Hvad siger jeres omgangskreds?


OBERSTEN
 Share

Recommended Posts

Hmmm udover de kalder mit udstyr for torturinstrumenter og ofte tilbyder mig om jeg ikke vil hjælpe med at flytte fliser el. lign. istedet, så har jeg egentlig mest fået positiv respons.

Men nu har jeg også kun taget omkring 6-7kg på siden jeg startede, det kan jo være det ændrer sig når jeg har taget yderligere 6-7kg på hehe.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Blackice. ( Jeg tager lige et lille forbehold her; Hvis det her indlæg bliver for langt og rodet, så undskyld, :) ).

Ja, jeg tænkte nok der var nogen der ville antyde et doping misbrug!!. Men jeg medgiver at det lyder vildt, men ikke desto mindre :p . Men nej, jeg har ikke taget noget som helst udover at have delt en lille bøtte sportdrik og een tilsvarende proteinpulver(500g), med min træningskammerat.

Jeg har altid været rimelig lille og tynd og var røget ned på 66kg og nu vejer jeg altså ca. 76-77, men jeg tror at det er noget nær ren muskelmasse jeg har taget på. Men det har osse været en overraskelse at jeg har kunne tage på, på denne måde. Jeg går ud fra at jeg må være easygainer.

Jeg har spist meget fedtfattigt, men har tvangsfodret mig med tun madder!!!.

MEN min situation er altså også lidt speciel idet jeg er arbejdsløs(ved ik hvorlænge endnu), så jeg har optimale forudsætninger. Desuden så træner jeg osse hjemme og har kun een gang prøvet at træne i et center. Desværre er der for lidt modstand på mit træningsredskab, så jeg har klaret mig med at lægge håndvægte på vægtblokken. Jeg er helt sikker på at hvis jeg havde helt optimale forhold mulh. for benpres og squat og begynder at træne mave og anskaffer mig noget pulver (snart), så ligger både 80 og 85 kg lige om hjørnet :)

mvh. Emdecht

Link to comment
Share on other sites

De første ti er de letteste. Det er uden tvivl nemmest at tage på når man lige er begyndt. Men det lydder ihvertfald heller ikke som om du er hardgainer.

Det er svært at sige. Dog lydder det underligt, hvis du ikke har ordentlige redskaber til din rådighed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share