Catie`s log


Catie
 Share

Recommended Posts

  • Replies 989
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kan forøvrigt se at træningen går godt for dig.. du er sgu`da stærk :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke selv, jeg er særlig stærk... :blush: Men tak - jeg prøver... og det går da fremad. :biggrin:

Er det i 2005, du agtere at stille op til BF/BB? :4flex:

Hvilke kostændringer er det, du er ved at foretage? :4mewantfood:

Det skal nok blive spændende at følge din vej til scenen. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Catie :firebounce:

SUPER du er kommet på MOL :4thumbup:

Kan godt huske at det var lige oppe at vende med dine tanker i sommers og jeg mener så absolut at du vil kunne gøre dig fremragende under DBFF :cooldance:

Meeeen så vidt jeg husker så er din fysik måske lige en tand for stor til BF ... dine stænger var nok det flotteste og mest markeret jeg længe har set på en tøz :bowdown: for ikke at snakke om dine delts :blink:

Er ikke i tvivl om at du ville kunne begå dig godt i BB i -52kg klassen :devil: meeen hvis lysten primært er til BF kan du jo strukturere din træning efter det mere langlemmede look og downsize en bette smule --> hvem der bare havde det problem :innocent:

Nå du skal ikke have alle roserne i et indlæg :rolleyes:

--> hvis du ikke lige har nogle i nabolaget som er up-to-date med BB og BF er du altid velkommen til at kigge forbi OBBC og få lidt øjne på fysikken (... eller sikkert flere hvis jeg kender drengene ret :4whistling: )

Kan kun sige :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Käte Vestergaard, jamen så er du jo ikke ukendt :smile:

Har også set dig til stævner, hvor jeg var med som hjælper/løfter.

Det bliver spændende at se din "transformation" til BF.... men håber sku' ikke at du trækker alle medlemmer fra DSF over til fitness..... Niels Stærkjær, Sørig og Vorup i protan... uhh yeah! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Catie :firebounce:

SUPER du er kommet på MOL  :4thumbup:

Kan godt huske at det var lige oppe at vende med dine tanker i sommers og jeg mener så absolut at du vil kunne gøre dig fremragende under DBFF :cooldance:

Meeeen så vidt jeg husker så er din fysik måske lige en tand for stor til BF ... dine stænger var nok det flotteste og mest markeret jeg længe har set på en tøz :bowdown: for ikke at snakke om dine delts  :blink:

Er ikke i tvivl om at du ville kunne begå dig godt i BB i -52kg klassen  :devil: meeen hvis lysten primært er til BF kan du jo strukturere din træning efter det mere langlemmede look og downsize en bette smule --> hvem der bare havde det problem  :innocent:

Nå du skal ikke have alle roserne i et indlæg :rolleyes:

--> hvis du ikke lige har nogle i nabolaget som er up-to-date med BB og BF er du altid velkommen til at kigge forbi OBBC og få lidt øjne på fysikken (... eller sikkert flere hvis jeg kender drengene ret :4whistling:  )

Kan kun sige :kickass:

<{POST_SNAPBACK}>

Angel:

Ja du har ret, snakken med dig var med til at få mig tændt på ideen om Fitness/bodybuilding.. skulle bare lige bruge nogle måneder til at overveje om det så også var det jeg ville, og om jeg skulle droppe styrkeløft.. Tager sgu hatten af for dig, der lige klarer begge dele :bowdown:

Går nu og spekulerer på hvilken kategori jeg skal stille op i Bodyfitness eller bodybuilding... Efter at have set Bodyfitness pigerne i Herning, kunne jeg jo godt se, at jeg nok er en tand for stor til dette :crybaby: men må nu nok indrømme at det er bodyfitness jeg hælder mest til.. men hvem ved.. meget kan ske endnu, der er jo masser af tid :smile:

Tak for komplimenterne, jeg bliver helt :blush: flov. Må lige give endnu en kompliment til dig.. :4thumbup:

Hmm.. et besøg i OBBC, det lyder som en kanon idé... Er sikker på, at jeg vil tage imod tilbuddet, når jeg når lidt længere hen i forløbet. Det hele er stadig så nyt for mig.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Angel:

