berette ... jeg skal vist lige igang igen!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 16/7-05.

Dagen idag har budt på team-building med min træningsmakker. Alt var nøje planlagt .. og vi nåede alle programpunkterne, som nogenlunde lød: Sanne, Tim Christensen og TV2 - herimellem var der naturligvis indlagt pauser med tarvelig og proteinforladt mad og en del snak med nogle søde ...og nogle temmelige pudsige (for nu at sige det lidt pænt...og på fynsk :laugh: ) personer. Utroligt hvor stor opmærksomhed man scorer i en kørestol, må man bare sige! :blink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Og hvordan går det iøvrigt med Erik? Det er lang tid siden vi har hørt noget til ham.
Erik er der ikke mange, der ser noget til....der går forlydender om, at han sidste er set i denne bil i Københavns indre by. :tongue:

post-3300-1121580298_thumb.jpg

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk? ) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op. 

:1356: :1356: :1356: :4sport: Stor respekt fra det midtfynske... Du ved bedst selv hvad du kan og vil... Og nej det lyder ikke mystisk - jeg har selv valgt ikke at stille op i år udfra private årsager, men er ikke og langt fra færdig med AF... Jeg har gjort valget af privat årsag (min meget, meget syge søn) - og lovet mig selv at cirka hvert andet år vil jeg prøve formen af til DM... :wink:

Men stor stor respekt til dig - og det behøver man sgu ikke forklare.... :4thumbup: :smile: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk? ) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op. 

:1356: :1356: :1356: :4sport: Stor respekt fra det midtfynske... Du ved bedst selv hvad du kan og vil... Og nej det lyder ikke mystisk - jeg har selv valgt ikke at stille op i år udfra private årsager, men er ikke og langt fra færdig med AF... Jeg har gjort valget af privat årsag (min meget, meget syge søn) - og lovet mig selv at cirka hvert andet år vil jeg prøve formen af til DM... :wink:

Men stor stor respekt til dig - og det behøver man sgu ikke forklare.... :4thumbup: :smile: :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Iver :biggrin: - selvom jeg er afklaret med beslutningen føler jeg aligevel lidt jeg "snyder" ... så :1356: er kærkommen - prøver at bevare den her også :wink::smile:.

Så hvem ved .... måske vi ses bag scenen i 2006?! :w00t::smile::wink:

(...og selvom den nu kan stå på fri :4mewantfood:... :laugh: :4thumbup: , har jeg nu tænkt mig at se om jeg kan skære lidt af flæsket :raisebrow: ).

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 17/7-05.

MorgenPW: 38 minutter.

Træning i OBBC - opstart...

Chins: 8+6+6

One arm DB-rows

18 kg x6, 2 sæt

21 kg x4, 1 sæt

24 kg x3, 1 sæt

27,5 kg x3, 1 sæt

30 kg x6, 4 sæt

18 kg x15, 1 sæt

Mave på bold

BW+10 kg x12, 4 sæt

Low row

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 4 sæt

Bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 4 sæt

Incline flyers - feed øvelse :4thumbup: !

8 kg x10, 1 sæt

10 kg x8, 4 sæt

Skulderpres

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x4, 1 sæt

16 kg x4, 1 sæt

17,5 kg x6, 4 sæt - og det var bare tungt! :blink::dry:

Laterals

6 kg x10, 1 sæt

6,5 kg x10, 4 sæt

Biceps curls

12 kg x8, 1 sæt

12,5 kg x8, 3 sæt

Gik lidt roligt til værks idag - det kan tydeligt mærkes, at det er flere uger siden jeg har trænet ordetligt sidst. Ville egentlig havde trænet ben...men jeg havde DOMS :blink::blink::blink: efter supersølle træning igår....ja, ja - man bliver jo ældre :tongue: .

Aftengåtur: 20 minutter. Ned at hente film: "en kærlighedshistorie" (gammel dogme-ting) jeg længe har villet se :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

(...og  selvom den nu kan stå på fri  :4mewantfood:... :laugh:  :4thumbup: , har jeg nu tænkt mig at se om jeg kan skære lidt af flæsket  :raisebrow: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket flæsk?! :blink:

Godt at se dig tilbage :bigsmile:

Bozne :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt flæsk er der vist desværre (medmindre jeg har gainet 5-6 kg muskler...og det tror jeg næppe :laugh::laugh: ), men OK nu kan jeg jo tage det i det tempo, jeg lige gider... :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Hey Stine Tøz :cheer:

... du kommer bare igen  :4thumbup:  :cooldance:

p.s. Godt at læse at du ikke var gået helt under jorden  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah - dit lækre skår! :slut::cheer::w00t:

Jeps, det gør jeg! :w00t:

Er ikke færdig med at konkurrere - skal bare lige have lidt styr på tingene :wink::smile: .

