Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Gad ikek rigtigt træne ordentligt i dag, var mentalt busted. Tror mandag bliver udstyrssquat, onsdag bænktrøje, og så står den på deload

Med deload, mener du så sofaen, eller skal du have et par lette løft i perioden?

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Regner med at deload bliver ren dynamisk træning, i de tre store, plus lidt ultralet skulder og nogle hyperextensions. Har ikke specielt god erfaring med ingen træning overhovedet :smile:

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Der er vidst nogen, der har fået for mange carbs, her til aften? :nono::tongue:

Det var dog forøvrigt et underligt sted at stikke den hen, men det har du måske erfaring med? :poking::tongue:

Læg:

3 x 12

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen kommentarer :4disguise::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

nææ man kan jo ikke forvente andet fra din side :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, jeg foretrækker at min log kun indeholder træningsdata, det dér hyggesnak i min log bryder jeg mig ikke så meget om :4smartass::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Der er vidst nogen, der har fået for mange carbs, her til aften? :nono::tongue:

Det var dog forøvrigt et underligt sted at stikke den hen, men det har du måske erfaring med? :poking::tongue:

Jeg gik bare ud fra at det ville distrahere dig for meget med den i munden :wink::laugh:

.... og carbs siger du :blink: Ja - du har nok ret i at der er blevet hældt lidt rigeligt på bålet de sidste par dage men det er IKKE min skyld :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik bare ud fra at det ville distrahere dig for meget med den i munden  :wink:  :laugh:
Hvor skal ball-gag'en så være?? :raisebrow::nono::dry:
.... og carbs siger du  :blink: Ja - du har nok ret i at der er blevet hældt lidt rigeligt på bålet de sidste par dage men det er IKKE min skyld  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dig vel undt... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Der er vidst nogen, der har fået for mange carbs, her til aften? :nono::tongue:

Det var dog forøvrigt et underligt sted at stikke den hen, men det har du måske erfaring med? :poking::tongue:

Jeg gik bare ud fra at det ville distrahere dig for meget med den i munden :wink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den ville jo også ryste knægtens mælketænder ud. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Der er vidst nogen, der har fået for mange carbs, her til aften? :nono::tongue:

Det var dog forøvrigt et underligt sted at stikke den hen, men det har du måske erfaring med? :poking::tongue:

Jeg gik bare ud fra at det ville distrahere dig for meget med den i munden :wink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den ville jo også ryste knægtens mælketænder ud. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I det mindste har jeg stadigvæk mine tænder :newtongue::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tak  :smile:  Ja, det bliver spændende at se, hvad jeg kan lave, når musikken kører og evt. ammoniak i næsen og Jans søster buttpluck om bawi og hendes vibreren dildo i øret :innocent:  Bare et par lussinger, og så...    :devil:  :tongue: Glæder mig rigtigt meget  :smile:

:laugh::laugh::laugh:

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Der er vidst nogen, der har fået for mange carbs, her til aften? :nono::tongue:

Det var dog forøvrigt et underligt sted at stikke den hen, men det har du måske erfaring med? :poking::tongue:

Jeg gik bare ud fra at det ville distrahere dig for meget med den i munden :wink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den ville jo også ryste knægtens mælketænder ud. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I det mindste har jeg stadigvæk mine tænder :newtongue::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

(du er sgu en kvik drng måååås :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Medium deload mod Thycup

Vilel egentligt have været i dragten og lavet noget squat i dag, men lige så snart jeg mødte hesten og Kern fik jeg dummeslag for mit dødløft for leden :blush: Og de to stoddere fik mig på andre tanker, det eneste problem er, at jeg ikke helt kunne finde ud af, om det var de rigtige :blink:

Der var ellers masser af folk i hytten i dag... :bigsmile:

Da jeg alligevel ikke kunne køre tungt, kørte jeg, som planen, DE i de tre store, samt skar godt i mine hjælpeøvelser. :smile:

Boxsquat:

Opv

10 x 2 x 110 kg

Kørte smallere end normalt, da jeg ved aller første rep med stangen, frit, kunne både høre og mærke arvvævet i min skade sprænge op :blink: Det gjorde så ret nas :dry: Kørte også med highbar for ikkee at belaste skulderen, og jeg tror det virkede nogenlunde.

Lousy fart i bunden, ok i toppen... Skal stadig være mere eksplosiv :smile:

Bænkpres:

Opv

8 x 3 x 80 kg

Udemærket fart. Fik arbejdet lidt på mit opspænd, men min teknik var stadig ikke helt god. Dog var det rart med en let dag i bænken... :bigsmile:

Og man tror at det er løgn; mens jeg lå og lavede opspænd, var der fanme en gut der gik direkte ind i mig, og bare gik sin vej uden at sige noget... Thx a lot :blink:

Dødløft:

10 x 1 x 160 kg

Min dødløfteksplosivitet er fanme blevet god :smile: Har meget bedre raw styrke og fart end nogensinde før... Fanme sweet :4thumbup: Dét var i hvert fald dynamisk :smile:

Hjælpeøvelser:

BB curls:

2 x 10 x 40 kg

Bøffen lokkede :innocent:

Barholds:

15 sekunder x 100 kg

3 sæt á 15 sekunder x 120 kg

2 sæt á 15 sekunder x 130 kg

Fanme tarveligt... :laugh:

Facepulls:

2 sæt, ultra strict og med peak contraction :4smartass:

Samt et sæt mave og et sæt hyperextensions... Og så hjemad...

