Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Guest SkinnyManGuru

Lørdag

The Gym feat. The usual suspects

Warm Up

Foam roll + mobility

Bench Press

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

1 x 5 x 110kg

1 x 5 x 110kg

Kuglestøder-tribute!

FINISHER

4 Rounds for time:

4 Hand Stand Pushups

6 Pistols (each leg)

8 Pullups

10 Toes 2 Bars

12 Plyo Pushups

- Tid: 11:22. Fokus på kvalitets-reps og skåne hænderne hele vejen igennem. Fint at få arbejdet lidt på pistols og T2B.

Håber på, at tiden er til et træningspas mere i dag! smile.gif Jeg har i øvrigt smidt et da-aaa-gs-forms-billede i tråden af samme navn!

..............

Tak for devil.gif og 4thumbup.gif Jeg mærker intet til mit mangeårige problem med baglår/balle og hvis de gode takter fortsætter, er der meget mere juice i stængerne!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Søndag

Rest Day

Mandag

@ IK99 Feat. Fru Erik

Warm Up

Mobility Drills

Snatch (teknik)

En masse sæt x en masse reps (op til 50kg)

......Vi er nu nået til "pænere end effektivt-niveauet" laugh.gif

Clean

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 70kg

1 x 4 x 80kg

1 x 4 x 90kg

God omgang.... Første rep på 90 var lige i skabet. Sidste blev lidt off - troede kun jeg skulle tage 3, men Fruen befalede en mere og fangede mig lidt off guard. Muscle + CNS confusion FTW! laugh.gif

Clean Pulls

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

Rigtig fornuftig omgang på 3-4 timers søvn + 30 min lur. Jeg var lidt mærket af en pludselig opstået smerte i mit skinneben - aner ikke, hvor det kom fra!? blink.gif Har på ingen måde overbelastet eller slået det.

Edit: Det video format blev for weirdo! laugh.gif

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Yo man...

Ser ud til du giver den fuld gas, og godt gang i VL-træningen... Så lige dit dagsforms billede af LB, damn du står skarpt..

Sad lige og kiggede lidt på din træning, ser ikke ud til du har så meget løb med!? altså både intervalløb, eller løbe-workouts. Er det et bevidst valg/fravalg eller noget helt tredje!?

- Jesper

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Yo man...

Ser ud til du giver den fuld gas, og godt gang i VL-træningen... Så lige dit dagsforms billede af LB, damn du står skarpt..

Sad lige og kiggede lidt på din træning, ser ikke ud til du har så meget løb med!? altså både intervalløb, eller løbe-workouts. Er det et bevidst valg/fravalg eller noget helt tredje!?

- Jesper

Yo bro...

Jeg skal jo følge med jer i nordens Paris!

Løbet har slet ikke fået nok opmærksomhed det sidste stykke tid. Af flere grunde: Generelt har jeg kun mulighed for at lave løbe WOD's, når jeg træner i mit Junkyard Gym, hvor træningsfrekvensen er størst, når vejret er lækkert. Så kan du selv lægge 2 og 2 sammen laugh.gif

Og så har der, som du selv nævner det, været fokus på VL og 1000 andre ting. Så mange trænings-muligheder ...Og så lidt tid!

Men har da haft 5-7 pas med løbetræning inden for de sidste 30-ish dage. Både lidt WOD's, hill sprints, interval og så en meeeeeget sjælden 10K'er. Planen var faktisk at banke en masse interval-ish den næste stykke tid for lige at banke VO2 max i vejret inden d. 27., men nu hvor skinnebenet pludselig brokker sig, ved jeg ikke hvor realistisk det er. Ellers må jeg pine mig på Concept 2 crazy.gifdevil.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Tirsdag

Feat. DaisyBro i Kirken

Warm Up

Mobility + foam roll

Press

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

FINISHER

10 Rounds for time of:

5 Towel Chins

10 Ring Dips

15 Hammer Slams

Tid: 16:11 - Daisy forslog 5-10-15, og jeg slog til. 100 ring dips er dog :crazy: men går lige i dagsformen!

