Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Salt >> Velkommen til min log og mange tak :4thumbup:

Viper >> Tak skal du ha' min ven, og lige over. Jeg har faktisk været forbi din log :4flex:

Till >> Tak. Godt det ikke er så tungt, hver gang man skal rejse sig fra toilettet :tongue:

Bone-breaker >> Tak. VI er faldet godt til. Vi mangler lige gardin stængerne og så at få det trådløse internet op at køre. Internet stikket sidder i stuen :mad: fandme ikke fee' når man ikke gider ha' sin computer stående derinde, så jeg skal ha' sat en trådløs router op, jeg hader bare trådløse routere. Alt det med konfiguration og koder :nonono: Angående DM, så er planen lige at putte 1-2 kg mere maa' på i løbet af denne måned og april og april måned, og så stille og roligt starte med lidt diæt i midten af maj måned. Kun reduktion i kalorier, ikke noget med kredsløbs træning. Vi skal på ferie fra den 11. til d. 18. juni, og så har jeg 14 uger til diæten, når vi kommer hjem. Det bliver sgu' lidt spændende :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 1, 90% af RM, dag 1

Søndag d. 19/3 2006. City Fitness

Både ben og CNS var godt brændt af efter maks dagen i går, men brændes skulle der, så jeg startede denne omgang DFHT med overkropstræning. Der er ikke så meget at sige om træningen ud over, at jeg fik et gevaldigt læg pump. Jeg har flytter lidt rundt på øvelserne og flyttet nogle fra den ene overkropsdag til den anden og ændret lidt i antallet af reps de fleste steder. Søndagens tal:

Incl DB BP

6x42

6x42

6x42

Overskud

Pull ups neutral cg

6x

6x

6x

Ok

Siddende DB skulder pres

6x38

6x38

6x38

Tbar row

8x60

8x80

8x75

Jeg skal lige finde ud af teknikken igen. Det er sgu' vigtig med et ordentligt opspændt så lænden ikke begynder at bevæge sig

Smal BP

8x77,5

8x77,5

8x80

DB pullover

8x46

8x46

8x46

Stående calf raises

5x100

5x100

5x100

10x65

10x65

10x60

Lee'. Gav et super godt pump i læggene og med 5 sekunder pause i bunden på alle reps

EZ-curl

6x42,5+EZ-stang

6x42,5

6x42,5

DB overhead ekstension

8x42

8x42

8x42

Incl curl

8x23

8x23

Incl lat. raises

8x14

8x14

En ok træning og nu skal jeg over på sofaen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 1, 90% af RM, dag 2.

Mandag d. 20/3 2006.

Benene var godt brændt af oven på maks dagen i lørdags, men alligevel føltes det godt, at få lidt pump i hjulene. Udover det, så har jeg fået nyt job. Jeg starter hos Kiropraktorerne Holt og Højer i Kgs. Lyngby i april. Jeg har fået et rigtig godt tilbud fra en klinik med stor søgning, med egen træningssal og yderst kompetente kiropraktorer. Jeg får kortere til arbejde og får bedre arbejdstider. Jeg kan se flere patienter på mindre tid, så jeg skal arbejde mindre for at tjene det samme som jeg gør nu. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang. Mandagens tal:

Squat

6x20

6x60

6x100

5x125

5x125

5x132,5

5x132,5

Nonlockout på alle reps. Der var overraskende god fart og god kontrol. Det skyldes helt klart, at jeg har været oppe og løfte nogle tungere vægte i de sidste par uger

Hacksquat

8x120

8x120

8x120

Overskud

SBDL

5x140

5x157,5

5x157,5

5x157,5

Ok

Lunges

8x87,5

8x87,5

Knæene skulle lige i gang

Liggende legcurl

8x75

8x75

8x75

8x75

Gym80 ab crunches

15x

15x

15x

Hacksquat calfraise

8x167

8x167

8x167

12x125

15x101

Lee'. 5 sekunder pause i bunden på alle reps

Rotatorcuff udadrotation

20x

20x

15x

Hjem til hakkebøffer pommes frites og cola uhmm :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dit nye arbejde :4thumbup: Måske jeg burde komme over og følge dig en dag i klinikken til sommer og så kan vi brænde bagefter :bigsmile: ...

Tak skal du ha'. Selvfølgelig. Du siger bare til i god tid, så finder vi ud af noget :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

tillykke med den leeee squat!

All hail to smolov!!

