Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

I dag var der en masse tyndfede og usunde mennesker, der løb 42 km i Københavns gader:

post-67-127463426079_thumb.jpg

Derfor: HILL SPRINTS!

Opvarmning:

Let løb 10-12 min + quads/hams mobilitetsøvelser.

Hill Sprints:

15 x ca. 120 meter.

Afjog:

Let løb + quads/hams/calves mobilitets øvelser.

Desværre ingen GPS eller pulsdata, men god omgang - længe siden jeg har banket 15 stk. af devil.gif

Gentager du succesen?

Link to comment
Share on other sites

Efter fredagens INSANE BB-workout med Bro Y, indtog jeg alkoholiske drikke. Det er templet ikke konditioneret til, og dagen efter lå jeg så med en hals from hell, kvalme og feber. Har ikke været rigtig syg i 8-10 år, og så bliver jeg det 2-3 gange inden for det sidste halve år..... Jeg kender selv forklaringen, men irriterende er det! unhappy.gif Bortset fra lørdag har jeg dog spist ok-ish, så tager det som lidt semi-deload og håber at være hurtigt tilbage i topform!

I dag var jeg feberfri og havde en VL-aftale med Fru Erik og Kauf!

VL @ IK99

Warm Up

Mobility drills

Clean

Mange x super mange x 40kg

Mange x super mange x 50kg

Mange x mange x 60kg

En del x en del x 70kg

Et par stk x et par stk x 50kg

- Super at få gennemkn***** teknikken af Erik. Der var både frustrationer og lyspunkter. Som forventet kæmper jeg stadigvæk med nogle af de uvaner jeg har tillagt mig selv! Det næste stykke tid står det nok på clean-træning under opsyn! innocent.gif

OL Squat

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

Stille og roligt.... Ingen grund til at presse kroppen for meget!

.................

TRS: Den på videoen.... Det er en gammel slidt Inzer trøje med oprevede ærmer - har i sin tid fået den af coach B.

TJR: Negativ..... Jeg var KIA i lørdags, men tager måske revanche næste weekend. Godt husket i øvrigt! 4thumbup.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

det var Daisygirl med den velformede numse og delikate gunz?

Der har du virkelig fanget essensen af min fysik :tongue: Vi må hilse ordentligt på hinanden næste gang jeg træner i The Gym :bigsmile:

Dagens træning foregik i The Gym - endnu engang med DaisyBro. You can be my wingman anytime, bro! Jeg lagde ud med at lave posedown med Spoer, der fremviste et flot cut med veins på maven.... Bum!

Jeg bliver virkelig nødt til at sige det ... det var en af de fedeste træninger, hvis ikke DEN fedeste træning jeg har lavet længe. Jeg kunne mærke den i kroppen et par dage bagefter, på den helt rigtige, gode måde. Mere af det, tak!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Stadigvæk ikke helt frisk, og jeg havde egentlig tænkt mig en hviledag, men havde 20 min at slå ihjel - og besluttede mig for at tage en hurtig omgang i Junkyarden.

"Quickie" @ The Junkyard

Press

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 65kg

1 x 5 x 50kg

Deadlift

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

- Peanuts! Ingen brok fra ballen, og for første gang i evigheder kan jeg mærke glutes arbejde på den gode måde i deads!

Jeg bliver virkelig nødt til at sige det ... det var en af de fedeste træninger, hvis ikke DEN fedeste træning jeg har lavet længe. Jeg kunne mærke den i kroppen et par dage bagefter, på den helt rigtige, gode måde. Mere af det, tak!! :4thumbup:

Mere BB og mindre CF it is! cool.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Der har du virkelig fanget essensen af min fysik :tongue: Vi må hilse ordentligt på hinanden næste gang jeg træner i The Gym :bigsmile:

Jeg er hurtig til at spotte de vigtige detaljer. Jeg lover at hilse pænt og ordentligt næste gang vi støder på hinanden.

Mere BB og mindre CF it is! cool.gif

Det lyder fandme fornuftigt!

Link to comment
Share on other sites

Daisygirl, on 25. May 2011 - 20:50 PM, said:

Jeg bliver virkelig nødt til at sige det ... det var en af de fedeste træninger, hvis ikke DEN fedeste træning jeg har lavet længe. Jeg kunne mærke den i kroppen et par dage bagefter, på den helt rigtige, gode måde. Mere af det, tak!!

