Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Jeg er godt nok imponeret af at din bænkstyrke bliver ved med at stige så godt..og så meget på et år..det er for vildt..! :superman:

Det er jo lige før man overvejer at tilslutte sig styrkeløfterne i aus... Men også kun lige før.. :nissetunge:

Jeg er også skuffet over krudt anklagerne udebliver :tongue: , men Nskou har jo haft samme fremgang, så tror det udspringer af at vi, udover at træne meget, altid skifter program før vi stagnerer, så nervesystemet aldrig ved hvor den har os :nissecool:

Jeg er ihvertfald godt tilfreds, især taget i betragtning af at jeg ideelt set, har en meget bedre styrke på nogenlunde samme kropsvægt som da jeg startede :xmas:

Sat på en spids tror jeg nok de sidste 10-15kg i bænken kommer fra dels et meget bedre opspænd og en ny forkærlighed for incline BB/DB bænk :wub: ... hvor jeg virkelig har haltet før i tiden

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er også skuffet over krudt anklagerne udebliver :tongue:

Det er jo fordi du ikke vokser tilsvarende... :rudolph::laugh:

men Nskou har jo haft samme fremgang, så tror det udspringer af at vi, udover at træne meget, altid skifter program før vi stagnerer, så nervesystemet aldrig ved hvor den har os :nissecool:
Okay...kunne ikke huske hvad Nikolai lå på ved denne tid sidste år...Kom bare lige til at tænke på vi snakkede om noget omkring de 100kg i bænken - måske lidt over i klassen.. Men i har da helt sikkert fat i det rigtige med den fremgang! :4thumbup:
Jeg er ihvertfald godt tilfreds, især taget i betragtning af at jeg ideelt set, har en meget bedre styrke på nogenlunde samme kropsvægt som da jeg startede :xmas:

Sat på en spids tror jeg nok de sidste 10-15kg i bænken kommer fra dels et meget bedre opspænd og en ny forkærlighed for incline BB/DB bænk :wub: ... hvor jeg virkelig har haltet før i tiden

Jep..incline db bænk.. :wub::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

WSB

Hyggelig eftermiddagsomgang med Nskou og Lars Emil (som vi overtalte til at køre med bredt greb i bænken, hvilket han umiddelbart syntes godt om :xmas: ), selvom vi måtte vente på de eneste i AUS som åbenbart er langsommere til at blive færdig med bænken end os :tongue:

ME bænk 8cm

8r med 50kg

6r med 80kg

3r med 80kg

3r med 80kg

3r med 80kg

8cm board

5r med 100kg

5r med 110kg

3r med 120kg

3r med 125kg

3r med 130kg

3r med 135kg

1r med 140kg

1r med 145kg

0r med 150kg (ramte en alt for høje bane, prøvede ikke engang at skubbe igennem)

1r med 150kg (fin PR)

backoff, stadigvæk med board

10r med 100kg

Low incline db pres

8r med 35kg

8r med 35kg

8r med 35kg

6r med 40kg

6r med 40kg (Nskou gav ikke gode stil karaktere, men hva faaan når den sidder lige i patten)

Low incline Flyes

10r med 15kg

8r med 20kg

8r med 20kg

Siddende skulder db pres

10r med 20kg

8r med 25kg

8r med 25kg

Pres strukturen er officielt over det :rudolph::superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo fordi du ikke vokser tilsvarende... :rudolph::laugh:

Det passer jo ikke helt, jeg tog da røven på den med undersøgelse jeg var med til, på de 6 uger gik jeg 81,4 =>(3uger) 84,6 => (6uger) 88,7 ... så det endte med de sendte mig til DXA scanning for at få et overblik over min fedtfri masse :santa2: ... men jeg har nu heller aldrig været en hardgainer