:4winkkiss:S.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 19/7-05.

Træning i OBBC - opstart, del 2 :tongue:.

Squatmaskine

80 kg x10, 1 sæt

100 kg x8, 5 sæt

110 kg x6, 3 sæt

Hip abd. & add.

80 kg x10, 1 sæt

90 kg x8, 5 sæt

Læg, stående

175 kg x10, 1 sæt

200 kg x8, 2 sæt

225 kg x8, 4 sæt

Prone leg curl (maskine)

70 kg x8, 2 sæt - gjorde ubehageligt ondt i knæhaserne, som jeg har døjet med efter løbetræningen i forrige uge... :raisebrow:

80 kg x8, 4 sæt - det skal jo gøre ondt, før det gør godt!

Dødløft

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 1 sæt

60 kg x6, 5 sæt

Dips

12+12+12

Supported row

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

35 kg x6, 4 sæt

Torso rotation (skrå mave - maskine)

110 (?) x8, 1 sæt

120 (?) x8, 5 sæt

En ordentllig gang ruskomsnusk af det, jeg lige havde lyst til. Luftfugtigheden var på ca 1000 :blink: i OBBC idag, så jeg svedte (som en af de eneste i lokalet :raisebrow: ), så vildt at det bare løb af mig! JesperT så ca sådan ud: :blink: , da han hilste på gennemblødte mig - "nå, du sveder nok" :laugh::laugh: - og så åbnende han et vindue (det var åbenbart for svært at regne ud for mig at det måske ku' hjælpe :4slap::wink: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 20/7-05.

MorgenPW: 48 minutter (+ 10,5 kg).

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 5.

Chins

5+5+5+5+5

T-bar rows

25 kg x8, 2 sæt

35 kg x6, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

35 kg x8, 2 sæt

25 kg x15, 1 sæt

Mave (bold)

BW + 10 kg x12, 5 sæt

DB brystpres

12,5 kg x10, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

17,5 kg x6, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

19 kg x6, 4 sæt - savnede min makker/spotter!! :crybaby:

Var alligevel overrasket over at jeg ku' tage 19 kg (skulle jo så nok ikke have taget så mange "lette" sæt :blush:) - men fee' nok, at jeg ku'! :bigsmile:

Træk til front

7 pl x8, 1 sæt

9 pl x8, 5 sæt

Skrå bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

35 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 2 sæt :4jumpy:

40 kg x6, 2 sæt

Hammercurls

12,5 kg x8, 1 sæt

14 kg x6-8 (?), 4 sæt

Startede "træningen" med :blahblah: i > 1 time ...først med Stina og dernæst lige lidt med Anders Spiderman :blahblah: . Så gik jeg nedenunder og :blahblah: videre med de store stærke styrkeløftere...og så var der næsten gået to timer! Var begyndt at blive sulten, så jeg "skyndte" mig at få kørt programmet igennem (dvs knap så megen :blahblah:). Nåede dog alligevel lidt :blahblah::blahblah: med Bøf Vind og Onkel T.

På vej ud af døren nåede jeg også lige lidt :blahblah: med Nina! :w00t::tongue:

Dagen startede helt skævt med dårlig søvn, sur vicevært og flade batterier til MP3'eren - men endte jo super-duper på grund af en masse skønne (og snakkende :wink::smile: ) folk i OBBC! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 21/7-05.

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 6 (ca) - incl The Queen herself! :w00t:

Chins

5+3+7+5

3'eren skyldtes, at jeg skulle prøve at hænge omvendt (med ryggen til væggen) ...det var ikke så nemt! :laugh:

Skulderpres

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x4, 1 sæt

15 kg x4, 1 sæt

17,5 kg x4, 1 sæt

19 kg x6,7,6,6

15 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x12, 1 sæt

Laterals

6 kg x12, 1 sæt

7 kg x10, 3 sæt

Dips

12+10+12

Fransk pres

7,5 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt

17,5 kg x8, 3 sæt

...+ lidt mavetam-tam på bold.

Var en smule mere disciplineret mht :blahblah: idag -hilste på Norah-min-form-spiller-MAX!!! :w00t: og Superstærke Stina! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Startede "træningen" med :blahblah: i > 1 time ...først med Stina og dernæst lige lidt med Anders Spiderman  :blahblah: . Så gik jeg nedenunder og :blahblah: videre med de store stærke styrkeløftere...og så var der næsten gået to timer! Var begyndt at blive sulten, så jeg "skyndte" mig at få kørt programmet igennem (dvs knap så megen :blahblah:). Nåede dog alligevel lidt :blahblah::blahblah: med Bøf Vind og Onkel T.

