Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Smolov jr.

Uge 3, dag 3

Onsdag d. 10/5 2006. City Fitness

Jeg var godt domset til i benene efter mandagens squat, men alligevel blev det en supergod træning i går, hvor endnu en volumen pr kom i hus. Energien er stadig høj, men jeg glæder mig alligevel til at jeg fra næste uge kun skal arbejde 33 timer og ikke nærmere 40 timer, som jeg har gjort de sidste par uger. Min nye arbejdsplan betyder, at jeg bliver nød til at træne tirsdag morgen ved 9tiden, hvilket nok lige kræver lidt tilvending, men samtidig bliver der tid til at få trænet tidliger end jeg er vandt til onsdag og fredag. Derved har jeg mere tid sammen med min kæreste om aftenen, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

Squat

8x4x147,5 volumen pr

SBDL

4x5x170

1ben legcurl

4x10x50

Ab bench crunches

3x10

Cykling

15 minutter på niveau 8

Kalorier 10/5 4200

Høj tempo gåtur

Torsdag d. 11/5 2006

I dag var jeg opppe kl. 5.15 for at powerwalke 60 minutter i lækkert solskinsvejr. Det giver en god start på dagen. Jeg skal arbejde fra 8 til 18 i dag, og så skal min kæreste og jeg ind til Jens Unmack koncert i Lille Vega.

Kalorier 11/5 3700 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Powerwalk

Fredag d. 12/5 2006

Jens Unmack koncerten i Lille Vega i aftes var intet mindre end genial. Rune Kjeldsens guitar er hårdere live end på cd, og så giver han de gamle Love Shop numre en helt anden dimension. Lille Vega var udsolgt og stemningen var super god. Rock 'n' Roll. http://www.jensunmack.dk/wordpress-2/

Jeg fik lige 2 gange 20minutters kredsløbs træning på cykel til og fra koncerten, og i dag har min kæreste og jeg været rundt om Damhus søen og engen. Det var lækkert med selskab. 60 minutter i solskin.

Kcal 12/5 2006 3700

I eftermiddag kommer mine forældre og svigermekanikken, og så skal vi alle en tur i Dyrehaven med kaffe og lækker kage (gerne se, men ikke røre) :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Tak skal du ha'. Energien er god, endnu, så jeg giver den alt, hvad jeg kan i øjeblikket, for om en måneds tid er overskudet et helt andet, og så får du sku' nok ikke pr'r at se :tongue::wink:

Jeg har meldt mig til. Online registreringe var selvfølgelig gået i weekenden inden d. 1 .maj, men jeg mailede til Klaus Madsen og han forsikrede mig om, at jeg nok skal få rabatten alligevel. Jeg har dog endnu ikke fået indbetalt beløbet, så tak fordi du mindede mig om det.

Hvad skal du til eksamen i? Held og lykke :superman:

:smile:

He he, jeg kan godt huske hvor hurtigt energien dalede på diæt :cry: . Det var til tider nærmest pinligt at dukke op i centeret :tongue: .

Godt at du har fået dig tilmeldt seminaret - vi skal vel arrangere noget fællestræning i OBBC de dage :wink:

Mht. eksamen så har jeg jo selvfølgelig den kliniske eksamen med Gonstead/Cox, mm.. Og så har jeg en OSCE med alm. medicin, psykiatri, rheumatologi, dermatologi :crazy: og ortopædkirurgi. Og selvfølgelig noget radiologi...

Når eksamen er slut d. 14 juni, tager jeg stilling til en eventuel Atheltic Fitness konkurrence. Træningen og formen spiller fint, men det hele kommer meget an på hvordan mine knæ reagerer den næste måneds tid! Jeg gider ikke smadre mine knæ fuldstændig pga. forceret træning, men under alle omstændigheder vil mine ben blive det svage led hvis jeg ender på scenen :nonono: . Heldigvis har de en tendens til at blive ret merkerede, hvilket måske kan kompensere lidt for den manglende størrelse! Men under alle omstændigheder bliver jeg en fitness-ål :tongue:

Link to comment
Share on other sites

He he, jeg kan godt huske hvor hurtigt energien dalede på diæt :cry: . Det var til tider nærmest pinligt at dukke op i centeret :tongue: .

