Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: Jeg kan levende forestille mig scenariet! Høj, høj klasse med pigerne!

Var det tilfældigvis naked og makkers kærester, for jeg tror, de er "velopdragne" på det område :smile:

Fantastisk historie. Jeg har iøvrigt aldrig set de to jura-fyre før.

Var damerne nogen man havde set før, og mere vigtigt: var de lækre?

Det var som CK siger ganske rigtigt, naked og makkers meget velopdragne kærester der havde en yderst fornuftig træningstilgang .... ingen gains uden Rammstein :devil:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

WSB

Super omgang med Anders K og Lawman, selvom der var flere sammenstød med nogle flødebolle jurister. Anders K starter med at sætte Rammstein på med en meget moderat volume, da der var mange dernede. de 3 rør ankommer bl.a. IPB Image og IPB Image

anyways, sidsteviste skynder sig hen og skruer volumen ned, så man ikke er istand til at hører noget som helst. Anders K skruer så op igen og det forsætter i 3 min, hvorefter førstviste går hen og sætter best of FitnessDK på, Anders K reagere med det samme og der en mindre batalje oppe ved anlægget .... det slutter dog med at førstviste går og Anders K sætter noget alm rock på, som alle kan være nogenlunde enige om.

Det sjove er så at efter 10 min kommer der så 2 piger og begynder og rode med CD'erne ... rørerne begynder så at sidde og smile og glæder sig til de beroligende lounge toner ..... WRONG!!!, de 2 piger sætter Rammstein på og skruer volumen op på hidtig uhørt niveau 4thumbup.gif

Alt imens sidder ålene og krymper .... hvordan kan de gå imod de piger, som de med så mange anstrengelser står og flexer for, så istedet sad de bare klagede sig højlydt indbyrdes til vi andres store fornøjelse laugh.gif

Hvor er det bare klasse!!!!!!! AUS here I come :4thumbup:

Ser forresten rigtigt godt ud med træningen, din bænkpres er blevet super god. Og vildt at lave 5 singler på 200 i dødløft med god fart!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare klasse!!!!!!! AUS here I come :4thumbup:

Ser forresten rigtigt godt ud med træningen, din bænkpres er blevet super god. Og vildt at lave 5 singler på 200 i dødløft med god fart!! :devil:

Jamen det gælder vi os da til, så må du jo vise hvordan man brænder sig helt i hegnet :smile:

ad. god fart, så er det jo et yderst relativt udtryk :innocent:

Link to comment
Share on other sites

WSB

hurtig omgang

DE bænk

4 forskellige greb

3rx12s med 65kg pause i bunden for skåne skulderen

Seated db skulder pres

10r med 20kg

8rx4s med 25kg

Side laterals

10r med 12,5kg

6r med 15kg

6r med 15kg

6r med 15kg

Front raises

6rx3s med 15kg

Rows med hammergreb

10r med 57,5kg

8rx5s med 77,5kg

Chin ups smal overhånd m pause i bunden

5rx5s

Link to comment
Share on other sites

WSB

Mølvis> spørgsmålet er om du ikke har reppet det med fuld ROM inden året er omme :wink::cry:

Fin omgang med Lawman, mødte lige CK på vej ud af døren der kunne berette om nordjyske freaks (bl.a. 50 årige mænd der trippler 180 i cg bænk :crazy: )

ME 3r squat

5r med 50kg

5r med 80kg

5r med 110kg

5r med 120kg

5r med 130kg

5r med 140kg

3r med 150kg (PR, lawman sagde god for dybden under frasigelse af ansvaret, såfremt det ikke skulle forholde sådan :tongue: )

styrken var god, så jeg smed bælte og wraps på

3r med 160kg

1r med 170kg

1r med 180kg (meget bedre overskud end sidste gang jeg var her, dog igen svært at bedømme dybden ... havde video på både 170kg (helt i bund og godfart) og 180kg men det er ikke helt til at se om dybden er god nok på de 180kg ... problemet er på ingen måde styrken, der er fin fart på ... snare at jeg skal have stangen længere tilbage på ryggen, så jeg ikke skubber knæene så langt frem og slipper for at bukke helt så meget fremover samtidig med jeg kommer dybere)