På vej ud af døren nåede jeg også lige lidt :blahblah: med Nina!  :w00t:  :tongue:

Dagen startede helt skævt med dårlig søvn, sur vicevært og flade batterier til MP3'eren - men endte jo super-duper på grund af en masse skønne (og snakkende  :wink:  :smile: ) folk i OBBC!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som et godt træningssted :smile:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Hmm, så må det vist være tid til en lille opdatering...:

Fredag, 22/7-05.

Powerwalk: 53 minutter (+10,5 kg) - rigtig god fart på idag! :4jumpy:

Træning i OBBC - ben.

Chins

10+7+7+7

Squat

Opvarmning: 20 kgx12, 30 kgx8, 40 kgx6, 50 kgx4, 55 kgx3, 60 kgx2.

62,5 kg x2, 4 sæt

60 kg x3, 3 sæt

Havde besluttet mig for at droppe tudefjæset idag og få nogle kilo på stangen - det gik udmærket...men langsomt! Har virkeligt et problem med motivationen i bentræningen... Stoppede da Skovhuggeren og Bæltetasken skulle bruge spejlet til posering - meeen, tænkte, at der jo så ikke lige var nogen grund til at forlade ben-området lige med det samme...så jeg tog lidt ben-pres (mest fordi maskinen er lige ved poseringsspejlet :laugh:).

:tongue::tongue4::wink:

Ben-pres

90 kg x8, 1 sæt

100 kg x8, 5 sæt

Stivbenet DL

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 2 sæt

45 kg x8, 5 sæt

Hip add. & abd.

80 kg x8, 1 sæt

90 kg x8, 4 sæt

Donkey raises

100 kg x10, 1 sæt

110 kg x8, 4 sæt

Mave (bold)

BW+10 kg x12, 4 sæt

God træning - bortset fra jeg blev generet på det groveste af Henning...utroligt hvad man skal finde sig i, altså :tongue::laugh:.

Om aftenen stod den på Total Tøsefilm med Nina ... bare iorden!!! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 23/7-05.

Morgenpowerwalk: 54 minutter (med dejligt selskab af :4police:) :smile:.

Træning i OBBC - ryg + lidt bryst...

Chins

8+7+6+7

T-bar rows

15 kg x10, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x8, 5 sæt

25 kg x12, 2 sæt

Gad ikke rigtig T-bar idag...men når nu træningsmakkeren trænede i maskinen lige ved siden af, var det hyggeligt at blive i området! :blush::bigsmile:

Fik et par gode tip af Loonie, så jeg fik den til at sidde rigtig godt til sidst. :smile:

Træk til front

7 pl x10, 1 sæt

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x8, 4 sæt ..ikke super-strict stil, på de sidste reps kan man vist roligt sige! :dry:

Mave (bold)

BW+10 kg x12, 4 sæt

Skrå brystpres (db)

12,5 kg x10, 1 sæt

15 kg x4, 1 sæt

17,5 kg x4, 1 sæt

20 kg x8, 4 sæt - de første sæt med spot af Loonie, der var så flink at give en lille forced eller to på de sidste reps :smile:. Den luksus var slut, da C. spottede på de sidste to sæt: "nu tager du dem bare selv...kom så, pres så til!!" (godt JesperT ikke var der...så havde han troet jeg fødte tvillinger! :w00t::tongue: ) :4thumbup:

15 kg x17, 1 sæt

...og så gad vi ikke mere - et smut forbi Føtex for at købe lidt :beer: til aftenens kom-sammen. Hurtigt hjem i :bubblebath: - og så kom en masse dejlige folk væltende ind af døren til hygge, :4pizza: :4mewantfood:, :cola:, :beerchug: og :blahblah: (vist en del om :tonguew::tongue:) og skønsang... En rigtig hyggelig aften i godt selskab! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 25/7-05.

Har simpelthen været så :sleepy: idag (og igår :dry:), så reel træning gad jeg ikke engang overveje.... Istedet er det blevet til en løbetur til aften.

Løb.

Distance: 7,22 km. (jojo målte skam turen med min nye gave - en cykelcomp! :bigsmile:).

Tid: 35 minutter.

Total optur! Havde bare "gode ben" idag (det må være alle de tarvelige carbs jeg har hældt indenbords de sidste mange dage :tongue: ).

:smile:

Link to comment
Share on other sites

...og så gad vi ikke mere - et smut forbi Føtex for at købe lidt :beer: til aftenens kom-sammen. Hurtigt hjem i  :bubblebath: - og så kom en masse dejlige folk væltende ind af døren til hygge, :4pizza: :4mewantfood:, :cola:, :beerchug:  og :blahblah:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... :blink: Pauli opdager der er noget galt :dry: ...Kigger febrilsk tilbage i loggen for indlæg han kan have overset...

Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk?  :blink:) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op.  :wink: 

<{POST_SNAPBACK}>

NOOOooo...Havde glædet mig til at se dig på scenen igen. :unhappy:

Har dog stor forståelse for din beslutning. Det er ikke altid lutter lagkage at være på en længere diæt (faktisk er der ingen lagkage overhovedet :laugh: ). Det kræver meget at få det til at passe med resten af livet. Håber dog at vi får dig at se igen næste år. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

...og så gad vi ikke mere - et smut forbi Føtex for at købe lidt :beer: til aftenens kom-sammen. Hurtigt hjem i  :bubblebath: - og så kom en masse dejlige folk væltende ind af døren til hygge, :4pizza: :4mewantfood:, :cola:, :beerchug:  og :blahblah:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... :blink: Pauli opdager der er noget galt :dry: ...Kigger febrilsk tilbage i loggen for indlæg han kan have overset...

Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk?  :blink:) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op.  :wink: 

<{POST_SNAPBACK}>

NOOOooo...Havde glædet mig til at se dig på scenen igen. :unhappy:

Har dog stor forståelse for din beslutning. Det er ikke altid lutter lagkage at være på en længere diæt (faktisk er der ingen lagkage overhovedet :laugh: ). Det kræver meget at få det til at passe med resten af livet. Håber dog at vi får dig at se igen næste år. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Suerpsødt indlæg, Pauli. :smile: :4thumbup: Ja, jeg håber at komme stærkt igen næste år....for det var en superfed oplevelse :w00t: (som var al den manglende lagkage værd :laugh::wink: ). Held og lykke med de sidste 3 mdr's forberedelse - og selvfølgelig et kæmpe HEP på dagen! :4flex:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 26/7-05.

MorgenPW: 33 minutter.

Træning i OBBC -(QOAP®) - pas 3.

Chins

8 (pæne!) :hehe: + 7

One arm DB-rows

18 kg x8, 1 sæt

20 kg x4, 1 sæt

24 kg x4, 1 sæt

30 kg x4, 1 sæt

32,5 kg x6, 1 sæt

34 kg x6, 4 sæt

30 kg x8, 1 sæt

25 kg x10, 2 sæt

Supported row

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

35 kg x6, 4 sæt

Skrå bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

40 kg x8, 3 sæt

40 kg x6, 1 sæt ..var flad!

Fliers

9 kg x8, 1 sæt

10 kg x10, 3 sæt

Torso rotation (skrå mave/maskine)

110 kg x8, 1 sæt

130 kg x8, 4 sæt

Udmærket omgang, som blev kørt rimelig hurtigt igennem, da jeg ikke havde så meget tid idag. Faktisk disciplinerede jeg mig selv til kun en lillebitte smule :blahblah:! :smile:

Link to comment
Share on other sites

...og så gad vi ikke mere - et smut forbi Føtex for at købe lidt :beer: til aftenens kom-sammen. Hurtigt hjem i  :bubblebath: - og så kom en masse dejlige folk væltende ind af døren til hygge, :4pizza: :4mewantfood:, :cola:, :beerchug:  og :blahblah:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... :blink: Pauli opdager der er noget galt :dry: ...Kigger febrilsk tilbage i loggen for indlæg han kan have overset...

Nu kommer så det lidt svære....

Jeg har besluttet mig for ikke at stille op (BF, AF) i år! Har egentlig ikke tænkt mig at komme med den helt store forklaring her i loggen, da den i bund og grund ikke har så meget med træning at gøre (lyder det mystisk?  :blink:) - så træne bliver jeg altså ved med - og hvem ved, måske bliver det næste år jeg stiller op.  :wink: 

<{POST_SNAPBACK}>

NOOOooo...Havde glædet mig til at se dig på scenen igen. :unhappy:

Har dog stor forståelse for din beslutning. Det er ikke altid lutter lagkage at være på en længere diæt (faktisk er der ingen lagkage overhovedet :laugh: ). Det kræver meget at få det til at passe med resten af livet. Håber dog at vi får dig at se igen næste år. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Suerpsødt indlæg, Pauli. :smile: :4thumbup: Ja, jeg håber at komme stærkt igen næste år....for det var en superfed oplevelse :w00t: (som var al den manglende lagkage værd :laugh::wink: ). Held og lykke med de sidste 3 mdr's forberedelse - og selvfølgelig et kæmpe HEP på dagen! :4flex:

Stine.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer vel og hepper :poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share