Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Nej, ikke umiddelbart. Jeg har set en person i the gym lave dem hængende fra pull up baren... Jeg kan dog ikke hænge i pull up baren uden at stå på jorden. :sneaky2:

Har du knæ?

Hvis ja, så bøj dem, og kør knæene fra bundposition til brystet, armhulerne, albuer eller så langt op der nu er muligt.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Fredag

Rest Day (Massive DOMS i boobies, lats og teh abs efter de 2 pas torsdag. Meget sjældent jeg får upper-body DOMS. Gotta luv it! wub.gif)

Lørdag

Garagen feat. Daisy!

Warm Up

Foam roll, stretch, mobility + lidt let oh-squat.

Wendler Week 3 day 4

OL Squat

5 x 50kg

5 x 70kg

5 x 105kg

3 x 120kg

6 x 135kg

Gode dybe reps, men ikke så meget power på mit rep out set. Planen var, at jeg ville blive ved til jeg ramte en rigtig god/let rep, men det skete aldrig - så jeg stoppede mens legen var god.

Clean

5 x 40kg

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

2 x 85kg

2 x 90kg

1 x 100kg

1 x 105kg

0 x 110kg mad.gif

0 x 110kg mad.gif

0 x 110kg mad.gif

Mentale fails hele vejen igennem. Rigtige gode og eksplosive løft, men missede selvom jeg egentlig kom under og greb stangen i skulder-højde. Jeg blev faktisk lidt overrasket over at jeg kunne trykke den så højt i 2. hivet selvom den føltes lidt tung fra gulvet. Lidt dumt så at misse i den position, når jeg laver 130+ i FSQ!

De 105 var måske den bedste single på 100+ kg, jeg nogensinde har lavet... ! Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at jeg laver 110+ i nærmeste fremtid, når der er mere tryk i stængerne og lidt mere GRRRR i hovedet.

BB. Curls

10 x 50kg

10 x 50kg

10 x 50kg

10 x 50kg

10 x 50kg

Ben og guns ..... Pigehest tribute! wink.gif

...........................

Thorhauge: Hvad med negativer?

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Søndag

Hills feat. ego

Warm Up

2,5K run

Hill Sprints

10 x ca. 120 meter

Cool Down

2,5K run

Væltede direkte ud af sengen og i løbeskoene, men kom egentlig i ok omdrejninger. Havde lyst til at stoppe halvvejs (hvilket faste loglæsere vil vide er min markør for en godkendt omgang på bakken). Ingen pulsdata - meget paleo!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Mandag morgen

One min on... one min off for 10 min

30 KB High-Swings 32kg

* Straf: 1000 meter C2

Score: 30,30,30,25,?? = 2 strafrunder crazy.gif

- Pissedårlig idé at lave den WOD efter 2 dage med ben og sprint!

1000 meter C2 Row

Score: 03:27, 03:42 (ren overlevelse!!)

Mandag aften feat. DaisyBro

Warm Up

Foam roll + mobility

Wendler Week 4 (deload) - Day 1+2

Press

5 x 40kg

5 x 45kg

5 x 45kg

5 x 45kg

5 x 50kg

Deadlift

5 x 80kg

5 x 90kg

5 x 100kg

5 x 105kg

5 x 110kg

+ Lidt band pull-aparts.

................

TRS: Ik forstået. Hvad er afd?

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Onsdag

Rest Day feat. sauna, kontrastbade mm.

Torsdag

Wendler bench deload (op til 5@90) + inc. db. bp. & pullups

Fredag

Wendler squat deload (op til 5@110kg) + clean pulls, GHR, DeFranco ab-circuit & lidt guns (og en masse kæbe!)

...... Så skal der snart fyres op under kedlerne igen! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Jeg er meget misundelig på din 21 @ 120 kg squat - brutalt.

Tak! smile.gif Jeg tror faktisk der er til en 30-ish reps i stængerne. Det er bare et spørgsmål om vilje - og så det svage punkt, der (på trods af oprejst OL-stil) er øvre ryg, som syrer godt til...... Men mest af alt ønsker jeg mig nu et 1RM, der kan matche min rep-styrke! unhappy.gif

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Hvorfor inviterer du aldrig på sauna bro?