Godt at du har fået dig tilmeldt seminaret - vi skal vel arrangere noget fællestræning i OBBC de dage :wink:

Mht. eksamen så har jeg jo selvfølgelig den kliniske eksamen med Gonstead/Cox, mm.. Og så har jeg en OSCE med alm. medicin, psykiatri, rheumatologi, dermatologi :crazy: og ortopædkirurgi. Og selvfølgelig noget radiologi...

Når eksamen er slut d. 14 juni, tager jeg stilling til en eventuel Atheltic Fitness konkurrence. Træningen og formen spiller fint, men det hele kommer meget an på hvordan mine knæ reagerer den næste måneds tid! Jeg gider ikke smadre mine knæ fuldstændig pga. forceret træning, men under alle omstændigheder vil mine ben blive det svage led hvis jeg ender på scenen :nonono: . Heldigvis har de en tendens til at blive ret merkerede, hvilket måske kan kompensere lidt for den manglende størrelse! Men under alle omstændigheder bliver jeg en fitness-ål :tongue:

Ja, selvfølgelig skal vi i OBBC om aftenen.

Jeg forstår godt, at du ikke gider forcere bentræningen. I forvejen er dine lægge jo temmelig godt med, efter billederne at dømme, så det skal da nok blive godt, selv om du ikke kan træne tung squat. Det er heller ikke på diæten at man skal hente hypertrofi. God weekend :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Powerwalk

Lørdag d. 13/5 2006

Jeg stod op kl. 7, og vejede mig. 96.5 kg, det vil sige et vægttab på 1.5 kg på en uge, :smile: og så var det bare i skoene og tøjet, ned med en kop nescafé, på med mp3 afspilleren, Jens Unmack i ørerne og så ned og hilse på søen. 60 minuttter i lækkert vejr.

Jeg har siddet og kigget på digital kamera. Mit HP faldt på gulvet, så linsen gik i stykker. Flot. Jeg har kigget på et Canon Ixus 50 og på et Canon Ixus 70. Valget falder nok på 50eren, da 70'eren primært har flere pixels, men 50eren dækker det behov jeg har. Nemlig at kunne tage billeder op til konkurrencen, i hverdagen og på ferie.

For et øjeblik siden, var min svigerfar lige nede i bilen, og da han kom op, var vores hoveddør gået i baglås, men efter flere forsøg fik vi den op. Jeg tror, at jeg skal ha' en låsesmed til at kigge på den asap. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er altid godt at få lidt vand ud af kroppen , men huaaghh jeg tror du bliver beskidt allerede om en 4-5 kilo - du har jo en rigtig god start form :bigsmile: Det kan kun blive ondt! :devil: :4thumbup:

Hej Langbørste >> Ja, jeg er blevet advaret om, at det godt kan gå langsommere hen ad vejen med vægttabet, når nu den første væske er smedet :laugh: Jeg har heldigvis en ret kritisk vejleder, så jeg håber, at jeg får smidt noget fedt også :wink:

I dag tog jeg en træning uden squat. For første gang i 3 uger. Jeg kan godt mærke, at det er et stykke tid siden, jeg sidst har kørt mere end 1 øvelse per muskel gruppe per træning. Mine arme rystede allerede efter tre øvelser. Det hele gik ellers helt godt, og der kom et rigtig godt pump i armene. Lørdagens tal:

Incl DB BP

2x8x45 1x8x46

Chins

2x8xkropsvægt+10 kg

1x7xkropsvægt+10kg

Siddende DB skulderpress

2x7x42 volumen pr

1x7x42

Tbar row

3x10x85

Incl DB flyes

10x30

10x32

8x32

Upright row

10x47.5+EZ-stang

10x47.6

10x47.5

EZ-curls

2x8x42.5+EZ-stang

1x8x40

Scullcrushers

3x8x40+EZ-stang

Incl curl

10x23

8x22

Pressdown

2x10x95

Cykling 15 minutter, level 8

Fra næste uge starter jeg på en omgang DFHT, hvor jeg vil fokusere lidt mere på sideskuldre, bagskuldre og trapezius.