Okay...kunne ikke huske hvad Nikolai lå på ved denne tid sidste år...Kom bare lige til at tænke på vi snakkede om noget omkring de 100kg i bænken - måske lidt over i klassen.. Men i har da helt sikkert fat i det rigtige med den fremgang! :4thumbup:

jeg kan se jeg satte ny pr med en grinder på 105kg i bænken den 16 januar 2005 i vores videoer over maxløft ... det samme for Nskou (selvom han nu altid har været lidt stærkere i bænken :laugh: )

Jep..incline db bænk.. :wub::cooldance:

Som hjælpeøvelse jesper ... h-j-æ-l-p-e-ø-v-e-l-s-e :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

WSB

Hurtig, men særdeles effektiv omgang på 1 time, der bar præg af det er lang tid siden jeg har haft en Therma Power i blodet :tongue:

DE Box Squat

2rx9s med 80kg

TJ Single cyclus DL

1rx15s med 150kg og dobbelt overhånd

Chin ups smal overhånd

8rx3s

DB Rows

8r med 45kg

5r med 50kg

5r med 50kg

Damn grebet var ved at være udfordret :rudolph:

Yates Rows

8rx3s med 82,5kg

Front Raises

8rx3s med 15kg

+ curls og mave

Link to comment
Share on other sites

Som hjælpeøvelse jesper ... h-j-æ-l-p-e-ø-v-e-l-s-e :nissetunge:

Jaaa...jeg sørger også bare for at køre en MASSE hjælpeøvelser... :nissetunge::innocent:

Hvornår regner i med at træne i morgen? Theis og jeg regner med 15.30-16...så er fodboldkampen vist slut nemlig... :santa2:

Link to comment
Share on other sites

WSB

Fin omgang med masser af mennesker i kælderen og PR´s

DE bænk

3rx12s med 65kg og 4 forskellige greb

Paused CG bænk

6rx5s med 80kg

Paused Low incline db pres

10r med 30kg

10r med 30kg

10r med 30kg

6r med 35kg

6r med 35kg

BO laterals

10rx3s med 10kg

Side Laterals

8rx3s med 12,5kg

Stiff armed kabel pushdowns

10rx3s med 55kg

Tate press

12r med 15kg

10rx2s med 17,5kg

+lidt rotar

Link to comment
Share on other sites

WSB

hyggelig jule omgang med lav intensitet, men tilgengæld masser af MOL´er, fik sågar poket både Fist og Foodman med deres manglende log updatering :nonono:

ME Front Squat

5r med 60kg

5r med 70kg

5r med 80kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 105kg

1r med 110kg

1r med 115kg

1r med 125kg (PR med lidt overskud)

0r med 130kg (heeelt i kælderen og ½vejs op, men så heller ikke mere :unhappy: )

TJ single cyclus dødløft

1rx15s med 150kg og dobbelt OH (ok fart)

BO Rows

10rx3s med 70kg

DB Rows

10rx3s med 40kg

Chin Ups smal OH

8rx3s (med pause show af Fist, der viste at man faktisk kunne få navlen over stangen i en chin hvis man var eksplosiv nok :superman: )

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

WSB

God omgang med nskou, FMJ og naked i kælderen før jeg skal en smut vestpå ... Især Nskou havde rykket sig pænt i 4,5 board presset

ME 4,5 cm board pres

10r med 50kg

5r med 80kg

4,5cm board på

5r med 100kg

5r med 105kg

5r med 110kg

5r med 115kg

5r med 120kg

3r med 125kg

2½r med 130kg (3 rep kom slet ikke af brystet, men stadigvæk ok siden min max tripple sidste gang var 115kg og min single var 130)

backoff uden board igen

12r med 80kg

12r med 80kg

Low incline DB pres

10r med 35kg

10r med 35kg

6r med 40kg

6r med 40kg

5r med 40kg (den første faaaaarced :rudolph: )

Low incline Flyes

8rx3s med 20kg

Seated Side Laterals

8rx3s med 12,5kg

Front raises

8r med 15kg (brændt af)

Link to comment
Share on other sites

WSB + lidt bænk lir

God omgang med Luciferase som leverede varen både med bænk PR og underholdning (Jeg vidste det var en god ide at tage kamera :tongue: ), og CK som kom ind lige til sidst.