BRO, tænkte faktisk på, at vi snart burde tage sådan en tur. Ejer du et par speedos? Det er et must til den slags festivitas. Speedos, dagsform og fuldskæg..... Det ville være et hit!!!! cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Har været lidt nedkæmpet med hoste osv. de sidste par dage - troede sgu ikke den slags bed på granit!?! Det må være DaisyBro eller Pigehest, der har smittet mig. Slemme slemme piger! Stadigvæk ikke helt i gear, men havde planlagt Team LumberJacked søndags-fælles-træning feat. Kauf, FameBoy og Daisy! smile.gif

Søndag

HØK feat. The BROS!

Warm Up

1000 meter C2 + mobility drills

Wendler week 1 - day 1 (2. cycle)

Press

5 x 40kg

5 x 45kg

5 x 50kg

5 x 55kg

7 x 65kg

Fint overskud på rep-out. Ved ikke om det er all-time PR, men fik 5@65 i sidste runde.

Clean & Jerk

3 + 3 x 40kg

3 + 3 x 50kg

3 + 3 x 60kg

3 + 3 x 70kg

3 + 3 x 80kg

3 + 3 x 85kg

3 + 1 x 90kg

3 + 1 x 95kg

2 + 0 x 100kg (PR!)

Rigtig meget overskud på cleans.... Lækkert at trække en "let" double, som er PR (jeg er notorisk svag repper i clean). Jeg missede desværre mit opadstød pga. lidt koncentrationssvigt (har tidl. lavet 3'ere @100 i jerks) - og så mangel på respekt for, at clean-delen tager lidt kræfter fra jerks!

Hand Stand Pushups (strict)

15 x BW

12 x BW

16 x BW

20 x BW (PR)

...........................

Dejlig-dejlig dag med en masse kæbe! Jeg følte mig lidt SkinnyManGuru i selskab med de MASSIIIWWWE bros (også miss dagsform aka. Daisy), så i bedste FameBoy/Sune Concience-stil vil jeg skrive, at jeg indtog 1L skummemælk (burde nok ha' været sød unhappy.gif), O&W-bar, banan og PWO-shake under/efter træning! Jeg skal nok oppe mig lidt på den front......

Link to comment
Share on other sites

DAMN!

Jeg hørte dig kun sige: "Jeg skal lave 17" og så skød du en PR på 20 HSPU af!!! Det er fandme stærkt, bro! :w00t:

Tak for fed træning! Du har fandme godt med sproing i benene og virkelig fedt, at selvom du er den mindst høje af os alle 3, er det stadig dig der hopper højest! :laugh:

Lækker, lækker træning - og dit skæg var allerede op til flere centimeter længere halvvejs i træningen pga. det vilde testoteronniveau der flød i dig i dag! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Mandag

Rest Day

Tirsdag

Garagen feat. ego

Warm Up

Foam roll, mobility + let snatch fra hæng & OH-squat

Snatch

3 x 40kg

3 x 50kg

3 x 50kg

3 x 50kg

3 x 60kg

3 x 60kg

3 x 60kg

Længe siden jeg har kørt træk fra gulv....

Wendler Week 1 - Day 2 (2. cycle)

Deadlift

5 x 80kg

5 x 100kg

5 x 110kg

5 x 120kg

5 x 140kg

5 x 140kg

5 x 140kg

5 x 140kg

Låsegreb hele vejen. Kørte 4 sæt på dagens max-vægt frem for rep-out. Gider ikke skrive en lang forklaring. No one cares!

Front Squat

3 x 60kg

3 x 90kg

3 x 100kg

3 x 110kg

3 x 115kg

Nemt... For at mærke vægten helt i kælderen, så jeg ikke går i kællinge-mode, når der skal sættes clean pr og jeg griber den i bunden!

FINISHER

5 Rounds for time 'n' quality:

10 KB Swings 32kg

20 Dækslag

Tid: 05:35

Var egentlig ikke helt i stødet, men så tænkte jeg på, hvad DaisyBro mon ville ha' sagt (WWDD "what would Daisy do"). Hun havde helt sikkert ordineret noget i ovennævnte stil. Så da vi desværre ikke kunne træne i dag - eller i morgen - lavede jeg en DaisyBro tribute! smile.gif

Dagens optur: Simon skød mig til at veje 10kg mere.... BOM! cool.gif

...............

Kauf & Sølling: Thanx..... Når man er SMG har man visse fordele i BW-øvelser!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Front Squat

3 x 60kg

3 x 90kg

3 x 100kg

3 x 110kg

3 x 115kg

Nemt... For at mærke vægten helt i kælderen, så jeg ikke går i kællinge-mode, når der skal sættes clean pr og jeg griber den i bunden!