Kalorier 13/5 4200 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 3, dag 7

Søndag d. 14/5 2006.

Den sidste dag på smoloven var noget 6x6. Jeg har udeladt de to sidste 10x3 pas. Både pga. tidsmangel og pga. mine knæ trænger til lidt deload. Mit højre ACled tilader ikke almindelig bagskulderøvelser som f. eks. bent over rear delt raises og diverse bagskulder maskine, så jeg eksperimenterede lidt i dag, og jeg er kommet frem til at både behind the back shrugs / upright row og facepull faktisk går godt i bagskulderen uden at irritere mit højre ACled. Søndagens tal:

Squat

5x6x130 1x8x130 Jeg skulle lige se om de 8 rep var til at få, og det var de uden alt for meget besvær

1ben leg curl

4x10x50

Benpress calf raises

3x8x170 5 sekunder puse i bunden

2x20x120

DB shrugs

4x15x46

Reverse crunches

3x15

Behand the back shrugs -> Face pull superset

3x10x60 3x15x45

Cykling

15 minuter på level 10

Kalorier 14/5

Sådan cirka 3800. Jeg trængte til at sove længe i dag, så jeg har skåret et måltid væk i dag :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Mandag d. 15/5 2006

50 minutter rundt om Damhus søen og engen. 5 minutter hurtigere end sidste, så jeg skal snart gøre turen længere :walking: :banana3: Forøvrigt udsatte jeg mine hjul for noget tortur i går. Jeg er blevet anbefalet, at starte på at barbere mine hjul i god tid, så jeg lånte min kæreste elektriske hårfjerner. Dårlig idé :newtongue::nonono::crazy::dry::cry3::tongue: Det var altså ikke sjovt. Næste gang bruger jeg en skraber :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Deload

Tirsdag d. 16/5 2005

Jeg har fået nye arbejdstider, hvilket bla. betyder, at jeg først skal møde kl. 12 om tirsdagen, så derfor var jeg i City Fitness allerede ved 8.30tiden. Jeg trænger lige til lidt deload, så de næste tre træninger bliver med 10% reduktion i intensiteten og 1/3 mindre volumen. Tirsdagens tal:

Incl BB BP

3x5x90

Chest supported row

3x10x107.5

Smal BP

2x8x77.5

Cg neutral puldown

2x8x95

Siddende millitary pres

2x8x65

Lat. raises

2x8x12

DB curl

2x6x25

Pullover

2x8x42

DB overhead ekstension

2x8x40

Ab crunches

3x15x

Cykling 20 minuter level 10

Powerwalk 10 minutter 7 km/t med noget hældning :wink:

Kalorier i dag 4000 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Deload

Onsdag d. 17/5 2006

Jeg arbejder kun fire timer fra kl. 8 om onsdagen, så jeg var i City Fitness ved 13tiden. Lækkert at ha' god tid. Knæene var næsten på toppen igen og den venstre hoftebøjer er også ved at være i orden igen, dog havde jeg en anelse trækninger i det venstre baglår, men efter træningen var det væk, så aktiv hvile er vejen frem :smile: . Bagefter røg jeg lige ud i en ordentlig kø både pga. myldretiden og pga. demonstrationer mod regeringens velfærdsudspil. Jeg tror jeg prøver, at tage metroen på onsdag, istedet for at køre i bil. Onsdagens tal:

Squat

2x5x125 1x5x130

SBDL

3x5x155

Hacksquat

3x8x110

Leg curl

3x8x70

DB lunges

1x8x26 1x10x30

Stående calf raises

4x8x85

Swissball abcrunches

3x15x

DB shrug

3x12x50

Face pull

2x15x55

Cykling

15 minutter på level 10

Kalorier 4000

:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

Morgencardio

Torsdag d. 18/5 2006

I dag stod jeg op ved 6tiden og slammede en stærk kop kaffe og nogle BCAAtabletter og så luntede jeg ned for at hilse på søen og engen. 55 minutter med Henrik Hall i ørerne.

