Joachim B Olsen


L^P
 Share

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, hvem har noget på hans træning? Et er sikkert, han skiftede totalt gear da han tog til USA.

Jeg kender også folk i Århus atlet miljøet, og de beretter at J.O var god, men ikke noget særligt til at starte med. Så tog han til USA, og paw! så tog han kilo og muskler på som besat.

Det er sikkert også herfra at "kemikalie-rygterne" startede.

Jeg gad godt vide hvilket program han røg på der...

Link to comment
Share on other sites

Generelt kan den danske vinder-mentalitet ligge på et meget lille sted, så alene det at komme til et andet land hvor det er socialt acceptabelt at nære ønsket om at blive verdens bedste, gi' udtryk for det og kæmpe for det, tror jeg kan betyde utrolig meget. Der skal ikke meget til i Danmark før man bliver stemplet som ego-maniac eller krudtbørge, hvis man kæmper dedikeret og udover normen. <_<

Just my 2.000.000 cents…

Link to comment
Share on other sites

Har bare fået at vide af en pålidelig kilde at han før har kørt..

Er jeg den eneste der tænker "Ekstra-Bladet"?

At du ydermere uddyber sagen med at du "har fået det af vide af en kammerat, der har kammerater i joakims omgangskreds - og DE siger blah blah" hjælper slet ikke på sagen :bigsmile:

1 fjer bliver lynhurtigt til 5 høns, det ved alle. Og når der er tale om bodybuilding eller idrætsgrene spiller misundelse også i høj grad ind ;)

Så vidt jeg husker bygger hele det samfund vi lever i vist også på princippet at man er uskyldig indtil andet er bevist - alt andet må betegnes som et produkt at misundelse, ringe moral eller et - i bedste fald - kluntet forsøg på at underminere Joachim.

I øvrigt giver jeg Anyone ret, det er jo ikke for sjov man siger, at Janteloven er opfundet i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

85 kg's håndvægte...farvel...det er satme meget hehehe..

Hvor sej ville han være hvis han fokuserede 100% på styrketræning? Nogen der har et overslag? Ville han være i top5 i Danmark eksempelvis? For han virker da ikke helt svag ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg ved en lille smule om Olsen's træning.

Bænkpres 235kg

Squat: 280+

Frivend: 190+

Træk: 140+

Olsen træner to gange om dagen.

Da han rejste til USA stødte han 18,40 meter i kugle.

Han bænkede 190kg. Det er alt jeg ved om det.

Men det skal lige med at hans kuglestødsudvikling er meget naturlig. Der er to teknikker: Glide og rotation.

I 1998 skiftede Joachim fra glide til rotation. At han stødte 18,40 viser et stort fysisk potentiale. Jeg så ham aldrig støde dengang, men jeg vil tro at hans kuglestød dengang mindede meget om hans diskos.

Link to comment
Share on other sites

Du er tydeligtvis ikke den skarpeste kniv i skuffen devito, og fred være med det, men lad venligst være med sige jeg har udtalt dette og hint når det ikke passer.

Ha, med dit mudderkast stiller jeg spørgsmål ved om du overhovedet har nogle knive i skuffen...

Dig:

Jeg ligestiller magnesium med bælte fordi begge hjælpemidler gør at der kan løftes flere kg uden aktivt at løfte en del af vægten. Knækogere hjælper ikke det store, men holder da knæene varme.

Det var åbenbart med bæltet du sammenlignte,men er nu ret sikker på du har sagt det et sted,men kunne ik lige finde det, og ja jeg leder, he he ;)

Så indtil jeg har fundet det, sorry for magnesium = straps påstulatet...

Link to comment
Share on other sites

Du finder det ikke, for selvfølgelig har jeg ikke sagt noget så tåbeligt. Min argumentation omkring ligestillingen af straps/magnesium/bælter mv. gik på at du fremlagde et regelsæt der sagde "som gud har skabt dig", og jeg er ikke født med magnesiumcarbonat på hænderne. Hvis du ikke kan se forskellen burde du have dine skolepenge tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Min argumentation omkring ligestillingen af straps/magnesium/bælter mv. gik på at du fremlagde et regelsæt der sagde "som gud har skabt dig", og jeg er ikke født med magnesiumcarbonat på hænderne.

Om den så gjorde det kan oz være ligemeget, jeg kan se hvad du mener nu, så peace med det...

Og måske er det ik dig der skrev det(jeg tror dog det er dig), men i en tråd somewhere :unsure: snakkes der om forskellen mellem magnesium og straps, og der er en der ligestiller dem.

Nok OT, selvom jeg nok gav startskuddet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share