Hvad er dit mål


Supersonic
 Share

  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg tror faktsik der hersker en smule misforståelser herinde.

Ikke folk ikke ved hvad de snakker om, for de fleste lyder til at vide en hel del. Problemet, som jeg ser det er mere, at jeg tror mange går galt i byen når de spørger og får svar på noget. Det skyldes, at den der svarer har helt andre mål, end hvad vedkommende, som spørger har.

Dette nytter jo ikke, at en, som ønsker at få en modelkrop, begynder at træne, som en der vil være den nye Arnold S.

Selv er mit mål, at få en fitnesskrop, hvor alt er trimmet og strammet op.

Link to comment
Share on other sites

Dette nytter jo ikke, at en, som ønsker at få en modelkrop, begynder at træne, som en der vil være den nye Arnold S.

Jo det gør. Træningsmetoderne bør ikke være forskellige for de to. Arnold var vel også blot en undertøjsmodel i dobbelt størrelse, så med et mindre brug af AS skulle den vist være der.

Men prøv at uddybe din mening, jeg kan ikke se hvorfor de skulle træne forskelligt ?

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg støttet dig Cilius :) Det var sgu da uhyggeligt så mange herinde som vil ligne en undertøjsmodel. Så er der jo næsten ingen grund til at træne med vægte, hvis man ikke vil mere end det. Det kan du jo næsten opnå ved at gå til svømning og holde en streng diæt. Jeg vil sgu hellere være stor, massiv og stærk, end ligne sådan en duksedreng som man ser på plakater rundt omkring ;) Men hver sine mål.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Store ?? Du finder sgu ikke en undertøjsmodel over 90 kg. Veltrænet måske, men store er de altså ikke. Jeg tror det er fordi din ide om hvad stor er, er sat meget lavt. Jeg var for nogen år siden til et træningsseminar i Odense, med Dorian Yates. Når man har set ham posere, så ved man hvad stor vil sige. Der er altså også folk som synes Van Damme er stor, men det er altså ikke tilfældet. Hvis du chekker hans stats ud, så vejer han ikke meget mere end en pose rundstykker. Og han er nok større end diverse undertøjsmodeller. Så store er de nok næppe. Men veltrænet forveksles ofte med stor, af folk som ikke ved bedre ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Lad mig beklage at der ikke findes noget for alle i denne poll. Jeg er rimlig ny i dette forum, og havde ikke et overblik over alles ønsker og mål, da jeg lavede poll'en. Det har jeg da så nu :cheesy:

Da jeg skrev, at jeg ikke mente at træningsmetoderne for en Arnold S type og en fitnessmodel var de samme, var det af ren personlig intuition. Dette var udfra den opfattelse, at hvis man tager en marthonløber og en 100 m. sprints løber, så er deres træningsmetoder vel heller ikke de samme.

Hvis du vil være den stærkeste handler det vel om, at kunne løfte de fleste kilo, mens hvis du vil være en fitnessmodel handler det vel om, at få brændt fedtet væk også er kilo størrelsen vel ligemeget. Men det er kun udfra min personlige intuition. Det er jo også derfor jeg spørger når jeg er i tvivl om noget. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil så støtte Cilius og TJ i den her, og sige at jeg stiler efter at være den største, grummeste, ledeste og stærkeste møgstodder...

Mit store idol er Jay Cutler, så jeg har lidt igen... Men jeg kan altså ikke se hvordan undertøjsmodeller skulle være store... De har en "flot" markeret overkrop and that's it!

Link to comment
Share on other sites

Du har slet ikke den vigtigste valgmulighed med: "For at opbygge en symetrisk og æstetisk krop"! Det stemmer jeg! :D

Arnold S var ikke specielt symetrisk i mine øjne, men han er det der kommer nærmeste ud af de valgmuligheder.

Man kan sagtens være STOR - Milos Sarcev - og symetrisk/æstetisk og lille - Shawn Ray - og symetrisk/æstetisk. Størrelsen er for mig ikke det afgørende... (Sålænge vægten er på 3 cifre i kg. :D )

Link to comment
Share on other sites

Tja... mål

Det er skiftet gennem tiden.

Først.. Stoooor overarm

Så.. generel muskelmasse (ALT for meget failure træning, weigtht ganiner og flex blade)

Nu..at få styrken op. At komme til at bænke de 120 kg rent og så flyve videre mod de 130... at dødløft 180, og stadig kunne løbe en 5 km uden at brække mig.At kunne bokse 3 omgange uden at lyde som en asmatisk Lada. At se stærk ud og være stærk...ikke noget calvin klejn pjat her :D Og så måske alligevel smide et par kg på sækken når sommeren nærmer sig :D

det sjove er, at nu hvor jeg træner mere efter styrke, sker der større forandringer med min krop/muskulatur end jeg har set længe :) At skifte fra failure BB træning mod mere eksplosiv Powertræning føles perfekt :) jeg har det bedre i kroppen!

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Har haft det lidt på samme måde, bortset fra det med løb og boksning :p

Et andet mål er også at min træning skal være sjov og udfordrende, og det er ihvertfald blevet med powerlifting på programmet.

Alle de sjove store øvelser man kan lave, og alt det andet løse såsom at kaste med håndvægte :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share