DE box squat

2rx9s med 80kg (farten er ved at være god fra 10cm under parallel)

TJ Single cyclus dødløft

1rx10s med 172,5kg (ja tak, farten var faktisk bedre end på de 150 i mandags på mange af singlerne .. så top dollar her)

Så ville Luci gå amok i bænk, og jeg prøvede at hænge i selv det ikke helt gik

Bænk m pause

alle sæt på en bænk der er 5-10 højere end standard, hvilket passer bedre til mit opspænd

10r med 50kg (benene oppe)

10r med 50kg (benene oppe)

10r med 50kg (benene oppe)

3r med 90kg

3r med 90kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 115kg

3r med 120kg (tror der var til en mere, men jeg ville hellere lidt højere i singles)

1r med 125kg (med overskud)

0r med 133kg (WTF!?! hvornår er mit stickin point blevet flyttet 10-12cm over brystet ... har altid fået alt op som jeg har fået fra brystet, men ikke den her gang ... fin fra bunden og så går den ellers død ca midt gennem løftet og falder ned igen)

0r med 133kg (ramte en helt forkert bane)

8r med 100kg

Yates Rows

10rx4s med 87,5kg

Chin ups smal overhånd

fokus på fart

5rx4s

DB rows

8rx4s med 42,5kg

Så var den øvre ryg også udsolgt, alt i alt en glimrende omgang med flot PR til Luci i bænken :newyear:

Link to comment
Share on other sites

WSB

Det da de særeste eksistenser man får at se når man smutter ned i AUS udenfor normale træningstider. Det første jeg ser,da jeg, i tro om at skulle træne alene, låser mig ind dernede, er en lille gut med briller (som jeg iøvrigt aldrig har set før) der står i bar overkrop og brøler af sit eget spejl billede. Bum bum ... efter 2 sek pinlig tavshed skynder han sig i sit tøj og ud af kælderen.

Herefter får jeg lov til at køre min bænkpres alene dernede før nr 2 kommer (som jeg dog havde set et par gange i mainstream timerne) ligesom jeg går i gang med low incline db pres. Jeg kører mine 10 reps med 30kg og pause i bunden og fokus på fart. Imens tager han så 32,5kg vægtene ned og ligger sig ved siden af også i low incline ... det er så her det bliver sært, for nu begynder han konstant at søge øjenkontakt før han går igang med et sæt og ligeså snart han tror jeg kigger så rykker han 3-4 cheat reps af og prøver så igen i sin søgen på anerkendelse som alpha han, at få øjenkontakt. Resten af tiden går han konstant og flexer og gerne i en vinkel så jeg næsten ikke kan undgå at se det ........ creeeeeepy :cry:

DE bænk

4 forskellige greb

3rx12s med 70kg

Low incline db pres

8rx4s med 30kg

Low incline flyes

10rx4s med 15kg

seated goodmornings

10rx3s med 60kg

+ lidt curls, skulderne var busted efter igår så der var ikke energi til så meget :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Det da de særeste eksistenser man får at se når man smutter ned i AUS udenfor normale træningstider. Det første jeg ser,da jeg, i tro om at skulle træne alene, låser mig ind dernede, er en lille gut med briller (som jeg iøvrigt aldrig har set før) der står i bar overkrop og brøler af sit eget spejl billede. Bum bum ... efter 2 sek pinlig tavshed skynder han sig i sit tøj og ud af kælderen.