Dagens 2 WOD blev droppet til fordel for en tur på skadestuen med mit underben, der er skidt kørende........ Kommer nok til at få indflydelse på træningen det næste stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Status er, at mit ben er helt OFF. Kan ikke gå længere distancer uden store smerter. Er blevet frikendt af 2 forskellige læger for alvorlige ting, og jeg må træne alt, der ikke gør ondt, hvilket faktisk kun er gang og løb. Ambitionsniveauet for Fit As Fuck er dog ikke så højt længere - hvis jeg overhovedet bliver klar.

Onsdag

Rest Day

Torsdag

WOD # 1

10 min kondicykel max-test

(I forbindelse med arbejds-EKG)

WOD # 2

The Gym feat. Yod Manut wub.gif og DaisyBro wub.gif

Warm Up

Shoulder mobility

Bench Press

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 100kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 120kg

1 x 5 x 100kg

6 ganske lette singles på 120 ordineret af Coach B. Frederiksbergs bedste bryster FTW!

Chinups

1 x 5 x 25kg

1 x 3 x 50kg

1 x 2 x 50kg

1 x 1 x 50kg

1 x 3 x 40kg

1 x 2 x 40kg

1 x 1 x 40kg

FINISHER

3 Rounds of:

Row 500 meters

Max HSPU under Daisy's 500 meter row

- Yo go I go (ca. 1 min rest)

Score:

01:35 + 23*

01:37 + 19

01:42 + 13

* Fik 16 reps i første sæt = PR!

Mærkede lidt til benet under C2, men havde desperat brug for endorfin-kick!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Brooo nu skal vi fandme have dit ben i gear!!!!! Hvad sker der med det?

Er benet helt fucked, skruer du op for kriger-mentaliteten, rester later og æder det FIT AS FUCK!

DBROM på PODIET!!!! :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Fredag

@ IK99 Feat. Coach Erik

2 timers VL (Snatch, Clean, Clean Pulls)

- høj vol. og semi lav intensitet. Coach mener, at nogen nu ved en fejl kunne forveksle mig ved en vægtløfter........

Lørdag

@ The Junkyard Feat. Ego

WOD # 1

5 Rounds for time of:

5 "Atlas Stone" Deadlift 90kg

7 BB. Thrusters 50kg

9 KB High Swings 24kg

Tid: 12:15min

Led omgang.... :crazy:

15 min pause

WOD # 2

21 - 15 - 9 reps + 10 meter backwards sled drag (sled + 90kg)

Pushups (hand release)

Medball slams

Double unders

Tid: 08:24

Lavede 21 pushups + 10 meter sled drag, 21 medball slams + 10 meter, 21 double unders + 10 meter (.......) 9 double unders + 10 meter.

Ben update: Bedring, men p.t. tegner det til et afbud til Fit As Fuck! :unhappy:

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BRO JEG ACCEPTERER PÅ INGEN MÅDE ET AFBUD TIL FAF! BENET SKAL AMPUTERES HVIS DET SKAL SKE!

Du har kraftedme bare af at æde dig selv. Havde Marco Toldbod meldt afbud????????

Om ikke andet stiller du fandme op, for at vise flaget til de bitches og groupies der er taget hele vejen fra Dobbelt A for at heppe på "ham med den gode daa-aa-gsfoo-orm!"

:devil: :devil: :devil: :devil:

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Bro!

Du skal ikke lytte til de unge testoteronbomber. Se bare hvordan det gik Marco Tolbod til DCO.

Få styr på det ben - har du skrevet til hende du ved nok, som vi snakkede om? Eller ringet til ham du ved nok, som vi snakkede om?

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Bro!

Du skal ikke lytte til de unge testoteronbomber. Se bare hvordan det gik Marco Tolbod til DCO.

Få styr på det ben - har du skrevet til hende du ved nok, som vi snakkede om? Eller ringet til ham du ved nok, som vi snakkede om?

laugh.gif

Jeg er i online konsultation hos MOL's egen huslæge Dr. N smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Bro!

Du skal ikke lytte til de unge testoteronbomber. Se bare hvordan det gik Marco Tolbod til DCO.

Få styr på det ben - har du skrevet til hende du ved nok, som vi snakkede om? Eller ringet til ham du ved nok, som vi snakkede om?

Det klogestes jeg længe har læst her på MOL. CrossFit tendensen er desværre at man ofte ignorere sine smerter, fordi egoet skal plejes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share