Joachim B Olsen


L^P
 Share

Recommended Posts

Jeg har prøvet at søge lidt på ham for jeg kunne godt tænke mig at se hans træningsprogram

hvor meget intensitet han kører med osv for der er ingen tvivl om at hvis den mand stillede op i styrkeløft herhjemme ville han blive en farlig konkurrent

er der nogen der ved? eller har? et af hans programmer? for han træner vel efter en eller anden form for styrkeprogrammer, med noget eksplosiv træning osv

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest PlayboY

Ja han er en giftig satan.. Kan huske jeg så nogle clip fra hans træning i tv-avisen hvor han kørte bænk med 200kg og squat med 250 :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Det er vidst heller ik kun havregryn han har ædt
:headwall:

Kom nu ind i kampen.. Hvorfor er det så svært at forstå at en genetisk velsignet, team danmark støttet, professionel atlet, med personlig trænings coach og benhård arbejds etik kan opnå gode resultater?

Pinligt, føj føj føj :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Har bare fået at vide af en pålidelig kilde at han før har kørt..

Kan det uddybes, eller er denne kilde din usynlige ven, eller stemmerne i dit hoved?

Undskylder hvis det er lige grove nok, men det siger jo ikke en skid, "en pålidelig kilde", det er ligesom ikke baggrund for at anklage nogen for noget, hvis denne kilde ikke er god nok til at komme ind i kampen....

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Så du har hørt fra en ven af Joakims vens kones frisørs hundelufter at...

Hvis det er din viden/dokumentation, så synes jeg du skulle holde din kæft istedet for at beskylde manden for at være løgner, stofmisbruger og svindler.

Jeg vil iøvrigt gerne undskylde for jeg sammenlignede dit intellekt med en stuebirk. :bblush:

Så undskyld til alle stuebirke.

Link to comment
Share on other sites

Grunden til at vi kommer med kontante udmeldinger er at du nedgør mandens hårde arbejde, kommer med meget grove anklager, som ikke baseres på andet end trediehånds udtalelser.

Det er uansvarligt og umodent. Det hører ingen steder hjemme.

Min personlige holdning er at en meget stor del af professionelle atleter sandsynligvis doper sig. Men jeg har ingen beviser, slet ikke på individer og klapper derfor kaje!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har IKKE sagt at han har taget.. Ingen tvivl om at der ligger hårdt arbejde bag og hatten af for det.. Har ikke beskyldt ham for noget. Jeg har lov til at ha min mening uanset om i deler den med mig eller ej.. Længere er den ikk! :angry:

Mener ikke at vi behøver køre den her tråd længere ud!

Vi blir ikke enige af den grund lader det til..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share