Kalorier 3700 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Fredag d. 19/5 2006

Jeg stod op kl. 5.45 og fik det sædvanlige blanding af kaffe og BCAA kørt ned og så ud og hilse på søen. Det var varmt og fugtigt i dag, så jeg var gennemblødt da jeg kom hjem. Eller også var det fordi jeg tog turen på 53 minutter :walking: :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Kl. 5.45 :blink::crazy::superman:

Viper >> Ja, det er tidligt, men når man vender sig til det er det dejligt, at komme op og få kroppen igang.

I dag stod jeg dog først op ved 7tiden og da det er lørdag, er det tid til at blive vejet: 94,7 kg sagde vægten. Det vil sige et vægttab på 1.8 kg på en uge, og 3.3 kg på 2 uger :blink: Jeg skal ihvertfald ikke ændre noget indtil videre i min diæt.

Billedupdate

Efter 2 ugers diæt.

Vægt 94,7 kg

post-6061-1148106126_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kongkent, Lungbrush og BiiigMike >> Tak skal I ha'. Diæten går efter planen, og som jeg havde forventet, så er det på maven og lænden, at jeg har tabt mig mest. Quadsne er også blevet lidt mere markerede, mens hams og røven nok er de sidste områder, der bliver bliver cut. Som jeg snakked med min vejleder om i dag, så kunne mine skuldre godt bruge lidt mere bredde, så selv om jeg er på diæt, så skal jeg haø planlagt min træning, så den prioriterer skuldrene. Desuden vil jeg fortsætte med at prioritere benene, mens jeg godt kan tillade mig at skrue lidt ned for volumen på bryst og rygtræningen. Jeg kigger på et program med skulder- og benfokus i dag og i morgen, så jeg kan komme igang så hurtigt som muligt.

Da diæten nærmest går hurtigere end jeg havde regnet med, så er der plads til en bagel med laks og dilddressing, uhmm :smile: .

Træningen i dag kørte helt fint. Lørdagens tal:

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 1

Lørdag d. 20/5 2006- City Fitness

Incl BB BP3x5x90

Chest supported row 1x10x107.5 2x10x110

Smal BP 1x8x77.5 2x8x80

CG neutral pulldown 3x10x90

Benpress calf raises 5x8x170

Siddende millitary press 1x8x67.5 2x8x70

Lat. Raises 3x8x14

DB curls 3x6x26

DB overhead extension 3x8x42

Incl Hammer curls 1x10x18 1x10x20

Pullover 3x8x46

Cykling

15 minutter på level 10

Kalorier

Omkring 4300 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Fuck, jeg havde lige brugt 20 minutter på et indlæg og så med et forkert tryk - var alt væk :nonono:

Nå, men her er dagens træning. Søndagens tal:

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 4

Squat 2x10x110 1x10x114

SBDL 3x10x135

Frontsquat 3x8x90

BB shrug 2x20x105

1ben legcurl 4x10x45

Stående calf raises 6x5x95 med 5 sekunder pause i bunden

Bagskulder DB 3x12x12

Ab bench crunches 3x15x

Cykling 15 minutter på level 10

Kalorier 4000

Her er mit nye program. Det er bygget op med en DFHT struktur med progression over tre uger efterfulgt af en uges deload. Derefter fortsætter jeg med højere antal rep. Programmet tager udgangspunkt i at jeg vil fokusere på skuldre og ben.

