Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning

Foodman og DonNiklas => det var et svar til den pågældende tråds overskrift ... den gav lige 100 hits på et par timer og 2 posts, så det må da være svar nok :tongue:

problemet med læggene er at de er efterhånden 6cm bredere i omkreds end mine arme (som aldrig bliver større end 36cm .. EOD) :cry:

Fin omgang med Luci og min gamle statsretsinstruktør i AUS, sidstnævnte, som løftede 60kg i 4reps allout i bænken i december på 80kg kropsvægt, lavede lige 8 rep på 112,5kg og 3 rep på 125kg på 95kg kropsvægt :devil: ... ikke de ringeste gener i hele verden.

Bænk m pause og fokus på teknik

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

Til trods for kcal underskuddet, en del bænk på det sidste og at jeg har været fuldstændig hjælpeløs af sygdom det meste af dagen (Luci kunne knap nok forstå hvad jeg sagde pga en hævet hals), synes jeg at styrken i bp stiger :blink:

OH Squat

5r med 20kg

5r med 20kg

5r med 30kg

5r med 40kg

Chin ups med smal OH

6r

6r

6r

8r

8r

+ lidt curls til sidst

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Træning

Fin omgang med Luci og nskou

Vejede 84,2 før jeg tog til træning :smile:

Bænk

50r med 50kg

3r med 80kg

3r med 100kg

3r med 110kg

1r med 120kg

1r med 125kg

1r med 130kg

lidt krise om jeg skulle videre på 135 eller i trøjen ... endte med trøjen

42 F6 på

4,5cm board

1r med 130kg

uden board

1r med 135kg

1r med 140kg

1r med 140kg

1r med 145kg (træg i toppen :crazy: )

1r med 145kg (bleh det samme igen)

touch 'n go herfra

1r med 150kg (nem :smile: )

1r med 155kg (fik den på video ... oploader jeg lige senere)

0r med 150kg (lavede pause, men det bevirkede at jeg skubbede den ud af bunden med røven og fik den ind over hovedet hvor jeg ikke kunne presse den op fra :dry: )

TJ single cyclus dødløft

10 singler på 185kg (bleh tunge og meget langsomme ... sikkert fordi jeg var pænt brændt af)

Link to comment
Share on other sites

Godt løftet Peter. Har du egentlig gjort op med dig selv om du vil satse på RAW eller udstyrsmax fremover. Muligheden for at fokusere på begge vil vel næppe være 100% optimal.

Jeg er stadigvæk ung og uovervindelig og vil derfor fremover både blæse og have mel i munden :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Hård druk igår, efter jeg havde fået hugged mig en bestyrelsesplads i Juridisk Selskab, hvilket resulterede i at jeg havde en drænet vægt på 82,7kg efter jeg stop op (kl 15) og smuttede til træning :tongue:

Ellers en god omgang med en del MOL´er

Lige et par videoer fra igår

155kg bænk med touch 'n go og en anelse løftet røv :innocent: (det bliver dog bedre hele tiden) ... alle klager over jeg ikke havde pause, jeg er kun lykkelig over jeg fik den op :tongue:

150kg bænk med pause, hvor den ryger ind over hovedet og kikser :dry: den er der på en god dag med medvind :laugh: ... ret sikker på at jeg efterhånden kan lave 145kg i godkendt stil med trøje :bigsmile:

Bænk m fokus på teknik

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

OH squat

5r med 20kg

5r med 40kg

5r med 40kg

Chin ups bred overhånd med pause i bunden

6r

4r med +10kg

4r med +10kg

3r med +15kg

3r med +15kg

+ lidt curls

Tror mig og Luci smutter ud og ser 82,5 kg 90kg løfterne til ER open imorgen :smile:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Træning

Hård druk igår, efter jeg havde fået hugged mig en bestyrelsesplads i Juridisk Selskab, hvilket resulterede i at jeg havde en drænet vægt på 82,7kg efter jeg stop op (kl 15) og smuttede til træning :tongue:

Troede du droppede druk nu du var syg.. :nonono::tongue:

Havde ellers hørt rygter om gratis pils..Så ville da hellere end gerne have mødt op og stemt på dig.. :innocent::beerchug::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Troede du droppede druk nu du var syg.. :nonono::tongue:

Havde ellers hørt rygter om gratis pils..Så ville da hellere end gerne have mødt op og stemt på dig.. :innocent::beerchug::tongue:

Theis sagde I sprang over i den her omgang :tongue:

Træning

Udbrændt omgang med Luci, lawman, ringen og Anders K

Bænk m pause

Skulle lige se hvad den var til, men er vist ved at være klar til en deload ... så det må blive i næste uge

5r med 60kg

3r med 80kg

1r med 110kg

1r med 120kg

1r med 125kg (aaaaaalt for tung ... både Per og Anders stod og smågrinede :tongue: ... deload nu!)

