Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Træning

Efter idag så tror jeg sq jeg fletter noget single cyclus ind i WSB´en ... dødløften var ellers noget af det jeg havde store forventninger til iforbindelse med WSB, men det var simpelthen for ringe i dag.

Dødløft

5r med 90kg

3r med 120kg

3r med 150kg

1r med 180kg

1r med 210kg

1r med 210kg

1r med 210kg

3r med 150kg (de 210 var tunge og langsomme, uden spark fra bunden af som ellers plejer at være min force i dødløft.)

Ellers fik jeg jongleret sådan med skiverne at nskou ikke opdagede hvad der var på, så han marcherede upåvirket hen til stangen og trak de 210kg ... lige bagefter bandede han over at de 190kg aldrig har været så tunge før :tongue::cooldance:

Yates Rows

8rx3s med 87,5kg

+ lidt curls og mave

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lidt sigende at dig, mig og nikolai alle har fået arm skader efter starten på WSB :rolleyes:

Hmmm ja, det er da lidt mistænkeligt. Men jeg tror nu også vi skal passe på med at give onkel Louie hele skylden; min (lille og næsten overståede) armskade skyldes efter mit bedste gæt ikke WSB, men derimod et volumenstunt i smal bænk, Nskous armproblemer mener han vist selv skyldes stangens placering i squat, og kunne man ikke forestille sig at dine problemer kan hænge sammen med at du ikke er vant til at håndtere meget tunge vægte så tit som tilfældet er når du kører så (relativt) meget trøje...

Link to comment
Share on other sites

WSB

Ok omgang med nskou og en temmelig afbrændt CK der havde givet den gas i bedste BB supersæt stil (dog med squat, så ikke helt skidt :tongue: )

ME : frontsquat

5r med 50kg

5r med 60kg

5r med 70kg

3r med 80kg

3r med 90kg

3r med 100kg

1r med 110kg

1r med 115kg

1r med 122,5kg ( tilbage på toppen ...så er bolden på din halvdel anto4_17_5.gif4_15_3.gif5_1_119v.gif ... )

Havde både CK og nskou til at sige god for dybden :smile:

DB rows

8rx3s med 45kg

BO Rows

8rx3s med 92,5kg

OH Chin ups

5rx3s

Facepulls

10r med 40kg

10rx2s med 50kg

+lidt rotater

Edit: det er forresten værd at nævne at jeg dernede akkurat lige så lang tid som nskou :innocent::rolleyes::tongue:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

1r med 122,5kg ( tilbage på toppen ...så er bolden på din halvdel anto4_17_5.gif4_15_3.gif5_1_119v.gif ... )

:innocent::rolleyes::tongue:

Pfffffttttt, jeg var ellers af den opfattelse at man kun øgede med 5 kg... :nonono::nonono:

Under alle omstændigheder så må du nyde de lånte laurbær, for på mandag skal jeg op og ME frontsquatte :superman::santa2::nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Lang træning uden jeg fik lavet så meget, men meget hyggeligt med foodman, luci, fist og nskou.

Bænk

10r med 60kg

10r med 80kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

21r med 80kg :innocent:

Low incline db press

10r med 30kg

8r med 35kg

8r med 35kg

6r med 40kg

+ meget lidt skulder :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Lang træning uden jeg fik lavet så meget, men meget hyggeligt med foodman, luci, fist og nskou.

Bænk

10r med 60kg

10r med 80kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

5r med 100kg

21r med 80kg :innocent:

Low incline db press

10r med 30kg

8r med 35kg

8r med 35kg

6r med 40kg

+ meget lidt skulder :nissegrin:

God styrke I udviser for tiden, MEN jeg sidder blot tilbagelænet og afventer at jeres skader vil komme rullende ind og I derefter vil opsøge mig for råd.

"Hvad gjorde du allmighty Lawman, da du blev skadet, lad os høre ååh lad os høre - øs af din visdom!!??"

"Jeg lænede mig tilbage, slappede af og blev ææærwelig...og det blev sådan set hængende...velkommen i klubben...muhahahahahahaha!"

(EDIT: Ekstra MUHAHAHAHAHAHAHA! :rudolph: )

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Du nævnte noget om bænkgeil d. 10 december. Er der noget sted/nogen man skal tilmelde sig hos eller møder man bare random op og bænker røwen aw?