Dag 1 - tirsdag

Siddende DB skulderpress 3x6

Skuldrpress maskine 3x8

Lat. Raises 3x8

Incl DB BP 3x8

Incl flyes 3x10x

Scullcrusher 3x8

Pressdown 2x10

Hacksquat calf raises#

Facepull 3x12

DB shrug 3x15

Dag 2 - onsdag

Squat 5x5

Hacksquat 4x8

SBDL 4x5

Legcur 4x8

Chins 3x8

Row 3x8

Siddende calf raises#

Ezcurl 3x6x

Incl curl 2x8

Dag 3 - fredag

Incl BB BP 3x5

Siddende millitary press 3x8

Upright row 3x10

Kabel lat. Raise 3x10

Bagskulder raise 3x10

Pullover 3x8x

Smal BP 3x8x

Overhead DB triceps ekstension 3x8x

Benpress calf raises#

Dag 4 - søndag

Squat 3x10

SBDL 3x10

Frontsquat 3x8x

1ben legcurl 4x10

Chestsupported row 3x10

Cg pulldown neutral 3x10x

Stående calf raises#

DB curl 3x6

Incl Hammercurl 2x10

#lægtræningen er sakses fra Chad Waterburys idé om høj frekvens til svage muskelgrupper. Jeg orker ikke at poste det igen, for det var da jeg forsøgte at få det med for 10 minutter siden, at det hele forsvandt. Jeg poster det senere :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey Rall

Jeg har fulgt med fra sidelinien :smile:

Det er godt nok en markant fremgang du har haft. Synes især dit bryst er eksploderet ift. billederne i starten af loggen. Du bliver ond på scenen :devil:

Venter spændt på dit indlæg om lægtræning :tongue: Held og lykke med diæten

Link to comment
Share on other sites

Hey Rall

Jeg har fulgt med fra sidelinien :smile:

Det er godt nok en markant fremgang du har haft. Synes især dit bryst er eksploderet ift. billederne i starten af loggen. Du bliver ond på scenen :devil:

Venter spændt på dit indlæg om lægtræning :tongue: Held og lykke med diæten

Kander >> Tak skal du ha' - personligt synes jeg, at den muskelgruppe, jeg har forbedret mest er mine quads, men jeg er da glad for at høre at patværket også følger med.

Morgencardio

Powerwalk 55 minutter med kanonkongen og Opfindelsen og søn i ørerne

Kalorier 3700 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 1

Tirsdag d. 23/5 2006. City Fitness

Jeg er godt brændt af i øjeblikket, måske er det kalorie underskudet, jeg kan begynde at mærke nu :crybaby: I går morges var jeg i City Fitness ved halv 9tiden og efter et par stive opvarmningsset lykkedes det mig, at få fyret en god træning af, hvor jeg lagde ud med at træne skulder og fulgt efter med bryst. Faktisk fik jeg et monster pump i både skulder og bryst, omend jeg måtte køre lidt lettere i pat end jeg plejer. Jeg prøvede mig også med lidt bagskulder i maskine med ultra slow eccntrisk fase for ikke at stresse mit højre ACled, og det lykkedes. Godt nok blev det ømt bagefter, men det tror jeg lige så meget var pressøvelserne. Jeg vælger ihvertfald at køre videre på denne måde, og så iser jeg ACleddet ned og smørrer noget Felden på. Tirsdagenjs tal:

Siddende DB skulderpress 3x6x40

Ok, jeg skulle lige i gang

Skuderpress maskine 1x8x45 1x8x50 1x8x55

Nonlockout. Sad rigtig godt i delten

Lat. Raises 3x8x14

Hacksquat calf raises 3x10x158

Incl DB BP 3x8x41

Sidste set var tungt

Incl flyes 1x10x28 1x10x29 1x10x30

Nonlockout. De sidste par reps var tunge

Scullcrusher 2x8x37.5+EZ-stang 1x7x37.5

Hmm, jeg var ikke fokuseret på sidste set

Pressdown 2x10 x85

Maskine shrug 3x12xet eller andet

Sad perfekt

Bagskulder mask

3x8x40

Slow eccentrisk, ingen gener fra ACleddet

Cykling

15 minutter på level 10

Kalorier 4000 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Det bliver godt nok en lang diæt for dig hvis du allerede nu blot få uger inde i den begynder at være drænet :blink:

Pas nu på du ikke går og ligger for meget i det --> og ikke mindst giver diæten og træningen skylden for du er drænet for så går det hurtigt hen og bliver slemt!!

Husk også at tænke på at du ligger x 2 over dit BMR hvad angår dit kalorieindtag + du har et spæklag med masser af power i.... så du har mere end rigeligt energi til din krop!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share