Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Guest SkinnyManGuru

Onsdag:

Garagen feat. Daisy, Kauf og Yod.

Warm Up

Mobility drills

Push Press

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

FINISHER

AMRAP 12 min

1 Rope Climb

5 Box Jumps 24"

3 HSPU

Score: 10 runder

Jeg var helt OFF inden træning. Heldigvis gav KaufBRO et scoop BRO-explode til lidt symptom-behandling! laugh.gif Der var dog ikke meget at skyde med og rope-climb fra siddende start uden brug af fødderne trak tænder ud i finisheren - havde bl.a. et par "no counts, hvor jeg lige akkurat ikke rørte toppen. GRRRR! mad.gif Besluttede mig for at droppe den planlagte prowler-challenge og I stedet kick starte et intensivt rest + carb up indtil fredag/lørdag, hvor den står på et par brutale pas feat. LasseBB.

..........................

Fame Boy: Første gang jeg rev mine hænder op var vist tilbage i '04. Jeg er ret sikker på, at forleden ikke var sidste gang. Men ja - skal nok være lidt bedre til at pleje dem!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Rope climb styrer.

For noget tid siden skrev vi lidt om diverse NO produkter. Af ren nysgerrighed, nu jeg nok snart skal have en ny gang dope. Er Super Pump bluebarry din foretrukne eller kan du evt. anbefale andre?

Har selv lige kørt en gang Super Charge blueberry, som jeg egentlig godt kunne finde på at køre ned igen.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

hvor den står på et par brutale pas feat. LasseBB.

:devil::superman:

Rope climb styrer.

For noget tid siden skrev vi lidt om diverse NO produkter. Af ren nysgerrighed, nu jeg nok snart skal have en ny gang dope. Er Super Pump bluebarry din foretrukne eller kan du evt. anbefale andre?

Har selv lige kørt en gang Super Charge blueberry, som jeg egentlig godt kunne finde på at køre ned igen.

Junker

Lad mig komme på banen her. Jack3d - prøv det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Vær opmærksom på at jack3d indeholder set stof der er ulovligt i konkurrencer (men fuldt lovligt udenfor).

Altså rigtige konkurrencer.

Til GokFit konkurrencer anbefaler jeg et højt indtag af Progenex samt rigeligt med wins.

Link to comment
Share on other sites

Vær opmærksom på at jack3d indeholder set stof der er ulovligt i konkurrencer (men fuldt lovligt udenfor).

Tak for tippet. Måske det skal prøves. Er vild med navnet, hvilket minder mig om teenagetiden.. :4thumbup:

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Jack3d er rigtig godt. Formående at bibeholde styrke (eller mangel på samme) og masse på trods af en skulderskade. Ellers er Supercharge satdig bedre end Superpump, NO-Xplode, Xpand Xtreme og meget bedre Animal Pump. So now you know... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Torsdag

Rest Day

Fredag

Aalborg Kasserne feat. LasseBB.

Warm Up

1000 meter C2

10 Rounds for time:

5 Pullups 10kg

5 HSPU

Tid: 09:45

+ En omgang Yod Manut approved FIZZ BB-træning bestående af incline db press og et ukendt antal curls - alt sammen udført i bar køler og med obligatorisk flex foran spejlet. (d.d. har jeg stadigvæk doms i køllerne)

Bagefter stod den på burger carb-up, kig på de lokale seværdigheder, og white russians.

Lørdag

Træningspas # 1 @ Crossfit Aalborg feat. LasseBB og Aalborg Crew

Warm Up

Foam Roll + Mobility

OL Squat

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 130kg

1 x 3 x 140kg

1 x 3 x 145kg

1 x 3 x 150kg

Lasse kaldte picture perfect technique på sidste sæt ... Vodka + sødmælk = stærke ben! devil.gif

Front Squat

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

+ Lidt barbell snatch-teknik!

Fed træning!! En times dybe ben, hvor LasseBRO fyrede op for 2 x PR's! 4thumbup.gif Bagefter stod den på endnu en gang carb-up og chillaxin i solen!