Herefter får jeg lov til at køre min bænkpres alene dernede før nr 2 kommer (som jeg dog havde set et par gange i mainstream timerne) ligesom jeg går i gang med low incline db pres. Jeg kører mine 10 reps med 30kg og pause i bunden og fokus på fart. Imens tager han så 32,5kg vægtene ned og ligger sig ved siden af også i low incline ... det er så her det bliver sært, for nu begynder han konstant at søge øjenkontakt før han går igang med et sæt og ligeså snart han tror jeg kigger så rykker han 3-4 cheat reps af og prøver så igen i sin søgen på anerkendelse som alpha han, at få øjenkontakt. Resten af tiden går han konstant og flexer og gerne i en vinkel så jeg næsten ikke kan undgå at se det ........ creeeeeepy :cry:

Hahahaha det lyder forrygende. :laugh::laugh::rofl2::rofl2: Mht. ham den første synes jeg du skulle have smidt trøjen og løbet hen ved siden af ham og battlet ham i den pose han lavede, lidt ligesom Tunen vs Conscience :laugh:

Mht. nr to skulle du have gået i Leroy-mode (Yates sindssyge spotter fra "Blood and Guts"). F.eks. kunne det have været eksremet sejt, idet han starter på sine cheat-reps, at storme hen foran ham og derpå begynde at råbe ham ind i hovedet at fuld hals: "DRRRIIIIIIVVVVVEEE ITTTT - YES - TWO MOOORE - YES - SQQQQQUUUUEEEEEEZZZZZEEEE IITTTT INNNN- YES - TWO MOOOORE FOR THA MASSSSSS - THAT´S WHY YOUR´E NUMBER ONE MAN" :nissegrin::nissetunge::santa2::santa2:

Link to comment
Share on other sites

WSB

ANTO => haha, ja det ville have været klasse

Glimrende omgang hvor jeg fik lov til at træne squat og squat lockouts mutters alene, :xmas:

ME squat

Da jeg kørte i powa caget holdt jeg 1 splitsekunds pause i bunden, så jeg var helt sikker på at den var i kælderen, desuden med en noget smallere stand end jeg plejer.

5r med 60kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 130kg

3r med 140kg

1r med 150kg (tangering af PR med overskud)

1r med 155kg

1r med 160kg (det er sq en forrygende følelse at stå med 10kg over ens PR på ryggen alene i kælderen med Rammstein på en volume anlægget aldrig har været oppe på før og vide der ikke er nogen til at hjælpe en hvis det går galt :devil: .... op kom den, dog var det en 1½-2 sekunders fight, men det var mest pga pausen i bunden)

Vægten føltes utrolig tung på ryggen og jeg er ret sikker på det skyldes at jeg ikke har kørt tunge ME øvelser i squat ... det tungeste jeg har været på varOL squat på 145kg og den var mega tung ryggen, ergo mere vægt tilvænning til mig :nissecool: )

Derfor:

Squat louckouts

Rom på ca 15 cm

5r med 160kg

5r med 180kg

5r med 200kg

5r med 220kg

5r med 240kg

5r med 260kg

5r med 280kg

5r med 300kg

5r med 320kg (så var der ikke mere plads på stangen og benene sejlede også ret meget under mig :nissetunge: )

Fand lige denne her fra 1 sep ' 05 i min log

fail på 300kg (skulle jo prøves, Nskou sagde at stangen ikke forlod holderne, men blot bøjede lidt mere )

Godt nok et hul længere nede, men helt sikkert en del bedre hydralik idag end dengang

Benpres

5r med 100kg

5r med 200kg

5r med 200kg

5r med 200kg

5r med 200kg

5r med 200kg

CG bænk m pause

6rx6s med 80kg (nem)

Fransk pres m DB

8rx3s med 15kg

Tate pres

10r med 15kg

10rx2s med 17,5kg

+lidt mave

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

WSB

ANTO => haha, ja det ville have været klasse

Glimrende omgang hvor jeg fik lov til at træne squat og squat lockouts mutters alene, :xmas:

ME squat

Da jeg kørte i powa caget holdt jeg 1 splitsekunds pause i bunden, så jeg var helt sikker på at den var i kælderen, desuden med en noget smallere stand end jeg plejer.

