Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo faktisk også forsøgt at køre noget grebstræning med mine stivbenede dødløft, altid med en af de slidte, glatte stænger. Tror såmænd også min grebsstyrke er steget, bare ikke nok...  :dry: Må igang med nogle regulære barholds  :bigsmile: Andre råd om grebstræning modtages også gerne  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...mig og Krea konkurrerede på grebsstyrke ved at hænge i chin-baren på tid vi kan jo, hvis du er frisk, snuppe sådan en omgang på et tidspunkt......så skal jeg nok sørge for at min belastning kommer til at ligne din vha. lidt påhæng :tongue:

Ellers er der jo også pinch-grip og COC's

--

grynter

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ve' du' hva' lil' måååååss', det er sq nowt' helt ekseptionelt LEE' dø'løwt du river rundt for tiden...... :blink::w00t::w00t:

En god måde at score piger på til dine fester du.... bare hen foran forsamlingens kønneste skabning.... så demonstrerer du bare hvordan man laver et dødløft evt. med et koste skaft for at leve dig/hende lidt ind i pisset og skabe en fee' stemning og atmosvære....

Så brøler du bare... arghhhhh jeg kan træææææække 242½!!!!!! og fortæller hende hvor måååå'by'liii du er, og at du mindt er ligeså leeee' ovenpå hende henne på sofa'en (og så peger du på sofa'en ikk) :tongue:

så den hjemme måååss :4thumbup:

gi' den gas champ!!!!

:4flex: MAAAAAAAAAAAA'

Link to comment
Share on other sites

"Yoyo, Måås du da fanme stærk, inden længe er du gammel nok til at på kvinder at mærk.

For når du står og løfter den vægt så er der ingen folk der kalder dig for knægt.

Det brager og det larmer i hele OBBC når dødløftdrengen løfter som en mand så skal i bare se.

Der går ikke længe så skal i bare se..så tager lille måås ham der Asbjørn E. Og laver raketter med andre folks max så går der ikke længe før han fra Johan w får en fax. Yoyo"

Min oldemor opfandt tysk og jeg opfandt olferten

<{POST_SNAPBACK}>

"Yo yo, lille steffi, du megastærk, du er sød og lækker og ikke så lidt fræk og fiffig.

Hvem lyster ikke din måås når du løfter, bukker dig fremover og frister.

Ja gu' er du tight og alle på lamda græder fordi du er straight, det er ihvertfald det du siger, til alle de små frække piger!

Tænk en dag står du i minus halvems, fims, blinker til Dahlin og siger: Hey, du er min!

Se her lille dreng, nu tager jeg dit max, dykker helt i kælderen og det er straks.

Nu skal jeg i dit sår træde, nu ikke græde, for jeg er fucking vild, når jeg smider din total på stangen og repper i bedste MASS'kiiiinen stil! YO"

Min farfar opfandt bøger.

<{POST_SNAPBACK}>

"Yo Yo, Bamz'far og Onkel Stodder, to kæmpe fyre, der også smider med lodder. Det klart I det kan se, I er begge alt for lee', render i byen daglig, finder kvali om' bawi. I for lee', laver raketter med andre folks max, det vil jeg også, det skal fanme være straks!

Hemmeligheden det er prooooot', sundt for sjælen, giver godt. Hvis du vil sige "Haaaaa, se hva' jeg ka'!", kræver det en masse maaaa'. Derefter ud på dansegulvet for at gi' den gas, danse måwen, danse rows, en sikker måde at få kazz!"

Det var mig, der fandt på at løfte ting fra jorden, og min onkel fandt på at pilsnere skulle være grønne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo faktisk også forsøgt at køre noget grebstræning med mine stivbenede dødløft, altid med en af de slidte, glatte stænger. Tror såmænd også min grebsstyrke er steget, bare ikke nok...  :dry: Må igang med nogle regulære barholds  :bigsmile: Andre råd om grebstræning modtages også gerne  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...mig og Krea konkurrerede på grebsstyrke ved at hænge i chin-baren på tid vi kan jo, hvis du er frisk, snuppe sådan en omgang på et tidspunkt......så skal jeg nok sørge for at min belastning kommer til at ligne din vha. lidt påhæng :tongue:

Ellers er der jo også pinch-grip og COC's

--

grynter

<{POST_SNAPBACK}>

Men er det now', der gi'r now'??? :poking::smile:

Ve' du' hva' lil' måååååss', det er sq nowt' helt ekseptionelt LEE' dø'løwt du river rundt for tiden......  :blink:  :w00t:  :w00t:

En god måde at score piger på til dine fester du.... bare hen foran forsamlingens kønneste skabning.... så demonstrerer du bare hvordan man laver et dødløft evt. med et koste skaft for at leve dig/hende lidt ind i pisset og skabe en fee' stemning og atmosvære....

