Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Tobias aka. Lagoon The Cardio Monster of Østerbro >> Tak skal du ha' min ven. Jeg skal i City FItness i aften ved 18tiden. Skal du træne i aften?

Bash >> Tak skal du ha'. Jeg skal dog være en del mere cut for også at blive konge af scenen til DM :tongue::wink: . Hvor træner du, det fremgår ikke arf din log? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 5, dag 1

Tirsdag d. 21/6 2006. City Fitness

Rart at få trænet med vægte igen. Alt var overkommeligt, men gav alligevel et rigtig godt pump. Denne tre ugers periode er med en smule højere reps, og jeg skal love for, at det er en ny stimuli, da jeg stort set ikke har været over 8 reps i pressøvelser i de seneste 3 måneder.

Efter træning fik kiggede min vejleder på min og i følge ham går det efter planen, og han mente faktisk, at jeg havde tabt mig på ferien. Jeg har bevidst ikke vejet mig endnu, og jeg vil først gøre det på lørdag, og så håber jeg, at han har ret. Jeg fik også en aftale på plads med min opvarmer. Jeg er glad for, at ha' nogle folk omkring mig, som er meget villige til at dele ud af deres enorme erfaring. Da jeg kom hjem fik jeg også booket hotelværelser i Herning. Jeg havde fået en mail fra forbundet, hvor der stod, at der var en anden messe i Dm-weekenden, så hotelværelserne ville snart være bookede, men jeg fik heldigvis booket på Hotel Scandic 400 meter fra KongresCnetret i Herning. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

10x40

10x40

10x40

Brændte godt

Siddende DB skulderpress

8x36

8x36

8x36

Føj mine delts brændte

Maskine deltpress

10x35

10x35

10x40

Lat. raises

10x12

10x12

10x12

Sad godt

Bagskulder Gym80maskine

10x65

10x65

10x65

Maskineshrug

15x65

15x65

15x65

Incl DB flyes

12x28

12x28

12x28

Hack squat calfraises

8x158

8x158

8x158

Scullcrushers

10x32.5+EZ-stang

10x32.5

10x32.5

Pressdown

12x75

12x75

Ab crunches

20x

20x

20x

Cykling15 minutter på level 10

Morgencardio

Onsdag d. 22/6 2006

55 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:tongue:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Godt at høre fra din, min fynske ven. Tak skal du ha'. Jeg er spændt på hvordan diæten former sig op mod DM, indtil videre kører det fint. Vi skal til Kreta på søndag i en uge frem, og så kører jeg videre. Jeg vil pw om morgenen og ha' prot og havregryn med, og så vil jeg holde mig fra de friturestegte blæksprutter. Min krop har godt af lidt deload, så Kretaturen kommer fint.

Jeg kan se, at din diæt også spiller, det ser godt ud. Vi ses til september :superman:

:smile:

Lige over champ... :superman: Lyder sgu fedt at du tog prot og havregryn med til Kreta... :devil::devil:

Ses.... :wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Iver >> I Grækenland er hovedingredienserne i morgen maden hvidt brød og honing, lækkert, men det er jo altså ikke verdens bedste diæt mad :tongue:

DFHT vol. 4

Uge 5, dag 2

Onsdag d. 22/6 2006. City Fitness

Første bentræning i næsten 14 dage, og det kunne mærkes, lækkert pump, men også tunge vægte, der burde være lette, men det kommer i løbet af de næste to træninger, håber jeg :smile: Da jeg parkered bilen kom Lagoon gående, så jeg fik hurtigt bstillet pskiven og så kunn vi kæwe den. Jeg var noklidt for hurtig, for da jeg kom ned efter træningen, sad der, selvfølgelig, et girokort for forkert indstilling af pskiven. Jeg havde stillet pskiven på 14.15, men det skulle ha' været 13.15, og pvagten kom kl. 13.45, dumt :nonono: , hvem sagde diærhjerne :laugh: Mit højre knæ brokkede sig lidt under det første set squat, men så kørte det fint efterfølgende, og min højre fod har det også bedre, selvom den ikke er ok endnu. Det skal den nok blive. Onsdagens tal:

Squat

6x125

6x125

6x125

6x125

SBDL

6x155

6x155

6x155

6x155

Hacksquat

10x115

10x115

10x115

Andet og tredje set kørte jeg med smal fodstilling og det kunne mine knæ god li'

Legcurl

10x77.5

10x77.5

10x77.7

10x77.5

Chins

10x

10x

10x

DB row

10x42

10x42

10x42

Siddende calf raises

10x60

10x60

10x60

Reverse crunches

15x

15x

15x

EZ-curl

8x35+EZ-stang

8x35

8x35

Incl curl

10x20

10x20

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon >> Haha, totalt brændt af

