Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Cardio

Row 2000 meter

20 HSPU

Row 1000 meter

10 HSPU

Row 500 meter

5 HSPU

- Tider 07:18, 03:52, 01:39 på Concept2. Ikke meget at skyde med efter gårsdagens dybe ben.

+ 3 sæt abs.

Nyt program i morgen/næste uge.

...............

Kauf: Der var / er ikke lige log-overskud.

Junker: Ja, jeg er medlem. Du kan jo altid få en prøvetime.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hvilket program ryger du på? :smile:

Jeg brygger p.t. på et EDT program. Jeg havde super gode resultater med det sidst (cuttede fedt og gainede masse) + høj vol. og lav intensitet (i en ikke-CF forstand) passer godt i forhold til mine skader.

Link to comment
Share on other sites

Jeg brygger p.t. på et EDT program. Jeg havde super gode resultater med det sidst (cuttede fedt og gainede masse) + høj vol. og lav intensitet (i en ikke-CF forstand) passer godt i forhold til mine skader.

Kender lidt til principperne bag EDT, der startede jeg ud i sin tid :tongue: Hvor mange x ugentligt er planen at træne?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt færdig med EDT-overvejelserne, så fortsætter lidt på dagsform - i dag med massivt søvnunderskud.

Træning i The Gym

Warm Up

Foam roll, piriformis deep tissue massage, mobility drills + lidt static stretc

Bench Press

1 x 6 x 60kg

1 x 6 x 80kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

Gode "lette"/eksplosive kvalitets-reps!

Finisher

AMRAP 12 min

5 Deadlift 120kg

7 Pullups

9 Pushups vs blue band

Score: 9 runder.... Meget overraskende blev jeg presset på pullups - og måtte slække på min strictness efter 4-5 runder!

Sluttede af med 3 sæt BB. FatGripZ™-curls! Min træningstrøje blev i dag officielt BB-trøje, da den nu er cuttet til livet i begge sider. Det' BB.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Finisher

AMRAP 12 min

5 Deadlift 120kg

7 Pullups

9 Pushups vs blue band

Score: 9 runder.... Meget overraskende blev jeg presset på pullups - og måtte slække på min strictness efter 4-5 runder!

Sluttede af med 3 sæt BB. FatGripZ™-curls! Min træningstrøje blev i dag officielt BB-trøje, da den nu er cuttet til livet i begge sider. Det' BB.

:laugh: Det har været en god træning, hvis der ikke er energi til log-update! :laugh:

Fandme en vild finisher. Jeg tror sgu' at jeg snupper den og laver den til weekly challenge på et tidspunkt! Haps!

Jeg glæder mig til at se dig i din BB trøje! :devil:

Link to comment
Share on other sites

I går var hviledag og i morges var jeg til hofte/balle-behandling, så jeg snuppede en gang upper-body-BB i dag..... Trænede selvfølgelig i min BB-trøje, og CharlotteSvea sagde jeg var flot! 4thumbup.gif Dagens iPod soundtrack var The Haunted "unseen". Kendte dem faktisk ikke rigtig, men lånte CD'en i går af en kæreste til en i bandet. trænings-approved album!

Træning i The Gym!

Warm Up

Foam roll + mobility drills (upper body)

Press

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

Fint lige at få presset 70 for en 3'er.... Så burde der stadigvæk være til press med BW!

Pullups

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

Dang.... Halvvejs kom jeg i tanke om, at jeg brændte ud på pullups forleden. Vol = growth så jeg fortsatte med de planlagte 10x10, selvom det var grove løjer!

Defranco Shoulder Shocker

2 Rounds of:

12 Seated front raise 15kg

12 Db. laterals 9kg

12 Db. clean 'n' press 9kg

Delts on fire..... devil.gif

Sluttede af med 3 sæt band pull-aparts og 3 sæt hammer curls. Yod Manut approved træning!

P.s. Inov-8 har det mest fuc't up size chart i deres sko! blink.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

^ Må tilslutte mig begejstringen over pullups. Ondt. Men du har vel efterhånden også cuttet ned under de 50 kg, så...

Mht. The Haunted er deres 'Revolver" og 'One Kill Wonder' skiver faktisk endnu anabolske og træningsrelavante. Specielt deres "99" nummer på førstnævnte giver mange kilo ekstra på stangen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Gear nu ned med dine vanvittige pull-ups! Ca. ligeså galt som da du i The Gym let trak 3'ere med 40 kg.

