Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

:laugh::laugh::laugh:

Men da lidt et kompliment at blive spurgt om, hvordan man træner sig stor..! :4thumbup: :superman:

Men det mangler da bare, at du fortsætter antallet af curls i aus et par gange om ugen...så går der ikke lang tid før dine guns er over de 36cm! :4flex: 14sæt curls..! Du har overgået mig med mit 10x10.. :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning

God omgang med FMJ, jeg droppede at gennemfører single cyclusen i dødløft da der simpelthen kom for langt imellem dødløftsdagene til at det gav mening.

Dødløft

5r med 100kg

3r med 140kg

3r med 170kg

1r med 200kg (fin fart)

1r med 210kg

1r med 225kg ( fik den på video, var lidt tung i toppen, men alligevel hurtig nok ude af bunden til at jeg smed skoene og gik efter PR' eren)

1r med 235kg (super :w00t: ... fik den på video, tilgår lige senere, men helt sikkert i bedre stil end mine 230 i sin tid .. den her gang løfter jeg ihvertfald ikke hælene, selvom den nok pauser en anelse omkring knæene ... vægten sagde 83,2kg dea jeg kom hjem, så er ikke helt i 82,5kg endnu :unhappy: .... jeg gad nok vide om jeg ville få nogle kg på hvis jeg brugte et bælte, det er åbenbart tilladt til Nordland Cup)

3r med 170kg og dobbelt overhånd

Squat

5r med 60kg

3r med 90kg

7 singler på 120kg (meget langsomme og fokus på teknik ... gik meget dybt)

4 singler på 130kg (samme igen, men stadigvæk ok fart)

Chin ups smal overhånd

6rx3s

10r

Goodmornings til parallel

5rx3s med 60kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din DL PR det er sgu godt trukket især hvis det er 100% raw (uanset hvad er det stærkt) :bowdown: Et bælte vil nok ku give dig en lille smule mere, men det hjælper primært til at du bliver mere "tight" i kroppen under løftet. Husk hvis du vil stille op til ´Nordland skal du have søgt licens senest 3 måneder inden dvs inden for de næste 3 uger.

Link to comment
Share on other sites

Tak allesammen :bigsmile:

Min bærebar er desværre gået ned og jeg er ved at sende den ind. Min stationære vil åbenbart ikke arbejde sammen med min tlf, så videoen må vente lidt endnu, men FMJ så det live, så det må I tage for gode vare indtil videre :cool: . Jeg tror sq snart jeg skal op og bank på hos Nordland og hører om mulighederne for at søge licens. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak allesammen :bigsmile:

Min bærebar er desværre gået ned og jeg er ved at sende den ind. Min stationære vil åbenbart ikke arbejde sammen med min tlf, så videoen må vente lidt endnu, men FMJ så det live, så det må I tage for gode vare indtil videre :cool: . Jeg tror sq snart jeg skal op og bank på hos Nordland og hører om mulighederne for at søge licens. :smile:

Du skal være velkommen, der ersom regel garenti for at der er folk fredage fra ca kl 15, jeg skal i hvert fald derop på fredag hvor vi skal hvie et par stykker fra DHS i trøje for første gang. Du kan lige smide en PM hvis det er noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du skal være velkommen, der ersom regel garenti for at der er folk fredage fra ca kl 15, jeg skal i hvert fald derop på fredag hvor vi skal hvie et par stykker fra DHS i trøje for første gang. Du kan lige smide en PM hvis det er noget

Skal Nordland gate-crashe fredag eller hvad? :bigsmile:

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Træning

Tak igen :bigsmile:

Dagens underholdning kan læses i Lucifers log, eller var min træning plaget af 48 timers druk med start fredag, hvor jeg kom i seng kl 4 og stod derefter op kl 8.30 og røg til polterabend hvor jeg først kom hjem kl 4.30 her i morges.

Ellers hyggelig omgang med FMJ, Luci, ringen og Lawman

Bænk m pause

5r med 60kg

3r med 100kg

3r med 100kg

3r med 100kg

3r med 100kg

3r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

Squat

5r med 80kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

Link to comment
Share on other sites

Træning

God omgang trods en fyldt kælder, samt min makker fra i søndags :crazy:

Bænk

5r med 60kg

5r med 60kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 110kg

Her ville jeg så gå på 3 reps med 115kg, men lige pludselig gik en diskodreng fra jura op til anlægget og jeg orkede simpelthen ikke en ny diskussion, slet ikke mens den skaldede Juran00b var i huset, da han helt sikkert ville gribe chancen til en ny konfrontation ... diskodrengene rodede lidt med CD' erne, gav volumen et hak opad og pludselig var der Rammstein for fuld gardiner. Det var ALLE pengene værd at se juran00bens udtryk, som i fuld firspring var på vej op mod den rå ende for at give mig et møgfald af en anden verden, dan han pludselige indså at jeg intet havde med skiftet af musik at gøre ... han gik helt i stå og stod med et fuldstændigt blank udtryk i hovedet og kiggede skiftevis fra mig og over på den svigtende pøbel som havde valgt musikken :tongue::devil: ... så måtte han jo pænt liste tilbage til smithstativet med uforrettet sag og gennemfører resten af træningen til hård metal :w00t:

derfor blev det til

6r med 115kg (PR med +3 reps :laugh: .. men jeg var også højt på strå)

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

5r med 90kg

5r med 90kg

Squat

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 130kg

1r med 140kg

Bælte på

1r med 150kg

1r med 150kg

1r med 150kg

1r med 150kg

1r med 150kg

alle helt kontrolleret og i kælderen ... alle med fin overskud, bælte giver sq en hel del

uden bælte

3r med 120kg

3r med 120kg

DE Dødløft

10 singler på 140kg

EDIT: staveplade

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Her ville jeg så gå på 3 reps med 115kg, men lige pludselig gik en diskodreng fra jura op til anlægget og jeg orkede simpelthen en ny diskussion, slet ikke mens den skaldede Juran00b var i huset, da han helt sikkert ville gribe chancen til en ny konfrontation ... diskodrengene rodede lidt med CD' erne, gav volumen et hak opad og pludselig var der Rammstein for fuld gardiner. Det var ALLE pengene værd at se juran00bens udtryk, som i fuld firspring var på vej op mod den rå ende for at give mig et møgfald af en anden verden, pludselige indså at jeg intet havde med skiftet af musik at gøre ... han gik helt i stå og stod med et fuldstændigt blank udtryk i hovedet og kiggede skiftevis fra mig og over på den svigtende pøbel som havde valgt musikken ... så måtte han jo pænt liste tilbage til smithstativet med uforrettet sag og gennemfører resten af træningen til hård metal

Priceless :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Flot med 6x115 i bænken. Du må da efterhånden skylde ham den halvskaldede jura-idiot et par øl i fredagsbaren, synes altid du laver gode løft at have haft en konfrontation med ham :devil:

Ses vi imorgen kl 18 i AUS?

yups, imorgen kl 18

Link to comment
Share on other sites

6r med 115kg (PR med +3 reps .. men jeg var også højt på strå)
Nice pr!!!!
Her ville jeg så gå på 3 reps med 115kg, men lige pludselig gik en diskodreng fra jura op til anlægget og jeg orkede simpelthen ikke en ny diskussion, slet ikke mens den skaldede Juran00b var i huset, da han helt sikkert ville gribe chancen til en ny konfrontation ... diskodrengene rodede lidt med CD' erne, gav volumen et hak opad og pludselig var der Rammstein for fuld gardiner. Det var ALLE pengene værd at se juran00bens udtryk, som i fuld firspring var på vej op mod den rå ende for at give mig et møgfald af en anden verden, dan han pludselige indså at jeg intet havde med skiftet af musik at gøre ... han gik helt i stå og stod med et fuldstændigt blank udtryk i hovedet og kiggede skiftevis fra mig og over på den svigtende pøbel som havde valgt musikken ... så måtte han jo pænt liste tilbage til smithstativet med uforrettet sag og gennemfører resten af træningen til hård metal

Fantastisk!!! Tror godt jeg ved hvem ham n00ben er faktisk - har ihvf. set en der passer beskrivelsen hidse sig op før - der gik han efter Preben :laugh::laugh::laugh:. Var ret lol, han fik tudet ørene fulde, og gav indtil flere undskyldninger bagefter.....

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk!!! Tror godt jeg ved hvem ham n00ben er faktisk - har ihvf. set en der passer beskrivelsen hidse sig op før - der gik han efter Preben :laugh::laugh::laugh: . Var ret lol, han fik tudet ørene fulde, og gav indtil flere undskyldninger bagefter.....

Jeg har nu været up close med ham før .. sidste gang kom han farende nede fra smithstativet og skældte højlydt ud over at jeg ødelage gulvet ved at smide stangen i dødløft (på det der til indrettede podie) og der endte det også med han måtte trække sig tilbage igen da vi pludselig var 5-6 stykker der mente det var noget vrøvl af hidtil ukendte dimenssioner. Som Lars Emil tørt bemærkede da han fik historien "mig bekendt bor der ingen nedenunder" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Hurtig omgang med ANTO, hvor vi fik snakket en del programskft .. da ingen af os lige brænder for WSB længere, det er jo svært at holde ungdommen fokuseret :tongue:

DE bænk

3 forskellige greb

3rx9s med 80kg

+ lidt curls :nonono::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share