Tak. Smolov jr. er lee' og giver helt klart mere masse end Sheiko. Om det giver en større styrkefremgang ved jeg ikke, men jeg vil helt klart vælge en Smolov jr. igen næste gang jeg skal ha' nowet træning fra "the dark side" :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol 4

Uge 1, 90% af RM, dag 3.

Tirsdag d. 21/3 2006. City Fitness

Jeg er sgu' lidt brændt af i øjeblikket. Både alt det med det nye job, jeg arbejder 3 steder lige nu, og maks dagen og så stor fest i morgen har altså gjort et lille indhug i overskudet, men nu tager jeg tre dage fri fra træning, og så er jeg klar på mandag. Tirsdagens tal:

Incl BB BP 3x8x85

Chest supported row 2x10x105 1x10x110

Incl flyes 2x10x30 1x10x32

CG neutral pulldown 3x10x90

Siddende millitary press 3x8x67.5

Upright rows 3x10x45

Hack squat calf raises 3x8x? 3x12x? :blush:

DB curls 3x10x22

Scull crushers 3x8x37.5

Incl Hammer curls 2x10x20

Pressdown 2x10x80

Bagskulder kabel 2x10x17.5

DFHT vol. 4

Uge 1, 90% af RM, dag 4

Torsdag d. 23/3 2006. City Fitness

I går fik jeg først fri kl. 18, så jeg var lidt smadret. Derfor blev det kun til det vigtigste i går aftes. Torsdagens tal:

Squat 2x10x107.5 1x10x110

SBDL 3x10x130

Frontsquat 2x8x85 1x8x90

1 bens leg curl 2x10x42.5

Benpress calf raises 3x12x140

:superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag 2.

Mandag d. 27/3 2006.

Benene var klar igen i dag efter 3 dage uden træning, men med gæster, gaver, et rundt hjørne og fest. Squatten bød på en milepæl, da jeg rundede de 5 reps med 140 kg og der var overskud til flere - længe leve Smolov jr. Mandagens tal:

Squat

6x20

6x60

3x100

5x132,5

5x132,5

5x132,5

5x140 PR :4thumbup: :superman: :4flex:

Fin tur

Hacksquat

8x127,5

8x127,5

8x127,5

Lidt hård for knæene på første set, men der var overskud til flere reps

SBDL

5x165

5x165

5x165

5x165

Ok - lidt svært at køre på bænkpres bænken, men squat racket var optaget

Lunges

8x92,5

8x92,5

Bedre end sidst

Liggende legcurl

8x80

8x80

8x80

8x80

Gym80 ab crunches

20x

20x

20x

Stående calfraise

5x100

5x100

5x100

5x100

10x60

10x60

10x60

10x60

Ok med 5 sekunder pause i bunden på alle reps

Rotatorcuff udadrotation

20x

20x

20x

:superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, 95% af RM, dag 2.

Tirsdag d. 28/3 2006. City Fitness

Jeg vågnede i morges ved at fuglene sang ved 5-6tiden, og så tænkte jeg, at nu er det forår. Jeg faldt i søvn igen og vågnede med kvalme, da radioen gik igang. Fedt :dry::dry::crazy::blink::nonono: I løbet af formiddagen måtte jeg styrte ud på toiletter og knække mig mellem to patienter. Jeg ved ikke om det er noget jeg har spist eller om det en en slags influenza. Jeg havde taget mit tøj med og tænkte, at jeg lige kunne smutte forbi City Fitness på vejen hjem, med det var ikke nogen videre storartet idé. Efter to øvelser havde jeg så meget kvalme, at jeg var tæt på at række mig. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

6x44

6x44

6x44

Ok, bedre end jeg havde regnet med

Chins

8x5

8x5

8x5

Cola, chips og masser af vand og så en tur på sofaen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hej Rollo hvad med en Frozen Strawberry Margarita :devil: Tak for sidst det var hyggeligt kommer i d 31 til kiro møde? Kunne være hyggeligt. Rie blev scannet i dag og der er liv :4thumbup: . Nå men vi snakkes god bedring

Hva' såå Kingo. Jeg er klar på en Frozen Strawberry Magerita, men måske vi skal prøve med noget prot. pulver næste gang?

Selv tak, det var en rigtig god dag. Jeg kommer desværre ikke på fredag. Jeg skal arbejde til kl. 17 og så skal jeg træne. Jeg er lidt brændt af. Jeg fik noget dårligt at spise i forgårs, så jeg har knækket mig lidt i går, og i dag og i morgen skal jeg lige ha' samlet nogle kræfter. Jeg skal på kursus med Michael Mancini i weekenden. Skal du ikke også det?