5r med 60kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 130kg

3r med 140kg

1r med 150kg (tangering af PR med overskud)

1r med 155kg

1r med 160kg (det er sq en forrygende følelse at stå med 10kg over ens PR på ryggen alene i kælderen med Rammstein på en volume anlægget aldrig har været oppe på før og vide der ikke er nogen til at hjælpe en hvis det går galt :devil: .... op kom den, dog var det en 1½-2 sekunders fight, men det var mest pga pausen i bunden)

Tillykke! Det er en vild fremgang du udviser :4thumbup:

Vægttilvending er suverænt! En ting jeg hidtil har gjort alt for lidt ud af...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Det er en vild fremgang du udviser :4thumbup:

Vægttilvending er suverænt! En ting jeg hidtil har gjort alt for lidt ud af...

tak, man skal ikke undervuderer den anabolske effekt af kanel gifler :nissecool: .... jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har brugt vægt tilvænning i squatten, da jeg har haft fin held med det i bænken, men som sagt det skal der laves om på

Tillykke med squattet! Du bliver jo helt leeee' af at træne mutters alene! (og sikkert også sær, men hva' pokker...) :nissetunge:

ja, det er en del nemmere at sætte PR uden vidner :nissetunge: , jeg havde egentlig regnet med du var dernede jf. samtale pr 23 dec '05

Link to comment
Share on other sites

WSB

Nu er underarmen virkelig begyndt at knage så jeg tror den får et par dage. Ellers en lidt energi løs omgang, dog i godt selskab med Anto og Lawman

ME Low Incline bænk

5r med 50kg

5r med 60kg

5r med 70kg

5r med 80kg

5r med 85kg

5r med 90kg

5r med 95kg (PR)

3r med 100kg (PR ... fine omgang til trods for lav intensitet)

TJ single cyclus Dødløft

1rx15s med 150kg (god fart endnu engang)

Chin ups smal overhånd

6rx6s

+ lidt kabel sjov, da jeg kunne lave det uden at mærke noget i underarmen

Link to comment
Share on other sites

WSB

Super omgang med Anders K og Lawman, selvom der var flere sammenstød med nogle flødebolle jurister. Anders K starter med at sætte Rammstein på med en meget moderat volume, da der var mange dernede. de 3 rør ankommer bl.a. Profil_Tom.JPG og Profil_Dennis.JPG

anyways, sidsteviste skynder sig hen og skruer volumen ned, så man ikke er istand til at hører noget som helst. Anders K skruer så op igen og det forsætter i 3 min, hvorefter førstviste går hen og sætter best of FitnessDK på, Anders K reagere med det samme og der en mindre batalje oppe ved anlægget .... det slutter dog med at førstviste går og Anders K sætter noget alm rock på, som alle kan være nogenlunde enige om.

Det sjove er så at efter 10 min kommer der så 2 piger og begynder og rode med CD'erne ... rørerne begynder så at sidde og smile og glæder sig til de beroligende lounge toner ..... WRONG!!!, de 2 piger sætter Rammstein på og skruer volumen op på hidtig uhørt niveau :4thumbup:

Alt imens sidder ålene og krymper .... hvordan kan de gå imod de piger, som de med så mange anstrengelser står og flexer for, så istedet sad de bare klagede sig højlydt indbyrdes til vi andres store fornøjelse :laugh:

Tj single cyclus dødløft

5r med 100kg

1r med 170kg

5 singler med 200kg (god fart :nissecool: )

DE box squat

2rx9s med 90kg (igen god fart)

Low incline db pres

10r med 35kg

10r med 35kg

8r med 40kg

8r med 40kg

6r med 42,5kg

db flyes

8rx3s med 20kg

Kabel flyes

4s med 10 reps div vægt

+ curls

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share