Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Og hvem der kan tage æren for produktionen, må vi jo se om ...lige præcis 9 mdr minus 18 uger :blink:(nogengange skræmmer du mig lidt, Norah, ved du godt det?!! :crazy::tongue::wink: ).

Tror rent faktisk det er ved at gå op for mig... har ellers undret mig hvorfor du sådan dukker dig ind i mellem når jeg råber dit navn!!

scared.jpg

p.s. Kryds lige fingre for at jeg får mit 6-8 måneders vikariat på hjertekirurgisk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag, 3/12-07.

Body Pump ~ 1 time med Charlotte og Bjørn.

Lidt træt af min egen indsats idag - i flere øvelser følte jeg ikke rigtigt jeg ku' give den gas, blev svimmel, utilpas osv (hosttudefjæshoooosthost) :blush:.

Lidt :blahblah: med Nita var højdepunktet i OBBC idag :4thumbup:.

Link to comment
Share on other sites

Lidt :blahblah: med Nita var højdepunktet i OBBC idag :4thumbup:.

Det altid en fornøjelse at løbe ind i dig i OBBC :banana:

Bare ærgeligt du skulle ind og lave noget midt i det hele :laugh:

//Anita

P.S. Er I hjemme i weekenden, for så vil jeg kombinere en PW-tur med at jeg kan komme og aflevere dine sko :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det altid en fornøjelse at løbe ind i dig i OBBC :banana:

Bare ærgeligt du skulle ind og lave noget midt i det hele :laugh:

//Anita

P.S. Er I hjemme i weekenden, for så vil jeg kombinere en PW-tur med at jeg kan komme og aflevere dine sko :bigsmile:

Ja, jeg kunne sagtens have snakket meeeeeeget mere!! - hrmf, og så var det jo begrænset hvor meget gaz jeg gav den til Pump :dry:, så måske jeg bare skulle have lavet træningen om til :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: istedet :4thumbup:.

Jeps - vi skulle være hjemme det meste af weekenden, så du kan bare kigge forbi :smile:.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 6/12-07.

Det er godtnok ikke meget træning, det er blevet til på det sidste :unhappy:, men denne uge har også været travl på arbejde, så energien har været helt væk, når jeg er kommet hjem :sneaky2: .

Til aften besluttede jeg dog at smutte i OBBC og få lavet lidt kredsløbstræning (overarbejde igen idag, gjorde nemlig at jeg ikke nåede spinning kl 17 :dry:).

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hvad kan jeg sige .................... Det blev til knapt et par timers :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: med Norah og så lige 25 minutter på arc-traineren :tongue::smile: :smile:, så kæbemuslerne blev ihvertfald trænet godt og grundigt!! :blush::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 11/12-07.

Sov for længe...alt for længe idag, hvilket var ret uheldigt, da jeg skulle møde på kursus :blush:. Den daglige cykeltur blev derfor erstattet af megamorgentravlhed og en tur i bil (...den værste myldretid var heldigvis overstået da jeg vågnede :nissetunge:).

I eftermiddag er det blevet til 1 times gåtur/powerwalk :thumbs-up:.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 12/12-07.

Body Pump ~ 1 time med Bjørn

...og hvilken time! Den der mikrofondims gik ud ca 1000 gange, så det var med råb, fagter og tegn timen blev gennemført. Godt gået af Bjørn, der faktisk er forholdsvis ny instruktør! :clap::bigsmile:

Cykling: 15 km.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

DU ER SÅ SEJ

I 5 måned og så kan du hive dig selv op i chins :4flex: :4flex: :4flex:

Hyggeligt lige at sludre lidt :bigsmile:

KnuZ Nita

Årh tak, hvor er du sød! :kiss2: Jeg synes eller bare ikke jeg ku' nogetsomhelst af det jeg plejer :dry:, men en enkelt gang kom jeg da op :4thumbup:

Og aaaltid hyggeligt med :blahblah: :blahblah:, :rudolph:.

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 14/12-07.