Ja du har ret, snakken med dig var med til at få mig tændt på ideen om Fitness/bodybuilding.. skulle bare lige bruge nogle måneder til at overveje om det så også var det jeg ville, og om jeg skulle droppe styrkeløft.. Tager sgu hatten af for dig, der lige klarer begge dele :bowdown:

HEHE... jeg er jo faktisk ikke kommet så langt endnu som til at klare begge dele :blush:

Men kan umiddelbart ikke se noget problem i det! Jeg træner jo meget af tiden med SL-basis øvelserne og råstyrken er der jo hele tiden, så længe der er carbs i systemet :devil: En anden ting er at de konkurrencer der er noget ved herhjemme i SL jo er placeret i foråret mens fitness er i efteråret :smile:

... og hvis en enkelt bænkpreskonkurrence skulle snige sig ind i efteråret, mon så ikke lige det var til at overkomme :innocent:

Du havde vist også noget familie at se til??! Eller var det mig der misforstod noget?

Går nu og spekulerer på hvilken kategori jeg skal stille op i Bodyfitness eller bodybuilding... Efter at have set Bodyfitness pigerne i Herning, kunne jeg jo godt se, at jeg nok er en tand for stor til dette  :crybaby: men må nu nok indrømme at det er bodyfitness jeg hælder mest til.. men hvem ved.. meget kan ske endnu, der er jo masser af tid :smile:
BF er ikke nødvendigvis udelukket :bigsmile:

--> hvis det virkeligt er det som du gerne vil satse på, så må du bare lære at posere efter din kropstype og skjule musklerne en smule :innocent:

Tak for komplimenterne, jeg bliver helt :blush: flov. Må lige give endnu en kompliment til dig.. :4thumbup:

:cooldance: TAGET!!!!

Hmm.. et besøg i OBBC, det lyder som en kanon idé... Er sikker på, at jeg vil tage imod tilbuddet, når jeg når lidt længere hen  i forløbet. Det hele er stadig så nyt for mig..  :cooldance:

Du siger bare til og så arrangere vi noget :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forøvrigt se at træningen går godt for dig.. du er sgu`da stærk :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke selv, jeg er særlig stærk... :blush: Men tak - jeg prøver... og det går da fremad. :biggrin:

Er det i 2005, du agtere at stille op til BF/BB? :4flex:

Hvilke kostændringer er det, du er ved at foretage? :4mewantfood:

Det skal nok blive spændende at følge din vej til scenen. :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Hoosier:

Lad os nu se om jeg overhovedet har rygrad og mod til det.. men ja, i 2005.

Ang :4mewantfood: : Jeg har altid været en skovl til at få noget ordentligt at spise.. så nu er fokus i øjeblikket rettet mod kosten. Spiser 3- 4 måltider om dagen, samt 2 mellemmåtider. Mine måltider er meget proteinholdige (i forhold til hvordan de plejer at se ud - øv :sneaky2: jeg er ikke li så meget for kød) og der er skruet ned for kulhydratindtaget. Jeg har aldrig spist så meget som jeg gør pt.. :4mewantfood: På træningsdage er mit daglige kalorieindtag på ca 2000 kcal. På træningsfrie dage ligger tallet på omkring 1500 kcal. Og så er der jo lige en ugentlig mmm...ædedag.... :4mewantfood: Senere skal diæten selvfølgelig reguleres.. Håber at denne kostomlægning samt træningsændring kan nedbringe min fedtprocent.

Held og lykke med eksamen, jeg krydser fingre for dig.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Angel:

Ja du har ret, snakken med dig var med til at få mig tændt på ideen om Fitness/bodybuilding.. skulle bare lige bruge nogle måneder til at overveje om det så også var det jeg ville, og om jeg skulle droppe styrkeløft.. Tager sgu hatten af for dig, der lige klarer begge dele :bowdown:

HEHE... jeg er jo faktisk ikke kommet så langt endnu som til at klare begge dele :blush:

Men kan umiddelbart ikke se noget problem i det! Jeg træner jo meget af tiden med SL-basis øvelserne og råstyrken er der jo hele tiden, så længe der er carbs i systemet :devil: En anden ting er at de konkurrencer der er noget ved herhjemme i SL jo er placeret i foråret mens fitness er i efteråret :smile:

... og hvis en enkelt bænkpreskonkurrence skulle snige sig ind i efteråret, mon så ikke lige det var til at overkomme :innocent:

Du havde vist også noget familie at se til??! Eller var det mig der misforstod noget?