3r med 120 pause i bunden på hver rep

3r med 120 pause i bunden på hver rep

Low incline db pres

10rx4s med 32,5kg og pause i bunden

Low incline db flies

10r med 20kg

10r med 20kg

12r med 20kg

12r med 20kg

Her kom jeg i tanke om jeg havde glemt dynamisk dødløft, derfor

TJ dødløft singe cyclus

15 singler med 150kg på 7 min :cool:

+ lidt kabel flies

Link to comment
Share on other sites

Der er ds GODTNOK ved at være smæk på squatten!!! :devil::devil:

Ja, det kører sq fint, har generelt bare været for dårlig til at køre den jævnligt og det har kostet teknik som igen har været dyr i kg'ene :nonono: men efter powercaget er blevet boltet fast, er lysten også kommet til at gøre noget ved det .... tror nok jeg stadigvæk kører på begynder gains :tongue:

Fik lige lagt løftene ud, (godt nok i 3gp format som kræver quicktime da de er skudt med min mobil)

170kg med bælte og wraps

180kg med bælte og wraps

De 180 så som sagt en del nemmere ud end sidste gang :innocent:

Lawman valgte selvfølgelig og filme dem sidelæns ...

Link to comment
Share on other sites

Post 3x ret eksamen træning

Havde taget en therma power sammen med morgenmaden og havde derfor ikke lige fået noget at spise efter 6 timer eksamen. Derfor var der heller ikke så meget energi til træningen, så det blev lidt forskelligt.

Bænk

havde generelt problemer med opspændet idag

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

3r med 110kg

de fleste var med pause, men også ret tunge iforhold til hvordan de plejer at føles

Box Squat

Per var lige igang, så jeg hoppede med

3r med 80kg

3r med 110kg

3r med 140kg

3r med 140kg

2r med 160kg (var sikkert til en til, men tog ingen chancer)

3r med 150kg

3r med 150kg

uden box og med pause i bunden

3r med 110kg

3r med 110kg

Træk

2r med 50kg

2r med 60kg

2r med 60kg

2r med 70kg (ok)

2r med 70kg (blev nærmest til overhead lockout, så stoppede her)

Link to comment
Share on other sites

WSB

Efter 3 dage i sprit fik jeg en ok omgang ... dog mærket af udpræget væskemangel

DE bænk

3rx12s med 70kg

3 singler med 90kg

TJ dødløft single cyclus

15 singler med 155kg og dobbelt overhånd (ikke hel god fart)

DE box squat

2rx9s med 95kg (lidt vrøvl med teknikken, men ok fart)

Low incline db press

alle med pause i bunden

6r med 35kg

6r med 35kg

3r med 35kg (gik hel død ?!?!)

8r med 30kg

8r med 30kg

DB flies

8rx3s med 20kg

+lidt kabel/pec deck og mave

Link to comment
Share on other sites

WSB

Energiforladt omgang ... var desuden ude at løbe for første gang i umindskelige tider igår, så benene var godt brændt af

ME SQUAT

3r med 50kg

3r med 70kg

3r med 90kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 130kg

3r med 140kg

3r med 150kg

1r med 160kg (samme som sidst, men vist med lidt mere overskud)

wraps og bælte

1r med 170kg

1r med 170kg

Per lagde knæbind

1½r med 170kg (den ½ var den første, hvor knæbindende ikke helt var på plads endnu og hvor det simpelthen ikke var muligt at komme særlig dybt (ihvertfald med min smertetærskel))

Chin ups smal overhånd

5r

5r +5kg

5r +5kg

5r +5kg

DB rows

8rx3s med 40kg

+lidt curls .... slatten omgang, men energi var på retræte

Link to comment
Share on other sites

WSB

Så er jeg på den anden side af endnu en omgang muskelbiopsi i låret ... ok omgang med Nskou der skulle prøve sin nye F6 i str 40, så der røg nok de første 500 kalc på at klemme ham ned i den.