Mere BB og mindre CF it is! cool.gif

Mere FizBB that is! Selv tøserne er vilde med det :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Gym med Fame Boy 'n' the Funny Boys.

Warm Up

Foam roll mm og mobility drills + stretch.

Press

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 45kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 55kg

AMRAP 15 min

5 Hand stand pushups

7 Pullups

Score: 12 runder + 3 HSPU.

Defranco Shoulder Shocker

3 Rounds of:

12 Seated front raise 15kg

12 Db. laterals 8kg

12 Db. clean 'n' 1/2-press 8kg

+ mave.

Link to comment
Share on other sites

Den sidste uges tid har jeg (af forskellige grunde) gjort mig rigtig mange tanker omkring min træning. Det er der komme et "DBM's-træningsmanifest" ud af med en masse punkter, der forhåbentlig skal gøre min træning + mentale træning = resultater (endnu) bedre. Et lille tiltag på den front er ugentlige challenges med KaufBro, hvor vi skiftes til at sende WOD's til hinanden.....

The first day of the rest of my training-Life! :hippy:

Træning @ The Junkyard

Warm Up

KB Swings + Mobility Drills

Deadlift

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

1 x 5 x 140kg

Så længe jeg ikke går for tungt, er der ingen problemer - Gik i bagkæden på den gode måde!

Ugens Kauf vs. DBM WOD:

FINISHER

AMRAP 15 min

5 Push Press 50kg

10 Push Ups (parallettes)

15 Box Jumps 20"

- Score: 12 runder. Super lækker omgang med bar køler i solen!

........................

tjr: Joooo, det kunne godt forfines lidt!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu spændende! Og jeg håber da at du, når du har tænkt det igennem, logger dit "Trænings manifest".

Om ikke andet så bliver det spændende at følge med i.

Og hvem ved, måske jeg ripper en WOD eller to WOD og skalerer dem :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Kirken feat. DaisyBro, Crossfit-Klaus m.fl.

Warm Up

Mobility drills + foam roll

Chinups

1 x 10 x BW

1 x 5 x 20kg

1 x 5 x 40kg

1 x 3 x 40kg

1 x 3 x 40kg

1 x 3 x 40kg

1 x 3 x 40kg

Sidste rep på de 5 @ 40kg var en griiiiinder. Måske er det en 5RM PR? Hurra for loggens super søgefunktion!

Så inviterede Crossfit-Klaus mig til at være med på en lille WOD smile.gif

FINISHER

4 Rounds for time:

15 Sledgehammer vs. Tire

10 KB Swings 32kg

5 Muscle-Ups

30 Double Unders

- Tid: 10:00. Fin lille runde!

...............................

321: Det kan godt være, at jeg skriver lidt ned, når det er 100% gennemtænkt - OG 100% implementeret praksis. Du ripper bare løs.... At loggen kan give lidt ideer og inspiration til andre er en motivation i sig selv!

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag med Fru Erik og Fame Boy..... Noget af en konstellation!

Træning @ Garagen!

Warm Up

Mobility drills + foam roll

Hang Clean

Mange x mange x 40kg

Mange x mange x 50kg

Mange x mange x 60kg

Mange x mange x 70kg

- Fremskridt på VL-fronten og jeg er efterhånden oppe på 50/50 ris og ros fra Fruen!

OL Squat

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 125kg

Bench Press

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Jeg ser frem til at VL'e med dig igen DbroM! Hold næste fredag åben for træning - der er jeg højst sandsynlig i staden igen. Det gælder også FamyBoy og Kauf!!

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Jeg ser frem til at VL'e med dig igen DbroM! Hold næste fredag åben for træning - der er jeg højst sandsynlig i staden igen. Det gælder også FamyBoy og Kauf!!