Ved fandme ikke om jeg skulle hoppe i dragten onsdag... :dry:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Sidste træningspas før Thycup:

Så oprandt dagen for den sidste rigtige træning, før deloaden, og så Thycup. Havde fået sovet hele SYV timer i nat, hvilket er det højeste, jeg har sovet, på en hverdag i flere måneder, tror jeg... Fanme sweet :4thumbup: Så jeg var fkatisk nogenlunde frisk til træningen... :bigsmile: Der var masser af folk i dag, det var rigtigt hyggeligt :smile: Var i udstyr i squatten, hvilket gik godt, og derefter i trøjen, også med succes :smile:

Bagefter tvang jeg Pul og Jens med forbi kinesiske All You Can Eat, da jeg syntes, de trængte til at få noget maaa' :innocent: Samtidig har de sidste ugers intense skoelarbejde trættet mig oppe i mit lille hoved, og jeg trængte til noget socialt. Det var også hyggeligt :wink:

Squat:

Opv.

Fuldt udstyr

1 x 200 kg

Sindssygt nem, måske 7-10 cm for dyb... Men super, super nem... :bigsmile:

1 x 210 kg Tangering af PR :smile:

Også rigtigt dyb, og også rigtigt nem! Et, efter min mening, rigtigt godt løft :smile:

En vellykket omgang squat, hvilket jeg primært mener skyldes to ting; For det første havde jeg bedre føling for at spænde op i ryggen og synes selv jeg var ret stabil ( Selv om Kern ikke er enig... :dry: :confused: ) og så fordi Hippo lagde knæbind. De er ikk ehelt så stramme som Kerns, så kan bedre komme ned, men rent mentalt giver det mig meget bedre overskud til at løfte, at jeg ikke skal tvinge mig selv ned i hullet... De er sq gode! :bigsmile:

Rigtig fin med en omgang squat i udstyr, det var nok en god beslutning...

Walkout i fuldt udstyr:

1 x 240 kg

Synes den var lettere end sidst, tror det skyldes, at jeg fik spændt bedre i ryggen...

Bænkpres:

Opv

Trøje på

1 x 120 kg

Raket

1 x 130 kg

Miss, fik en skæv bane, men heldigvis greb Poul den med det samme, så jeg ikke behøvede at kæmpe med den :wink:

1 x 130 kg

Også et rigtigt nemt løft! Rigtigt godt. Manglede dog lige en lille smule pause, tror jeg...

Udemærket tur i trøjen! Gik lidt bedre end sidst med de 130 kg, bortset fra at jeg liiiiige missede banen, da jeg forsøgte at få den lavere :innocent:

Dimitry bænk + opspændsteknik:

8 x 3 x 90 kg

Farten + kraften blev bedre, som jeg fik arbejdet mig igennem sættene, Kørte dog nogenlunde med de fleste :smile: Synes af en eller anden grund, at mine løft bliver markant bedre, nu længere pause jeg holder... :blink: Nok fordi jeg efterhånden ikke er vant til at vænne den i bunden hurtigst muligt længere... Men hvad, det har jeg jo heller ikke brug for :wink:

Zerchersquat til box:

6 x 70 kg

1 x 120 kg Kæft, mine abs var færdige...

3 x 3 x 100 kg

Mine abs og ben var bare færdige, og det var pisse tungt :laugh:

Triceps bænk:

4 sæt

Brændte fanme max i dag... Super!

Supersetted med

Low rows:

4 sæt

Rimeligt godt med cheat, men for satan de sad godt i ryggen! Kan også mærke allerede nu, at der er doms på vej :4thumbup:

Derefter gad vi ligesom ikke mere, så vi smuttede ud og fik noget at spise :smile:

Fed træning, fed dag... Glæder mig max til Thy, det skal nok blive godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gode squats, din ryg holdes meget meget mere ret nu, det bliver så meget lettere for dig at squatte +200kg i squatten nu
De føltes i hvert fald meget nemme! :bigsmile:
De 130 FLØJ fra patten

Ja, det var et rigtigt godt løft... Glæder mig til at se, hvad jeg kan, når jeg er superkomseret og frisk :smile:

Tror du får et perfekt stævne :D

Tror det... Håber det... :bigsmile: Forudsætningerne for det pt., virker umiddelbart ret lovende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share