Hils Rie og ønsk hende tillykke. For freden hjemme hos Jer, må vi næsten håbe, at det bliver en pige. Prøv lige at tænke på at ha' to terrorister :nonono::crazy::blink::devil::laugh::tongue:

Vi ses :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rollo hvad med en Frozen Strawberry Margarita :devil: Tak for sidst det var hyggeligt kommer i d 31 til kiro møde? Kunne være hyggeligt. Rie blev scannet i dag og der er liv :4thumbup: . Nå men vi snakkes god bedring

Sådan :4thumbup: Tillykke med det. Ja ligesom Rasmus siger det: Lad os håbe det biver en pige :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 2

Tirsdag d. 4/5 2006. City Fitness

Sådan noget pislort. Efter Smolov'en var mine hjul helt på toppen i sidste uge, men så røg jeg ind i en omgang maveinfluenza med opkast og kvalme og en hurtig mave, som betød, at jeg kun fik trænet 1,5 gang i sidste uge. Desuden har jeg været til kursus med Michael Mancini vedr. Funktionel rehabilitering, ekstremt spændende, fra lørdag til mandag, så det var først i tirsdags, at jeg fik trænet igen. Styrken var egentlig ok, men jeg tror alligevel det er bedst at starte forfra på DFHT'turen. Derefter går jeg med planer om noget fullbody, 3 gange om ugen, split med en smolov for hjulene igen. Mine knæ er simpelthen ikke glade for hacksquat og benpress, så squat er le premiere exercise. Tirsdagens træning var stort set en repetition af samme træning for 2 uger siden, så jeg orker ikke lige at logge den. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey mate..

Er ked af at høre med din influ... sikke noget lort.. :sneaky2:

Tænkte om du var klar på en road trip igen.. til loaded cup? kunne være hygge.. Jeg forsøger lige at høre lungbrush omkring hvis du evt tjekker op på lagoon... :devil:

Big m

Link to comment
Share on other sites

Hey mate..

Er ked af at høre med din influ... sikke noget lort.. :sneaky2:

Tænkte om du var klar på en road trip igen.. til loaded cup? kunne være hygge.. Jeg forsøger lige at høre lungbrush omkring hvis du evt tjekker op på lagoon... :devil:

Big m

Hejh Biiiiiig Mike

Ja, Lagoon og jeg skal til Loaded. Vi har kun købt billetter til finalerne, og Lagoon skal arbejde til kl. 17 i City Fitness, men hvis I er klar på det, så kan vi jo lave en fælles træning i City Fitness fra 14.00-14.30tiden og så ryge i shake baren inden vi kører ved 17tiden :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejh Biiiiiig Mike

Ja, Lagoon og jeg skal til Loaded. Vi har kun købt billetter til finalerne, og Lagoon skal arbejde til kl. 17 i City Fitness, men hvis I er klar på det, så kan vi jo lave en fælles træning i City Fitness fra 14.00-14.30tiden og så ryge i shake baren inden vi kører ved 17tiden :superman:

:smile:

Jamen det lyder sku som en feeee ide.. Godt nok træner jeg normalt ikke om lørdagen, men kan da være man lige skulle rykke lidt rundt på sine pas. kunne være for nice. Jeg snakker lige med LB og høre om han er game.. fedt :devil: Du køre kan jeg så gætte mig til eller hvordan? Så hvis jeg evt kan få et seat der, ville det være super!

big m

Link to comment
Share on other sites

Jamen det lyder sku som en feeee ide.. Godt nok træner jeg normalt ikke om lørdagen, men kan da være man lige skulle rykke lidt rundt på sine pas. kunne være for nice. Jeg snakker lige med LB og høre om han er game.. fedt :devil: Du køre kan jeg så gætte mig til eller hvordan? Så hvis jeg evt kan få et seat der, ville det være super!

big m

Biiiiiiiiiig Mike >> Ja, jeg kører, og der er selvfølgelig en plads til både Lungbørst og dig. Jeg kan sagtens hente Jer lørdag eftermiddag på hovedbanen, når vi skal ud og træne :4flex:

I dag fik jeg først fri lidt over kl.18, så jeg var først i City Fitness ved 19tiden. Derfor blev det kun til noget hjul.

Squat

10x20

5x60

2x100

5x125

5x125

5x132,5

5x132,5

Der er vist kun en ting at sige: DEKONDITIONERET :laugh:

Stående calf raises

5x95

5x95

5x95

10x65

10x65

10x55

5 sekunder pause i bunden

I morgen står den på kursus i Odense om Whiplash. Bagefter står den på OBBC og så min fars fødselsdag på lørdag :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share