Morgencardio

Torsdag d. 22/6 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen. Det havde regnet og så var stierne lidt fedtede, så jeg kunne ikke helt holde det høje tempo. Kom lidt for sent i seng i går aftes, da jeg skulle se Holland-Argentina, men jeg faldt i søvn, da kampen var r.. kedelig. Jeg vågnede først da min kæreste kom hjem lidt over elleve. Jeg håber Argentina tager sig lidt sammen i 1/8finalen :wink::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver >> I Grækenland er hovedingredienserne i morgen maden hvidt brød og honing, lækkert, men det er jo altså ikke verdens bedste diæt mad

Nej det holder sgu ikke champ... :smile:

Ser ud som om du er ved at få en god gang DIÆTHJERNE?????? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Iver >> Ja, det kunne godt lyde sådan, men jeg tror, at det bare er "efter-ferien-jeg-skal-lige-igang-med-at-stå-tidligt-op-syndrom" for jeg føler mig heldigvis ikke carbdepleted. Det ville sgu' også være lidt for tidligt hér 13-14 uger før Dm :wink::tongue::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver >> Ja, det kunne godt lyde sådan, men jeg tror, at det bare er "efter-ferien-jeg-skal-lige-igang-med-at-stå-tidligt-op-syndrom" for jeg føler mig heldigvis ikke carbdepleted. Det ville sgu' også være lidt for tidligt hér 13-14 uger før Dm :wink::tongue::superman:

:smile:

Ja det lyder rigtigt.... Men skulle bare lige drille lidt... :laugh::laugh::laugh:

Min bedre halvdel driller mig lidt en gang i mellem..... Så et eller andet sted skal jeg jo af med det ikke??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Ser iøvrigt lee' u' dine billeder... Du bli'r godt nok cut... :wink::w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Iver >> Tak skal du ha'. Billederne er 2 uger gamle. Siden da er der røget lidt mere fedt fra taljen og fra bagsiden af lårerne og fra knæhaserne, så jeg håber det bliver ok, når der er 13 uger til. Jeg glæder mig til at se dig i topform :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:devil:

Iver >> Tak skal du ha'. Billederne er 2 uger gamle. Siden da er der røget lidt mere fedt fra taljen og fra bagsiden af lårerne og fra knæhaserne, så jeg håber det bliver ok, når der er 13 uger til. Jeg glæder mig til at se dig i topform :superman:

:smile:

Lige over champ.... :devil::devil::devil:

Har du allerede booket hotelværelse til DM??? Jeg har sgu ikke set det brev du nævner... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver >> Ja. Jeg har booket hotel i Herning til Dm. Mona sendte en mail om emnet. Har du ikke modtaget den? :superman:

:smile:

Næ - har sgu ikke fået den... Du kan evt. videresende den til mig på [email protected] - hvis du har tid??

Takker.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 3

Fredag d. 23/6 2006, City Fitness

Fin træning i fredag. Ikke så meget at sige, da det var 1. uge og vægtene var overkommelige. Fredagens tal:

Incl BB BP

3x8x82.5

Siddende millitary press

10x62.5

10x65

10x65

Upright row

12x37.5+EZ-stang

12x40+EZ-stang

12x40

Kabel lat. raises

12x12.5

12x15

12x15

Bagskulder kabel

12x15

12x15

12x15

Smal BP

10x72.5

10x75

10x77.5

Overhead DB ekstension

10x40

10x40

10x40

Pullover db

3x10x44

Reverse crunches

3x15x

Benpress calf raises

3x12x155

Front raises

12x10

12x12

12x12

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

I weekenden har vi været i Varde og morgencardioen de sædvenlige 60 minutter

Vægtupdate

Lørdag morgen vejede jeg mig for første gang siden vi tog afsted på ferie. Jeg har tabt mig 1.2 kg på de to uger og vægten siger nu 90.6 kg :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det ser sgu godt ud Rasmus, specielt ben og bryst! Benene ser generelt store ud, og brystet ser meget "dækkende" ud, ingen umiddelbare weak points der. Hvad er weak pointsne, ryg-bredde måske? Tja, bare et bud - du har jo styr på hvad du laver, bliver spændende at se hvad der sker :smile:

Link to comment
Share on other sites

:smile:Doc Holliday >> Tak skal du ha'. Weak points er skulder og læg, og så kan man aldrig få nok brede på ryggen, som du også selv nævner :wink: Mine guns må også godt gaine et par cm. Indtil for to år siden var mine ben langt efter resten, men masser af squat, Sheiko og især, hail to, Smolov jr., har gjort et godt stykke arbejde. Forhåbentlig kan jeg få det til at hænge sammen til DM, for det er svært at ændre noget, når man er på diæt. Til oktober står den på skulder fokus, måske noget Smolov jr., selvfølgelig sammen med masser af squat, for hjulene kan aldrig blive for store :superman:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share