Går nu og spekulerer på hvilken kategori jeg skal stille op i Bodyfitness eller bodybuilding... Efter at have set Bodyfitness pigerne i Herning, kunne jeg jo godt se, at jeg nok er en tand for stor til dette  :crybaby: men må nu nok indrømme at det er bodyfitness jeg hælder mest til.. men hvem ved.. meget kan ske endnu, der er jo masser af tid :smile:
BF er ikke nødvendigvis udelukket :bigsmile:

--> hvis det virkeligt er det som du gerne vil satse på, så må du bare lære at posere efter din kropstype og skjule musklerne en smule :innocent:

Tak for komplimenterne, jeg bliver helt :blush: flov. Må lige give endnu en kompliment til dig.. :4thumbup:

:cooldance: TAGET!!!!

Hmm.. et besøg i OBBC, det lyder som en kanon idé... Er sikker på, at jeg vil tage imod tilbuddet, når jeg når lidt længere hen  i forløbet. Det hele er stadig så nyt for mig..  :cooldance:
Du siger bare til og så arrangere vi noget :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Familie hmm.. nej det har du vist misforstået :smile:

Ja, et bænkpresstævne kan man da vist altid lige nappe :bigsmile: der må også være nogle rekorder du kan tage..

:pumpin:

En lille træningssamling i OBBC er jeg med på!

Link to comment
Share on other sites

Hej!!!! Kommer du ned og snakker over en spand kaffe i morgen? :cooldance:

Btw, har du så fået kigget på din kost og kan du evt mærke forskel?

Hilsener Claus :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen hejsa Claus!

Det er da utrolig så mange klubkammerater man møder her på MOL :4jumpy:

Nej jeg kan desværre ikke komme i morgen, jeg skal på arbejde.. (formoder det er eftermiddag du taler om).

Ja, jeg synes det går godt med kosten.. jeg taber mig ihvertilfælde, så må vi jo bare håbe på at det er fedtet der ryger af :cooldance: Er 100% motiveret i øjeblikket og følger kostplanen til punkt og prikke.

Link to comment
Share on other sites

Käte Vestergaard, jamen så er du jo ikke ukendt  :smile:

Har også set dig til stævner, hvor jeg var med som hjælper/løfter.

Det bliver spændende at se din "transformation" til BF.... men håber sku' ikke at du trækker alle medlemmer fra DSF over til fitness..... Niels Stærkjær, Sørig og Vorup i protan... uhh yeah!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. nå jamen synes nok også du så bekendt ud :smile:

Stærkjær, Sørig og Vorup... Ja det ville være smukt :w00t: Skal du deltage i nogle konkurencer i den nærmeste fremtid??

Link to comment
Share on other sites

Käte Vestergaard, jamen så er du jo ikke ukendt  :smile:

Har også set dig til stævner, hvor jeg var med som hjælper/løfter.

Det bliver spændende at se din "transformation" til BF.... men håber sku' ikke at du trækker alle medlemmer fra DSF over til fitness..... Niels Stærkjær, Sørig og Vorup i protan... uhh yeah!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. nå jamen synes nok også du så bekendt ud :smile:

Stærkjær, Sørig og Vorup... Ja det ville være smukt :w00t: Skal du deltage i nogle konkurencer i den nærmeste fremtid??

<{POST_SNAPBACK}>

Har lige overstået SM, så næste 3 kamp er til DM i april næste år, men ellers overvejer jeg ER Equipment i februar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens sjov: :tongue:

Cardio:

En rask lille morgentur, p.w. af en times varighed :walking:

Styrketræning eftermiddag: :pumpin:

Preacher curls med håndvægte:

11 med 7 kg. - 3 sæt

Hammer curl med håndvægte:

10 med 7 kg. - 3 sæt ..hvem sagde kagearm??? :dumbbell_lift:

Dødløft smalt:

5 med 50 kg.