Bænk

3r med 50kg

3r med 80kg

3r med 100kg

3r med 100kg

3r med 100kg

TJ single cyclus dødløft

18 singler på 150kg og dobbelt overhånd (tog 3 ekstra mens jeg hjalp Nskou)

1r med 190kg og dobbelt overhånd (det var vist max jeg kunne trække med det greb)

ME Squat lock out (ca 15 cm)

3r med 90kg

3r med 190kg

3r med 220kg

3r med 250kg

3r med 280kg

3r med 310kg

1r med 330kg

1r med 340kg

1r med 350kg

Low incline db press

6rx4s med 30kg og pause i bunden

CG bænk

5rx5s med 80kg

+ lidt mave

Link to comment
Share on other sites

Louie Simmons har en meget simpel regel for ME-træning. Man bør ikke lave ME-arbejde i opsætninger, hvor man kan løfte mere end 10% mere end ens udstyrs max i den pågældende konkurrenceøvelse. Dette skyldes at det tapper for hårdt på kroppen, samt at det intet formål har at arbejde med vægte som man ikke kommer til at løfte i konkurrenceløftet indenfor en overskuelig fremtid. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lige en kende voldsomt med 350 kg i lockout i squat ?

Det er også kun lige den kommer af pinsnene ... jeg tror ikke rigtig der er så meget sagligt over at lave den i styrkeløfter sammenhæng, selvom jeg tit mumler noget om vægttilvæning når jeg bliver spurgt nede i centeret. Det er mest noget jeg prøver af engang imellem fordi jeg synes det er noget over at stå med de kg på ryggen :smile:

Jeg tog det forresten på mobilen .... 350kg squat lockout

Link to comment
Share on other sites

Louie Simmons har en meget simpel regel for ME-træning. Man bør ikke lave ME-arbejde i opsætninger, hvor man kan løfte mere end 10% mere end ens udstyrs max i den pågældende konkurrenceøvelse. Dette skyldes at det tapper for hårdt på kroppen, samt at det intet formål har at arbejde med vægte som man ikke kommer til at løfte i konkurrenceløftet indenfor en overskuelig fremtid. :smile:

Fint bemærket Mads, har tit tænkt på hvor meget det kunne svare sig at gå over sit max på ME-dagene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Louie Simmons har en meget simpel regel for ME-træning. Man bør ikke lave ME-arbejde i opsætninger, hvor man kan løfte mere end 10% mere end ens udstyrs max i den pågældende konkurrenceøvelse. Dette skyldes at det tapper for hårdt på kroppen, samt at det intet formål har at arbejde med vægte som man ikke kommer til at løfte i konkurrenceløftet indenfor en overskuelig fremtid. :smile:

Det tror jeg også er meget rigtigt og jeg tvivler heller ikke der er ringe til ingen overførsel til min almindelige squat .. men da jeg lige har fået taget 2 muskelbiopsier i det ene lår samt haft 5 dages pause, var jeg ikke helt tændt på at lave en regular ME dag ... så det blev squat lock out istedet, det var kun for at se hvad jeg kunne trykke og ikke en ME øvelse som jeg påregner at bruge :smile:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Ser sgu vildt ud med alle de kg på stangen!!! :devil::superman:

Ja for fanden, men du skal satme passe på dine skuldre når du har stangen så lavt nede på ryggen med den slags kg Peter :4crutches::4crutches:

Hvorom alting er, så giver det stunt der ret godt på Brian-skalaen :wink: kunne forestille mig at Lars Emil eller Andersk ville være kommet med at par bemærkninger hvis de havde set det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Trøjettræning

FMJ og ANTO -> jo tak, men der hænger nu ikke noget i skulderne, den ligger længere oppe end når jeg squatter :smile:

Skulle have været ME bænk på 4,5 cm boardet, men da pres styrken ikke var i top idag røg på lidt trøje træning istedet for.

Bænk

3r med 60kg

3r med 90kg

4,5 board

3r med 110kg

2r med 120kg (krise :unhappy: )

på med trøje istedet (jeg kan stadigvæk tage den på uden hjælp :tongue: )

8 cm board

3r med 130kg

4,5 cm board

1r med 130kg

helt ned

1r med 130kg

1r med 130kg (nemt)

1r med 135kg

1r med 135kg

1r med 140kg (løftede røven)

1r med 140kg (godt løft, fin fart og tæt på godkendt pause)

1r med 145kg (løftet røven en anelse og lidt skæv udstrækning, men stadigvæk trænings PR med trøje)

1r med 145kg (samme igen ... men vægten er overkommelig og der er ihvertfald til 150, tror mest det er et teknik spørgsmål)

Pulls ups smal underhånd

6r

5r + 10kg

5r + 10kg

5r + 10kg

5r + 10kg

DB rows

8rx4s med 45kg

Yates Rows

8rx3s med 87,5kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share