Træningspas # 2

5 Rounds (you go, I go)

3 Muscle ups + 3 ring dips

100 Meter down hill run

100 Meter up hill run

10 Burpees

Et af de fedeste træningspas, jeg har haft længe. Vi fandt et super spot i "skoven", hvor vi fik sat ringene op i et højt træ, og bankede en fed (hård) WOD af i lækre omgivelser. Smider måske et stemningsbillede i loggen ved lejlighed smile.gif

Efter lidt afslapning stod den på endnu en omgang insane carb up, 3 km "beer power walk", party @ CF Aalborg, flere white russians...... vi endte vist nok i "Gaden"!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Mandag - WOD # 1:

Crossfit Østerbro feat. DaisyBro

Warm Up

Foam roll + mobility

Clean

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 85kg

1 x 3 x 90kg

1 x 1 x 95kg

1 x 1 x 100kg

1 x 0 x 105kg FAIL

1 x 0 x 102kg FAIL (tabte den i bunden!)

1 x 1 x 102kg PR!

Fan-fuckin-tastisk at komme over de 100kg, hvilket udløste en DaisyBro svingtur wub.gif Det er godt nok første gang, jeg overhovedet prøver, men alligevel har det nok har været en mental grænse for mig. sikkert også derfor jeg missede de første to forsøg. PR løftet føltes rigtig godt.... Jeg er ikke i tvivl om, at der er til i hvert fald 110, når coach Erik er tilbage til at svine mig til og fluekneppe teknikken!

Barbell Complex

3 Press

3 Push Press

3 Power Jerks

40kg, 50kg, 60kg, 70kg, 75kg (PR!)

Loggens søgefunktion sucker monkey balls, men mit tidligere max var vist 65 (måske 70?). Har i hvert fald aldrig lavet 75 - hvilket jeg er fint tilfreds med, når mit max press er 80.

Super god omgang. Især et kæmpe søvnunderskud taget i betragtning. Havde jeg ikke haft en BRO-date med Daisy, havde jeg droppet træningen. Der er kreatin/carb-bloat i kroppen, og det kan sgu mærkes på styrken.... Så fuck SkinnyManGuru-formen!

Mandag - WOD # 2

5 Rounds for time of:

5 Deadlift 120kg

15 Pushups on parallettes

30 Sek L-sit on parallettes

200 meter run

Tid: 14:22

Igen en god træning..... Normalt plejer jeg at være stærk i L-sits, men den var led i dag. Kørte første runde unbroken, så 20/10, 10/10 og sluttede med 5 sek i sidste runde crazy.gif

Stærke ben!

Godt at se fremgang i bentøjet.

Yeah, tænkte nok, at det var Dixen-approved. Skal vi snart reppe ud i en gang dybe ben sammen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BROtalis!!!! Det er fandme godkendt med 2x PR :devil:. Vi burde virkelig drikke noget mere!

Hvad er din PR i jerk? Kunne du have smidt de 102 kg over hovedet?

Link to comment
Share on other sites

Fedt, fedt, fedt, at du troppede op til træning på trods af træthed. En træningsaftale med en bro er jo en træningsaftale med en bro. Specielt når det er en aftale med mig, ha! Og når man har prioriteterne i orden, kommer PRs næsten helt af sig selv :laugh:

Endnu en gang: Kæmpe tillykke med to gange PR!!! Så godt gået!!! :superman:

Coach Erik ville have været stolt at se dig cleane de 102 kg med så god form.

Og tak for svingturen! Lækkert at se dig være såååå spontan :wink: Grrrrr!

Link to comment
Share on other sites

BROtalis!!!! Det er fandme godkendt med 2x PR :devil:. Vi burde virkelig drikke noget mere!

Hvad er din PR i jerk? Kunne du have smidt de 102 kg over hovedet?

Der ikke et spørgsmål om at kunne. Det skal man kunne.

Kan det cleanes, så kan det også jerkes.

Så deeet...

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

BROtalis!!!! Det er fandme godkendt med 2x PR :devil:. Vi burde virkelig drikke noget mere!

Hvad er din PR i jerk? Kunne du have smidt de 102 kg over hovedet?

Jeg har lavet 95. Har aldrig prøvet mere, så ved det faktisk ikke. Jeg er lidt dårlig til at "re-grippe" efter clean, men ellers er min OH-styrke ret god for tiden..... Sååå måske?!

Fedt, fedt, fedt, at du troppede op til træning på trods af træthed. En træningsaftale med en bro er jo en træningsaftale med en bro. Specielt når det er en aftale med mig, ha! Og når man har prioriteterne i orden, kommer PRs næsten helt af sig selv :laugh:

Endnu en gang: Kæmpe tillykke med to gange PR!!! Så godt gået!!! :superman:

Coach Erik ville have været stolt at se dig cleane de 102 kg med så god form.