Squat

igen .. .alt for lang tid siden jeg har haft knæbind på, så ville lige køre lidt teknik

5r med 60kg

3r med 100kg

1r med 120kg

1r med 140kg

knæbind og bælte på

2r med 150kg

1r med 160kg

1r med 170kg

1r med 180kg (Per dømte den ude på manglende dybe ... dne kunne jeg ikke havde siddende på mig, så valgte at gå helt i kælderen på næste forsøg)

0r med 180kg (tjaaa det var så ikke verdens bedste ide ... havde iforvejen lidt svært ved at styre knæbindende til trods for de var lagt løse (kun en omgang, oppefra og ned) ... troede egentlig jeg havde den de første 10cm op fra bunden af, men så tabte jeg den forover ... Per filmede det, så den kommer nok op :tongue: )

uden udstyr

3r med 120kg

Alt i alt er det egentlig ok, vægten svinger pt mellem 83 og 83,5kg

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg synes du snakkede om at din bænk var ærgelig :blink: Der er sgu ikke noget at klage over her synes jeg efter at ha luret lidt i loggen, det er da en styrke du sgtens kan være bekendt, også til eventuelle stævner.

Mange tak :bigsmile:

Desværre er der nok meget "træningsmax" over de fleste af løftene ...er meget slem til at løfte røven i bænken. Synes også ER viste at der optræder en del gamle garvede gutter i 82,5kg som løfter i den meget tunge ende af skalaen :smile: Jeg kunne selvfølgelig stille op, og om ikke andet, sætte højde PR i 82,5 ... tror ikke jeg så nogen, jeg ikke ragede et stykke henover :tongue:

Men efter min deload tror jeg, jeg vil prøve at skrue mig ned i en str 40 F6, så må jeg lige se om der ikke er til lidt mere end min (efterhånden) noget løse str 42. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :bigsmile:

Desværre er der nok meget "træningsmax" over de fleste af løftene ...er meget slem til at løfte røven i bænken. Synes også ER viste at der optræder en del gamle garvede gutter i 82,5kg som løfter i den meget tunge ende af skalaen :smile: Jeg kunne selvfølgelig stille op, og om ikke andet, sætte højde PR i 82,5 ... tror ikke jeg så nogen, jeg ikke ragede et stykke henover :tongue:

Men efter min deload tror jeg, jeg vil prøve at skrue mig ned i en str 40 F6, så må jeg lige se om der ikke er til lidt mere end min (efterhånden) noget løse str 42. :smile:

Ja tekninkken skal self på plads, men det ser da ud til at grundstyrken i alle 3 løft er yderst respektabel, så skal der "bare" noget mere træning i udstyret til, med fokus på tekninken frem for kg (styrken er der jo)

Link to comment
Share on other sites

Theis sagde I sprang over i den her omgang :tongue:

Skulle JEG sige nej til gratis pils..? :nonono::laugh: Tror bare det er Theis der overser det vigtige element i træningen, som er test boost efter druk! :superman::tongue: Men vi tager en tur en anden gang.. :beerchug:

Men sgu synd med løftet du ryger lidt forover.. Ser da ud til den er på vej op indtil da..! Men skal du ikke snart have prøvet et par rigtig stramme knæbind og så på +180kg? :devil: - Eller skal der mere tekniktræning til inden?

Hvis du forresten er nede omkring 83kg...Er sommerformen så ik ved så småt at være der? Abs må da være fremme for du har da gainet godt på det wsb, ser det ud til! :4flex:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vist have en del teknik træning på plads og det passer fint med at der bliver deloadet i bænket. Mht sommerformen, så er jeg bare ikke typen der får tydelige abs ... der er faktisk et stykke vej endnu hvis jeg skal derned.

