Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Det bliver godt nok en lang diæt for dig hvis du allerede nu blot få uger inde i den begynder at være drænet :blink:

Pas nu på du ikke går og ligger for meget i det --> og ikke mindst giver diæten og træningen skylden for du er drænet for så går det hurtigt hen og bliver slemt!!

Husk også at tænke på at du ligger x 2 over dit BMR hvad angår dit kalorieindtag + du har et spæklag med masser af power i.... så du har mere end rigeligt energi til din krop!!

Angel >> Tak. Det er altid rart, at få feedback. Jeg tror nu også mere, det er fordi jeg lige skal vende mig til at træne om morgenen. For jeg har egentlig masser af energi i hverdagen.

Jeg sætter stor pris på at du deler ud af dine erfaringer :smile::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Opdatering

Vores internet har været nede, så jeg har ikke lige haft mulighed for at få opdateret loggen her de sidste par dage, men træningen og kosten spiller fint. Jeg er ved at blive vant til at træne om morgenen, og den afbrændthed jeg skrev om tidligere på ugen, skyldes ikke diæten, men min krop skulle lige lære at træne om morgenen.

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 3

Onsdag d. 24/5 2006. City Fitness

Squatten kørte perfekt. Jeg har lagt ryg og biceps over på underkropsdagen, for at der er plads til noget mere skulder på overkropsdagen. Jeg har så skåret lidt ned på benvolumen for at den samlede volumen ikke bliver for stor. Onsdagens tal:

Squat

4x5x130

1x5x135

SBDL

4x5x155

Hacksquat

3x8x120

1x8x125

Legcurl

4x8x80

Chins

3x8x5

DB row

1x10x40

1x12x42

1x10x44 Jeg skulle lige finde en passende vægt

Siddende calf raises

4x12x60

Ezcurl

3x6x40+EZ-stang

Incl curl

2x8x22

Cykling 15minutter på level 10

Morgencardio

Torsdag d. 25/5 2006

60 minutter rundt omDamhussøen og engen

DFHT vol. 4

Uge 1, dag 4

Fredag d. 26/5 2006. City Fitness

En tidlig træning. Jeg havde fri i går formiddags fra mit arbejds for FalckHealthcare pga. Kristi Himmelfart, så jeg var i City Fitness ved halv ni tiden og det blev en super god træning. Bagefter røg jeg ud i Puntoen og kørte til Lyngby, hvor jeg arbejdede fra kl. 12 til kl. 16. Det er lækkert kun at arbejde 32 timer :smile: . Fredagens tal:

Incl BB BP

2x5x90

1x5x95

Siddende millitary press

1x8x67.5

2x8x70

Upright row

3x10x42.5+EZstang

Kabel lat. Raise

3x10x12.5

Bagskulder kabel

3x10x12.5

Ultra slow eccentrisk fase og der var ingen gener fra mit højre ACled

Benpress calf raises

5x8x170

Reverse crunches på gulv

3x15x

Smal BP

1x8x77.5

2x8x80

Overhead DB triceps ekstension

3x8x42

Pullover

3x8x46

ss med

DB front raises

3x10x10

Cykling 15 minutter på level 10

Efter arbejde var jeg lige hjemme og vende inden vi skulle med toget til min kærestes familie i Varde. Jeg har lavet mad til tre dage og folk i toget gloede lidt da jeg åbnede køletasken :wink::tongue::laugh:

Vægtupdate

I morges har jeg været på vægten. Jeg har tabt 1.1 kg den sidste uge, så diæten går godt. I alt har jeg tabt 4.4 kg og vejer nu 93.6 kg. Jeg tillader mig lidt ekstra fuel i dag, men ellers ændrer jeg ikke noget i diæten og heller ikke i cardioen.

Morgencardio

Lørdag d. 27/5 2006

60 minutter i Varde :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 1

Søndag d. 28/5 2006. City Fitness

I går blev det til en super god omgang hjul træning. Vi startede med 3 timers togtur fra Varde til København, og så var jeg lige hjemme og hente tasken og så afsted til City Fitness. Både squatten og frontsquatten kørte super godt, med tangering af pr i squatten. Da jeg var færdig med at bruge squat stativet efter 3 set squat, 3 set SBDL og 3 set front, kom en rigtig usympatisk gut med roidrage over og brokked esig over at nu havde ventet i lang tid på at kunne bruge stativet til at køre row, læs :jeg-putter-to-tyvere-på-hver-side-så-det-ser-sejt-ud-og-så-køre-jeg-bare-noget-fullbodyøvelse-hold-kæft-hvor-er-et-dårlig-stil-snydteknik. Da jeg så sagde at han da var velkommen til at komme over og køre row imellem mine set sagde han noget med nej-men-det-gør-ikke-noget-jeg-vil-heller-ha'-det-for-mig-selv. Så prioriterer man måske heller ikk' helt at få kørt row som nummer et :nonono: Lagoon kender ham forøvrigt også fra en lignende episode med Hacksquatten. Hold kæft et krudthoved :nonono: Der blev som nævnt også trænet. Søndagens tal:

Squat

2x190x115 1x10x120 tangering af pr

SBDL

3x10x142.5

Frontsquat

3x8x95

1ben legcurl

4x10x50

Chestsupported row

3x10x115

Cg pulldown neutral

3x10x95

Stående calf raises

7x5x95 Med 5sekunder pause i bunden

DB curl

3x6x28

Incl Hammercurl

2x10x20

Crunches

3x20x

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Da jeg var færdig med at bruge squat stativet efter 3 set squat, 3 set SBDL og 3 set front, kom en rigtig usympatisk gut med roidrage over og brokked esig over at nu havde ventet i lang tid på at kunne bruge stativet til at køre row, læs :jeg-putter-to-tyvere-på-hver-side-så-det-ser-sejt-ud-og-så-køre-jeg-bare-noget-fullbodyøvelse-hold-kæft-hvor-er-et-dårlig-stil-snydteknik. Da jeg så sagde at han da var velkommen til at komme over og køre row imellem mine set sagde han noget med nej-men-det-gør-ikke-noget-jeg-vil-heller-ha'-det-for-mig-selv. Så prioriterer man måske heller ikk' helt at få kørt row som nummer et :nonono: Lagoon kender ham forøvrigt også fra en lignende episode med Hacksquatten. Hold kæft et krudthoved :nonono:

Manden er jo komplet idiot... :nonono: Hvorfor fanden skal han også bruge stativet til rows? Han står jo alligevel bare og dødløfter den ude i luften, hvorfor kan han så ikke bare tage en af de andre stænger? :dry: Klovn.

/Lagoon

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 2

Tirsdag d. 29/5 2006. City Fitness

I forhold til sidste tirsdags træning blev det en langt bedre træning i går morges. Jeg har flyttet incl DB BP frem igen som første øvelse, og det giver faktisk mere power i DB skulderpressen senere, end hvis jeg kørere skulderpress som første øvelse. Bagskuldertræningen er også ved at køre godt igen, uden gener fra mit højre ACled. Efter træning var det direkte på arbejde fra 12 til 18. Bagefter blev jeg et par timer på klinikken for at hjælpe med at få flyttet min gamle briks og få instaleret min nye briks, den er bare super fed http://www.lloydtable.com/tables/top-of-th...galaxy900hs.asp. Da jeg kom hjem, nåede min kæreste og jeg også lige at se Million Dollar Baby, super god film. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

3x8x44

Kørte godt

Siddende DB skulderpress

2x5x42

1x6x42+1forced

Skulderpress maskine

3x8x50

Lat. Raises

3x8 x15

Incl flyes

3x10x 30

Scullcrusher

3x8x40

Kørte bedre end sidst

Pressdown

2x10x90

Hacksquat calf raises

4x10x158

Maskine shrug

3x15x65

Bagskulder

3x10x50

Ab crunches

3x20x

Cykling 15 minutter på level 10

Kalorier 4200 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 3

Onsdag d. 31/5 2006. City Fitness

Vores internet kommet op at køre igen idag, så her kommer lige noget opdatering. Træningen i går kørte rigtig godt. Jeg kørte fire set à fem reps med 135 i squatten, og det var til at klare, og på sidste set fik jeg 5 reps med 142.5, hvilket faktisk er pr. Hacksquatten var bare le'e og sad perfekt og gav sikkert mine quads noget at arbejde med. Onsdagens tal:

Squat

4x5x135

1x5x142.5 pr

SBDL

2x5x165

2x5x170

de tre sidste set blev startet fra gulvet, da det ikke spilede, at stå på bænkpress bænken og starten løftet fra racket

Hacksquat

3x8x125

1x8x132.5

Legcurl

4x8x85

Chins

3x8x10

DB row

3x10x44

Siddende calf raises

4x12x60

Ezcurl

3x6x42.5+EZ-stang

Incl curl

2x8x24

Cykling

15 minutter på level 10

Morgencardio

Torsdag d. 25/5 2006

60 minutter rundtom Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Kæft, det er ubehaw'ligt squattet! :4thumbup: Onkel Smolov bliver sgu da også bare ved med at give dele ud, hva'?