10 med 70 kg. - 3 sæt

Dødløft sumo:

3 med 90 kg. - 3 sæt

3 med 95 kg. - 1 sæt

2 med 100 kg. - 3 sæt

Træk til bryst:

10 med 35 kg. - 3 sæt

Bend over rows:

8 med 20 kg. - 4 sæt ....her eksperimenterede jeg lidt med forskellig grebsvidde

Cable cross (bagside):

10 med "2" skiver - 3 sæt

Sit ups:

20 reps - 3 sæt. Supersæt med:

"Rumpeløft": :hehe: ...ved sgu´ikke lige hvad øvelsen hedder..

20 reps - 3 sæt

Link to comment
Share on other sites

Hep hey så fandt jeg sgu lige din log  :bigsmile: er såååå hurtig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen goddag kære puma!

Det gjorde du sørme da også, du er da også så skarp :laugh: Nu skal du forøvrigt huske at få noget at spise... du skulle jo nødig forvandles fra en Puma til en lille kat..hi hi!

Rumpeløft :laugh:  :laugh: Det var ellers nogle gode dragonflags du havde idag, specielt taget i betragtning af, at du kun brugte medium stramme knæbind :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

Casper T. din :devil: hmmm... der er da vist én der er lige lovlig langt fremme i skoene... du er sgu da bare misundlig fordi jeg er så dygtig :4jumpy:

Nå anyway.. dagens sjov:

Cardio:

1 times P.W. :headphonedance:

Styrketræning: :pumpin:

Sit up´sadasse:

20 mig´er - 3 sæt ...supersæt med nedenstående øvelse

Rumpeløft: Den var til dig Casper T.. :w00t:

20 mig´´ er - 3 sæt

Bænkpres:

10 m. 20 kg. - 1 sæt

5 m. 35 kg. - sæt

10 m. 45 kg. - 2 sæt

Skråpres med håndvægte:

10 m. 12.5 kg. - 2 sæt

Flies på skråbænk:

10 m. 10 kg. - 3 sæt

Cable cross:

10 m. "3" skiver - 1 sæt

9 m. "3" skiver - 1 sæt

8 m. "3" skiver .... og så var den energi brugt :tongue:

Fransk pres:

10 m. "x" antal kg. - 3 sæt .......ved ikke lige hvad den vejede

Push down m. reb:

10 m. "3" skiver - 3 sæt

...Så er der ikke så meget andet at sige end: WEEKEND

:smilerock:

I morgen skal der :4mewantfood: glæder mig allerede! God weekend kære MOL´er :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens sjov :4thumbup: :

Sit ups:

20 reps x 3

Skulderpres med håndvægte:

10 med 8 kg. - 1 sæt

10 med 12.5 kg. - 3 sæt

Sideløft:

10 med 7 kg. - 3 sæt

Frontløft:

10 med 7 kg. - 3 sæt

Bagside af skulder:

10 med 6 kg. - 3 sæt

Squat:

10 med 20 kg. - 1 sæt

10 med 50 kg. - 7 sæt :gal:...phy ha

Fransk pres:

10 med 12 kg. -1 sæt

10 med 22 kg. - 3 sæt

Push down:

10 med 20 kg. 3 sæt ...det var alt for idag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Skal vist tage mig sammen hvis jeg skal have så mange øvelser med.... Eller også skal jeg ikke drikke al den kaffe :w00t:

Det så godt ud i dag, selvom du har ligget brak i weekenden... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker... du er da godt på vej :4thumbup: Det er heller ikke altid til at nå al træningen, når man nu også liiiige skal nå en kop kaffe eller to.. :laugh:

Man bliver vel motiveret til at se godt ud, når gutterne er samlet :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm Casper T..:raisebrow: Så vidt jeg husker var det ikke mig, der rendte rundt og viste mave! :4jumpy: ..hihi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share