Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

God bedring :smile: Desværre kunne man, når man læser din signatur, fristes til at sige:

Det der med skader er noget metrosexuelle har fundet på! :chicken::4whip:

...

  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :bigsmile:

Det der med skader er noget metroseksuelle har fundet på. Rigtige vikinger dør bare på platformen. :devil::laugh:

Henning, lidt metro. :innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ska du ikke snart igang igen? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, stadig ikke rask. :dry:

Jeg skulle have været ved lægen i morgen, men grundet arbejdspres er det ikke muligt. :sneaky2:

Så travlt som vi har lige nu, så kommer en træningspause ganske belejligt. :innocent:

Men jeg kan da mærke at det går lidt fremad nu. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det godt selv, sådan noget skade kan være vældigt tricky :dry:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Ska du ikke snart igang igen? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, stadig ikke rask. :dry:

Jeg skulle have været ved lægen i morgen, men grundet arbejdspres er det ikke muligt. :sneaky2:

Så travlt som vi har lige nu, så kommer en træningspause ganske belejligt. :innocent:

Men jeg kan da mærke at det går lidt fremad nu. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det godt selv, sådan noget skade kan være vældigt tricky :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der i vejen med dig? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ska du ikke snart igang igen? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, stadig ikke rask. :dry:

Jeg skulle have været ved lægen i morgen, men grundet arbejdspres er det ikke muligt. :sneaky2:

Så travlt som vi har lige nu, så kommer en træningspause ganske belejligt. :innocent:

Men jeg kan da mærke at det går lidt fremad nu. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det godt selv, sådan noget skade kan være vældigt tricky :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der i vejen med dig? :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er ikke noget i vejen nu, men har døjet med noget håndleds værk, som jeg faktisk ikke er sluppet helt af med endnu

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

14/5-2005 - Thy Cup 2005

Starttid: 07.45

Sluttid: 23.??

Sted: Studie 7, Thisted

OBBC til Thy Cup, nu 3. år i træk, denne gang dog uden overnatning, så derfor skulle vi afsted rimelig tidligt. :sleeping:

Jeg hentede Jan alt for tidligt lørdag morgen og fik samtidig også hilst på jsc. Han ville han os til at medbringe en gave til Kern, lidt chokolade. Sørme også om han ikke ringede til Kern lidt senere for at kontrollere om han også havde fået sin gave. Jeg mener, vi kunne da aldrig finde på at æde den slags. :innocent:

Turen gik nu imod Thisted, hvilket ligger et godt stykke fra Odense af, så skulle blive en lang køretur. Jeg havde Jan og Moos med i bilen og det udviklede sig ret spænende. Jan's søster fik så meget verbalt diller, som aldrig set før. Vi gruer faktisk alle for den dag hvor Jan fremviser sin søster, det skal nok lukke munden på os. :tongue:

Derudover rablede Jan løs om sin 5 års plan, noget med at bygge et atomkraftværk på Fyn og deponere atomaffald på Sjælland. Jeg vidste hellere ikke at Stalin var fra Kolding, men det var han altså, ifølge Jan. Den jydske landskab var et spændende bekendtskab, med en masse alternative navne, herunder Skyggen, så selvom det var en meget lang køretur, så fik vi da en masse sjov ud af det. Jan brugte dog også lidt tid på at belære Moos om lidt politik. "Det er jo ikke ligesom nede i Albanien". :4smartass: :4thumbup:

Vi fandt vores tankstation fra sidste års Thy Cup og så stod den på Romkugler(eller trøfler som de kalder det herovre). Mens vi nød vores mad uden foran tanken fik vi øje på den grimmeste havefigur, en frø med en rød hat, og siden Kern nu havde fødselsdag, så måtte vi jo bare forære ham sådan en. Jeg tror han blev meget glad for den. :bigsmile:

Vi ankom dog i god tid, ca. 1 time før indvejning, så der var god tid til at se lidt løft og snakke ned nogle af de kendte hoveder, herunder brødre Prehn og Casper T. :smile:

En af de kvindelige løftere Lise Ejlertsen imponerende mig virkelig med et dødløft på 175 kg, fantatisk godt gået af en kvindelig juniorløfter på under 67,5 kg. Det slog mig at Jens kun har dødløftet 5 kg mere og så vejer han alligevel omkring 30 kg mere. Det skulle han naturligvis høre en del for. :4whistling:

Moos gik rundt og tudede over sin vægt, at han var fed, men det vidste sig at han blot var et puny skravl på 108 kg. :nonono:

Vi skulle have 3 løftere i aktion, heldigvis blev det delt op i flere grupper, så det var en smule lettere at holde styr på. Det viste sig dog ingen af vores løftere gad at binde knæbind selv, så Kern måtte i aktion, og jeg blev selv nødt til at træde til og wrappe Jan samtidig med at jeg skulle holde styr på timningen for både Kern og mig selv og ordne sedler. Derfor kneb det lidt med at få taget billeder af de første squatforsøg. :sneaky2:

Squatten gik nu meget godt, og jeg kan da stadig huske hvordan man binder et par knæbind, så helt ringe er det ikke.Derefter kunne vi tage den lidt med ro i de efterfølgende discipliner, så der blev tid til at tage lidt billeder.

Det lykkes mig at give Craw 10 kg mere i hans andet forsøg i bænkpres end han havde bedt om. :blush:

Heldivis fik han den. Jeg undrede mig godt nok også over at den var så meget tungere for ham i 2. forsøg. Generelt kom folk godt igennem, flot debut af Jan og Christian, mens Moos bare væltede rundt som sædvanligt. Det blev til lidt metal til klubben, så det var også en god tur rent resultatmæssigt for os. :bigsmile:

Vi skulle tage en vigtigt beslutning, hvor skulle vi spise henne? McDonalds i Thisted eller Burgerking i Århus. Jens foreslog at vi bare kunne tage begge dele. Han er simpelhen en maduhyre uden lige og præsterede at bruge omkring 300 kr. på mad i løbet af dagen. :w00t:

Det blev tid til at sætte næsen hjemad, men det blev med en lækker lille twist. Chrisian skulle ikke hele vejen med hjem, så jeg måtte medbringe to ekstra uhyrer i bilen omkring halvvejs. 400 kg ekstra lee'hed var pludselig stoppet ind i bilen foruden mig selv, så folk sad lidt klemt omme bawi. Selvom min bil er noget lille, så tror jeg sku det er de færeste biler der er bygget til så meget lee'hed. :blink::devil:

Vi tog endnu et pitstop på vejen hjem, og før vi vidste af det blev Moos beskyldt for at være svømmer af en af ekspedienterne på den tankstation vi holdt ind på. Det har nok noget at gøre med at han kun er et puny skravl på 108 kg. Det var meningen at vi skulle have os et par Thy pils med hjem og så drikke dem bagefter, men vi var alle så awbrændt at det gad vi ikke. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at billederne er savnet. Nu får vi at se om jeg får tid til det. :innocent:

Men ugen der gik..

Den gik nemlig med en tur til London. Det var pissefedt, også selvom jeg overhovedet ikke fik set alt det jeg gerne ville. Der gik meget tid med at hjælpe min fætter med at flytte og købe ind også. Som en lille tak for dette fik jeg dog et par kg af hans proteinpulver nu hvor han skulle flytte og ikke gad at slæbe det hele med. :4thumbup:

Og så har jeg levet rigtigt tarveligt, en af dagene gik med Burgerking til frokost og KFC til aftensmad. :bigsmile:

Mht. skulderen så er der lidt fremgang at spore, det kan være at jeg starter med lidt træning igen. Nu får vi at se hvad resultatet af den næste behandling(torsdag) bliver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share