Husk at smid din adresse på sms - eller hey tell den!

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på træning med den (langt om længe) hjemvendte DaisyBro :wub:

Træning i Kirken

Warm Up

Piriformis deep tissue massage, mobility drills

Front Squat + OL Squat

1 x 5 + 10 x 60kg

1 x 5 + 10 x 100kg

1 x 5 + 10 x 100kg

1 x 5 + 10 x 100kg

God overskud! Sidst jeg kørte den kombi, lavede jeg 5 arbejdssæt, hvilket gav mig crazy doms i 4-5 dage - så jeg stoppede efter 3, da jeg har tænkt mig at prowle mig selv ihjel lørdag! :smile:

Clean

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 80kg

Mit clean sucker monkey balls for tiden. River for lidt igennem - og for tidligt. Har aftalt lidt (tiltrængt) VL-coaching med Fru Erik næste uge!

Finisher

5 Rounds for time of:

10 Sledge hammer tire chopping 15kg

15 KB Swings 48kg

20 Crunches

- Tid: 09:39 .... Fuck mig, hvor det rev i madkassen med 15kg hammerslag og 48kg (metabolic) swings - crunches var aktiv rest i den kombi. Blev i øvrigt slået af feriebarnet, Daisy. Efterfølgende spiste vi romantisk middag på Smag. Good times! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på træning med den (langt om længe) hjemvendte DaisyBro :wub:

Dejligt, du kunne få det til at passe med din kalender med træning og lidt hygge! :w00t:

- Tid: 09:39 .... Fuck mig, hvor det rev i madkassen med 15kg hammerslag og 48kg (metabolic) swings - crunches var aktiv rest i den kombi. Blev i øvrigt slået af feriebarnet, Daisy. Efterfølgende spiste vi romantisk middag på Smag. Good times! :4thumbup:

Der er intet, der kan slå en candlelight lunch med dig bro :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning foregik i The Gym - endnu engang med DaisyBro. You can be my wingman anytime, bro! Jeg lagde ud med at lave posedown med Spoer, der fremviste et flot cut med veins på maven.... Bum!

Warm Up

Foam roll, Piriformis deep tissue massage, mobility drills

"Upper Body Squat"

1 x ?? x BW

1 x 5 x 20kg

1 x 5 x 30kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 2 x 60kg - der var ikke til 5 reps. Måske næste gang!

1 x 40 x BW

Længe siden jeg har kørt dips med vægt... Tror aldrig jeg har prøvet med 60kg, så en slags PR!

Defranco "Triceps Death" superset:

Close grip bench m. Fat gripz 60kg

1 x 10

1 x 5 + 2 board

1 x 3 + 4 board

1 x 3 + 5 board

Kørte nok ikke heeeelt til kanten, men de brændte nu alligevel godt i triceps!

DB. Rows

1 x 10/10 x 41kg

1 x 10/10 x 46kg

1 x 10/10 x 51kg

1 x 10/10 x 61kg*

1 x 10/10 x 71kg*

* m. straps!

EZ-Curls

1 x 15 x 40kg

1 x 15 x 40kg

1 x 15 x 40kg

Efterfølgende foretog DaisyBro en gunmåling, der viste, at jeg liiige akkurat var i club forty! superman.gif

Cardio

2000 meter Concept 2

- Tid: 06:58 (Ca. 01:41 pr. 500 meter). Målet var sub 7 min, men jesus crazy.gif hvor var det hårdt..... Havde det mest sindssyge ben-pump efterfølgende. Næste gang laver jeg i hvert fald ikke front/back-squat kombinationen dagen før!

Link to comment
Share on other sites

det var Daisygirl med den velformede numse og delikate gunz?

Ja, velformet numse og delikate guns er et DaisyBro trademark smile.gif

Så det var dig der landede i The Gym omkring kl. 14 med et flot skæg?

Ja, flot skæg er et DBM trademark. Hvem var du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på gæstebesøg med Clark Kent. Jeg var iført en sort ærmeløs Iron Man tshirt og grå shorts.

Begge to i VL-sko? Så spottede jeg jeg godt - vi må hilse på næste gang! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share