Sidst jeg havde vaskebræt vejede jeg 74kg

post-6503-1140975456.jpg

men det var også inde i hærens løbe helvede :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det håber jeg da på, ER var første gang jeg var ude og se hvordan det foregik. Selvom det kun var mig og Per fra AUS så bidrog han fyldstgørende underholdning, da han begyndte at ærge sig over ikke have stillet op i -75, til at jeg gerne kommer næste gang også ... håber dog vi kan møde lidt mere talstærkt op :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er nu det for noget, vi skal ud at se om et par uger? Jeg vil da gerne med, hvis det bliver ligesom til JM med morgenbrød og kakaomælk, mens de udøvende står og sveder :smile:

Nice forsøg på squatten ellers :smile:

Det synes jeg sgu lyder som en god plan Morten ... :smile:

Mht squatten så har jeg haft den under parallel før, det var bagateller der gjorde jeg missede idag ... bagateller siger jeg! :tongue: (jeg begynder fandme snart at æde igen)

Link to comment
Share on other sites

Træning

stille omgang med anto og luci ... tilgengæld kom jeg for sent til en regulær krig om anlægget :unhappy: ... dette søgte jeg straks afbødet ved at gå op og skifte CD, men der var vist ikke nogen tilbage der var klar på en konfrontation :tongue:

OH Squat

5r med 20kg

3r med 40kg

3r med 40kg

Squat med fokus på teknik

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 110kg

3r med 120kg

6 singler på 130kg (da luci var ovre og klage for tredje gang, over at jeg huggede powercaget, kunne jeg se han ikke var 100 % tilfreds ... så jeg droppede at tage 10 singler ... der var måske også gået lige lovligt kæve i den :laugh: )

Træk

2r med 50kg

2r med 60kg

2r med 60kg

2r med 60kg

Chin ups bred OH

8rx3s

+ lidt kabel rows

Link to comment
Share on other sites

stille omgang med anto og luci ... tilgengæld kom jeg for sent til en regulær krig om anlægget :unhappy: ... dette søgte jeg straks afbødet ved at gå op og skifte CD, men der var vist ikke nogen tilbage der var klar på en konfrontation :tongue:

Ja, ham den langhårede heavy-gut var godtnok ikke tilfreds. Han fik vel skiftet en 6-7 CDer inden han fandt en med noget råbe-metal. Denne CD blev så skruet både op, ned, op og ned igen før der blev sat radio på :crazy: Herefter kom et par rør op og satte Kashmir på med læsesals-voloumen. Selv havde jeg desværre ikke min lånte AC/DC live skive med, for så kunne det da være blevet rigtigt sjovt... Jo Jo, det var en herrrrlig dag i AUS :smile: Jeg smutter til træning imorgen aften, hvad siger du?

Link to comment
Share on other sites

Træning

Nu i fitnessDK :tongue: ... havde lovet kæresten at tage med derop, så jeg tvang nskou med, det var som altid en oplevelse ... bænken var overhovedet ikke til at hitte ud af når man er vant dem i AUS, jeg blev ihvertfald ved at støde stangen op i gafflerne, idet jeg skulle temmelig langt ind under dem for overhovedet at kunne nå stangens udløftsposition. Ellers var det efter mantraet "if you cant beat them, join them!", så der blev rykket masser af gunzzz og pecs. Det passede dog ikke nskou, som var tæt på et sammenbrud :laugh:

Bl.a. blev jeg spurgt 4 gange af 4 foreskellige, hvor meget jeg manglede i kabel toweret i løbet 5 min ... åbenbart total ynglingsredskab deroppe. Ellers var der 3 andre henne ved mig i løbet af den time jeg var deroppe og spørge om råds til hvordan man skulle træne for at blive stor. Og hjælpsom som jeg er, blev jeg nød til at påpege at den største træningsmæssige fadæse de havde gjort sig skyldig i var at træne i fitnessDK ... :tongue:

Tilgengæld havde jeg en surrealisk oplevelse idet, der faktisk var en køn pige der måske var liiiidt til den poppede side ... men tilgengæld trænede ualmindelige fornuftigt ... Incline BP, DB pres, DB flies, alm. BP ... aldrig i nærheden af kabler og maskiner og med en klar vægtning af de tunge basis øvelser :blink: ...

til 450kr om måneden tror jeg nu ikke de ser mig igen :nonono::crazy:

dagens rodede forstilling

Chin ups bred overhånd

5rx5s

Bænk

5r med 51kg

3r med 91kg

3r med 101kg

5r med 101kg

så gav vi op på den bænk ... techno gym h8!

Chin ups smal overhånd

8rx3s

Hammer curls

8rx5s med 16kg

Incline hammer curls

10rx4s med 14kg

Incline bænk

6rx5s med 71kg

Kabel flies

6rx4s med div vægt

Preacher bb curls

8r med 27,5kg

Preacher db curls

10rx2s med 12kg

10rx2s med 10kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share