Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag, 25/8-07.

Har været flyttemand og havehjælp det meste af dagen - nåede først i OBBC kl ca 16.45 og var sikker på, jeg kunne nå en lyntræning på 45-60 minutter, men nej - det er først fra næste lørdag der er åbent til 18 om lørdagen... æv :dry:.

Istedet blev det til en løbe/joggetur.

LØB

Distance: 9,8 km

Tid: 50 minutter

Fart: (11,7 km/t).

Farten kan man ikke helt regne med idag. Var nødt til at stoppe og gå nogle gange undervejs - og der stoppede jeg uret, så det er lidt en "snydetid" :wink:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 26/8-07.

:smile: Træning i OBBC :smile:

Chins (smalt greb)

4+4+4+4+4

DB incline

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

17,5 kg x6, 3 sæt

Hyperextension

Mig x10, 5 sæt

Mave (bold)

Mig x12, 5 sæt

Low row

8 pl x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x4, 1 sæt

14 kg x6, 4 sæt ...overraskende tungt :cry::blink:. Mine muskler er nok flygtet siden jeg har trænet sidst, for ca 100 år siden :dry:.

Fliers

8 kg x8, 4 sæt

Overhead squat

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kg x6, 5 sæt

Dejlig søndagstræning i et næsten mennesketomt OBBC. Nina, Norah og Christian var der, da jeg kom - så der var masser af dejlig :blahblah: :blahblah: :4thumbup:. Norah strålede som en :sun: og så bare knaldhamrende godt ud iført lækre tights og baller af stål :w00t:!

Cykeltur (tur-retur til OBBC): 17-18 km.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 28/8-07.

Træning i OBBC.

Arc-trainer: 25 minutter

Nakkestem (...tror jeg den hedder)

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

27,5 kg x6, 4 sæt

Mave (bold)

Mig x12, 5 sæt

Rows

15 kg x8, 2 sæt

20 kg x8, 5 sæt

...i en maskine jeg aldrig har prøvet før :blink: . Den var faktisk OK :smile:.

Brystpres (maskine)

20 x8, 1 sæt

25 x8, 1 sæt

30 x8, 5 sæt

Bagskulder (maskine)

20 x8, 5 sæt

Dips

4+4+4+4+4

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 31/8-07.

Efter et par dage uden træning (har passet mine lillesødedejligeskønne nevø :wub: + har været hele 3 timer sammen med min kæreste - i træk! :laugh:) var det idag tid til en lille løbetur. Løb i ØSENDE regnvejr, så turen var incl en del hop over nogle store vandpytter :tongue: .

LØB

Distance: 5,5 km

Tid: 27 minutter

Fart: 12,2 km/t

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

:unsure:

:unhappy:

:blush:

Jeg er lidt bange for at jeg kommer til at skylde dig 10 dåser tun, en kasse øl... eller noget.... :surrender:

Hehe! 10 dåser tun, dem får jeg da aldrig spist :laugh: Det var øller det stod på spil. :4mewantfood: Men jeg synes at det er iorden hvis du bare nakker Copenhagen Marathon i Maj, så kan vi sige at vi står lige :tongue:

Omvendt skal jeg jo lige gennemfører skidtet før jeg begynder at spille smart :blush::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! 10 dåser tun, dem får jeg da aldrig spist :laugh: Det var øller det stod på spil. :4mewantfood: Men jeg synes at det er iorden hvis du bare nakker Copenhagen Marathon i Maj, så kan vi sige at vi står lige :tongue:
Så kan jeg jo vente lidt med at erklære mig som den totale tøs :blush:. Temmligt pinligt at have været SÅ skråsikker og så trække sig så definitivt.... det er der flere forskellige grunde til... en af dem hedder manglende træning! :tongue:
Omvendt skal jeg jo lige gennemfører skidtet før jeg begynder at spille smart :crazy::blush:

Hvis du vil det, så gennemfører du, det er jeg slet ikke i tvivl om - ufatteligt hvad din krop kan gennemføre dagen efter en kæmpe druktur :blink::crazy::superman: :4thumbup: :cool:!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 1/9-07.

LØB

Distance: 6,7 km

Tiden ...tja, den glippede pga jeg fik pillet lidt for meget ved uret :dry:. Nok heller ikke så vigtigt, da det virkede som om tempoet var ret lavt :tongue:.

Søndag, 2/9-07.

Igen kom jeg til OBBC 5 minutter før (en ny) lukketid :mad: - sikke noget møg, at de skal til at lukke kl 18 om søndagen :nonono::mad::sneaky2:.