Så brøler du bare... arghhhhh jeg kan træææææække 242½!!!!!! og fortæller hende hvor måååå'by'liii du er, og at du mindt er ligeså leeee' ovenpå hende henne på sofa'en (og så peger du på sofa'en ikk)  :tongue:

så den hjemme måååss  :4thumbup:

gi' den gas champ!!!!

:4flex: MAAAAAAAAAAAA'

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Synes nu ikke, det har været så godt, de sidste par gange, men i går var nu udemærket :bigsmile: I dag har jeg knapt nok fået doms, dog :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du er sq for vild  :blink:  242,5 kg er faeme heavy asss weights  :devil:

Bliver spændende at se hvad du lander på til thycup  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile:

250+ burde ikke være helt umuligt... :bigsmile:

Moos in da house -Yo

Fedt der ingen doms er  :bigsmile:

Du repper med 250 til Thy..

<{POST_SNAPBACK}>

Kun lige lidt i haserne, sikkert nærmere fra mine stivbenede dødløft... Men intet særligt :blink::w00t:

Thy bliver feee'...

Kun 242,5 kg...  :sneaky2:

Come on, du trak 240 kg som en speedsingle her for et par måneder siden, så 2,5 kg i  ny PR, det er da ikke en rigtigt PR.  :raisebrow:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah... Denne gang var jeg jo heller ikke nær så psyket op... :bigsmile:

Hvor lang tid er der til thy-cup?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den 14. maj... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Prøv og tænk hvor mange tæv du får til Thy Cup.

Jeg har jo fundet "The ring of Brian Siders" plus "The booth of benedict"  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

*Hostudstyrsrytterhost* :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, WoW nørd. :tongue:

Jeg har dog en chainmail of gargantuan strength +40 str.

Edited by Utne
Link to comment
Share on other sites

Prøv og tænk hvor mange tæv du får til Thy Cup.

Jeg har jo fundet "The ring of Brian Siders" plus "The booth of benedict"  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

*Hostudstyrsrytterhost* :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Findes der da andre slags styrkeløftere? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ang. dit greb kunne du lave en gang statisk hold med lidt udfordring i! Tag et håndklæde og sno rundt om stangen, der hvor du har tænkt dig at holde ved den, og lav så statiske hold! Det virker ligesom en "thickbar". Ganske fortræffeligt tilat få et bedre greb!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har øget min grebsstyrke meget, ved at træne med COC's. Siden jeg købte dem af loonie, kunne jeg lukke #1 en eller to gange. Nu kan jeg lukke #2. Og det har helt sikkert givet bedre greb.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok :smile: Har dog hørt nogle ret dårlige historier om COCs indflydelse på håndledet, der har skræmt mig væk fra dem tidligere... :unsure:

Prøv og tænk hvor mange tæv du får til Thy Cup.

Jeg har jo fundet "The ring of Brian Siders" plus "The booth of benedict"  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

*Hostudstyrsrytterhost* :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Findes der da andre slags styrkeløftere? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada, f eks Poul, der ikke får en skid ud af sit udstyr, og bruger al tid i centret på at brokke sig over det :tongue:

Hej Moos tak for din velkomst hilsen. Vi ses nok derude til kapløb om squatstativet. Hvis jeg kommer først skal du nok få lov at kører med  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have :smile:

Vi ses :smile:

Ang. dit greb kunne du lave en gang statisk hold med lidt udfordring i! Tag et håndklæde og sno rundt om stangen, der hvor du har tænkt dig at holde ved den, og lav så statiske hold! Det virker ligesom en "thickbar". Ganske fortræffeligt tilat få et bedre greb!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det kunne også prøves :smile: Takker :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad, skal mit navn svines til i denne log? Mage til svig og usandheder har jeg aldrig oplevet!!

Jada, f eks Poul, der ikke får en skid ud af sit udstyr, og bruger al tid i centret på at brokke sig over det 

Er min inzer tatovering på overarmen ikke bevis nok (ja ja den er lille, men fylder da det meste af overarmen..).

