Joachim B Olsen


L^P
 Share

Recommended Posts

Det er vidst heller ik kun havregryn han har ædt :4ranting:

Hvis det ikke er en beskyldning, så ved jeg ikke hvad er. :angry:

Den er godt nok ikke henvendt til ham personligt, men det ændre ingenting.

Der er vel mindst 3-4 led i din "kommunikationskæde" som enten kan have misforstået eller pyntet på tingene. Jeg gætter på Joachim både anvender proteinpulver, kreatin og sikkert diverse kosttilskud, og med den medieforvirring der hersker på området for tiden skulle det ikke undre mig mange mistolker rene atleters brug af kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Måske skulle du følge din egen signatur? "

Hm.. ja måske har du ret..

"Hvis det ikke er en beskyldning, så ved jeg ikke hvad er. "

Sagde jo også kun VIDST..

Men jeg skal nok klappe i nu..

Ved jo ikke om han har taget eller ej..

Har bare en ide om det..

Link to comment
Share on other sites

Så du har hørt fra en ven af Joakims vens kones frisørs hundelufter at...

Hvis det er din viden/dokumentation, så synes jeg du skulle holde din kæft istedet for at beskylde manden for at være løgner, stofmisbruger og svindler.

Jeg vil iøvrigt gerne undskylde for jeg sammenlignede dit intellekt med en stuebirk.  :bblush:

Så undskyld til alle stuebirke.

edit : ah så ikke det med gråt.. :tongue:

Edited by Eruption
Link to comment
Share on other sites

Det er vidst heller ik kun havregryn han har ædt
:headwall:

Kom nu ind i kampen.. Hvorfor er det så svært at forstå at en genetisk velsignet, team danmark støttet, professionel atlet, med personlig trænings coach og benhård arbejds etik kan opnå gode resultater?

Pinligt, føj føj føj :thumb_down:

Jeg må sku hellere få en personlig træner. Det er jo et fantastiske råd den slags giver. :thumb_down:

Udpluk af Joachim B. Olsens kommentar omkring et kendt dansk kosttilskudsmærke:

Jeg træner vægttræning 7-8 gange om ugen, og det er vitalt for min fremgang, at min ernæring er optimal.

Jeg bruger også XXX KREATIN i forbindelse med min træning. Jeg tilsætter 10-15 gr. XXX KREATIN i shaken både før og efter træning for at forbedre min restitution og dermed min styrke og eksplosivitet.

http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?ac...&vare_id=293540

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sku hellere få en personlig træner. Det er jo et fantastiske råd den slags giver. 
Man må vel håbe, at der er forskel på de personlige trænere, som træner elite sportsudøvere og dem fra det lokale fitness center....
Joachim tvivler ikke på, at samarbejdet med den nye Islandske træner Vèsteinn Hafsteinsson, der tidligere har stået i spidsen for det Islandske OL-atletikhold, og derudover har været en af verdens bedste diskoskastere, kommer til at fungere:

http://www.teamdanmark.dk/CMS/cmsdoc.nsf/Content/webs5vccwr

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

eg må sku hellere få en personlig træner. Det er jo et fantastiske råd den slags giver.      Udpluk af Joachim B. Olsens kommentar omkring et kendt dansk kosttilskudsmærke:    QUOTE    Jeg træner vægttræning 7-8 gange om ugen, og det er vitalt for min fremgang, at min ernæring er optimal.     Jeg bruger også XXX KREATIN i forbindelse med min træning. Jeg tilsætter 10-15 gr. XXX KREATIN i shaken både før og efter træning for at forbedre min restitution og dermed min styrke og eksplosivitet.

Jeg går ud fra at det er mængden af kreatin du vender dig imod og ikke træningsfrekvensen :)

10-15g er ikke nødvendigt, men jeg tvivler på at det er sundhedsskadeligt. Der er også enkelte der mener at opleve væskeophobning uden for musklerne ved høje doser. Dette associerer de med mindsket ømhed i led.

En mere sandsynlig mulighed kunne også være at Joakim nøjes med 2g efter træning, men gerne ville hjælpe sin sponsor til at sælge lidt mere creatin :) -dette ville give mening dit valg af kilde taget i betragtning ;)

Desuden er hans træner så vidt jeg ved ikke diætist. Men ret mig endeligt hvis jeg tager fejl, da jeg ikke er sikker på dette punkt!

Jeg valgte at kalde Joakims fysiske træner for personlig"coach" da træneren er tidligere verdensklasse diskoskaster og ikke personlig træner som man kender dem fra fitnesscentrene.

Personlig fysisk/teknisk træner havde nok været et bedre valg, men der er ikke just nogen officiel nomenklatur for dette område :D Kunne ellers være herligt, ville afhjælpe mange misforståelser :blink:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

På den anden side kan det jo være farligt at køre rundt i, fx en høj, tom varevogn, i blæsevejr?

