Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 4

Mandag d. 26/6 2006. City Fitness

Søndagens bentræning blev udskudt til i dag, da vi har været til bryllup i Varde og til 3års fødselsdag på Islands Brygge i weekenden. Jeg skal love få, at systemet fik noget at se til med dagens træning. 12 reps i squat og SBDL er sgu' noget der trækker. Squatten kørte fint uden problemer fra knæet, men efter SBDL skulle jeg køre frontsquat og så var det højre knæ straks irriteret. Så jeg tror, jeg har lokaliseret problemet. Enten er det selve pause mellem squat og frontsquat, hvor jeg kører stivbenet dødløft, og hvor knæene kan nå at blive kolde, eller også er det frontsquatten. Jeg har knævarmere på og knæene føltesikke kolde, så jeg tror det er frontsquatten. Så den får en pause og bliver byttet ud med noget høj rep hacksquat, som jeg kørte som erstatning for frontsquatten i dag uden problemer. Mandagens tal:

Squat

2x12x105

1x12x110

SBDL

3x12x130

Frontsquat

6x85 Ikke mere af det til miit højre knæ tak

Hacksquat

1x12x100

2x12x105

1ben legcurl

4x12x45

Chestsupported row

3x12x105

Cg pulldown neutral

3x12x85

Stående calf raises

3x5x100

DB curl

3x8x24

Incl curl

2x12x18 skulle faktisk ha' været incl Hammercurl :wink:

Swissball crunches

3x15x

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Tak skal du ha'. Jeg rammer ikke poseringerne helt på billederne, men de giver et meget godt billede af formen for 3 dage siden. Altså styrken er dalet en lille smule på de tungeste set og de sidste reps på de sidste set er blevet lidt tungere, men ikke mere end jeg havde regnet med.

Biiiike Miiiike >> Tak min ven. Lige over. Quadsne har også været gennem et par gange smolov jr., så hvis de ikke var blevet bedre, så havde det altså været spildte krafter :smile:

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 1

Tirsdag d. 27/6 2006. City Fitness

Jeg arbejder kun for Falck i denne uge, da jeg har fri fra klinikken i Lyngby, så derfor ingen morgen træning i dag, men en 14ner i stedet, hvilket spiler meget bedre. Godt med folk i City Fitness i dag. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

10x40

10x41

10x42

Kørte godt

Siddende DB skulderpress

5x38 første set var noget bras, da jeg ikke fik mig placeret ordentlig

8x38 meget bedre

7x38 sad godt

Maskine deltpress

10x45

10x45

10x45

Sad lige i øjet

Lat. raises

10x13

10x13

10x14

Jeg prøvede, at holde skulderbladene ned så meget som muligt, så det primært var i selve skulderleddet, at bevægelsen foregik, hvilket gav en helt anden fed fornemmelse, end hvad jeg er vand til :4thumbup:

Bagskulder Gym80maskine

10x70

12x70

12x70

Lidt bøvl med højre ACled på andet set, men jeg fik ændret banen lidt i tredje set, og så var der ingen gener

Maskineshrug

15x80

15x80

15x80

Incl DB flyes

12x29

12x29

11x29

Sad rigtig godt

Hack squat calfraises

2x12x125

3x8x170

Scullcrushers

10x35+EZ-stang

10x35

9+1forcedx35 tak til Lagoon for spot

Pressdown

12x80

12x80

Reverse crunches

15x

15x

15x

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Onsdag d. 28/6 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen :smile:

Benene, især hams og læg, samt bicep og triceps er lettere doms ramt. Det højrep shit er en velkommen forandring.

Jeg har fri fra arbejde i eftermiddag og jeg skal heller ikke træne, så jeg skal ud og kigge på vaskemaskine og nyt køleskab. Bagefter skal stængerne op og hjernen skal ha' et hvil. generelt synes jeg, at min energi er langt bedre end jeg havde forventet på dette tidspunt af diæten, men jeg savner en powernap midt på dagen, så jeg tror jeg indleder en ny tradition i dag :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Tak skal du ha'. Jeg har hørt rygter om, at du også er på diæt. Ser vi dig flekse back stage? :smile:

Morgencardio

Torsdag d. 29/6 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: Morissey og Rancid :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Tak skal du ha'. Jeg har hørt rygter om, at du også er på diæt. Ser vi dig flekse back stage? :smile:

Morgencardio

Torsdag d. 29/6 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: Morissey og Rancid :superman:

:smile:

Jeps :4flex: jeg skrev til Iver at jeg satsede på at blive den mest trimmede opvarmer og straks smed han Jan Smedegård i puljen og

Angel går også efter titlen :king:

Jeg har iøvrigt høvlet 9,2kg af min lille krop på 60 dage så det går OK............ :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Det er flot gået med diæten :4thumbup: Angående opvarmerkonkurrencen, så skal vi altså ikke ha' at I er i bedre form end atleterne, så hold lige lidt igen. Opvarmerne burde faktisk dopingtestes :tongue:

Morgencardio

Fredag d. 30/6 2006

Jeg har været lidt brændt af de sidste par dage, træt og lidt rastløs, men i morges nåede det vist toppen. Jeg var lige kommet ud på min pw og skulle over fodgængerovergangen for at komme rundt om Damhussøen. Jeg ser en cyklist køre over krydset, så jeg vader bare over fodgængerovergangen uden at tjecke lysreguleringen :nonono: . Rancid brager ind i mine øre fra mp3-afspilleren :devil: , og så aner jeg en stoooooooor skygge ud af højre øjenkrog. Det var simpelthen en skraldebil der huggede bremserne for ikke at køre mig midt over :crazy: . I min søvndrukne morgentrætte tilstand, havde jeg ikke set, at jeg gik ovger for rødt lys :dry:

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: Rancid og Metallica "The Ecstacy of gold" :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 3

Fredag d. 30/6 2006, City Fitness

Lige en hurtig update midt i første halvled af Tyskland-Argentina. Træningen var fin, god muskelfornemmelse og ok styrke. Fredagens tal:

Incl BB BP

3x8x87.5

Siddende millitary press

2x10x65

1x10x67.5

Upright row

2x12x40+EZ-stang

1x12x42.5+EZ-stang

Kabel lat. raises

3x12x12.5

Bagskulder kabel

3x12x15

Benpress calf raises

2x20x120

1x12x160

Smal BP

3x10x77.5

Overhead DB ekstension

3x10x42

Pullover db

3x10x46

Reverse crunches

3x17x

Front raises

2x12x12

1x12x14

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Jeg har trængt til at sove igennem de sidste par uger, og da vi ingen planer havde i dag, andet end at pw og slappe af med vennerne, så tog jeg en ordentlig koger og sov til kl. 7.30, to timer længere end jeg plejer. Jeg var bare super udhvilet da jeg stod op. Derefter på toiletter og op på vægten. 89.2 kg, hvilket vil sige, at jeg har tabt 1.4 kg på en uge. Lidt for meget, så jeg tager en dejlig spise dag i dag. Bagels med laks og gril på Amager Strandpark i aften :4mewantfood:

Morgencardio

Lørdag d. 1/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg sidder og fifler med træningsplanlægningen for de sidste 12 uger mod Dm. Jeg poster dem i morgen. Nu tilbage til madlavningen og så til stranden :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 2/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Derefter et par timer på Amager stranspark med vennerne, og så op i City Fitness og køre lidt hjul.

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 4

Søndag d. 26/6 2006. City Fitness

Squatten kørte bedre i går end sidste gang, nok pga. teknikken er på plads igen efter ferien. Jeg kørte ikke frontsquat i går, og knæene var i topform. Hacksquatten tager over. Det var rigtig varmt i City Fitness i går, men heldigvis luftede det lidt. Træningsplanen for de kommende 12 uger mangler lige lidt finpusning, så der går lige et par dage inden jeg poster den. Søndagens tal:

Squat

3x12x110

SBDL

3x12x137.5

Hacksquat

3x12x110

1ben legcurl

4x12x47.5

Chestsupported row

3x12x110

Cg pulldown neutral

3x12x90

Stående calf raises

4x5x100

4x10x75

DB curl

3x8x26

Incl Hammercurl

2x12x18

Ab crunches

3x25

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Mandag d. 3/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Jeg har trængt til at sove igennem de sidste par uger, og da vi ingen planer havde i dag, andet end at pw og slappe af med vennerne, så tog jeg en ordentlig koger og sov til kl. 7.30, to timer længere end jeg plejer.

... ordentlig koger og 7:30 kan vist ikke bruges i samme sætning :wink:

Ellers ser det jo ud til at gå efter planen :4thumbup:

Tror CB bliver en rigtig spændende og ikke mindst god klasse i år :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Angel >> Alt er jo relativt, og hvis man normalt sover fra 23.00-5.30, så er fra 22.00-7.30 en ordentlig koger. Ihvertfald i min diætverden :wink::tongue: Tak, jeg ser frem til nogle gode backstage pics med dit nye kamera, og jeg er også sikker på, at Cb bliver en god klasse. Jeg tror det med årerne kan gå hen og blive rigtig stort, som et alternativ til de "krudt krævende" klasser :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Det er flot gået med diæten :4thumbup: Angående opvarmerkonkurrencen, så skal vi altså ikke ha' at I er i bedre form end atleterne, så hold lige lidt igen. Opvarmerne burde faktisk dopingtestes :tongue:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Alle konkurrencer afgøres som bekendt back stage :4flex:

Og ja , opvarmere burde også testes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Jeg skal lade det gå videre til min opvarmer. Umiddelbart tror jeg, at han løber med prisen som største opvarmer :4flex: Det bliver så fedt. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg håber bare, at ikke jeg er så flad, at det går ud over overskudet til at få hilst på alle molerne :wink:

Morgencardio

Tirsdag d. 4/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: The Cult "Sonic Temple" og Kent "The Hjärta & Smärta EP" :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr. squat - Superhero program