Noget helt andet - hvem har du tænkt dig som opvarmer? Kim?

Tak skal du ha'.

Det har jeg ikke tænkt over endnu. Jeg ved faktisk slet ikke, hvad en opvarmer skal hjælpe med? Male og pumpe op kan jeg tænke mig til, men hvordan og hvorledes med maling og pump op ved jeg ikke. Det skal jeg sgu' da lige ha' styr på :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du ha'.

Det har jeg ikke tænkt over endnu. Jeg ved faktisk slet ikke, hvad en opvarmer skal hjælpe med? Male og pumpe op kan jeg tænke mig til, men hvordan og hvorledes med maling og pump op ved jeg ikke. Det skal jeg sgu' da lige ha' styr på :superman:

:smile:

Ja, det er vel noget med maling og pump up, og så alt andet vel også, fordi din diætramte hjerne er blevet til mos... :tongue: Men du har jo stadig god tid.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er vel noget med maling og pump up, og så alt andet vel også, fordi din diætramte hjerne er blevet til mos... :tongue: Men du har jo stadig god tid.

Ja, ha ha, jeg kan godt forestille mig, at det vil være nødvendigt med en babysitter agtig opvarmer :tongue:

Morgencardio

Jeg stod op kl 5.45 og kørte noget whey protein og nogle BCAA ned sammen med en stærk kop kaffe og så pw jeg rundt om Damhussøen og engen på 55 minutter.

I weekenden skal vi til Odense, og så skal jeg jeg i OBBC både lørdag og søndag. :4flex: Gudehallerne :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Update

Min kærest og jeg har været i Odense i weekenden. Min kæreste skulle til sit sidste turnus møde i fredags, og så kunne vi meget passende besøge mine forældre og hygge os lidt med dem. Jeg fik trænet i går i OBBC, hvor der dog ikke var mange kendte hoveder. Desuden så gik det vist helt galt for fyren i receptionen, der skiftevis spillede Ramstein, James Blunt, AC / DC, Take That og Skunk Anansi :dry::blink: Nå man nu lige var blevet gearet op af Ramstein, så var det nærmest som at få en spand koldt vand i hovedet, når man kunne høre James Blunt bagefter. Nå, men lørdag er jo den dag, jeg plejer at veje mig, og diæten kører fortsat fint, for i går morges vejede jeg 93.1 kg, hvilket vil sige et vægttag på 0.5 kg siden sidste lørdag. Efter jeg havde vejet mig, snakked jeg lige med min vejleder, og han anbefalede mig, at øge pw til 7 dage om ugen, så vægttabet ikke går i stå. Kosten ændrer jeg ikke på ind til videre, hvilket også betød at jeg havde refuel dag i går. Lørdagens tal:

Morgencardio

45 minutter rundt om Skovsøen og forbi Zoologisk have, gennem Ådalen og hjem via Hunderup kvarteret.

DFHT vol. 4

Uge 2, dag 4

Lørdag d. 3/6 2006. OBBC

Incl BB BP

2x5x95

1x5x100 pr tangering og med overskud

Siddende millitary press

3x8x72.5

Upright row

3x10x45+EZ-stang

Kabel lat. Raise

2x10x3

1x10x3.5

Bagskulder /kabel

2x10x3

1x10x4

Donkey calfraises

5x8x110

Reverse crunches

3x15x

Smal BP

1x8x82.5

2x8x85

Overhead DB triceps ekstension

1x8x44

2x8x46

Pullover

3x8x48

Front raise DB

3x10x12

Cykling 20 minutter på level 10

I dag stod den på morgencardio i Odense, 45 minutter, og efter morgenmaden kørte vi hjem til Vanløse. Jeg trænede i City Fitness i eftermiddags, hvor hjulene blev kørt igennem, med et par pr som resultat. Søndagens tal:

DFHT vol. 4

Uge 3, dag 1

Søndag d. 4/6 2006. City Fitness

Squat

2x10x122.5 pr

1x11x122.5 pr tak til Lars Suhr for spot

SBDL

3x10x150 pr

Frontsquat

3x8x100 tak til Lagoon for spot

1ben legcurl

4x10x52.5

Chestsupported row

3x10x120

Cg pulldown neutral

3x10x100

Stående calf raises

8x5x95

DB curl

3x6x29

Incl Hammercurl

2x10x21

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Update

Pga. travlhed er update ved at være en fast overskrift til mine indæg i loggen :wink::tongue: .

DFHT vol. 4.