Træning i OBBC.

Decline bænk

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

Hmm.. ikke så fedt. Prøvede istedet:

Incline bænk

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 5 sæt - meget bedre :4thumbup:.

Chin! (ikke chins) :hehe:: 1 stk :nonono:.

One arm DB-rows: 18 kg, 8, 1 sæt :nonono:.

Latt. pulldowm

7 pl x8, 3 sæt

8 pl x8, 2 sæt

Low row

8 pl x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 4 st

Laterals

7 kg x8, 3 sæt

Hyperextension

Mig x8, 3 sæt

Temmelig slap og uengageret omgang. Den træning jeg lagde mest kræfter i var :blahblah:-træningen med Nita og Loonie :nissegrin: .

Hurtigt i bad og på café til lækker mad :eatchicken: :4mewantfood:.

Glæder mig til søndag, hvor jeg skal have instruktion af OBBC´s træningskoordinator :nissegrin:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Årh tak, hvor er du sød! :kiss2: Jeg synes eller bare ikke jeg ku' nogetsomhelst af det jeg plejer :dry:, men en enkelt gang kom jeg da op :4thumbup:

Og aaaltid hyggeligt med :blahblah: :blahblah:, :rudolph:.

Jeg synes bare det er super sejt du overhoved kan trække dig selv op.. !! Ikke nok med du har ekstra kilo i form af maven, men en gravid krop er jo slet ikke at sammenligne med en ikke gravid krop i form af energioverskud osv.. !!

Så værd du bare stolt af din chin :4winkkiss: og resten af den træning du fortsat formår at gennemføre :bigsmile:

Den træning jeg lagde mest kræfter i var :blahblah:-træningen med Nita og Loonie :nissegrin: .

Desværre var jeg ved at have opbrugt min snakkequote, så det blev kun lige til en kort sludder... men mon ikke vi støder ind i hinanden en dag hvor der er mere tid :bigsmile:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare det er super sejt du overhoved kan trække dig selv op.. !! Ikke nok med du har ekstra kilo i form af maven, men en gravid krop er jo slet ikke at sammenligne med en ikke gravid krop i form af energioverskud osv.. !!

Så værd du bare stolt af din chin :4winkkiss: og resten af den træning du fortsat formår at gennemføre :bigsmile:

Tak igen :flowers:. Netop det med den gravide krop, er nok også langsomt ved at gå op for mig. Fik instruktion, program ...og en lillebitte opsang fra Charlotte igår ifht øvelsesvalg, træningvolumen osv :smile::wink:.

Desværre var jeg ved at have opbrugt min snakkequote, så det blev kun lige til en kort sludder... men mon ikke vi støder ind i hinanden en dag hvor der er mere tid :bigsmile:

Kram Nita

Ha-ha, ja det kunne jeg forstå :laugh: - det var nok også meget godt, ellers var jeg jo ALDRIG kommet i gang - og snak, det skal nok blive indhentet :4jumpy::rudolph:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tak for din sms søde :wink:

Ses vel til noget :blahblah: snart....

KNUS

Det var da så lidt :smile: - Nina sagde du stadig ligger underdrejet :unhappy:, så du får lige et :4winkkiss: og GOD BEDRING herfra.

Og JOW, vi skal hurtigst muligt mødes til caféhygge og masser af :blahblah::blahblah: :4thumbup:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 17/12-07.

Gåtur/gravidpowerwalk :wink:: ca 30 minutter.

Body Pump ~ 1 time med Trine.

Dagens træning var en mental udfordring. Havde pillet en del vægt af de fleste øvelser, men synes alligevel jeg havde problemer med lænden (og lidt med maven) :annoyed:. Synes dog jeg, meget fornuftigt, holdt igen og fokuserede på, at bare det at jeg kan lave noget er dejligt :smile:.

+ lidt gulvøvelser á la Charlotte.

Aftenen har stået i sofaens tegn, da mavepinen ikke helt vil gå væk :unhappy:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share