Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Fredag, 9/11-07.

Kom alt for sent afsted mod OBBC, så istedet for træning, blev det til en cykeltur på 15 km.

Søndag, 11/11-07.

Løb/Jogging: 4 km (...tog ikke tid. Der var både lidt hurtigt løb og pauser, da jeg havde en lille ledsager med på cykel ved siden af. Hun kom bla med flg opmuntrende tilråb: "nu går det ned af bakke, Stine, så kan du jo bare slapppe af" ... hmm, ned af bakke føles altså stadig noget hårdere når man løber end når man cykler :wink::laugh:).

Mandag, 12/11-07.

Igen en dag, hvor jeg havde planlagt at jeg skulle i OBBC, men ikke kom det. Det er blevet til 30 km's tranportcykling og et par km's powerwalk.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag, 13/11-07.

Træning i OBBC.

DB incline

10 kg x10, 1 sæt

12 k x8, 1 sæt

15 kg x8, 5 sæt

Low row

8 pl x8, 5 sæt

Hyperextension

Mig x8, 5 sæt

One arm DB-rows

18 kg x8, 2 sæt

20 kg x8, 4 sæt

Flyers

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x8, 3 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

11 kgx6, 2 sæt

12 kg x6, 3 sæt

Mave/skrå (lille bold)

Mig x8, 5 sæt

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 16/11-07.

Idag var der "træning" i det fri. Jeg var juletræsmedhjælper, hvilket for mig bestod i at tage et juletræ fra en kæmpebunke, slæbe det over til en maskine og vende dem med roden fremad så de kunne blive spidset (den del af opgaven er noget hårdere fysisk, så den stod Loonie for :tongue:).

Det lyder ikke hårdt, men efter omkring 1000 træer og mange timers arbejde, var jeg alligevel riiiimelig træt :blink::laugh:.

Men hyggelig dag -og gode madpakker! :w00t::wink:

post-3300-1195292585_thumb.jpg

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver! :w00t:

Hyggeligt du kigger forbi i min ikke-så-hardcore-for-tiden-log :wink:.

Det var (som altid) helt fantastisk lækkert at være på Island :wub:. Da vi var der, var vejret var par dage KOLDT og klart :cold: ...og så var der lidt lunere dag, hvor der til gengæld var en del nedbør og tåge :tongue:.... man skal nok i det hele taget ikke være sart med vejret, hvis man holder ferie på Island :laugh::wink:.

(Har lige googlet lidt på det der "Play The Game" - lyder ret spændende :w00t:).

Uha ja - jeg var i hvert fald svært midsundelig da mine kolleger tog afsted.... Det står højt på min ønskerejseliste :devil:

Tro mig Stine - jeg kigger da med af og til... Også selvom din log er blevet mindre hardcore... :tongue:

Ha en dejlig dag - iver

Link to comment
Share on other sites

Uha ja - jeg var i hvert fald svært midsundelig da mine kolleger tog afsted.... Det står højt på min ønskerejseliste :devil:

Tro mig Stine - jeg kigger da med af og til... Også selvom din log er blevet mindre hardcore... :tongue:

Ha en dejlig dag - iver

Du må til Island engang :w00t: - også godt til ferie med børn, da der er masser af bjerge at løbe op og ned af og masser af vaaaaarme, deeejlige svømmebade :4thumbup: :w00t::wub:!

Dejligt med besøg i loggen af og til :smile: ... jeg prøver at holde mig selv i ørene, selvom træningen er lidt mere stille og rolig for tiden :wink::smile:.

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 23/11-07.

Træning i OBBC.

DB incline

10 kg x8, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt

15 kg x8, 4-5 sæt

Low row

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 4 sæt

One arm DB-rows

17,5 kg x8, 1 sæt

20 kg x8, 4-5 sæt

Fliers

10 kg x8, 1 sæt

11 kg x8, 4 sæt

Overhead squat

20 kg x8, 2 sæt

25 kg x6, 5 sæt

Skulderpres med stang

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x6, 4 sæt

Derudover knus og :blahblah: med Nina og Norah :smile:.

Cykling: 14 km.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Synes ikke jeg ser så meget marathon træning her i loggen :nonono:

:tongue:

Tilgengæld bliver der da løftet nogle vægte. Det er også meget sjovere vil jeg også mene :4thumbup:

Hej Onkel T. :bigsmile::w00t:

Hmm.... nej, jeg får desværre ikke løbet ret meget for tiden :dry: - selvom jeg synes det er en del af den seje måde at træne på :cool: . Grunden er, at jeg er i gang med et "9 måneders bulk" :wink::tongue: - og på trods af, at jeg havde satset på, at jeg skulle fortsætte løberiet et godt stykke tid endnu er det bare ikke fedt mere, og derfor har jeg valgt at lave noget andet - det skal jo være sjovt at træne! :w00t:

Og jeg skylder dig stadig øl... :blush::beer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Onkel T. :bigsmile::w00t:

Hmm.... nej, jeg får desværre ikke løbet ret meget for tiden :dry: - selvom jeg synes det er en del af den seje måde at træne på :cool: . Grunden er, at jeg er i gang med et "9 måneders bulk" :wink::tongue: - og på trods af, at jeg havde satset på, at jeg skulle fortsætte løberiet et godt stykke tid endnu er det bare ikke fedt mere, og derfor har jeg valgt at lave noget andet - det skal jo være sjovt at træne! :w00t:

Og jeg skylder dig stadig øl... :blush::beer:

For sørens. Stort tillykke med bulkeriet :w00t:

Lyder til Loonie var enige i dine bulke planer. Det er sgu godt at hører :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvor HYGGELIGT med en masse gamle kendinge i loggen :hehe::biggrin::4jumpy: (...og ja, det gælder også jer, der er deserteret til Jylland :nonono::tongue:).

Og hvem der kan tage æren for produktionen, må vi jo se om ...lige præcis 9 mdr minus 18 uger :blink:(nogengange skræmmer du mig lidt, Norah, ved du godt det?!! :crazy::tongue::wink:).

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 27/11-07.

Træning i OBBC.

Lige bænk (DB)

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x8, 5 sæt

Low row

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 4 sæt

Flyers

10 kg x8, 5 sæt

Hyperextension

Mig x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 4-5 sæt

Laterals

8,5 kg x6, 1 sæt

6,5 kg x8, 4 sæt

Dips

6+6+6+6

Cykling: 17 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share