Istedet blev det til en smule KB-træning i haven samt chins i Loonies ny-byggede chins-stativ :cool:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 3/9-07.

Træning i OBBC.

Overhead squat

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

35 kg x6, 4 sæt (PR)

Mave (bold)

4 sæt á 12 stk

Pistols

4 sæt m. 4 til hvert ben

Der gik liiiige lidt :blahblah: i den med den hjemvendte Queen of Aerobic :4thumbup: og supercutte Nita :cheer:, så det var alt hvad jeg nåede inden:

Spin 1 ~ 45 minutter med Maj-Britt.

Fin time, men slet ikke så hård som Lars´Spin 1, så selvom jeg var møgsulten og egentlig ikke skulle mere idag, tog jeg lige en:

Spin 2 ~ 60 minutter med Maj-Britt.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 5/9-07.

Træning i OBBC.

DB incline

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

17 kg x6, 5 sæt

Chins

5+5+5+5+5

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 5 sæt

Low row

8 pl x8, 5 sæt

Flyers

10 kg x10, 5 sæt

Prøvede et par maskiner før jeg måtte erkende, at frie vægte bare er bedre.

Kort men fin træning - med rigtig hyggeligt selskab af Norah :showoff::blahblah:.

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 14/9-07.

Træning i OBBC.

Arc-trainer: 20 minutter.

BP/DB (m.tvist)

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 5 sæt

Supported rows

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x6, 1 sæt

30 kg x6, 3 sæt

Flyers

9 kg x10, 5 sæt

Chins

1+2+3+4+5+4+3+2+1 ...pyha, de var hårde idag :crazy:!

Skulderpres(m.tvist)

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x6, 1 sæt

14 kg x6, 5 sæt

Mave

Mig x12, 5 sæt

+ lidt diverse øvelser på bold. Blandet andet en ny super maveøvelse :smile:.

Var bestemt ikke frisk, så jeg holdt 714 pauser hvor jeg sad og gloede ud i luften, var ude at spise mad, læse blade osv.... Lidt styrkeløfter er der måske gemt i mig et sted :tongue:.

Var iøvrigt ude at spille gåååålf med mine kolleger igår. Det var jeg godt nok dårlig til :crazy:, men det var meget hyggeligt!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 18/9-07.

Træning i OBBC.

Arc-trainer: 10 minutter - tunge ben idag :blink:, må have givet den gaz til spinning igår.

Overhead squat

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kg x6, 5 sæt

Mave

Mig+5 kg x15, 5 sæt

DB incline

12 kg x8, 1 sæt

15 kg x8, 5 sæt

One arm DB-rows

20 kg x8, 1 sæt

22,5 kg x8, 5 sæt

Hyperextension

Mig x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x6, 1 sæt

15 kg x6, 5 sæt

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 19/9-07.

Havde igen til aften et lille "sofaproblem" :blush: , men fik hevet mig selv op og til OBBC, hvor den superfriske instruktør sørgede for en rigtig fed Pump-time :bigsmile: :4thumbup: :w00t: !

Body Pump ~ 65 minutter.

:pumpin:

It's just, when you buy furniture, you tell yourself, that's it. That's the last sofa I'm gonna need. Whatever else happens, I've got that sofa problem handled.

Hehe... Dvs. du fik løst sofa problemet!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Dvs. du fik løst sofa problemet!!!

Ha-ha, havde slet ikke set, at den kunne læses på den måde. Her er det jo oplagt at svare:

Fuck off with your sofa units and strine green stripe patterns, I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.

Essensen er jo:

The things you own end up owning you.

Fantastisk :4thumbup:!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 24/9-07.

Træning i OBBC.

Chins

2+3+4+3+2

Dips

8+8+8+8+8

Overhead Squat

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

27,5 kg x8, 5 sæt

Nakkestem

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 4 sæt

Mave (lille bold)

mig x12, 5 sæt

Arc-trainer: 15 minutter.

Meget usædvanligt var der ikke mange i OBBC en mandag eftermiddag. Tilmed havde jeg vægtstængerne helt for mig selv, da de drenge, der trænede udelukkende kørte i maskiner :nonono: (..OK, tilsidst kom der en mand, Christian, der skulle træne "rigtigt" :tongue::wink:).

Efter denne korte omgang var der fornemt besøg fra København - og besøg på BULL for at checke deres burgere ud.... :4mewantfood:

post-3300-1190751660.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share