Det er hørt, men det bliver et no-show fra min side. Starter arbejde i næste uge i Farum og ryger fredag direkte til et vidunderligt Paaaarrhaaartyyyyyyyy!!11!!!! i Elvas Børnehave - Whoop Whoop!!! :w00t::banana: :banana3: :blink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning @ The Junkyard

Warm Up

KB Swings + mobility drills

Front Squat

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

OH Squat

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 4½ x 70kg :mad: (missede lockout/balance)

1 x 5 x 70kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 50kg

FINISHER

5 Rounds for time of:

5 "Atlas stone" deadlift ca. 90kg

10/10 KB Snatch 24kg

15 Burpees

Tid: 15:55.... Ad for satan! :crazy: Havde kørt nogle gode opvarmningssæt med stenen, og tænkte at det ville blive en 10-12-ish min WOD. Men efter 1,5 runde i bagende sol med flere "no count reps" på stenen (pga. grebet) var det et spørgsmål om at glemme tiden, holde fokus på gode reps over hele linjen - og bare komme igennem forlystelsen!

Link to comment
Share on other sites

FINISHER

5 Rounds for time of:

5 "Atlas stone" deadlift ca. 90kg

10/10 KB Snatch 24kg

15 Burpees

Tid: 15:55.... Ad for satan! :crazy: Havde kørt nogle gode opvarmningssæt med stenen, og tænkte at det ville blive en 10-12-ish min WOD. Men efter 1,5 runde i bagende sol med flere "no count reps" på stenen (pga. grebet) var det et spørgsmål om at glemme tiden, holde fokus på gode reps over hele linjen - og bare komme igennem forlystelsen!

God stil med Atlas sten! :4thumbup: Du har efterhånden noget af et homegym i din Junkyard! :) Næste investering må vel blive en Yoke fra Rouge så? http://www.roguefitness.com//rogue-yoke.php Måske lidt dyr i fragt. Men nu kommer EU afdelinger jo snart op. Så bliver det forhåbentligt lidt billigere, at få udstyr derfra :smile:

Link to comment
Share on other sites

God stil med Atlas sten! :4thumbup: Du har efterhånden noget af et homegym i din Junkyard! :) Næste investering må vel blive en Yoke fra Rouge så? http://www.roguefitn.../rogue-yoke.php Måske lidt dyr i fragt. Men nu kommer EU afdelinger jo snart op. Så bliver det forhåbentligt lidt billigere, at få udstyr derfra :smile:

Hej Kousgaard

Ja, det er efterhånden en velassoteret Junkyard. Min sten er nu ikke en rigtig Atlas sten, men den har en (for mig) god vægt. Jeg kunne dog godt tænke mig at udvide mit sten-sortiment lidt - og evt. finde forskellige forhøjninger at smide den/dem op på! Fedt link.... Betemt ikke uinteressant, hvis der kommer en EU afdeling i nærmeste fremtid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kousgaard

Ja, det er efterhånden en velassoteret Junkyard. Min sten er nu ikke en rigtig Atlas sten, men den har en (for mig) god vægt. Jeg kunne dog godt tænke mig at udvide mit sten-sortiment lidt - og evt. finde forskellige forhøjninger at smide den/dem op på! Fedt link.... Betemt ikke uinteressant, hvis der kommer en EU afdeling i nærmeste fremtid :smile:

Yoken er super fed og generelt efter, at Reebok er kommet indover C-fit sker der meget. Tidligere stronglift competitor Rob Orlando har været med inde over udviklingen af den Yoke der er linket til og den har utallige funktioner. M.h.t en EU afdelingen. Så kommer den og den kommer til at have hovedsted i Findland: http://www.facebook.com/roguefitnesseurope

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1 feat. Fru Erik @ Garagen

Warm Up

Mobility drills (kørt mellem VL pga. tidspres)

Hang Clean

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 2 x 75kg

1 x 2 x 75kg

1 x 1 x 80kg

1 x 1 x 80kg

Eller noget i den stil... under skarp overvågning af Fruen, der vanen tro smed om sig med guldkorn - bl.a.: "din teknik er mere pæn end effektiv"

OL Squat

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

Hanging leg raises

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

En times pause med shake og banan før træningspas # 2

FINISHER

Row 2000 meter

20 HSPU

Row 1000 meter

10 HSPU

Row 500 meter

5 HSPU

- Tid: 20:15..... Ikke meget at skyde med, da de sidste 2 træningspas sad i stængerne. Det kunne i den grad mærkes på mine ro tider ift. sidst jeg lavede den WOD. Men lækker sveddryppende omgang. Bagefter lavede jeg en omgang static stretch og tænkte på DaisyBro :wub:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share