Og tak for svingturen! Lækkert at se dig være såååå spontan :wink: Grrrrr!

Altid en BROnøjelse, Daisy! Og vent du bare og se næste gang jeg slår min PR wink.gif

Der ikke et spørgsmål om at kunne. Det skal man kunne.

Kan det cleanes, så kan det også jerkes.

Så deeet...

Arrhhh, det er sådan en Crossfit misforståelse - havde ikke set den komme fra dig, Dixen? Hvis du ser de bedste VL'ere, så er det som oftest jerket de misser! Men nu er SMG stadigvæk så slap, at din Crossfit tommelfingerregel nok burde gælde laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Arrhhh, det er sådan en Crossfit misforståelse - havde ikke set den komme fra dig, Dixen? Hvis du ser de bedste VL'ere, så er det som oftest jerket de misser! Men nu er SMG stadigvæk så slap, at din Crossfit tommelfingerregel nok burde gælde laugh.gif

Amen for helvede... Jeg har jerket alt jeg har kunnet cleane, derfor har jeg lavet den regel!

At der så er nogle tosser i heftige ginbranderter der siger det samme er en helt anden historie...

Link to comment
Share on other sites

The Blair Morrison tribute WOD

post-67-000167600 1312128647_thumb.jpg

God stil!

Du har ikke betænkligheder ved at inkludere dødløft i en sammenhæng hvor det skal laves hurtigst muligt? Det er jo selvfølgelig nok helt sikkert meget langt fra dit maks løft, men jeg ville nok bare være betænkelig ved skadespotentialet i den sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Tirsdag - WOD #1

Kirken feat. DaisyBro

Warm Up

Foam roll + upper body mobility

Bench Press

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

1 x 3 x 115kg (Rep PR)

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 90kg

Rep PR på de 115 - måske en lidt billig baggrund, da jeg tidligere har lavet 5 x 112,5 og 1 x 127,5, men på den anden side har jeg altid været dårligt til at reppe de lidt tungere vægte og har aldrig lavet mere end en single på 115. Ville ha' gået efter 5, men fik krampe i hams pga. opspænd. Den lukker jeg næste gang!

FINISHER

Nate - AMRAP 20 min:

2 Muscle Ups

4 Hand Stand Pushups

8 KB Swings 32kg

Score: 14 runder. Brutal og sveddryppende - omgang head 2 head med Daisy. Efter 5-6 runder begyndte de strict HSPU at blive hårde - måske ikke så underligt med press i går og bænk i dag! Mine MU's er til gengæld stærke for tiden!

Tirsdag WOD #2:

Warm up

1000 meter jog

3 x 1000 meter run (2 min pause)

03:40

03:46

03:59

Max puls: 186 bpm.

Cool down

1000 meter jog

Efter jeg havde planlagt denne træning, fandt jeg ud af, at LasseBro havde banket samme omgang af i dag - great minds think alike! smile.gif

Jeg var dog tæt på at droppe det, da jeg under opvarmningen følte mig dehydreret og havde ultra tunge ben. Mine tider var dog noget bedre end da jeg lavede den sidste sommer (03:51, 04:06, 03:55), hvilket er meget overraskende. Min høje maxpuls (og efterfølgende svimmelhed + maveproblemer) viser, at der nok var noget om dehydrering/væskemangel. Min all time maxpuls er 183, målt i lab. med prof. udstyr - og også med ganske stort væsketab. Det højeste jeg selv har målt er 181, så har nok kørt på pumperne i dag! crazy.gif

...........................

Q Base: Du får lige svar senere! smile.gif

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din rep PR i bænken... Der er ved, at være god press styrke i de patter...devil.gif

Det er absolutte gode 1000m tider du poster, og fedt med den fremgang ifht. sidste år. Hvad er din 400m tid egentlig - den ligger vel omkring 1 min, måske 1:10 ?

Link to comment
Share on other sites

Efter jeg havde planlagt denne træning, fandt jeg ud af, at LasseBro havde banket samme omgang af i dag - great minds think alike! smile.gif

Jeg lavede endda (næsten) også den samme i torsdags!

Godt løbet (og gode træninger generelt med masser af PR's!) - jeg er dog glad for jeg endelig har fundet noget, hvor jeg er (en lille smule) bedre end dig :bigsmile: Det troede jeg ikke var muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share