Jeg er ikke blot udstyrsrytter, jeg er udstyrs Jedi Master

Link to comment
Share on other sites

Måske lidt grebstræning sammen med eller på Jans søster også var en ide  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ store fingre har jeg sq ikke... :crazy:

Det er jo totalt overkill at begynde på! :blink:

Hvad, skal mit navn svines til i denne log? Mage til svig og usandheder har jeg aldrig oplevet!!
Jada, f eks Poul, der ikke får en skid ud af sit udstyr, og bruger al tid i centret på at brokke sig over det  

Er min inzer tatovering på overarmen ikke bevis nok (ja ja den er lille, men fylder da det meste af overarmen..).

Jeg er ikke blot udstyrsrytter, jeg er udstyrs Jedi Master

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning mod Thycup

Var til attenårs fødselsdag i går, og da jeg vågnede i morges gad jeg bare ingenting... :laugh: Lå de første par timer i sengen og bare stenede, men tvang alligevel mig selv af sted til sidst, og hvad så jeg, da jeg ankom til OBBC, alt for sent? Almighty Kern Bamzfar, der havde haft det på præcis samme måde, komme slingrende :tongue:

Jeg var egentligt nogenlunde frisk; vi var begyndt tidligt i går og da jeg var den eneste, der ville i byen, blev det også ret tidligt, jeg kom hjem. Alt det danseri havde dog smadret mine wheels og glutes :laugh:

Gad ikek rigtigt træne ordentligt i dag, var mentalt busted. Tror mandag bliver udstyrssquat, onsdag bænktrøje, og så står den på deload :bigsmile:

Zerchersquat til box:

Opv

2 x 6 x 70 kg

6 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

3 x 120 kg

1 x 130 kg

6 x 95 kg

River fanme godt i dunken, det er helt vildt :blink: Og med mine domsede wheels, sad de fedt. Tror at det ville være en super hjælpeøvelse for mig; Rammer maven og haserne og har en god bevægelse, der minder som en mellemting mellem mit squat og dødløft. Faktisk, hvis jeg koncentrede mig om at holde ryggen, kunne man næsten sige, at den lignede måden, min rigtige squat burde se ud på vej ned :tongue:

Ødelagde fanme dunken... Når jeg skal igang med noget WSB lignende igen, på et tidspunkt :innocent: skal dét nok være min hjælpeøvelse på tung sq/dl dag :smile:

Bænkpres:

Opv.

2 x 100 kg

2 x 1 x 110 kg

3 x 5 x 90 kg

Ved ikke hvad der skete... Følte, at jeg lå og sejlede på bænken og kunne ikke få noget som helst tryk på... Ærwelig runde, gad ikke arbejde med det...

Prøvede et ekseriment med nogle decline closegrip smith bænkpres lockouts, men de gik direkte i delten så det gad jeg ikke... :sneaky2:

Barholds:

100 kg á 15 sekunder

5 sæt x 120 kg á 15 sekunder

Kææææft, jeg har så ærweligt et greb, det spiller slet ikke :laugh: Det skal der fanme gøres noget ved :sneaky2:

Supersetted med

Læg:

3 x 12

:4disguise:

Triceps bænk:

3 x 10 x 60 kg

:smile:

Facepulls:

5 x 12

Lidt mere cheat end normalt, men de sad faktisk bedre. Cheat er vejen frem :bigsmile:

Og så gad jeg bare ikke mere... :sleeping:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

UUUUAAARHGGG!!! :shutup3:

du er galskabens mester og ypper baditten når det kommer til dødløft :devil:

hold kæft jeg glæder mig til at se hvor meget du trækker til thy :devil::devil:

tillykke med PR!

omrking dit greb så har statisk hold virket fortrinligt for mig :smile:

har også en enkelt gang prøvet det med håndklædet... det var dog helt uendeligt modbydeliigt hårdt - på en fed måde :devil:

Link to comment
Share on other sites

UUUUAAARHGGG!!! :shutup3:

du er galskabens mester og ypper baditten når det kommer til dødløft  :devil:

hold kæft jeg glæder mig til at se hvor meget du trækker til thy :devil:  :devil:

tillykke med PR!

omrking dit greb så har statisk hold virket fortrinligt for mig :smile:

har også en enkelt gang prøvet det med håndklædet... det var dog helt uendeligt modbydeliigt hårdt - på en fed måde :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile: Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen :innocent: Bare et par lussinger, og så... :devil::tongue: Glæder mig rigtigt meget :smile:

Umiddelbart virker barholds som den mest "logiske" løsning, men hvis den ikke giver noget, så må jeg finde alternativer :smile:

Læg:

3 x 12

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen kommentarer :4disguise::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share