Uge 3, dag 2

Tirsdag d. 6/6 2006 :devil: City Fitness :devil::devil::devil::devil:

666

En morgentræning, der egentlig kørte ok, men jeg tror jeg må se i øjnene, at kroppen er mere klar til at træne om eftermiddagen. Tirsdagens tal:

Incl DB BP

2x7x46

1x6x46

De to første set kørte faktisk helt ok

Siddende DB skulderpress

1x4x43

1x5x42

1x6x42

Jeg skulle åbenbart bruge to set til at komme igang

Skulderpress maskine

3x8x55

Lee' m.....f..... maskine

Lat. Raises

3x8 x16

Maskine shrugs

3x15x70

Bagskulder

3x10x60

Incl flyes

1x10x32

1x8x32

1x7x32

Sad rigtig godt

Scullcrusher

1x7x42.5xEZ-stang

1x6x42.5

1x5x42.5

Pressdown

2x8x85

Hacksquat calf raises

5x10x158

Cykling 15 minutter på level 10

Aftencardio 45 minutter rundt om Damhussøen

og så lige lidt mere pw:

Morgencardio

Onsdag d. 7/6 2006

55 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 4

Uge 3, dag 3

Onsdag d. 7/6 2006. City Fitness

Jeg havde lovet, at tage nogle timer ekstra på klinikken i går eftermiddags, så jeg var i City Fitness ved 17tiden, og hjulene var helt klar til noget tung squat, men på første set mærkede jeg en ubehagelig smerter svt. overkanten af højre knæskal. Jeg har tidligere døjet med lignende overbelastningsgener. Jeg valgte dog at køre videre. I næste uge er der deload, vi skal på ferie, så knæ får ro. Jeg tror hacksquatten er delvist ansvarlig, for jeg døjer kun med knæet når jeg kører DFHT og ikke når jeg kørere Smolov. Desuden er det nok bare et tegn på at jeg har kørt hårdt på de sidste par måneder og trænger til lidt deload :wink: . Onsdagens tal:

Squat

4x5x140

1x5x142.5 tangering af pr

SBDL

4x5x175 tangering af pr

Hacksquat

4x8x132.5 volumen pr

Legcurl

1x10x85

3x8x85

Chins

1x8x12.5

2x7x12.5

Row DB

3x10x46

Siddende calf raises

5x12x60

Ezcurl

3x6x45

Incl curl

2x8x25 pr

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Torsdag d. 8/6 2006

Rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fuckin' ay! :4thumbup: Det er top$ det der, Rasmus. Forlår og ryg står allerede meget skarpere nu, end bare på de sidste billeder. :4flex:

YES SIR - RAZ my man du ser jo fucking lee' u'... Mere skrap end sidst vi sås i O'ense...

:4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

YES SIR - RAZ my man du ser jo fucking lee' u'... Mere skrap end sidst vi sås i O'ense...

:4thumbup: :wink:

Hej Iver

Godt at høre fra din, min fynske ven. Tak skal du ha'. Jeg er spændt på hvordan diæten former sig op mod DM, indtil videre kører det fint. Vi skal til Kreta på søndag i en uge frem, og så kører jeg videre. Jeg vil pw om morgenen og ha' prot og havregryn med, og så vil jeg holde mig fra de friturestegte blæksprutter. Min krop har godt af lidt deload, så Kretaturen kommer fint.

Jeg kan se, at din diæt også spiller, det ser godt ud. Vi ses til september :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Biiiige Miiiike >> Tak skal du ha'. Jeg synes faktisk, du ser ud til at være godt med af dømme på billderne i din log.

Update

Efter en velfortjent og veloverstået uges ferie på Kreta er det ved at være tid til at få flyttet nogle stænger, kiks og stangklokker. Jeg spiste så clean og proteinrigt jeg kunne komme til og supplere med en lille times pw om morgenen i 30 graders varme, uhh, tempoet var en del lavere end, det tempo jeg normalt pw'er i. Jeg fik lidt farve, mest rød :wink: og fik ellers læste nogle gode bøger, Hundehoved og Cirklens Ende. Vi var ude på en 18 km lang vandretur gennem europas største kløft, Samaria kløften. Det var en super god oplevelse, men desværre var forfoden øm mellem 4. og 5. metarsal op mod anklen, især når foden kommer i supination. Jeg tror der er tale om en atypisk forstuvning, som kan mærkes hele tiden, men ikke gør ondt når jeg går normalt. Jeg iser den og giver den noget Felden og så passer jeg på med ikke at supinere for meget når jeg pw.

I går aftes blev det til en pw på 55 minutter rundt om Damhussøen og engen, og det gentog jeg her til morges :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share