Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag, 30/9-07.

Dagen startede med en lang køretur hjem fra familiefest i det syd-vestjyske. Lynomklædning og op i byen og mødes med en flok dejlige tøser til NINAS 30 ÅRS FØDSELSDAG :4band: og LÆKKER brunch på Froggy's :4mewantfood: :4thumbup: :w00t::biggrin::yahoo:.

Kredsløbstræning i OBBC.

Arc-trainer: 15 minutter.

Ro-maskine: 15 minutter.

Sofa-cykel: 15 minutter.

Derefter diverse øvelser på bolden :smile:.

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 5/10-07.

Træning i OBBC.

Arc-trainer: 15 minutter.

Overhead Squat

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kgx 8, 5 sæt

Mave

5 sæt á 15 reps

Leg curl

35 x8, 1 sæt

40 x8, 1 sæt

50 x8, 5 sæt

Leg extension

50 x8, 1 sæt

50+1 x8, 5 sæt

Læg (stående)

175 x8, 1 sæt

200 x8, 4 sæt

Chins

3+3+3+3+3

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 8/10-07.

Træning i OBBC.

Arc-tranier: 15 minutter.

Skrå mave

4 sæt á 10 stk

DB incline

12 kg x8, 1 sæt

15 kg x4, 1 sæt

17 kg x6, 5 sæt

Chins

5+5+5+5+5

Flyers

12 kg x8, 5 sæt

Low row

9 pl x6, 5 sæt

Hyperextension

Mig x10, 5 sæt - blev TOTALT svimmel af det idag. Sad og rullede med øjnene og havde let kvalme efter hvert sæt :tongue::blink::crazy:.

Som alle kan se var det hård og intensiv træning idag. Der var nærmest INGEN tid til indlagte kaffe-, mad- og snakkepauser (med Nina, Norah, Nita, Charlotte, Thomas, Christian osv). Nok derfor jeg kun var i OBBC 3-4 timer ialt :tongue:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Hyperextension

Mig x10, 5 sæt - blev TOTALT svimmel af det idag. Sad og rullede med øjnene og havde let kvalme efter hvert sæt :tongue::blink::crazy:.

Ja du så sku ik helt frisk ud lige efter :wacko:

Som alle kan se var det hård og intensiv træning idag. Der var nærmest INGEN tid til indlagte kaffe-, mad- og snakkepauser (med Nina, Norah, Nita, Charlotte, Thomas, Christian osv). Nok derfor jeg kun var i OBBC 3-4 timer ialt :tongue:.

:laugh::laugh:

Du kan bare give Erik skylden.. det var jo hans skyld du ikke kunne komme hjem :innocent:

Ellers var det hyggeligt lige at få sludretlidt med dig igen... det var os ved at være lang tid siden :w00t:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Ja du så sku ik helt frisk ud lige efter :wacko:

He-he, nej jeg ved ikke helt hvad der skete :blink: - det er jo ikke ligefrem verdens hårdeste øvelse :laugh:.

Du kan bare give Erik skylden.. det var jo hans skyld du ikke kunne komme hjem :innocent:

Ellers var det hyggeligt lige at få sludretlidt med dig igen... det var os ved at være lang tid siden :w00t:

Kram Nita

Jamen det VAR også hans skyld :tongue: - han blev ved med at sige: "liiige 2 minutter", og da han havde sagt det ca 120 gange var der jo gået 2 timer :blink::laugh: (...og jeg var så suuuulten).

Jeps, altid hyggeligt med :blahblah: :blahblah: :blahblah: :4thumbup:!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Efter 9 fantastiske dage i FANTASTISKE Island, er jeg nu tilbage og har brug for at holde mig selv i ørerne mht at få trænet, så loggen skal i gang igen!!

Den forløbne uge er det blevet til:

Onsdag, 24/10-07.

Body Pump ~ 1 time med Charlotte (+ efterfølgende caféhygge :4mewantfood: :4thumbup:)

Torsdag, 25/10-07.

Jogging: en kort men hård tur :dry::blush:(4km/ca 20 minutter).

Fredag, 26/10-07.

Spin 2 ~ 1 time med Maj-Britt :w00t:.

Bare et enkelt lille stemningsbillede (her mødte vi iøvrigt MadsSVIM, her fra MOL :w00t::bigsmile:) :

post-3300-1193580317_thumb.jpg

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Efter 9 fantastiske dage i FANTASTISKE Island, er jeg nu tilbage og har brug for at holde mig selv i ørerne mht at få trænet, så loggen skal i gang igen!!

Mmmm dybt misundelig... :devil: ser fandme godt nok lækkert ud.. :bigsmile:

Har dog hørt fra kolleger som netop er hjemkommet fra Island at der var bidende koldt deroppe... De var til Play The Game konference.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mmmm dybt misundelig... :devil: ser fandme godt nok lækkert ud.. :bigsmile:

Har dog hørt fra kolleger som netop er hjemkommet fra Island at der var bidende koldt deroppe... De var til Play The Game konference.... :superman:

Hej Iver! :w00t:

Hyggeligt du kigger forbi i min ikke-så-hardcore-for-tiden-log :wink:.

Det var (som altid) helt fantastisk lækkert at være på Island :wub:. Da vi var der, var vejret var par dage KOLDT og klart :cold: ...og så var der lidt lunere dag, hvor der til gengæld var en del nedbør og tåge :tongue:.... man skal nok i det hele taget ikke være sart med vejret, hvis man holder ferie på Island :laugh::wink:.

(Har lige googlet lidt på det der "Play The Game" - lyder ret spændende :w00t:).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share