Uge 1, dag 1

Tirsdag d. 4/7 2006. City Fitness

De næste 11 uger vil min træning fokusere på følgende:

-Uge 27-30: Smolov jr. squat, traps og skuldre

-Uge 31-33: Øvre bryst og biceps

-Uge 34-37: Skuldre, baglår

Idéen er sakset fra t-mag.com. Jeg er klar over at mulighederne for at bygge på en diæt ikke er store, hvis de overhovedet er tilstede, men mine svagheder ligger især på skuldrene og baglårene, så det kan ihvertfald ikke skade min symmetri, at fokusere på det. Læggen er som altid også bagefter, men jeg fortsætter med det høj frevens program, som jeg har sakset fra Chad Waterbury. Første træning i går tirsdag gik fint, selv om hastigheden i squatten ikke var prangende på de første fire set, men som jeg har oplevet med Smolov jr. tidligere, så bliver teknikken og løftenene bedre og bedre for hvert set, omtrendt :wink: . Tirsdagens tal:

Squat

8x4x127.5

Incl BB BP

3x8x82.5

Overkommelig

Cg neutral pullup

1x8x7.5

2x8x10

Db BP

1x12x36

2x10x38

Chest supported row

3x10x115

Incl DB BP

1x10x28

2x10x30

Db row

3x10x44

Stående calf raises

4x6x100

3x12x75

Ab crunches

3x20

1ben legcurl

4x10x45

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Onsdag d. 5/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: Kent "The Hjärta & Smärta EP" og Henrik Hall "Solo" :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Jeg skal lade det gå videre til min opvarmer. Umiddelbart tror jeg, at han løber med prisen som største opvarmer :4flex: Det bliver så fedt. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg håber bare, at ikke jeg er så flad, at det går ud over overskudet til at få hilst på alle molerne :wink:

Du er ikke ene om at glæde dig som et lille barn :laugh: Henrik og jeg valgte også at tage en overnatning til søndag hvis han er alt for

flad . Og så skulle der også være tid til at mole den af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dr. Steen >> Vi har også bestilt hotel til søndag, så der bliver forhåbenlig tid til at kæwe den lidt

Morgencardio

Onsdag, torsdag og fredag d. 5., 6. og 7/ 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Smolov jr. squat - Superhero program

Uge 1, dag 2

Torsdag d. 6/7 2006. City Fitness

Squatten kørte fint og ligesom i tirsdag var det den sidste halvdel af setne, der var nemmest pga. teknikken bliver bedre. Skuldrene blev blæst godt igennem, og supersettene brændte streger ind i delten. Bagefter kiggede min vejleder på mig, og han synes, det går efter planen. Torsdagens tal:

Squat

10x3x135

Siddende db skulderpres

2x8x36

2x8x38

Upright row supersettet med lat. raises

12x40+EZ-stang -> 12x10

12x40 -> 12x10

12x40 -> 12x10

Brændte godt i skuldrene

Arnold press stående

10x18

10x20

10x22

9x22

Sad rigtig godt

Incl lat. raises rest/pause

15+12+10x10

Bb shrug

10x140

15x130

15x130

10x140

10x140

Hacksquat calf raises

3x12x125

4x8x170

Reverse crunches

3x17x

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr. squat - Superhero program

Uge 1, dag 3

Fredag d. 8/7 2006. City Fitness

En fin omgang i squatten. Bundtrykket er ved at blive bedre og selve rytmen bliver også bedre. Jeg fik desuden brændt armene godt igennem. Jeg startede med noget pullups og smal BP, for også at få lidt ryg og bryst træning, da de ellers kun ville blive ramt en gang om ugen. Der var som sædvanligt godt varmt i City Fitness, ig min trøje var gennem blødt efter de første set squat. Rune og Mads straffede hjulene og vi fik kæwet den lidt om diæt. Jeg nåede også lige at snakke med Kim om nyheden, om at der er 7 standartposeringer i Clasic BB og ikke 5 som til BodyFitness. Det betyder nu ikke så meget for jeg har allerede øvet side triceps og back latspread. Fredagens tal:

Squat

6x112.5

6x112.5

6x117.5

6x117.5

6x122.5

6x122.5

SBDL

4x10x142.5

Liggende leg curl

4x10x75

Pullups

3x8x10

Smal BP

3x8x82.5

Superset EZ-curl -> Overhead DB tricepsekstension

3x8x37.5+EZ-stang -> 3x10x42

Suuperset Incl Hammercurl -> pressdown

3x10x20 -> 3x10x85

Ab crunches

20x

20x

20x

Siddende calf raises

3x25x40

3x8x65

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Angel >> Tak skal du ha'. Næste punkt på diætlisten må være striber på røven :crazy:

Morgencardio

Søndag d. 9/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Musik: Muse "Black Holes and Revelations" og The Raconteurs "Broken Boy Soldiers" to rigtig fede skiver. Det er rart med noget nyt musik på pw :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share