Jeg glæder mig til at blive vidne til de 110 kg, som bare flyver op. Lightweight baby!! :devil:

FINISHER

5 Rounds for time 'n' quality:

10 KB Swings 32kg

20 Dækslag

Tid: 05:35

Var egentlig ikke helt i stødet, men så tænkte jeg på, hvad DaisyBro mon ville ha' sagt (WWDD "what would Daisy do"). Hun havde helt sikkert ordineret noget i ovennævnte stil. Så da vi desværre ikke kunne træne i dag - eller i morgen - lavede jeg en DaisyBro tribute! smile.gif

:heartpump: :heartpump: :heartpump:

Jaaaa, en tung KB og et traktordæk gør Daisy glad!! Måske brugte du endda den samme KB og det samme dæk, som jeg brugte i går? Det ville være så smukt, ren broesi!!

Hvad laver Marco Tolbod lige nu?

Btw bro I care!

Me too bro!! :smile:

Marco Tolbod doesn't sleep. He waits ... :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Btw bro I care!

Me too bro!! :smile:

Der er flere ting i det: Det meste af det hænger sammen med skadeshistorikken med ballen - og det derfor sindssyge forhold mellem mit 1RM og rep-styrke.

Jeg har derfor for alt-alt få løft på de "tunge" vægte (Bare spørg SimonDJ). Desuden vil jeg gerne have lidt mere kvalitet i mine reps i dødløfdt. Mit helt store problem er første rep hvor jeg har problemer med mit leg-drive (på "tunge" vægte). Det sidder hele tiden i baghovedet på mig, at det kan gå i ballen. Så snart jeg har fået første løft op, kunne jeg egentlig bare gå i CF-mode og bounce vægten, miste opspænd i ryggen og reppe løs. Jeg kunne nok ha' lavet en 10-15 reps på den vægt også uden det blev helt grimt, men vil nu hellere lave 20 gode kvalitets-reps på 4 sæt. Og det er absolut ikke noget jeg brænder ud på........

BTW: Marco Toldbod would show his feminine side...... IF HE HAD ONE! devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Onsdag

The Gym feat. ego

Warm Up

Hurtig omgang shoulder mobility

Bench Press

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

5 x 90kg

10 x 100kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

Synes altid første bænk-omgang efter deload er en sløj omgang. Skulle lave over 12 for at lave PR, men det var der ikke til - så stoppede på de 10. Manglede min bænkBRO, Daisy!

Pullups

5 x 30kg

5 x 30kg

5 x 30kg

5 x 30kg

5 x 30kg

DB. Hammer Curls

10/10 x 23,5kg

10/10 x 23,5kg

10/10 x 23,5kg

+ 3 sæt high-rep band pull-aparts.

Link to comment
Share on other sites

Bench Press

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

5 x 90kg

10 x 100kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

Synes altid første bænk-omgang efter deload er en sløj omgang. Skulle lave over 12 for at lave PR, men det var der ikke til - så stoppede på de 10. Manglede min bænkBRO, Daisy!

Manglede også dig i går :unhappy:

BBBF - Best Bench Bros Forever :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Havde egentlig planlagt hills sprints, men Till bakkede ud - og Daisy lokkede med dyyybe ben i Kirken! Derfor:

Torsdag

Kirken feat. Daisy

Warm Up

Foam roll + mobility

OL Squat

5 x 60kg

5 x 75kg

5 x 90kg

5 x 95kg

5 x 110kg

16 x 125kg (REP-PR)

10 x 105kg

10 x 100kg

10 x 95kg

10 x 90kg

10 x 85kg

Dyyy-yyy-yybe ben med god fart og 'pop' i bunden....JHO havde lavet 15 @ 125, så målet var bare en rep mere wink.gif

FINISHER 'FRANK':

3 Rounds for time of:

5 Thrusters 70kg

10 Pullups

10 Clapping Pushups

Tid: 04:09

Frygtede lidt de tunge thrusters (især efter god vol. på squatten), men de kørte super godt.... missede desværre en rep i 2. runde, hvor jeg mistede spændet i min core, hvilket kostede lidt tid - og så var det bye-bye 03:30-ish tid. Men målet var bare sub. 5 for min Frank-debut (no-homo) så snupper de 03:30 næste gang!

Edit: Har desværre lidt problemer med at hælde nok 4mewantfood.gif i nakken.... Så p.t. er (aften)vægten 79,5-ish.... Der er lidt vej til de 85, jeg har lovet Team LumberJacked at veje ind på til Stronger!

Edited by SkinnyManGuru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share