Eller også har han sine kælevægte med rundt. Det ville jeg gøre med OBBCs 50'ere, hvis det ikke var fordi mine transportmidler er cykel og bus.. Og fordi kragen og M-Ass ville savne dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har IKKE sagt at han har taget.. Ingen tvivl om at der ligger hårdt arbejde bag og hatten af for det.. Har ikke beskyldt ham for noget. Jeg har lov til at ha min mening uanset om i deler den med mig eller ej.. Længere er den ikk! :angry:

Mener ikke at vi behøver køre den her tråd længere ud!

Vi blir ikke enige af den grund lader det til..

Joachim B. røg hjem fra sidste OL, fordi han havde luftet "rygtet siger at XX har taget noget" på et lukket board for kastere.

Er der monstro en lektie i det?

;)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige denne her:

Hvornår er injurier lovlige?

Ifølge Menneskeretsdomstolen er det som hovedregel lovligt at give udtryk for meninger og vurderinger om forhold, der har betydning for samfundet, f.eks. politik, erhvervsliv, foreningsliv, religion, kunst og forskning.

I den offentlige debat skal der være plads til overdrivelser og provokationer, men beskyldninger må ikke være grebet ud af den blå luft. Der skal være et vist faktuelt grundlag for dem, men der kan ikke stilles krav om "beviser".

Straffelovens ordlyd passer ikke til menneskeretsdomstolens praksis. Ringeagtsytringer er ifølge § 267 altid strafbare. Sigtelser er derimod straffrie, hvis der føres "sandhedsbevis" eller der er handlet i god tro til "berettiget varetagelse af åbenbar almeninteresse".

Det samme gælder, hvis de er fremsat i god tro til berettiget varetagelse af "eget eller andres tarv", f.eks. en politianmeldelse. Sigtelser er også straffrie, hvis de afgivet under pligt, f.eks. en vidneforklaring, og fremsat i god tro (§269).

Menneskeretsdomstolens praksis har i de senere år haft stor betydning ved de danske domstole. Det har medført færre straffe for injurier. For at gøre det muligt i forhold til straffeloven er injurier typisk blevet betragtet som sigtelser. Der bliver lagt vægt på, at emnet har "offentlig interesse" eller "samfundsmæssig betydning" uden at stille krav om "åbenbar" interesse. Man tager hensyn til ytringsfriheden ved at stille beskedne krav til "sandhedsbevis" eller "god tro".

Beskyldninger om forhold, der hører til privatlivet, er strafbare efter straffeloven § 264 d. Det gælder selv om oplysningerne er korrekte.

Tag lige og tyg en gang på den, Miltons!!

Niske

Quoted herfra

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige denne her:
Hvornår er injurier lovlige?

Ifølge Menneskeretsdomstolen er det som hovedregel lovligt at give udtryk for meninger og vurderinger om forhold, der har betydning for samfundet, f.eks. politik, erhvervsliv, foreningsliv, religion, kunst og forskning.

I den offentlige debat skal der være plads til overdrivelser og provokationer, men beskyldninger må ikke være grebet ud af den blå luft. Der skal være et vist faktuelt grundlag for dem, men der kan ikke stilles krav om "beviser".

Straffelovens ordlyd passer ikke til menneskeretsdomstolens praksis. Ringeagtsytringer er ifølge § 267 altid strafbare. Sigtelser er derimod straffrie, hvis der føres "sandhedsbevis" eller der er handlet i god tro til "berettiget varetagelse af åbenbar almeninteresse".

Det samme gælder, hvis de er fremsat i god tro til berettiget varetagelse af "eget eller andres tarv", f.eks. en politianmeldelse. Sigtelser er også straffrie, hvis de afgivet under pligt, f.eks. en vidneforklaring, og fremsat i god tro (§269).

Menneskeretsdomstolens praksis har i de senere år haft stor betydning ved de danske domstole. Det har medført færre straffe for injurier. For at gøre det muligt i forhold til straffeloven er injurier typisk blevet betragtet som sigtelser. Der bliver lagt vægt på, at emnet har "offentlig interesse" eller "samfundsmæssig betydning" uden at stille krav om "åbenbar" interesse. Man tager hensyn til ytringsfriheden ved at stille beskedne krav til "sandhedsbevis" eller "god tro".

Beskyldninger om forhold, der hører til privatlivet, er strafbare efter straffeloven § 264 d. Det gælder selv om oplysningerne er korrekte.

Tag lige og tyg en gang på den, Miltons!!

Niske

Quoted herfra

Den kunne man vel passende vifte folk om næsen med næste gang man bliver beskyldt for at proppe sig alskens kemikalier.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share