Det er et krav at du kan overbevise Lars Emil om at Rammstein under max-løft er en god ide, ellers er det no go :rudolph::santa2:

Eller bare møde op d. 10 kl 14, vel at mærke opvarmet :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke særlig barsk, muskel biopsierne er lidt som at få et mildt trælår, fedt biopsierne i mave var lidt værre da han begge gange ramte en vene, ikke at det gjorde ondt, men det betyder der kommer lidt blod når han trækker nålen ud. Ellers "legede" de lidt med mit insulin niveau og skulle derfor tage en blodprøve hver 10.min fra kl 0700 til 1600 og nogle gange spildte de lidt ... :xmas:

Ellers fik jeg oveni hatten en DXA scanningen på Aarhus kommunehospital, så den skulle være nogenlunde præcis ... så jeg også kunne se hvad vinterbulken havde rystet af sig :laugh:

Med en kropsvægt på 86.7 i underbukser har jeg en overall fedt % på 13,4. mens armene havde en på henholdsvis 9.5 og 10.1 ... så det er ikke fedtet der giver cm' erne :nissegrin: .... Ellers lyder det meget rimeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da en ganske pæn fedt% her i vinteren! :4thumbup:

Der er da vist stadig plads til lidt mere så... :4mewantfood: Troede den var højere efter det, jeg havde hørt fra dig.. Kommer der ik et billede eller to i loggen, så vi kan se, hvordan det sidder? :poking:

Link to comment
Share on other sites

Det er da en ganske pæn fedt% her i vinteren! :4thumbup:

Der er da vist stadig plads til lidt mere så... :4mewantfood: Troede den var højere efter det, jeg havde hørt fra dig.. Kommer der ik et billede eller to i loggen, så vi kan se, hvordan det sidder? :poking:

Njaaaa ... jeg snakkede lidt med nskou om det, og fedt % er nok lidt kunstig lav, idet ca omkring 2-3kg af min nuværende vægt er væske fra kreatinen, da jeg responderer ualmindelig godt på det. Så uden det ville min vægt være lavere, men med samme fedtmasse :smile:

Jeg er desværre bygget som en kælling, så min masse sidder på hofterne og benene, med tilhørende små arme :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Træning, sidste før stævne

Hyggelig omgang med Anto, Luci og nskou. Stævnet ligger lige efter en julefrokost, så det er svært at gætte på hvad der er til.

Bænk

3 forskellige greb

3r med 70kg

3r med 70kg

3rx10s med 75kg

1r med 90kg

1r med 100kg

1r med 110kg

1r med 115 (pause)

10rx2s med 60kg

Low incline db bænk

8rx3s med 32,5kg

DB Rows

10rx3s med 35kg (easy)

Yates rows

10rx3s med 72,5kg

Smal OH chins

6rx3s

+ lidt curl

Link to comment
Share on other sites

Hurtig stævne update

Fin omgang, havde regnet med at nedjustere forventningerne pga, gårsdagens hårde julefrokost og var da også temmelig ramt fra morgen af, hvor jeg måtte have to fingere i halsen.

Stævne Bænk

Altsammen touch 'n go

1r med 115kg (kørte godt, med god fart)

1r med 120kg (havde egentlig regnet med at lave den her med pause og så sige at det var dagens mål ... men pga af farten på 115, valgte jeg at gå efter guldet og pr' eren)

1r med 125kg

1r med 130kg (PR, ja tak ... vejede tilgengæld også ind på 84, hvilket er 3 kg over den vægt jeg tog 125kg på .... og det er endda med en heftig væskeudtømning fra igår :nissetunge: )

Link to comment
Share on other sites

WSB

Jeg siger mange tak, jeg er også meget tilfreds ... især i betragtning af at jeg brugte det meste af tiden på at hælde vand i hovedet, så rummet ville holde op med at snurre. :blush:

Fin omgang, med CK, Nskou, Fist, foodman og UAH ind af døren til sidst.

ME OL Squat

5r med 60kg

5r med 80kg

5r med 100kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 125kg

1r med 130kg

1r med 135kg

1r med 140kg

1r med 145kg (havde regnet med en max omkring 135 og de 145 var endda med ok overskud og form, tror min fremgang i frontsquat har haft en meget positiv effekt her :nissecool: )

backoff

8r med 100kg

Yates Rows

8rx3s med 90kg

DB Rows

10rx3s med 40kg

Side laterals

10rx3s med 12,5kg

Og så ville Nskou hjem :tongue:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share